Fucking Freaks Mc

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 11:35 am
Paikkakunta: Valhalla

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

mulli kirjoitti:Eiköhön nuo nimet vois jättää pois, vai pitääkö huonon itsetunnon ja paniikkihäiriön kanssa päästä pätemään?
Poistettu nimet myös minun viesteistäni.
Kysyn samaa, mikä toi itsetunto ja paniikkihäiriö juttu on?
Kerro kerro hyvä mies..
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."

Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 11:35 am
Paikkakunta: Valhalla

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

^Kerro tarkemmin mitä viestilläsi haluat kertoa?
En tiedä miten suhtautua tohon hymiön liialliseen käyttöön :wink:
Mutta se pitää paikkansa et siellä liivien väristä katsomatta kaikki on samaa porukkaa. Koska juhlat ovat toisten kotona, sitä sit tiedä mitä sattuu kun Nekalasta kauemmaksi pääseevät prossa porukat..
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^Tarkoitin sitä, että sitä päivää saadaan odottaa, että Bandidoksen sekä Hells Angelsin porukka nähtäisiin vetässä bisseä yhtäaikaa samalla baaritiskillä.

Vai?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 11:35 am
Paikkakunta: Valhalla

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

Ok.
Sinun kannattaisi sitten varmaankin joskus käydä sellaisessa tilanteessa/juhlassa jossa näin on.
Mutta otetaan huomioon se, että ei sinne kaikki "muka asiasta kaiken tietävät tietokone salapoliisit" ole tervetulleita :wink:
Olen useammankin kerran ollut sellaisessa tilanteessa jossa kaverukset ottaa ne bisset samalla tiskillä!
Uskoa sinä tietenkin voit mitä haluat, mutta totuus on se.
Löytyypä joku kuvakin arkistonaarteista missä näkyy kyseisen kaltainen tapahtuma. Et ei aina kannata kaikkea Mike heti suoralta kädeltä kertoa tietävänsä!
Vai?
:wink:
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."

welmu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: To Joulu 18, 2008 10:59 pm
Paikkakunta: Middle of Nowhere

Viesti Kirjoittaja welmu »

Totta töriset, itsekkin olen nähnyt heidät samoissa bileissä samaan aikaan tiskillä ja vielä 2 kuulat kanssa ja sulassa sovussa olivat, ainakin bileissä. Ulkona tapahtuvat asiat on sitt eri juttuloi.


welmu
Support your local Big Red Machine / 81

Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 11:35 am
Paikkakunta: Valhalla

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

^Kuin Welmu sanoi, niin kyl näin tapahtuu.
Se kerhotila jossa pidetään esim bileet, on äijien toinen koti!
Kyllä sinne kavereita voi ja saa tulla, ja jokainen niistä tietää et siellä pitää käyttäytyä asian mukaisesti! Koska jos sitä ei tee, niin asia ei tule jäämään siihen. Silloin saattaa lähteä liivit, tai merkit ainakin pois. Useimmiten se joka siellä ei osaa käyttäytyä on joku kaverin kaverin kaveri, joka rupeaa kovaan ääneen kertomaan mitä "pahaa ja rikollista" on tehnyt.
Silloin tulee muutama isompi kokoinen kaveri ja ohjaa(lue vetää/heittää) hienovaraisesti ulos :)
Niinkuin aiemmin sanoin et ulkona tapahtuvat asiat ovat täysin eri aaltopituudella ja PISTE :!:
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Repaleinen Päiväperho kirjoitti:Löytyypä joku kuvakin arkistonaarteista missä näkyy kyseisen kaltainen tapahtuma. Et ei aina kannata kaikkea Mike heti suoralta kädeltä kertoa tietävänsä!
Vai?
:wink:
Pistä kuvaa tulemaan. Sotke sen verran naamoja jne. ja valitse sellainen kuva, mistä ei ole paikka heti suoralta kädeltä tunnistettavissa, niin ei tule sanomistakaan...
Itse olen ollut muutamissa bileissä, minne em. kerhojen jäsenet ovat kohteliaasti jättäneet saapumatta, kun kumminkin tietäävät, että toinenkin kerho on kutsuttu, joten kummatkin jättivät kutsut väliin...
Ihan fiksua, niin ei tule turhaa hankausta.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 11:35 am
Paikkakunta: Valhalla

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

^Sitä en valitettavasti lähde tekemään.
Olen saanut kunnioituksen kavereihin ja niitä valokuvia ei näe kuka ulkopuolinen tahansa. Valitan Mike. Usko tai elä. Minun ei tarvitse todistella sitä asiaa.
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."

jackal
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: La Loka 18, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: Chicago

Viesti Kirjoittaja jackal »

Jos et sitä pysty tai halua todistella, niin ei sitä silloin hirveästi kannata mainostaa.
"Kun sydän itkee minä hymyilen, kun tuska polttaa minä laulelen"

Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 11:35 am
Paikkakunta: Valhalla

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

Niin, tyylinsä kullakin.
Ei pahalla :wink:
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."

mulli
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 110
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 3:00 pm

Viesti Kirjoittaja mulli »

biker bench partyt vaikkapa.. useempana vuonna jo... biker meeting useempana vuonna..
viddu ku tääl on asiantuntijoita
ei heltsarit ja hatut takkua keskenään.. muut asiat on etusijalla, vaikkapa kaverit ja pyörät..

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

huoh,tämä on kyllä lapsellisin ketju tällä foorumilla..

"minä tunnen sen ja sen"- "olen nähnyt liivit" jne.

meni kyllä yhtä kirjoittajaa kohtaan arvostus täysin nollaan,luulin,että kyseinen henkilö tietäisi jostain jotain,mutta tämän ketjun postit muutti ihan kaiken.
kaveri kuullostaa jo ylä-asteelaiselta ja sellaiselta joka baaritiskillä polkee baarijakkaraa käyntiin nahkaliivit päällä ja luulee,että häntä pidetään "hurjana" motoristina.

Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 11:35 am
Paikkakunta: Valhalla

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

Mulli murahti asiaa..
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."

Michelangela
Neuvoja-Jack
Viestit: 581
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 1:06 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Fucking Freaks Mc

Viesti Kirjoittaja Michelangela »

Hyvä juttu että on olemassa käytännössä (enemmän tai vähemmän) rikoksettomia moottoripyöräkerhoja. Kyllä se ainakin minusta on sikäli oleellinen juttu ottaa puheeksi täällä keskusteluissa, joissa useat kerhot mainitaan järjestäytyneen rikollisuuden yhteydessä.

Täälläkin näemmä puhkesi ilmoille pieni keskustelu tähän porukkaan liittyen:

http://www.huuto.net/forum/show/id/1511424
"Tropic corridor, tropic treasure/ What got us this far, To this mild equator?"

Vastaa Viestiin