Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
dippainssi
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Never kirjoitti:
Ma Elo 30, 2021 9:35 pm
Zokke 77 kirjoitti:
Ma Elo 30, 2021 6:19 pm
Sunkeeta on touhu nykyään kuulullills. Ei oo oikeita konnia vaa kaikki puliukot väevättu suurin osa täysiä piulltsarei joista ei oo yhtiskään ihinkäään. Onko tää naistenhakkaaäajja Lahtinen puikoissa vai ei simwmbb

Zokke 77 Älä ota enää.Menee muuten liian vaikeaksi,sekä sinulla että tämän langan lukijoilla.
No, älä viitsi.
Anna Zokken ottaa kuppia.
Allahia ei ole olemassa.

Miksei
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: Ti Loka 15, 2013 6:33 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Miksei »

Zokke 77 kirjoitti:
Ma Elo 30, 2021 6:19 pm
Sunkeeta on touhu nykyään kuulullills. Ei oo oikeita konnia vaa kaikki puliukot väevättu suurin osa täysiä piulltsarei joista ei oo yhtiskään ihinkäään. Onko tää naistenhakkaaäajja Lahtinen puikoissa vai ei simwmbb
No nyt ei kyllä ole enää mitään epäilystä tosta Kejosta koskevasta jutusta, Zokke77:n viestistä voi päätellä että nyt on kyllä täysin sisäpiiri tietoa ja luotettavaa 😂

Zokke 77
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Elo 26, 2021 6:07 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Zokke 77 »

Faktahan on se, että kejonen on pelkkä somehahmo mikä on nyt nakin poissa ollessa täysin tuuliajolla. Lähteen mukaan kejonen oli kuihtunut ihan rimpulaksi, miks varmaan osittain myös provosoi muita voimaravinne klovneja 😄 Lahtisella jotain raksaukkoja himmelihommissa ja auto virman nimissä 😄 Vitullisia rurhimuksia koko sakki....

Zokke 77
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: To Elo 26, 2021 6:07 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Zokke 77 »

Kejonen tosiaan vähän kuin mininakki,mutta ilman kykyä suojata itseään väkivaltaisin konstein. Koko seurahan tuntuu olevan täysi naurunaihe. Vasikka Lahtinen, Rosti sekä lauma maltoläskejä 🤷 Ovatkohan rohkaistuneet porukalla hakkaaman kejosen vai onko vieraat koirat purreet. Somegangstailua ja selfieitä mm. jumppasalilta paskamahat pystyssä 😂 Surkeeks on menny. Ei ihme jos hiekkaneekerilapset tekee näistä itselleen narttuja hetkenä minä hyvänsä...

Mukava
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 6:24 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Mukava »

Kaupungissa liikkuvan huhun mukaan Cannonball olisi laajentamassa Savonlinnaan,onko kellään tietoa?
vai onko vaan höpöhöpö juttuja..

Aivokuollut
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 7:01 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Aivokuollut »

*poistettu trolliviesti*t:mode
Hoitotahto ?

Jarrukenkä
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2021 11:14 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Jarrukenkä »

Eikös se Kalle ole Savonlinnaan järkkäilemässä kerhoa,näin itse olen ainakin kuullut.

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

kuulien pitäs potkii subun ja plörön vetäjät ja muut maineen pilaajat pois kertaheitolla! oon kuullu että kuulat on tällä hetkellä naurunalaisena juurikin edellä mainittujen juttujen takia. yrittivät ottaa liikaa väkeä mukaan tarkastamatta taustoja. ei se määrä vaan laatu, pojat!
"If you aim for a king, you better not miss"

Jarrukenkä
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2021 11:14 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Jarrukenkä »

Dope Boy kirjoitti:
La Syys 11, 2021 4:24 pm
kuulien pitäs potkii subun ja plörön vetäjät ja muut maineen pilaajat pois kertaheitolla! oon kuullu että kuulat on tällä hetkellä naurunalaisena juurikin edellä mainittujen juttujen takia. yrittivät ottaa liikaa väkeä mukaan tarkastamatta taustoja. ei se määrä vaan laatu, pojat!
Juuri näin.

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2084
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Nacci on tällä hetkellä Aarnion ja Penttilän kanssa samalla osastolla.

JH1985

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja JH1985 »

Dope Boy kirjoitti:
La Syys 11, 2021 4:24 pm
kuulien pitäs potkii subun ja plörön vetäjät ja muut maineen pilaajat pois kertaheitolla! oon kuullu että kuulat on tällä hetkellä naurunalaisena juurikin edellä mainittujen juttujen takia. yrittivät ottaa liikaa väkeä mukaan tarkastamatta taustoja. ei se määrä vaan laatu, pojat!
Eihän tuolla olisi yhtään jäsentä tuon karsinnan jälkeen? :lol:

ps, minkä maineen?

Avatar
Jazzo
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Elo 29, 2018 3:55 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Jazzo »

RL11/6 kirjoitti:
La Syys 11, 2021 5:25 pm
Nacci on tällä hetkellä Aarnion ja Penttilän kanssa samalla osastolla.
Niinpä niin ja joopa joo. Ehkä jos joku toinen kirjoittaisi saman väitteen, voisin sitä hetken jopa pohtia, mutta sinä olet kyllä omilla kirjoittelulla uskottavuuteesi täällä nollannut aika totaalisesti.

Punatulkku
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 95
Liittynyt: Ma Marras 23, 2020 9:53 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Punatulkku »

Jarrukenkä kirjoitti:
Pe Syys 10, 2021 11:19 am
Eikös se Kalle ole Savonlinnaan järkkäilemässä kerhoa,näin itse olen ainakin kuullut.
Kuka Kalle sellaista olisi järjestelemässä?

JailMind
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: To Syys 03, 2020 6:55 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja JailMind »

Dope Boy kirjoitti:
La Syys 11, 2021 4:24 pm
kuulien pitäs potkii subun ja plörön vetäjät ja muut maineen pilaajat pois kertaheitolla! oon kuullu että kuulat on tällä hetkellä naurunalaisena juurikin edellä mainittujen juttujen takia. yrittivät ottaa liikaa väkeä mukaan tarkastamatta taustoja. ei se määrä vaan laatu, pojat!
Eihän sinne silloin jäisi enää ketään, jos näin tehtäisiin.
Huvittaa kyllä aina kun jos sattuu näkemään jonkun aikuisen miehen liivit päällä, ylä-asteen kovis-ilme naamalla. :D
”Kun oppii tuntemaan pelon, tulee rohkeaksi ja oikea rohkeus on sitä, että oppii pitämään pelkonsa kurissa”.

ek2010
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: La Syys 11, 2021 1:56 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja ek2010 »

VOI NIITÄ AIKOJA,kun oli vielä vanha kunnon cannonball voimissaan ja siellä olivat mm.nacci,marko lönnqvist ja muut kumppanit.silloin siellä myös sattui ja tapahtui varsin nopealla syklillä kaikenlaista.se on sanottava että jätkillä oli sitä kuuluisaa älykkyyttä vaikka muille jakaa..nykyään on tämäkin kerho ties mitä m0opedi kansakuntaa ja siellä on ketä sattuu..immu ja miika mehmettikin ovat poissa..

Vastaa Viestiin