Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Halvatun Papat kirjoitti:
holmes32 kirjoitti:Mites noi ei osaa ampua yhtään?
Ei tommoset tyypit ainakaan armeijaa ole käyneet.
Muistelen samaa touhua aiemmin, sinkoisku vituiksi, tyypit yritti heittää kranaatteja niin räjäytti itsensä, kalliossa ammuttu hyvä ettei itseensä.
Onko nänä kaikki täysiä vajakkeja?
Missä aselajissa armeijassa opetettii käsiaseella ampumaa???Olin Jääkärinä intissä ja meillä ei ainakaa sellasta opetettu.
Oli meilläkin Apilasta ja vieläkin järeämpiä, mutta ainoot pistoolit paukku toimistossa ja Misin asemalla... ja asialla kapiukot (skabbarit). Ei ees koskettu sellasiin leluihin.
Ronkelitonkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:30 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Ronkelitonkeli »

INES 7 kirjoitti:
Halvatun Papat kirjoitti:
holmes32 kirjoitti:Mites noi ei osaa ampua yhtään?
Ei tommoset tyypit ainakaan armeijaa ole käyneet.
Muistelen samaa touhua aiemmin, sinkoisku vituiksi, tyypit yritti heittää kranaatteja niin räjäytti itsensä, kalliossa ammuttu hyvä ettei itseensä.
Onko nänä kaikki täysiä vajakkeja?
Missä aselajissa armeijassa opetettii käsiaseella ampumaa???Olin Jääkärinä intissä ja meillä ei ainakaa sellasta opetettu.
Oli meilläkin Apilasta ja vieläkin järeämpiä, mutta ainoot pistoolit paukku toimistossa ja Misin asemalla... ja asialla kapiukot (skabbarit). Ei ees koskettu sellasiin leluihin.

Auk ja Ruk on poijjaat sellasia paikkoja ,missä pääsee noita leluja kokeilemaa :lol:
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Ronkelitonkeli kirjoitti:

Auk ja Ruk on poijjaat sellasia paikkoja ,missä pääsee noita leluja kokeilemaa :lol:
Mutta kun oltiinkin jääkäreitä vaan.
juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja juta »

Durango kirjoitti:
juta kirjoitti:Jos kundit on olleet vaijyssa pusikossa mersun vieressa (kuten kuvista voi paatella) ja pahaa aavistamaton uhri on ollut mersun ja oven valimailla, niin aika tumpelo saa olla jos ei viidella-kuudella laukauksella osu...
Uhrihan ei osannut odottaa laukauksia joten kylla parilla ekalla olis pitanyt sattua ainakin johonkin ruumiinosaan.
Se taitaa olla niin et ennen tallaista operaatiota pojat istuvat klubitalolla ja "keraavat rohkeutta" pullon ja pillereiden kautta muutaman tunnin ennenkuin on kanttia painua toimiin. Siita taitavat silmat harittaa ja kadet tutista jo ennen toimintaa ja lisaa siihen viela jannitysmomentti, niin onko ihme et ei osuta edes ladon oveen, tai unohdetaan et kranaatista kun ottaa sokan pois niin se pitais sit heittaa edelleen...
Ja onnistuihan se aikoinaan ainakin yks ex-Kuula joka ampui Orren Lansi-Vantaalla vuosia sitten...
Kirjoittamasi perusteella sinulla ei ole mitään todellisuuteen perustuvaa tietoa aiheesta? "Se taitaa olla niin" - väitteesi perustuu mihin?

Tämä toki on keskustelufoorumi, jossa jokainen voi ilmaista mielipiteensä, mutta tuo ei käsittääkseni ole mikään mielipideasia? Foorumin laatu olisi huomattavasti parempi, jos pysyttäisiin edes jossain määrin faktoissa.

Mua, tai ketään muutakaan ei liikuta jos kyseinen klubi sinua vituttaa, sen kirjoittaminen täällä on ihan ookoo, kyseessähän on mielipide asia.
No siina sulla meni vaarin et eipa CMC mua vituta, painvastoin...mutta tuskinpa monellakaan on "todellisuuteen perustuvaa tietoa" asiasta. Todellisuuteen perustuvaa olisi jos olit itse mukana suunnittelu/toimeenpanovaiheessa.
Jonkin verran on tullut monenlaisten konnien kanssa pyorittya nuorenpana, ja kun kundit oli valmistautumassa johonkin keikkaan, niin ei ne kuntopiireja ja ampumaharjoituksia vetanyt ruokavalion ja riittavan levon kanssa...kyllahan ne teot yleensa tehtiin melkoisessa jurrissa. No ehka ajat ovat muuttuneet mun nuoruuteni paivista.
Mulperi
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Syys 18, 2012 11:34 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Mulperi »

lepajoki kirjoitti:Vähänhän tämä ot:hen taas lipsuu. Itse en ole paljon inttiaikoja muistellut, mutta meillä spollissa oli kokoajan partiossa fn:t ja kovat piipussa. Vielä kaiken lisäksi "rynkkyvaraston" vartiossa kalasnikovit täysillä lippailla kokoajan mukana. Oltiin vielä aina parin kanssa kahdestaan keskellä ei mitään. Aika jännä kun nyt oikein itsekin miettii. Ihme ettei siellä koskaan mitään käynyt (eikun kävihän, mut menee jo niin offiksi). :shock:
Ai että oikein kalasnikovit täysillä lippailla?! Ei ainakaan SA-Int:n ohjesäännön mukaan toimiessa ole vartiotehtävissä KOSKAAN rauhanaikana kasapäin täysiä lippaita mukana kuljetettu. Ettei vaan olis ollu tämä vartioitava varasto jossain vähän idempänä? Tai jopa mikämikämaassa..
Ronkelitonkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:30 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Ronkelitonkeli »

Mulperi kirjoitti:
lepajoki kirjoitti:Vähänhän tämä ot:hen taas lipsuu. Itse en ole paljon inttiaikoja muistellut, mutta meillä spollissa oli kokoajan partiossa fn:t ja kovat piipussa. Vielä kaiken lisäksi "rynkkyvaraston" vartiossa kalasnikovit täysillä lippailla kokoajan mukana. Oltiin vielä aina parin kanssa kahdestaan keskellä ei mitään. Aika jännä kun nyt oikein itsekin miettii. Ihme ettei siellä koskaan mitään käynyt (eikun kävihän, mut menee jo niin offiksi). :shock:
Ai että oikein kalasnikovit täysillä lippailla?! Ei ainakaan SA-Int:n ohjesäännön mukaan toimiessa ole vartiotehtävissä KOSKAAN rauhanaikana kasapäin täysiä lippaita mukana kuljetettu. Ettei vaan olis ollu tämä vartioitava varasto jossain vähän idempänä? Tai jopa mikämikämaassa..
VÄÄRIN. Itse olen seissyt ammusjunan saattovartiossa Vainikkalan , Kouvolan , Riihimäen asemalla jolloin oli kyllä lipastettu ihan kovilla! Sinänsä mieleenpainuva reissu koska pakkasta oli aivan helvetisti ja vuosi oli kahdeksankymmentä luvun lopulla. Tämähän ei kuulu tälle osiolle,mutta oli pakko korjata. Ja vielä Maasotakoulun kiertävä parivartio on varustettu kovilla!
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3726
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Ronkelitonkeli kirjoitti:
Halvatun Papat kirjoitti:
holmes32 kirjoitti:Mites noi ei osaa ampua yhtään?
Ei tommoset tyypit ainakaan armeijaa ole käyneet.
Muistelen samaa touhua aiemmin, sinkoisku vituiksi, tyypit yritti heittää kranaatteja niin räjäytti itsensä, kalliossa ammuttu hyvä ettei itseensä.
Onko nänä kaikki täysiä vajakkeja?
Missä aselajissa armeijassa opetettii käsiaseella ampumaa???Olin Jääkärinä intissä ja meillä ei ainakaa sellasta opetettu.


Auk ja Ruk on poijjaat sellasia paikkoja ,missä pääsee noita leluja kokeilemaa :lol:
No niinpä. Jos "käsiaseella" tarkoitettiin yllä pistoolimallista asetta..
Herttoniemessä CMC ampujilla oli käytössään ihan rynkkykin: Eikä silläkään osuneet...

Vastapuolen kaverit ampuivat sitten pistoolimallisilla.

Ja joo OT capseilla: Olen itsekin seissyt väijyssä ihan asevelvollisena, koko lipas kovia täynnä RK:ssa.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

vartiopaikalla oli kalasnikovit ja täysillä lippailla. Taittoperäisinä ne oli kätevämmät, kuin normaali rynkyt koska ne oli oltava oikeasti kokoajan mukana. Ja tuo rynkkyvarasto on/oli oikeasti keskellä hevonkuusta. Tosin "liian" herkillä hälyttimillä varustettuna. Pikkuisen tuuli, niin ikkunat värisivät senverran että hälytykset tuli vartiopaikalle. Tästä on jo kuitenkin 25v aikaa liekö vielä siellä. Ja tämä keskustelu on osaltani käyty. :)
<challenger>
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Syys 18, 2012 6:13 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja <challenger> »

Lievästi karannut aiheesta
Syylä-Moilanen
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: La Syys 08, 2012 11:04 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Syylä-Moilanen »

Meil oli sivarissaki kalasnikovit kainalossa lippaat täynnä kovia! Sit lopetin sivarin kesken ja menin totaalikieltäytyjänä vankilaan. Siellä ajeltiin panssarivaunuilla ja ammuttiin singolla, kovilla.

Vähän asiaa, eli nyt kun Uotilan Jari ei johda enää tätä orkesteria, niin ketä siellä johdossa häärää, Make ja Allu, vai jotain muita hahmoja ?
overdose
Harjunpää
Viestit: 333
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 7:23 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja overdose »

Kumpikin viimeeksi mainituista on luovuttanut CMC:n liivit pois.
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes
Intruder
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 8:38 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Intruder »

overdose kirjoitti:Kumpikin viimeeksi mainituista on luovuttanut CMC:n liivit pois.

Mihin ukot on siirtyneet vai onko mihinkään jos jollain on tietoa.
MakeMon
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 1:11 pm
Paikkakunta: Pori

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja MakeMon »

Off Topiccia parhaasta päästähän tämä on :) Itse tuossa 90-luvun puolivälissä armeijassa valmiusjoukkokoulutuksen saaneena pääsin myös pistoolilla paukuttelemaan. 25 metrin radalla oli muistaakseni jo melko haastavaa saada osumaa tauluun, vaikka se olikin "liikkumaton". Ja minäkin sain kuitenkin kultaisen ampumamerkin valmetilla ammuttaessa. Upseerit kertoivat ennen ammuntaa, että piiput menee helposti kieroon ja pienikin heitto luonnollisesti näkyy heti tuloksessa, vaikka olisi sitten kuinka hyvä ampuja. Joten varmaan näiden liivimiestenkin tussarit voi olla laadultaan mitä sattuu, kun kerran Suomen Armeijankin vehkeet on vähän niin ja näin.

Luutnantti kertoi myös mielenkiintoisen faktan siitä, millaiselta matkalta on Suomen viime sodissa tehty tappoja pistoolilla. Muistaakseni yli 90% kaadoista saatiin 3-7:n metrin etäisyydeltä. Eli siis hyvin lähellä on vihulainen saanut olla jotta sen on pistoolilla hengiltä saanut. Ja silloinkin ampumassa oli sodassa oleva sotilas, eikä mikään intistä vapautuksen saanut piripäinen liivipullukka. Joten antaa vähän perspektiiviä siihen, kuinka helppoa on pistoolilla pamauttaa vastapuoli kylmäksi.

Tulikin oikein ikävä tuota armeijan kivointa osiota, eli ampumista. Olisi mukava päästä kertaamaan, vaikka turha taitaa olla toivo näinä aikoina. Tuli siellä valmetin lisäksi ammuttua pistoolilla, haulikolla, kevyellä kk:lla, kevyellä singolla, it-kk:lla ja kranaattia heitettyä. Vielä kun joskus pääsisi apilaksella jysäyttämään. Siinä saattais vähän parta heilahtaa :D Sanotaan vielä tähän loppuun, että nää inttilintsarit eivät kyllä tajua mitä menettävät. Intti kannattaa käydä jo ihan pelkästään sen takia että pääsee ampumaan kaikilla kivoilla tussareilla :) Ai niin, oman rakkaan numero on syöpynyt mieleen loppuiäksi: 925911. Missä lie muruseni nyt?
Mman
Agentti Scully
Viestit: 689
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 7:55 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Mman »

"intistä vapautuksen saanut piripäinen liivipullukka" ja näillä sitten on kiitos sotiemme veteraanit huppari päällä. sitten jos veteraani-ikäinen ja vähän nuorempikin katsoon pitempää liivejä joka on tarroja täynnä niin uhataan vetää turpaan...
MakeMon
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 1:11 pm
Paikkakunta: Pori

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja MakeMon »

Mman kirjoitti:"intistä vapautuksen saanut piripäinen liivipullukka" ja näillä sitten on kiitos sotiemme veteraanit huppari päällä. sitten jos veteraani-ikäinen ja vähän nuorempikin katsoon pitempää liivejä joka on tarroja täynnä niin uhataan vetää turpaan...
Näinhän se on, melkoinen epäkohta tässäkin :)

Muistan yhdenkin ajatustenvaihdon erään tuntemani liivit päällä kulkevan kovanaaman kanssa: Kaveri höpötti "kiitospaita" päällä ummet lammet jostain sotajutuista silmät kiiluen ja arveli että olisi itse "kovassa paikassa" ihan täys kurko, niinkuin on omasta mielestään muutenkin. Muistutin kaveria siitä, ettei hän ollut viihtynyt intissäkään yhtä yötä kauempaa, joten todennäköisesti moinen vailla sotilaskoulutusta oleva olutvatsa putoaisi ensimmäisten joukossa, mikäli häntä edes rintamalle kelpuutettaisiin. "Näh, mä oon niin kova jätkä muutenkin etten tarvi mitään koulutuksia. Säästän osaamisen sitten tosipaikkaan, harjoitelkaa te pojat vaan", totesi kaveri. Ja ihan tosissaan vielä :D Kova on usko itseensä ainakin näin rauhan aikana kun pelkät kovat puheet riittää. Tosiasia on kuitenkin se, ettei näistä inttiä pakoilevista sankareista ole ollut siihen, että edes muutaman kuukauden olisivat äidin lihapatojen ääreltä poissa. Itselle se oli ainakin kasvattava kokemus ja hemmetin hyvä että tuli käytyä.

Muutenkin ihmetyttää näiden sankarien sotilas-paskapuheet, vaikkei sitä inttiä saada edes suoritettua. Siinä sitä pullistellaan maastohousut jalassa ja ollaan niin sotilasta, vaikka naapuripöydässä istuva luisuharteinen nörtti joka on käynyt armeijan, tietää taatusti paljon enemmän ampumisesta ja tappamisesta kuin nämä vapautuksen itselleen kerjänneet. Leikkikööt keskenään niin gangsteria kuin tykkäävät, mutta jos minulle tulee joku maastohousu/pilottitakki-räkänokka pullistelemaan supporttipaita päällään, niin annan kyllä isällisen opetuksen. Muutenkin kovat ukot hoitaa hommansa itse ilman mitään vitun supporttipaitoja ja selustan varmistavia kavereita.

Tämä kirjoitushan ei sinällään liity millään tavalla Cannonball MC-porukkaan, mutta tulipa nyt mielipide kerrottua asiasta kuitenkin, vaikka sitten väärään ketjuun :)
Vastaa Viestiin