United Brotherhood

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
kaki

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja kaki »

Gentle kirjoitti:
Su Kesä 07, 2020 7:01 pm

Ja olla ttkokeilussa tai kela lopettaa korvauksen maksamisen..
Huikeaa kyllä.
ei noit tukii rahan takii nostella.............

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja palokirves »

kaki kirjoitti:
Su Kesä 07, 2020 9:32 pm
Gentle kirjoitti:
Su Kesä 07, 2020 7:01 pm

Ja olla ttkokeilussa tai kela lopettaa korvauksen maksamisen..
Huikeaa kyllä.
ei noit tukii rahan takii nostella.............
Kaki sopisi kyllä UB;n jäsenistöön, miksi ei ihan huipulle asti. Mafiapomo ei osaa keksiä lailliseksi tulonlähteeksi muuta kuin Kelan työttömyyspäivärahan. :mrgreen: Vieläpä menee jonnekkin työkokeiluun, ettei menetä päivärahojaan. :lol:
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Gentle »

kaki kirjoitti:
Su Kesä 07, 2020 9:32 pm
Gentle kirjoitti:
Su Kesä 07, 2020 7:01 pm

Ja olla ttkokeilussa tai kela lopettaa korvauksen maksamisen..
Huikeaa kyllä.
ei noit tukii rahan takii nostella.............
No miks niitä nostetaan? Ei se taida mennä läpi et rakentelet taloja kelan päivärahoilla

tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

kaki kirjoitti:
Su Kesä 07, 2020 9:32 pm
ei noit tukii rahan takii nostella.............
Juu,ei,vaan siksi että on laillisia tuloja rakennella satojentuhansien euroja taloja. :D :D

Kukkis on kuvitellu että olemassa työharjoittelussa voi osoittaa käyvänsä töissä ja rakennella taloja eikä kukaan kiinnostu että millä rahalla.
On mahtanut verottaja hieman ihmetellä ku Kukkiksen verotettava tulo on päiväraha muutmana satasen kuukaudessa ja taloja rakennellaan,ajetaan rallia jumalattoman kalliilla mersuilla.
Eikö ukolla käy mielessä että ei onnistu suomessa olla joku mafiamies,täällä semmoset joutuu linnaan iäksi.Niinkö nytki.
Ei täällä voi uhkailla/hakata yrittäjiä jotka tekee sulle töitä,ne tekee rikosilmoituksen ja poliisi kiinnostuu siinä vaiheessa ihan kaikesta,jopa siitä että paljonko sitä paskaa nyt onkaan housuissa.

Miten joku voi olla noin käsittämättömän tyhmä ettei osaa edes firmaa perustaa ja sitä kautta pestä isoa rahamäärää lailliseksi oman firman tilille pikkuhiljaa vaan jätkä rakentaa taloja,väkivaltaa käyttäen jättää 80,000 euron asfaltit ja 16,000€ putkityöt maksamatta ja kuvittelee että hyvin menee,ei voi jäädä kiinni.

Verottaja tietää ihan jokaisen kalliimman auton omistajan tai talonrakennuttajan rahaliikenteen ja sillon hyvä olla tuloja/perintöä tms muuten istut laitoksella selittämässä ja sillon on syytä olla helvetin hyvä tarina todisteineen mukana.
Kukkiksella näkyy facen/instan mukaan olleen kalliita mersuja,vouti on tienny heti ku se on rekisteröity ja asia on menny samantien varmaan poliisille tutkintaan että mistä köyhä työharjoittelija saa 50,000€ mersuun,sitten on tuliteriä taloJA. päivärahamies jonka verotettavat tulot oli ollu kuluneen 9 vuoden ajalta 40,000.
Ostamalla kalliita luksusautoja ja taloja on syytä olla verotettavat tulot tuon verran kuukaudessa,lainaa ei ole voinu saada noilla verotustuloilla ikinä,tuskin tämmösellä toopella on edes luottoja ollut koskaan,ne on palanu 30 vuotta sitten 100mk puhelinlaskulla joka on edelleen maksamatta luultavammin.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

kaki

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja kaki »

Gentle kirjoitti:
Su Kesä 07, 2020 10:16 pm
kaki kirjoitti:
Su Kesä 07, 2020 9:32 pm
Gentle kirjoitti:
Su Kesä 07, 2020 7:01 pm

Ja olla ttkokeilussa tai kela lopettaa korvauksen maksamisen..
Huikeaa kyllä.
ei noit tukii rahan takii nostella.............
No miks niitä nostetaan? Ei se taida mennä läpi et rakentelet taloja kelan päivärahoilla
ub ja kukkis ei oo mun asia selittää...... mut jos jengi ei todella muka tiedä ni esim vuokraa on kivempi maksaa kelan kassast ku omista käteisistä....... varsinki nykyää ku pienetki tilille laitetut käteiset saa possut kyselee......... ohan noita kans jotka heittää mut silti käy duunis koska ne tykkää niist duuneistaan... ja jos viel sattuu olee hyväliksanen duuni ni helpottaahan se........ joo, en tiiä miks ees vastasin mut jätetää tää ny tähän kuitenki......

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja palokirves »

kaki kirjoitti:
Ma Kesä 08, 2020 10:20 pm

ub ja kukkis ei oo mun asia selittää...... mut jos jengi ei todella muka tiedä ni esim vuokraa on kivempi maksaa kelan kassast ku omista käteisistä....... varsinki nykyää ku pienetki tilille laitetut käteiset saa possut kyselee......... ohan noita kans jotka heittää mut silti käy duunis koska ne tykkää niist duuneistaan... ja jos viel sattuu olee hyväliksanen duuni ni helpottaahan se........ joo, en tiiä miks ees vastasin mut jätetää tää ny tähän kuitenki......
Voi helvetti mitä settiä. :mrgreen:
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

kaki

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja kaki »

palokirves, kerrohan mulle ja kaikille miten nää jutut toimii?? selkeesti on tietoo..........

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja palokirves »

kaki kirjoitti:
Ma Kesä 08, 2020 11:26 pm
palokirves, kerrohan mulle ja kaikille miten nää jutut toimii?? selkeesti on tietoo..........
Käy kysymässä vaikka Keijo Vilhuselta,Tienhaaralta, Jarkko Laaksolta, tai vaikka Hampuselta jne jne. :mrgreen:

Kerro mulle, kun sulla on tietoo, montako päivää Vilhunen tai Tienhaara on olleet työkkärin asiakkaina elämässään? Jostain työkokeilusta puhumattakaan. Oliko Vilhunen työssäoppimisessa jossain kirppiksellä? :lol:
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

kaki

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja kaki »

*poistettu lautamiestekstiä*t:mode........ sitä kelasinki mut hyvä aina varmistaa......

vilkku99
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 3:20 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

kaki kirjoitti:
Ma Kesä 08, 2020 10:20 pm
Gentle kirjoitti:
Su Kesä 07, 2020 10:16 pm
kaki kirjoitti:
Su Kesä 07, 2020 9:32 pm


ei noit tukii rahan takii nostella.............
No miks niitä nostetaan? Ei se taida mennä läpi et rakentelet taloja kelan päivärahoilla
ub ja kukkis ei oo mun asia selittää...... mut jos jengi ei todella muka tiedä ni esim vuokraa on kivempi maksaa kelan kassast ku omista käteisistä....... varsinki nykyää ku pienetki tilille laitetut käteiset saa possut kyselee......... ohan noita kans jotka heittää mut silti käy duunis koska ne tykkää niist duuneistaan... ja jos viel sattuu olee hyväliksanen duuni ni helpottaahan se........ joo, en tiiä miks ees vastasin mut jätetää tää ny tähän kuitenki......
Ei vittu miten vammanen sinä olet.

kaki

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja kaki »

hahaaa, tää saitti vaikuttaa olevan täynnä vitun ankeita trolleja kyselemässä tyhmiä......... mä feidaan täältä pysyvästi, voitte apinat kysellä toisiltanne tyhmiä............... modet voi poistaa tän tilin.....

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Gentle »

kaki kirjoitti:
Ti Kesä 09, 2020 7:42 pm
hahaaa, tää saitti vaikuttaa olevan täynnä vitun ankeita trolleja kyselemässä tyhmiä......... mä feidaan täältä pysyvästi, voitte apinat kysellä toisiltanne tyhmiä............... modet voi poistaa tän tilin.....
Joo no ei nyt ainakaan kannata tulla pätemään omilla tiedoilla kun jutussa puhutaan kuitenkin pelkästään päätekijän osalta miljoonan tai parin rikoshyödystä ja sinä tulet selittämään jotain kelan korvauksista vuokranmaksussa :lol:

vilkku99
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 3:20 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

kaki kirjoitti:
Ti Kesä 09, 2020 7:42 pm
hahaaa, tää saitti vaikuttaa olevan täynnä vitun ankeita trolleja kyselemässä tyhmiä......... mä feidaan täältä pysyvästi, voitte apinat kysellä toisiltanne tyhmiä............... modet voi poistaa tän tilin.....
Et vissiin ite osaa poistaa? *poistettu lautamiestekstiä*t:mode

Hyle
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Loka 13, 2019 3:59 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Hyle »

Jokos näitä alkaa kohta juoksemaan vapaana kadulla? Kohta pari vuotta täynnä ja alempi kasti alkaa tilailemaan aamukampoja.

Salainen_Tietolähde
Neuvoja-Jack
Viestit: 535
Liittynyt: To Tammi 30, 2020 1:52 pm
Paikkakunta: Salainen

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Salainen_Tietolähde »

Ei niin reippaita poikia

Vastaa Viestiin