Black Cobra

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
vic_vega
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 12:13 am

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja vic_vega »

Tiedän sen että ulkona puhutaan black cobran olevan tosissaan tulossa tänne. Ja tietyt tyypit valmistautuu siihen.
Boy that was really exciting. I bet you're a big Lee Marvin fan aren't ya. Yeah me too. I love that guy. My heart's beatin' so fast I'm about to have a heart attack.
hurmaavamurhaaja
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2010 11:09 pm

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja hurmaavamurhaaja »

vic_vega kirjoitti:Tiedän sen että ulkona puhutaan black cobran olevan tosissaan tulossa tänne. Ja tietyt tyypit valmistautuu siihen.
Kamelikaraavaaniko on Tukholman seudulta lähtenyt liikkeelle, ratsastavat ilmeisesti Tornion kautta? :mrgreen:
Vivamus

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja Vivamus »

Vic Vega, kerro lisää? Vaikka ihan ympäripyöreesti... *utelias*
vic_vega
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 12:13 am

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja vic_vega »

Ja ympäripyöreesti, oon kuullut ihan alan miehiltä että porukkaa kasataan ja ollaan valmiina sitten isommalla ryhmällä jos ja kun tulee ongelmia bc porukan kanssa. En mä siitä sen enempää viitsi kertoa koska homma alkutekijöis ja itse en kuulu kyseisen porukan sisäpiiriin. Ettei tuu puhuttua läpiä päähänsä.
Boy that was really exciting. I bet you're a big Lee Marvin fan aren't ya. Yeah me too. I love that guy. My heart's beatin' so fast I'm about to have a heart attack.
Vivamus

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja Vivamus »

Kiitti Vic Vega tiedosta. Hyvä homma, ettei bc nyt ihan noin vaan sisään kävele. Tää niin pieni maa ettei mahdu kovin paljon eri poppoita kikkailemaan... Nykyiset riittää :-D !
vic_vega
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 12:13 am

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja vic_vega »

Mä annan ainakin tukeni.
Boy that was really exciting. I bet you're a big Lee Marvin fan aren't ya. Yeah me too. I love that guy. My heart's beatin' so fast I'm about to have a heart attack.
BMC
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 8:15 am

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja BMC »

vic_vega kirjoitti:Mä annan ainakin tukeni.
jaa mutiaisille ? :evil: tää on tosiaan niin pieni maa että ei meinaa alueet nytkään riittää kaikille.
Rokkijäbä
Armas Tammelin
Viestit: 70
Liittynyt: Pe Syys 03, 2010 10:34 pm

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja Rokkijäbä »

Ihan mielenkiintosta nähä tulevatko & mikä tulee olemaan vastaanotto.

BMC kirjoitti:tää on tosiaan niin pieni maa että ei meinaa alueet nytkään riittää kaikille.
No mutta kuka käskee olemaan siellä etelässä sumpussa =). Onhan täällä vielä kerhottomia kaupunkeja kuten Jyväskylä. :wink:
,,;`Rikollinen mieli, hyvä mieli!`;,,
BMC
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 8:15 am

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja BMC »

No mutta kuka käskee olemaan siellä etelässä sumpussa =). Onhan täällä vielä kerhottomia kaupunkeja kuten Jyväskylä. :wink:[/quote]
mites middle point ? vilkku voi mennä sinne minne ei aurinko paista. olen 99% varma että tiedän asioista enemmän kun sinä.
Rokkijäbä
Armas Tammelin
Viestit: 70
Liittynyt: Pe Syys 03, 2010 10:34 pm

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja Rokkijäbä »

BMC kirjoitti:No mutta kuka käskee olemaan siellä etelässä sumpussa =). Onhan täällä vielä kerhottomia kaupunkeja kuten Jyväskylä. :wink:
mites middle point ? vilkku voi mennä sinne minne ei aurinko paista. olen 99% varma että tiedän asioista enemmän kun sinä.[/quote]

Menee vähän OTksi muttta...
MiddlePointin kavereita nyt ei paljoa taida olla ellei mitään jäsentulvaa ole iskenyt ja johtohahmot taitaa lueskella tiilenpäitä vieläkin.
Katukuvassa ei kavereita liivit niskassa ole näkynyt pieneen ikuisuuteen.
Ei muutaku Rookerin kulmia valtaamaan :twisted:


edittiä; pikkulinnut laulaa että koko kerho ois jo kuopattu johon en kyllä itse henkilökohtaisesti usko.. :P
,,;`Rikollinen mieli, hyvä mieli!`;,,
vic_vega
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 12:13 am

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja vic_vega »

[quote]jaa mutiaisille ? :evil: tää on tosiaan niin pieni maa että ei meinaa alueet nytkään riittää kaikille.[/quote]

Jumalau*a jos mun tutuista joku lyö kapuloita rattaisiin niille kameli kuskeille, niin mä sen tukeni annan tutilleni. Oot ny ymmärtäny väärin ja saattaa olla että hieman on ilmaisuni ontunut mutta pitäs osata vähä käyttää järkee. Jos mä kerran liikun sellaisessa ympäristössä mis kuulen noita juttuja. Saata*a
Boy that was really exciting. I bet you're a big Lee Marvin fan aren't ya. Yeah me too. I love that guy. My heart's beatin' so fast I'm about to have a heart attack.
vilkku99
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 3:20 am

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

BMC kirjoitti:No mutta kuka käskee olemaan siellä etelässä sumpussa =). Onhan täällä vielä kerhottomia kaupunkeja kuten Jyväskylä. :wink:
mites middle point ? vilkku voi mennä sinne minne ei aurinko paista. olen 99% varma että tiedän asioista enemmän kun sinä.[/quote]
Opettelehan apukoululainen kirjottamaan ekaksi ja lopeta subutexin vetäminen..
urashima
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: La Elo 21, 2010 12:26 pm

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja urashima »

Kyllä Jyväkylässä vaikuttaa joku, mut onks se sit moottoripyörä kerho vai mikä jääköön arvaukseks? :twisted:

Sori OT.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Avatar
prrkele
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Ma Maalis 23, 2009 12:55 am
Paikkakunta: In Finland we have this thing called Suomi

Re: Black Cobra

Viesti Kirjoittaja prrkele »

Uusimmat uutiset naapurista kertovat että Black Cobran laajennushankkeet on saatu torpedoitua, ja järjestö on vetäytynyt takaisin Malmön alueelle organisoitumaan uudelleen.

Laajentuminen oli erittäin nopeaa ja aggressiivista mutta myös hallitsematonta ja huonosti organisoitua. Katsotaan jos Ruotsin laajentuminen on lopullisesti saatu pysäytettyä vai onko kyseessä pelkkä suvantovaihe?

Linkistä Aftonbladetin artikkeliin: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8176892.ab

Artikkeli perustuu laajaan juttuun "Efterlyst" ohjelmassa joka näytettiin tiistaina. "Efterlyst" muistuttaa hieman meikäläisten Poliisi TV:tä.
…neljännessä kuulustelussa nainen vihdoin myönsi, että mitään Jaria ei ollut olemassakaan. Eikä myöskään sieni-Tomppaa.
Vastaa Viestiin