Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Timanttiporari
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Touko 03, 2021 1:21 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Timanttiporari »

Luulisi tosiaan että nuo pari vanhaa MC kerhoa näyttäisi " kaapin paikan" noille maahanmuuttajataustaisista koostuville rikollisporukoille. Myös muille nilkeille voisi näyttää kuka on kuka.

sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 458
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

:roll: Miten tämä toiminta lopetetaan lain voimalla.Aina on ollut ja tulee olemaan "salaseuroja"Tämänkin voi jos täytyy,rekisteröidä vaikka miesten marttikerhoksi :D

TucoRamirez
Hetty Wainthropp
Viestit: 485
Liittynyt: Ke Elo 01, 2018 12:10 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja TucoRamirez »

Jos asekessu Ilmen vielä vei näiden aseet lähtiessään, niin kannattaisi itse tehdä johtopäätökset ja lopettaa, eikä edes odottaa tuomiota oikeudesta.

Maila
Armas Tammelin
Viestit: 70
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2018 6:46 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Maila »

ScamJaffa kirjoitti:
Ke Loka 20, 2021 3:22 pm
Maila kirjoitti:
Ke Loka 20, 2021 2:20 pm
Muistan ajan, kun Cannonball piti välillä kuria yllä myös yöelämässä. Siitä jäi jonkinlainen ajatus, että tämän tyyppisillä kerhoilla on edes jonkinlainen tarkoitus. Nyt kun on tainnut muuttua narkkariporukan kokoontumiskerhoksi ja eivät uskalla laittaa hanttiin edes alaikäisten kaikenmaailman "mafiakerhoille", niin ehkä aikakin lopettaa toiminta. Kauas on tultu isojen miesten entisten lentäjien kerhosta.
Mikäs entisten lentäjien kerho tuo Cannonball on?
Tainnut mennä syntymaat ja kerhot nyt sekaisin.

Samaa mieltä asiassa että vanhat MC kerhot saisivat hiljalleen alkaa leipomaan noita kakaroiden ja maahanmuutajien katuporukoita päähän ihan huolella.
Kaipa nämä kaikki mopokerhot jollain tapaa perityy tuosta alkuperäisestä ajatuksesta. Tarkoitin juuri sitä, että aika kauas on siitä menty. Nykyajan hampuusit eivät varmaan pääsisi edes alkuperäisten prospektien avustajiksi.

Avatar
Yggdrasil
Jane Marple
Viestit: 1003
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 10:31 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Yggdrasil »

Siellä tsadissanne on yli puolet matuja joten siinä ei riitä mitkään mopokerhot kun se on menetetty kuten karjala. Cmc voisi heittää ne liivit skuttaan ja toimia kuten muutkin konnat ilman tunnuksia.
---

JH1985

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja JH1985 »

Hyvä juttu että lopetetaan, mitä nämä elämänkallut nyt tekee, kun naamat ja kädet täynnä cmc-tatskoja :lol:

Ps. onko jossain tuon Eklundin kuvaa?

Samalla kyllä saisi lopetuttaa muutkin kerhot.

Avatar
Jazzo
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Elo 29, 2018 3:55 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Jazzo »

JH1985 kirjoitti:
Ke Loka 20, 2021 9:59 pm
Hyvä juttu että lopetetaan, mitä nämä elämänkallut nyt tekee, kun naamat ja kädet täynnä cmc-tatskoja :lol:

Ps. onko jossain tuon Eklundin kuvaa?

Samalla kyllä saisi lopetuttaa muutkin kerhot.
Se ei auta muu, kuin ostaa meikkejä ja peitellä tatuoinnit piiloon. :D Poliisihallitukselta taisi jo tulla ohjeistus, että kiellettyjä jengitunnuksia ei saa pitää esillä myöskään iholla.

Timanttiporari
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Touko 03, 2021 1:21 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Timanttiporari »

Onko se sitten hyvä vai huono asia jos tunnukset kielletään?
Nyt poliisin on helppo tietää ketä ryhmään kuuluu. Ilman tunnuksia se on paljon hankalampaa, sillä eihän tuollaiset porukat katoa vaikka kerho kiellettäisiin.
Tietenkin jäsenhankinta voisi vaikeutua kun ei olekaan enää niin " Cool" kun ei saa liivejä. Liiveihinhän tuollaisten porukoiden " lumo" perustuu. Monikin jäsen on ihan tavallinen tallaaja ilman liivejä, ei mitään kunnioitusta puhumattakaan että joku pelkäisi ...

Ylälibadon
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:58 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Ylälibadon »

Timanttiporari kirjoitti:
To Loka 21, 2021 11:31 am
Onko se sitten hyvä vai huono asia jos tunnukset kielletään?
Nyt poliisin on helppo tietää ketä ryhmään kuuluu. Ilman tunnuksia se on paljon hankalampaa, sillä eihän tuollaiset porukat katoa vaikka kerho kiellettäisiin.
Tietenkin jäsenhankinta voisi vaikeutua kun ei olekaan enää niin " Cool" kun ei saa liivejä. Liiveihinhän tuollaisten porukoiden " lumo" perustuu. Monikin jäsen on ihan tavallinen tallaaja ilman liivejä, ei mitään kunnioitusta puhumattakaan että joku pelkäisi ...
Pitkässä juoksussa on tietenkin hyvä. Tottakai nyt kaikki tietävät esim UB:n jäsenet ja pelotevaikutus on tallella. Noissa porukoissa kuitenkin väki vaihtuu aika tiheään, eikä 10 vuoden päästä joku nuori piripää lähde nokkimaan vuosituomiota, koska Arska käskee. Aivan sama onko Arskalla päällä punainen nuttu, koska punainen nuttu ei nuorelle piripäälle merkitse mitään

Murheli
Vic Mackey
Viestit: 1983
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Itse kanssa näen näiden kerhojen kieltämisessä juuri sen hyödyn, että niiden liivien glooria jää pois. Tietenkään se ei lopeta rikosten tekemistä, mutta luultavasti vähentää noita käsky-valtasuhteita. Ja kun saadaan ensin kiellettyä näitä tunnusten ylläpitoa näistä jo kaikille tutuista ryhmistä, ja saadaan vakiinnutettua lainsäädäntöä tämän osalta, on jatkossa helpompi puuttua myös vähemmän aikaa toimineiden ryhmien toimintaan.

Tämä tietenkään yksistään ei riitä tämän huolestuttavan matu-jengien rantautumisen estämiseen
Voi voi, kun päättyi elämän koi

Timanttiporari
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Touko 03, 2021 1:21 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Timanttiporari »

Liiveihinhän näiden valta perustuu. Jos ja kun liivit katoaa, niin ei näitä tyyppejä samaan malliin enää kumarrella.
Jäsenhankinta varmasti vaikeutuu. Monikin olisi valmis tekemään mitä tahansa saadakseen liivit ja sitä kautta kunnioitusta " piireissä".
Onko UB:n tyyppejä enää näkynyt missään tai sitten se PVL joka lopetettiin rasistisen toiminnan takia?
Yhteiskunnan pitäisi nyt ottaa kova linja näihin uusiin tunnusjengeihin heti alkuunsa, etenkin maahanmuuttajataustaisiin. Ne voivat oikeasti olla paljon vaarallisempia kun nämä nykyiset yhteensä.

Piirunverran
Remington Steele
Viestit: 200
Liittynyt: Su Touko 06, 2018 9:48 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Piirunverran »

Timanttiporari kirjoitti:
To Loka 21, 2021 3:38 pm
Liiveihinhän näiden valta perustuu. Jos ja kun liivit katoaa, niin ei näitä tyyppejä samaan malliin enää kumarrella.
Juurikin tämä!
Siellä on paljon, suurinosa juuri niitä jotka ilman liivejä, näkyviä tunnuksia eivät ole mitään yhtään kenellekään.
Ikävä tosi asia mutta juuri nuo tunnukset tuovat pelkoa ja niillä saadaan sitä "respectiä", ainakin monissa piireissä ja onhan niillä jo luotu pelote että ihan normi tallaajakin näitä pelkää ja varoo vaikkei olisi mitään tekemistä niiden kanssa.

El Pajarito
Frank Drebin
Viestit: 386
Liittynyt: Pe Tammi 26, 2018 1:58 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja El Pajarito »

Minä olin siinä luulossa että se joku Klaus olisi ollut kuulien pressa, mutta tässä yhteydessä on mainittu Eklund. Jotain kuvia nähnyt joissa K:lla lukee liivin rintamuksessa President. Mikäs siellä ”kuulaliiterissä” (lainaus Ilmeniltä) on tilanne käskyvaltasuhteissa tänä päivänä ja missä kohtaa olen ymmärtänyt väärin?

Mitä lopettamiseen tulee, niin itse en oikein pidä sitä mielekkäänä. Vähän kalskahtaa liikaa poliisivaltiolta, jos oikeus poliisin pitkällisen painostamiseen jälkeen alkaa näitä kerhoja yksitellen kieltämään. Minusta mikään kolmesta suuresta ei todellakaan täytä järjestäytyneen rikollisryhmän tunnusmerkkejä. Toisaalta kansan syvät rivit tuntuvat olevan lakkauttamisen kannalla, joten menköön minun puolestani. En kuulu kerhoihin, eikä ole edes (puoli)tuttuja jäsenenä. Näissä jutuissa menee vain kovin helposti lapsi pesuveden mukana…

pikilattia
Remington Steele
Viestit: 200
Liittynyt: Ma Syys 13, 2021 4:52 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja pikilattia »

El Pajarito kirjoitti:
To Loka 21, 2021 5:54 pm
Minä olin siinä luulossa että se joku Klaus olisi ollut kuulien pressa, mutta tässä yhteydessä on mainittu Eklund. Jotain kuvia nähnyt joissa K:lla lukee liivin rintamuksessa President. Mikäs siellä ”kuulaliiterissä” (lainaus Ilmeniltä) on tilanne käskyvaltasuhteissa tänä päivänä ja missä kohtaa olen ymmärtänyt väärin?

Mitä lopettamiseen tulee, niin itse en oikein pidä sitä mielekkäänä. Vähän kalskahtaa liikaa poliisivaltiolta, jos oikeus poliisin pitkällisen painostamiseen jälkeen alkaa näitä kerhoja yksitellen kieltämään. Minusta mikään kolmesta suuresta ei todellakaan täytä järjestäytyneen rikollisryhmän tunnusmerkkejä. Toisaalta kansan syvät rivit tuntuvat olevan lakkauttamisen kannalla, joten menköön minun puolestani. En kuulu kerhoihin, eikä ole edes (puoli)tuttuja jäsenenä. Näissä jutuissa menee vain kovin helposti lapsi pesuveden mukana…
Pressojahan on joka paikallisessa kuulaliiterissä yksi.Pirinistieki on national pressa entinen national asekersantti joka savusti helsingin upseerit naccin ja muut ulos. Nacci ja muut ei toisaalta laittaneet kampoihinkaan. Pirinistieki on seniili huumekauppias ja narkkari joka myynyt elämänsä piriä ja syönyt itse kuormasta. Pirinistiekin valinta CMC kanteen vastaajaksi on vittuilua syyttäjiltä ne tietää että pirinistieki ei tajua mitään. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A.Capone
Poliisikoira Rex
Viestit: 274
Liittynyt: Ti Elo 04, 2020 11:01 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja A.Capone »

Pikilattia, kun olet noinkin hyvin perillä ja omaperäisen värikkäällä kirjoitustavalla pystyt kertomaan meille näitä pirinisti :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: juttuja niin...kerrotko miten ja missä tämä pirinistieki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: savusti Nacin ulos? Kiitos jo etukäteen tulevasta vastauksestasi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vastaa Viestiin