Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja juta »

No no Dollariexpress...ei nyt hermostuta. Sun porukoista en tieda, mut sen tiedan et kylla poikavuosilta tutut poliisit kundien kanssa naapurustossa kuulumisia vaistaa, oli sitten sallittua tai ei. Mutta ei tietysti duuniasioista (ja kylla vanhan tutunkin pidattaa jos tarve on), mut naa kundit on sit varmaan niita nakkivarkaita.
Ei naa jutut niin mustavalkoisia ole kuin annat ymmartaa...ja koko juttuhan lahti siita et joku ihmetteli olisko sopivaa poliisien ajella Cannonball pressan muistoajossa...ja ainakin mun mielesta, mika ettei...
joten, otetaan rauhallisesti ja asialinjalla (ettei tule Laaksosen ja muiden juupas-eipas juttuja...)
Insane Poetry
Lauri Hanhivaara
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 3:35 am
Paikkakunta: Babylonia

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Insane Poetry »

DollariExpress kirjoitti:
GSP kirjoitti:No ei varmasti lopu työt siihen paikkaan :D Mun kaveriporukassa on poliiseja ja rikollisia, samoissa kekkereissä istutaan saunassa vierekkäin juopotellen. Ne pitää työasiat erillään vapaa-ajasta. Kertaakaan en ole kuullut että puhuisivat mistään kyttä/konna-jutuista. Salilla jossa käyn treenaa myös poliiseja ja muutama jengiläinen, siinä ne varmistelevat toistensa sarjoja sulassa sovussa. Ei nyt toki mitään bestiksiä ole mutta pystyvät kyllä keskustelemaan arkisista asioista. Tai treenistä lähinnä salilla puhuvat mitä oon kuunnellut.
mielenkiintoista. kyse tuskin sitten on mistää todellisista rikollisista vaan lähinnä kännipääkonnista,penasta joka rähisee päissään ja saattaa jonku nakin varastaa hätäpäissään.

ei poliisin johto kyllä tuota hyvällä katso eikä moni virkatoverikaan. :roll:

itse tiedän näistä poliisien vapaa-ajan ohjeistuksista aika paljon erään vanhemman konstan exvaimon kautta.
No ohjeistukset on ohjeistuksia jne mut GSP:llä on aika sama tilanne eli molempia kuuluu tuttavapiiriin lähinnä just lapsuuden ajoilta eikä oo mitään ongelmia ollut.

Itse en ole rikollinen vaikka aika säännöllisesti pilveä polttelenkin mut ei nää kaikki kaverit tosiaan oo mitään "kännissä rähiseviä Penoja".

Ainoo mitä oon joskus kuullu yhden sanovan oli et menkääs tonne toiseen pöytään juttelemaan, koska hänen ei tarvii tietää mitään "noista proggiksista".
Fall of Babylon
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Tämä on nyt lipsunut huimasti ketjun alkuperästä. Mutta nyt on aivan pakko kommentoida tuota rosvo-poliisi asiaa. En tiedä mistä dollariexpress on tuommoisia saanut päähänsä. Siis nimenomaan tuommoiset pikku- ja väliportaan rikollisethan pitää sitä poliisivihaa yllä. Itselläni on parituttua jo 30 vuoden takaa. Toinen on mulkun maineessa oleva rikostutkija, toinen suht tiukassa maineessa oleva yrittäjä, jolla ollut aika vankka alamaailma tausta. meitä kolmea yhdistää urheiluharrastus. Viimeksi viimeviikolla nuo 2 höpöttelivät tuolla kahvilassa niitä näitä, kun tulin itse sinne myös sattumalta piipahtamaan. En jotenkin voisi edes kuvitella, että mentäisiin nenäpystyssä ohi!
Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3851
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Luupää »

http://www.vm.fi/vm/fi/12_Valtio_tyonan ... 2/name.jsp

Virkamieslautakunta on erään oikeustapauksen yhteydessä perustellut päätöstään mm. näin:
Virkamieslautakunta totesi, että poliisimiehen on myös yksityiselämässä käyttäydyttävä niin, ettei hänen käyttäytymisensä ole omiaan vaarantamaan luottamusta poliisille kuuluvien tehtävien asianmukaiseen hoitoon. Lautakunta katsoi, että velvollisuus ulottuu myös virkavapauden aikaan, mutta pitkäaikainen virkavapaus voi lieventää velvollisuuden sitovuutta yksittäistapauksessa.
Tuo ote on vuodelta 2009.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.
juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja juta »

No joo...se on sitten vaan tulkinnanvarainen juttu mika toi "vaarantamaan luottamusta poliisin tehtavien asianmukaiseen hoitoon" on...jos juttelee kartsalla 1% jengilaisen kanssa jonka tuntee jo poikavuosilta tai sitten vaikka istuu kaiken vapaa-aikansa vaikka Kuulien kerholla...onhan siina eroa.
Ehdottaisin kuitenkin etta unohdettais taa saapas-eipas juttu ja palattaisiin Kuuliin. Jos jollakin on se juttu 90-luvulta ja oikeustalo-hulinoinnista niin reippaasti skannaamaan vaan...Murha infon kiinnostavimpaa antia ovat juuri naa vanhat Alibi-rikosposti-iltis jutut jotka on skannattu foorumiin. kIITOS NIILLE JOTKA SITA TEKEE :)
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Kukahan nousee kuulien presidentiksi?
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Eikös kuulilla ole ollut jo jonkin aikaa uusi presidentti Helsingissä? Jartsahan ei ollut enää presidentin statuksella, vaikka ehkä lankoja pitikin käsissä.
kostaja03
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2012 3:47 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja kostaja03 »

Mitähän mongoloideilla mielessä kun President Mongols MC North Europe
Michael pyytää CANNONBALL MC FINLAND facebook sivuilla CMC:tä ottamaan yhteyttä :idea:
Durango
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: To Heinä 07, 2011 9:39 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Durango »

kostaja03 kirjoitti:Mitähän mongoloideilla mielessä kun President Mongols MC North Europe
Michael pyytää CANNONBALL MC FINLAND facebook sivuilla CMC:tä ottamaan yhteyttä :idea:

Ei sen mitään ihmeellistä tarvitse olla. Ihan kohteliasta jos uusi mies kärjessä.

Kansainvälisiin helpompi välittää viestiä, kuin täysin ulkopuoliseen kerhoon toisessa maassa.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

kostaja03 kirjoitti:Mitähän mongoloideilla mielessä kun President Mongols MC North Europe
Michael pyytää CANNONBALL MC FINLAND facebook sivuilla CMC:tä ottamaan yhteyttä :idea:
Jonten sotkuja varmaan selvittelee, oli kuulema Kyläsaareenkin ollut yhteydessä jo
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Random Nick
Remington Steele
Viestit: 222
Liittynyt: Ti Elo 30, 2011 8:51 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Random Nick »

Outo Enkeli kaipaili tuolla toisessa ketjussa keskustelua Jyväskylän Rogerista ja vasikointikuvioista. Ko. kaveri vaikuttaa kyllä porukkansa terävimmältä jannulta sen puolesta mitä olen häntä tavannut, eli ei ihme että on pistetty vastuuseen Kuulien JKL-osastosta. Mutta mitä tämä vasikointilegenda liivien luovuttamisesta polliiseille on?
1. Näytä harmittomalta
2. Näytä siltä, niinkuin sinun kuuluisikin olla siellä, missä olet
3. Poistu kävellen, älä juokse
Toni1987
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2011 11:02 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Toni1987 »

Kyllähän tuo Rogeri ihan samanlainen neropatti on kuin muutkin Jyväskylän kuulat. Kova hinku on pojalla pitää jotain liiviä päällä ja taito löytää ympärilleen kunnon rosvoja. Sen verta oli kova himo saada liivit, että kävi ensin kyselemässä Oulussa mahdollisuutta lähteä enkeleiden matkaan mutta kun selvisi kuinka pitkä ja kivinen tie liivien eteen olisi kuljettava, päätti luopua ideasta. Kuulilta saikin sitten liivit melkein yhtä nopeasti kuin posti ne toimitti ja sehän Rogerille passasi.

Ja itse olen kuullut myös tuosta omatoimisesta poliisilla käynnistä, enkä ainakaan itse näe syytä epäillä sen todenperäsyyttä.

Onkos tietoa tuosta hattujen Jyväskylään tulosta, joko ovat löytäneet tilat ja porukan? Tiistaina sataman terassilla näytti kymmenkunta hattua istuvan olusella. Itselleni tuntematonta porukkaa joten luultavasti olivat Tampereen kerholta. Toivottavasti tekisivät tuon Jyväskylään laajentumisen hieman järkevämmin kuin kuulat ja jättäisivät vastaavat piripää apinat ulos suosiolla.
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Hattujen käynti Jyväskylässä oli ystävyys käynti toisella kerholla, ei laajentumis aikeita ainakaan puheiden perusteella :)
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Toni1987
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2011 11:02 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Toni1987 »

RealPitti kirjoitti:...ei laajentumis aikeita ainakaan puheiden perusteella :)
Ainakin vielä keväällä puheet olivat täysin päinvastaiset ja hinku tänne oli todella kova ja alustavasti oli jo laajentumisesta sovittu. Se millä tavalla tuo olisi toteutettu on ainakin minulle arvoitus.
kostaja03
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2012 3:47 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja kostaja03 »

[quote="Toni1987"]Kyllähän tuo Rogeri ihan samanlainen neropatti on kuin muutkin Jyväskylän kuulat. Kova hinku on pojalla pitää jotain liiviä päällä ja taito löytää ympärilleen kunnon rosvoja. Sen verta oli kova himo saada liivit, että kävi ensin kyselemässä Oulussa mahdollisuutta lähteä enkeleiden matkaan mutta kun selvisi kuinka pitkä ja kivinen tie liivien eteen olisi kuljettava, päätti luopua ideasta. Kuulilta saikin sitten liivit melkein yhtä nopeasti kuin posti ne toimitti ja sehän Rogerille passasi.

Ja itse olen kuullut myös tuosta omatoimisesta poliisilla käynnistä, enkä ainakaan itse näe syytä epäillä sen todenperäsyyttä.




Roger V_r_n_n, vei liivinsä poliisille henkilökohtaisesti jotta pääsi laukaaseen lusimaan, jäi siellä hormooneista kiinni ja joutui muistaakseni sukevalle... Tämähän ei mikään salaisuus jyväskylässä ole. Tällainen sankari siis j-kylän ykkösmies :lol: Eiköhän nämä nykyisetkin liivit laitokselle päädy kun alkaa tuomiota tulemaan 8) Luulisi nyt kuulien vähän katsovat kelle liivinsä antavat.
Vastaa Viestiin