BATS

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Fury
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Elo 10, 2008 5:52 am
Paikkakunta: West Side

Bats

Viesti Kirjoittaja Fury »

Heh, vai lisää halutaan kuulla...On niitä asioita joita voi huoletta kertoa tänäpäivänä julki, saamatta ikävää leimaa ja luopion viittaa harteilleen. Tietty on määrättyjä asioita, jotka jo ilman eri sanomista jää kertomatta ja luojaa kiitän, että suurin osa on noista(kin) ajoista 100% unohtunut.Paljon on monenkirjavaa tietoa ja kokemusta allekirjoittaneella, varsinkin noista Joensuun Skinheadien alku-ajoista, suhteista toisiin samoin ajatteleviin henkilöihin muualla maailmassa ja sen semmoista.
Itse elettynä, nähneenä ja koettuna koko setti sen alkutaipaleesta, toiseen uuteen syntymiseen saakka. Täytyy hieman päätä laittaa ojennukseen, 90- luku oli/on helvetinmoisena sotkuna kirjoittajan mielessä.Kuullostellaan ja edetään tilanteen mukaan. :D


Aliquando insanire iucundum est. -Toisinaan on mukava olla sekopää-
Quid est veritas? Mitä on totuus?

seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Re: Bats

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

Fury kirjoitti:Heh, vai lisää halutaan kuulla... Paljon on monenkirjavaa tietoa ja kokemusta allekirjoittaneella, varsinkin noista Joensuun Skinheadien alku-ajoista, suhteista toisiin samoin ajatteleviin henkilöihin muualla maailmassa ja sen semmoista.
Kuullostellaan ja edetään tilanteen mukaan. :D
Odotan mielenkiinnolla tulevaa :D

odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

kovin jaksan epäillä furyn tietämystä ja elettyä elämää................. :D

odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

joo aika näyttää ja siinä kestää!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

odin kirjoitti:kovin jaksan epäillä furyn tietämystä ja elettyä elämää................. :D
Samaa mieltä.
AFFA

Fury
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Elo 10, 2008 5:52 am
Paikkakunta: West Side

Kiire tietää jotain?

Viesti Kirjoittaja Fury »

Heartburn kirjoitti:
odin kirjoitti:kovin jaksan epäillä furyn tietämystä ja elettyä elämää................. :D
Samaa mieltä.
Ei kukko käskien laula, onko tuttu sanonta? Jos teillä niin hätä on jtn tietää niin tehkääpä asian eteen jotain...Esim. Kysykää, eläkää itse elämää jotain jota muistella tai pyytäkään Alibin syväkurkku M Lahtoselta vaikka " Kuinka kehityn hyväksi vasaraksi"-ohjekirja...Hoh-hoi... :shock:
Quid est veritas? Mitä on totuus?

Fury
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Elo 10, 2008 5:52 am
Paikkakunta: West Side

Jep...

Viesti Kirjoittaja Fury »

Red...White...voi voi...
Taitaa olla varsinainen hangaround värikonsultti tämä eräskin artisti, joka näitä asioitaan täällä omaan, uhoilevaan tyyliin esittää. Hän ja hänenlaisensa ovat juuri niitä, jotka tuntevat kaikki ja tietävät kaiken. Mutta totuus on paljon arkisempi ja täysin päinvastainen...

Jatketaan harjoituksia...
Quid est veritas? Mitä on totuus?

seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Re: ja nyt

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

Piipa kirjoitti:
Anselmi kirjoitti:Lepakkorivistö harvenee, Keman vuoro oli nyt RIP.
Noh kohtahan poijjat piäsöö hyvin treenattuna linnasta taas puuhastelemaan :lol:
Onko tuosta löytynyt mistä tekstiä? Täällä päin ei nimittäin ollut kirjoitusta lehdissä vaikka etsinkin. Kumma juttu. :roll:
Mikäs/kukas tämä Kema oli?
Montako BATSia on jo kuollut?

odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

furyhan voi valaista asiaa.........

Fury
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Elo 10, 2008 5:52 am
Paikkakunta: West Side

Bats

Viesti Kirjoittaja Fury »

Odin, Odin...ensinnäkin erisnimet kuten käyttämäni " Fury" kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, ei kuten sä raapustit sen, pienellä alkukirjaimella. Jos et usko, voit tulla sulle sopivaan ajankohtaan tarkistamaan mun oikean käden sisäpuolelta. Mutta itse asiaan...Mä voisin kertoa ja valaista, mitä?, olenko mä nyt saanut pyytämättäni ja vastentahtoisesti jonkun Fu**ing tarinankertojan ja "totuuksia" suoltavan roolin? Jos sä muinainen viikinki-jumal-vitun-olio noin kuvittelet niin omapa on häpeäsi. Mikään ei ole loppunut, ei muuttunut sen jälkeen kun itse lopetin aktiivihommat yhteisen hyvän eteen. Sä voit ja saatkin nyt miettoiä, että mitä vittua?! toi tyyppi on skitso. Kenties olen ja kaikki lausunnot ovatkin totta.Mutta koska olen reilu ja oikeudenmukainen kehäraakki ja turhanruikuttaja, niin tulen sua vastaan...Kerropas sä mulle jotain mitä en tietäisi entuudestaan Joensuusta v. 1989-1994. Sopiiko?

X marks the spot, let the play begin.
Quid est veritas? Mitä on totuus?

odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

mitä ihmettä sä oiken selität?????lueppa noita sun aikasempia kirjotuksia vähän!!!!ite oot roolis valinnu tarinankertojana!!!mitä ihmettä mä sulle alkasin mitään kertomaan??? todennäköisesti sun ainut tarkoitus on vaan itse saada jotain informaatiota asioista joista sä et tiedä ite yhtään mitään.....!!!!

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

odin kirjoitti:furyhan voi valaista asiaa.........
Niin tai hertisikka.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

ninjalisko
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 3:42 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ninjalisko »

Fury laulaa nyt!

seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Re: ja nyt

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

seppoilmari kirjoitti:
Piipa kirjoitti:
Anselmi kirjoitti:Lepakkorivistö harvenee, Keman vuoro oli nyt RIP.
Noh kohtahan poijjat piäsöö hyvin treenattuna linnasta taas puuhastelemaan :lol:
Onko tuosta löytynyt mistä tekstiä? Täällä päin ei nimittäin ollut kirjoitusta lehdissä vaikka etsinkin. Kumma juttu. :roll:
Mikäs/kukas tämä Kema oli?
Montako BATSia on jo kuollut?

Heps, nostetaan kun ei kukaan oo vastannu vai tietääkös kukaan?

ninjalisko
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 3:42 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: ja nyt

Viesti Kirjoittaja ninjalisko »

seppoilmari kirjoitti:
seppoilmari kirjoitti:
Piipa kirjoitti: Onko tuosta löytynyt mistä tekstiä? Täällä päin ei nimittäin ollut kirjoitusta lehdissä vaikka etsinkin. Kumma juttu. :roll:
Mikäs/kukas tämä Kema oli?
Montako BATSia on jo kuollut?

Heps, nostetaan kun ei kukaan oo vastannu vai tietääkös kukaan?
Nii just, tietääkö kukaan?
Onko uusia jäseniä rekrytty
Break in ya crib I got a posse of midgets stealing your presents.

Vastaa Viestiin