United Brotherhood

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1256
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Jos rosvoksi on lähtenyt, niin on ongelmia ollut siviilipuolella. Ei ole löytynyt duunia, ei opiskelua, ei pystynyt elämään sääntöjen ja normien mukaan. Miten ihmeessä tällainen tarkkis kallu olisi luotettava ja lojaali sitten siellä muiden luikurien kesken.
Ei käytöshäiriöinen ongelmapersoona mikään suoraselkäisyyden perikuva ole. Se kusettaa selän takana ja ajaa vain omia etuja. Tekee ihan mikä on sen omien etujen mukaista. Vilhuset ja muut ovat tästä hyvä esimerkki.

Joka muuta uskoo on katsonut liikaa jotain mafialeffoja.
Juukelispuukeli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Elo 24, 2022 10:22 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Juukelispuukeli »

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000003771239.html

Kebab-grillin räjäyttäjille vankeutta

Saako joku jolla ois HS tunnukset, laitettua tota koko uutista kun on maksumuurin takana. Kiinnostais lukee ton Immosen tuomio tosta räjäytys jutusta.
Nblw
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 11:25 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Nblw »

Juukelispuukeli kirjoitti: Ti Tammi 23, 2024 1:57 pm https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000003771239.html

Kebab-grillin räjäyttäjille vankeutta

Saako joku jolla ois HS tunnukset, laitettua tota koko uutista kun on maksumuurin takana. Kiinnostais lukee ton Immosen tuomio tosta räjäytys jutusta.
Saa sen googlettamalla selville ilman mitään höpöhöpö maksuja.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/int ... sa/5466348

JULKAISTU 12.01.1999 21:29

Lokakuun lopussa kebab-grillin räjäyttäneet kolme nuorta miestä tuomittiin tänään vankeusrangaistuksiin Lahden käräjäoikeudessa.

Kaksi päätekijää saivat kahden vuoden ehdottomat vankeusrangaistukset, autonkuljettajana toiminut mies puolitoista vuotta ehdollista vankeutta. Lisäksi miehet tuomittiin maksamaan korvauksia yhteisvastuullisesti noin 300000 markkaa räjäytyksessä kärsineelle lahtelaiselle taloyhtiölle, grillin omistajalle, muille yrityksille ja yksityisille, joiden autot kärsivät vahinkoja räjäytyksessä.

20- ja 22-vuotiaiden miesten tuomiot tulivat räjähdysvaarallisista aineista annetun lain säännösten rikkomisesta, tuhotyöstä ja radiolain rikkomisesta. 21-vuotias mies tuomittiin myös ampuma-aserikkomuksesta.

Ehkä yllättäen ulkomaalaisvastaisuus ei noussut jutun käsittelyssä suuresti esille, sillä syytetyt katsoivat valinneensa intialaisen omistaman grillin sattumanvaraisesti ja myönsivät jälkikäteen katuneensa valintaa. He olivat myös kuvitelleet räjähdyspanoksella saavansa aikaan vähemmän vahinkoa.

Jo aiemmin oli selvitetty, etteivät miehet jyrkistä mielipiteistään huolimatta ole kuuluneet mihinkään ulkomaalaisvastaisiin järjestöihin, eikä heillä ollut yhteyttä aiemmin Lahdessa sattuneisiin ulkomaalaisvastaisiin tuhotöihin.

Käräjäoikeus lausuikin, ettei miesten ulkomaalaisvastaisuus vaikuttanut tuomioiden pituuteen, sillä kysymyksessä oli pikemminkin nuorten tekijöiden turhautuminen ja lapsellisuus.

Tuhotyön törkeys puhutti
Eniten oikeudessa käytiin rajanvetoa törkeän tuhotyön ja tuhotyön välillä. Johtava kihlakunnansyyttäjä Pekka Noronen vaati rangaistusta törkeästä tuhotyöstä, koska hän piti räjäyttämistä keskusta-alueella ja kerrostalossa tapahtumana, josta on voinut koitua vakavaa hengen ja terveyden vaaraa ennalta määräämättömälle ihmisjoukolle. Vaikka itse grilli oli tapahtuma-aikaan, puolen yön jälkeen, kiinni, paikalla kuitenkin liikkuu usein ihmisiä myös siihen aikaan. Todistajana esiintyneen armeijan räjäytysaineasiantuntijan, majuri Risto Rautavirran mukaan paikalle osuneet ihmiset olisivat olleet vakavassa hengenvaarassa jalkakäytäväalueella, noin viiden metrin etäisyydellä grillin tuulikaapista.

Oikeudessa kuultiin myös talossa ja vastapäätä asuneita henkilöitä. Mm. yksi asianomistajista oli juuri ennen räjäytystä matkalla ulos, mutta palasi vielä hakemaan silmälasejaan. Räjähdys tapahtui pohjakerroksessa juuri, kun hän oli sulkemassa hissin ovea uudelleen ylhäällä.

Oikeus päätyi kuitenkin tuomitsemaan miehet tuhotyöstä, vaikka pitikin tekoa yleispiirteiltään törkeänä. Oikeus katsoi teon rajatapaukseksi, jossa ei ole voitu todistaa suurten ihmismäärien joutuneen konkreettisesti vaaraan.

Räjähdysaineen alkuperä hämärä
Nuoret tekijät räjäyttivät kerrostalossa sijaitsevan kebab-grillin aivan Lahden linja-autoaseman lähellä lokakuun lopussa. Vaikka miehet saivat ajatuksen jonkin ulkomaalaisravintolan tuhoamisesta vasta samana päivänä, heillä oli ollut räjähdysaine hallussaan jo elo-syyskuun vaihteesta asti.

Räjähdysaine aniitin alkuperä ei selvinnyt, yhden tekijän mukaan pelon takia. Aine oli saatu jonkin muun kaupan yhteydessä, eikä alkuperästä haluttu kertoa enempää. Kolme aniittipötköä oli maksanut noin 300 markkaa.

Räjäyttämiseen miehet ryhtyivät pienellä kokemuksella, sillä kaksi miehistä oli saanut vain suppean koulutuksen armeijan alokasaikana, kolmas ei ole käynyt armeijaa.

Räjähdyksen kovuus tuli yllätyksenä kaikille tekijöille. Räjähdysaineasiantuntija Rautavirran mukaan määrä ei olisi kuitenkaan riittänyt romahduttamaan koko kerrostaloa.
(STT)
Carl Adenauer
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Vähän jaksoin selailla tota Aallon kirjaa..,alkoi niin vituttamaan se voittamaton sankaritarina. Mutta siinä oli kuitenkin lause, jonka täällä olen sanonutkin.
Eli oli tutkarina, kun "järjestö kävi hakemassa pois kerhovaatteet puolisolta", "isolla kirkolla ei oltu tyytyväisiä Aallon toimintaan", kertoo sen itse.
Se siitä lässytyksestä, että oli itse lähtenyt pois. Itse oli nimenomaan ottanut sitä paskasakkia, mitä niin dissaa, ja sai mennä muiden mukana siinä kylässä.
Tämän olin kuullut jo etukäteen, mutta tämä ammattivalehtelija, oikea Rambo, puhuu vaan tyypillisesti paskaa, että jäi pois. Potkittiin pois!
Puukon vetoaika mitattu 0,2 sekuntia kotelosta 😂, kuka mitannut ja missä vitun Tex Willer maailmassa toi oikein elää? Mitä vitun merkitystä? Kun kehuu olevansa puukkotaistelijakin kaiken muun shown lisäksi, näytöt vaan on kuulemma nolla! Oli pyydetty näyttämään, miten se käy ihan muoviveitsellä, ei ollut monesta pyynnöstä huolimatta näyttänyt. Ja porukka oli nauranut, että vittu mitä paskaa, lopeta nyt saatana toi höpinä. No, tekee sitä nyt tossa kirjassaan, ei vittu miten voi ollakin idiootti.
Carl Adenauer
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

"altavastaaja". Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että näitä isoja "päälliköitä" on kyllä ajan saatossa päässyt hengestään, mainitaan nyt vaikka Lusu ja Andersson. Paljon muitakin, mutta mikä tekee Vilhusesta niin spesiaalin, ettei joku parikymppinen tiukka jätkä haluaa antaa näyttöjä ja tehdä tilin? Näitä kun mahtuu maahan, että en yllättyisi yhtään, jos jotain vielä sattuisi.
Eikö se niin mene, että "kosto on parasta kylmänä", luulen että on ihmisiä, jotka lusineet vasikan takia. Riittävän moni kun laittaa kolehtiin, niin homma selvä, tulkoon tekijä vaikka lahden eteläpuolelta.
Mitä noita ennustamaan, aika näyttää, mutta Vilhunen ei todellakaan ole tänä päivänä muuta kuin vasikka. Ei kukaan sitä pelkää tai kunnioita, se on jotain käsittämätöntä harhaa, jolle en edes ymmärrä perusteita.
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

Voi sua höpö nassu ootin sult ees vähän parempii perusteluita… :D
Tää on jo niin komediaa et käytät Ramii esimerkkinä :D :D
Kerro mulle ettet tiiä mistää mitää ilman et kerrot ettet tiiä mistää mitää :D


Carl Adenauer kirjoitti: Ke Tammi 24, 2024 11:04 am "altavastaaja". Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että näitä isoja "päälliköitä" on kyllä ajan saatossa päässyt hengestään, mainitaan nyt vaikka Lusu ja Andersson. Paljon muitakin, mutta mikä tekee Vilhusesta niin spesiaalin, ettei joku parikymppinen tiukka jätkä haluaa antaa näyttöjä ja tehdä tilin? Näitä kun mahtuu maahan, että en yllättyisi yhtään, jos jotain vielä sattuisi.
Eikö se niin mene, että "kosto on parasta kylmänä", luulen että on ihmisiä, jotka lusineet vasikan takia. Riittävän moni kun laittaa kolehtiin, niin homma selvä, tulkoon tekijä vaikka lahden eteläpuolelta.
Mitä noita ennustamaan, aika näyttää, mutta Vilhunen ei todellakaan ole tänä päivänä muuta kuin vasikka. Ei kukaan sitä pelkää tai kunnioita, se on jotain käsittämätöntä harhaa, jolle en edes ymmärrä perusteita.
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

Kolehti on ollu monta vuotta jo 150k.
Kerro mulle tyhmälle True Tietäjänä et kuinka paljon kolehdin pitää siit kasvaa et jotai alkaa ”helppo raha” kiinnostaa :D
Carl Adenauer kirjoitti: Ke Tammi 24, 2024 11:04 am "altavastaaja". Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että näitä isoja "päälliköitä" on kyllä ajan saatossa päässyt hengestään, mainitaan nyt vaikka Lusu ja Andersson. Paljon muitakin, mutta mikä tekee Vilhusesta niin spesiaalin, ettei joku parikymppinen tiukka jätkä haluaa antaa näyttöjä ja tehdä tilin? Näitä kun mahtuu maahan, että en yllättyisi yhtään, jos jotain vielä sattuisi.
Eikö se niin mene, että "kosto on parasta kylmänä", luulen että on ihmisiä, jotka lusineet vasikan takia. Riittävän moni kun laittaa kolehtiin, niin homma selvä, tulkoon tekijä vaikka lahden eteläpuolelta.
Mitä noita ennustamaan, aika näyttää, mutta Vilhunen ei todellakaan ole tänä päivänä muuta kuin vasikka. Ei kukaan sitä pelkää tai kunnioita, se on jotain käsittämätöntä harhaa, jolle en edes ymmärrä perusteita.
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

Sä LUULET et vasikan takii moni lusinu :D
LMAO!!!! Keke laitto aika paljon jengii lusii, myös omia äijiä suojataksee itteensä, kerron tän ihan vaa sen takii ettei sun tarvii enää LUULLA mitää.
Hyvin huomaa et oot onnellisen tietämätön millane Keke on.
Ai vittu sä oot jotenki niin hellyyttävän lapsellinen ja hyvä uskoinen… <3 Ootko tainnu lukee Aki Linnanahteen valkopesu-kirjan Keijosta et se on ihan harmiton tyyppi joka ei oo koskaa väkivaltanen ja paistaa vaa pihvejä läheisillee ja perheellee? :D
Sust tulee mielee tosi paljon tää Immu Ilmen!!!!
Ollaa nii vitun tietävinää ja esitetää ettei pelätä ketää… Immunki videoist vaa silti totuus paljastuu hermostuneest kehonkielest ja siit kuinka tietyist ihmisist käyttää pelkkii kiertoilmauksii ja varoo sanomast niiden nimii äänee :D
Sä ja Immu Ilmen ootte kyl kans 2 vitun True Tietäjää :)
Carl Adenauer kirjoitti: Ke Tammi 24, 2024 11:04 am "altavastaaja". Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että näitä isoja "päälliköitä" on kyllä ajan saatossa päässyt hengestään, mainitaan nyt vaikka Lusu ja Andersson. Paljon muitakin, mutta mikä tekee Vilhusesta niin spesiaalin, ettei joku parikymppinen tiukka jätkä haluaa antaa näyttöjä ja tehdä tilin? Näitä kun mahtuu maahan, että en yllättyisi yhtään, jos jotain vielä sattuisi.
Eikö se niin mene, että "kosto on parasta kylmänä", luulen että on ihmisiä, jotka lusineet vasikan takia. Riittävän moni kun laittaa kolehtiin, niin homma selvä, tulkoon tekijä vaikka lahden eteläpuolelta.
Mitä noita ennustamaan, aika näyttää, mutta Vilhunen ei todellakaan ole tänä päivänä muuta kuin vasikka. Ei kukaan sitä pelkää tai kunnioita, se on jotain käsittämätöntä harhaa, jolle en edes ymmärrä perusteita.
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Random »

Painonnostaja Elmo Oksman on nykyään UB uus presidentti,saapuu ens viikolla tänne helsinkiin laittamaan asiat kuntoon kuulemma.
Jäämme odottelemaan Elmon saapumista.
Pitäsköhän elmolle sanoa että UB on kielletty,kaikki linnassa ja muutenkaan tuollasia ei kannata huudella julkisesti...
https://www.facebook.com/profile.php?id ... Mzk0OTM%3D
Kuva
Carl Adenauer
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Ton Elmo jutun täytyy olla joku poliisin provo, kuka reagoi, ja miten?, kun kuitenkin porukka kielletty.
Altavastaajan viestistä en ymmärtänyt mitään. Siis olen kyllä muutaman kerran jutellut vajaa 20 - vuotta sitten Vilhusen kanssa niitä näitä, en voi väittää tuntevani. No, sinä kun tunnet "Keitsin", niin hyvä niin sinulle, ei tänä päivänä enää ylpeyden aihe.
Ja en todellakaan ole perillä asioista kuten sinä, että sitä kolehtia kerätty jo vuosia.., ilmeisesti kerätään edelleen? Ei tuollaiset sinänsä kiinnosta mua, kun en todellakaan halua olla perillä tuollaisista hankkeista. Enkä todellakaan osaa vastata, paljonko pitäisi maksaa, luulisin että neuvottelukysymys ja tekijästä kiinni.
En kuitenkaan noista hankkeista todellakaan kiinnostunut, että alkaisin spekuloida mitään hintoja.
Sinähän se tietäjä oletkin! Mitä olet "tiennyt", et yhtään mitään, joten en ala selvittämään typeriin provo urkintohin mitään sen enempää.Tiedät ilmeisesti kuinka rikosmaailmassa hommat menee, yhtään sellaista tietoa ei vaan ole tullut, jota et mediasta olisi lukenut. Kertoo ihan riittävästi.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1256
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Näistä tietämissä sen verran, että olen itse ollut lähellä montaakin kovan luokan tekijämiestä. Aikoinaan muita kavereita oikein ollutkaan. Nämä pitkään lusineet kovan luokan rikolliset soittelee edelleen tai käyvät toisinaan jopa kahvilla. Itselleni vanhoja kavereita ja molemmin puolinen kunnioitus on edelleen olemassa. Jokainen, siis aivan jokainen kertoo mulle joka ainut kerta miten päin vittua on ura valittu. Sanovat jokainen, että vasikoita aivan helvetisti ja kytät mikittävät nykyään joka paikan eli ovat asioista ihan liian hyvin perillä.
Jokaista kaduttaa elämän kulkunsa. Sanoo myös, että nyt on myöhäistä kun koko elämä pelkkää rosvoilua ja helvetin vaikeaa eroon päästä.
Se siitä lojaaliudesta ja glamourista. Tätä uskollisuutta hehkuttavat viestiä en ole koskaan kuullut näiltä ukoilta.
Näissä kavereissani on muuten ollut ihan rikollispiirien johtoporrasta. Ihan mukavia kundeja, mutta ei ne sitä elämää kyllä kehu.
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

Mitä sä poika höpötät :D Millon mä oon väittäny Keken tuntevani?? Sul taitaa olla luetunymmärtämises suurii vaikeuksii koska oon tuonu sen ilmi etten mä tunne yhtää ketää, enkä tiiä mistää mitää.
Etkä sä oo Keijon kans koskaa jutellu. Toit aiemmin ilmi sikarihuoneen joten mahollisesti oot Keken siel nähny, mut mitää asiaa sul ei oo ollu samaa seuraa Keijon kans koska sikarihuoneen aikoihin kukaa ei ees viel tienny et Keke on vasikka. Oli erittäin tietonen itsestää eikä Keijon jutuille päässy tollaset fani-pojat ku sä.

Carl Adenauer kirjoitti: To Tammi 25, 2024 10:22 am Ton Elmo jutun täytyy olla joku poliisin provo, kuka reagoi, ja miten?, kun kuitenkin porukka kielletty.
Altavastaajan viestistä en ymmärtänyt mitään. Siis olen kyllä muutaman kerran jutellut vajaa 20 - vuotta sitten Vilhusen kanssa niitä näitä, en voi väittää tuntevani. No, sinä kun tunnet "Keitsin", niin hyvä niin sinulle, ei tänä päivänä enää ylpeyden aihe.
Ja en todellakaan ole perillä asioista kuten sinä, että sitä kolehtia kerätty jo vuosia.., ilmeisesti kerätään edelleen? Ei tuollaiset sinänsä kiinnosta mua, kun en todellakaan halua olla perillä tuollaisista hankkeista. Enkä todellakaan osaa vastata, paljonko pitäisi maksaa, luulisin että neuvottelukysymys ja tekijästä kiinni.
En kuitenkaan noista hankkeista todellakaan kiinnostunut, että alkaisin spekuloida mitään hintoja.
Sinähän se tietäjä oletkin! Mitä olet "tiennyt", et yhtään mitään, joten en ala selvittämään typeriin provo urkintohin mitään sen enempää.Tiedät ilmeisesti kuinka rikosmaailmassa hommat menee, yhtään sellaista tietoa ei vaan ole tullut, jota et mediasta olisi lukenut. Kertoo ihan riittävästi.
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

Ja mitä vitun spekulointii toi on muka hinnoista ku sanoin et Kekest luvattu 150k?? Sitähä se Rami ennen kuolemaansa huuteli kaikille et kolehdis on toi summa ja sä ite toit tän aiemmas kirjotukses ilmi et kuhan kolehti on sopiva ni joku Keken hoitaa päiviltä :D
Älä sit vittu ite alota spekulointii siit kolehdista jos et haluu osallistuu sen spekulointii :)
Carl Adenauer kirjoitti: To Tammi 25, 2024 10:22 am Ton Elmo jutun täytyy olla joku poliisin provo, kuka reagoi, ja miten?, kun kuitenkin porukka kielletty.
Altavastaajan viestistä en ymmärtänyt mitään. Siis olen kyllä muutaman kerran jutellut vajaa 20 - vuotta sitten Vilhusen kanssa niitä näitä, en voi väittää tuntevani. No, sinä kun tunnet "Keitsin", niin hyvä niin sinulle, ei tänä päivänä enää ylpeyden aihe.
Ja en todellakaan ole perillä asioista kuten sinä, että sitä kolehtia kerätty jo vuosia.., ilmeisesti kerätään edelleen? Ei tuollaiset sinänsä kiinnosta mua, kun en todellakaan halua olla perillä tuollaisista hankkeista. Enkä todellakaan osaa vastata, paljonko pitäisi maksaa, luulisin että neuvottelukysymys ja tekijästä kiinni.
En kuitenkaan noista hankkeista todellakaan kiinnostunut, että alkaisin spekuloida mitään hintoja.
Sinähän se tietäjä oletkin! Mitä olet "tiennyt", et yhtään mitään, joten en ala selvittämään typeriin provo urkintohin mitään sen enempää.Tiedät ilmeisesti kuinka rikosmaailmassa hommat menee, yhtään sellaista tietoa ei vaan ole tullut, jota et mediasta olisi lukenut. Kertoo ihan riittävästi.
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

Mikä tää sun älytön tarve esittää jotai True Tietäjää on..???
Lähes jokases sun kirjotukses tuot tahattomasti ilmi asioit mist jokainen kuka mitää ammattirikollisuudest mitää tietää tajuu sen et sä oot pelkkä surulline fani-poika joka ihannoi sitä vitun sairast maailmaa mis ei oikeesti oo mitää ihannoitavaa!!!
Sä oot just sellanen ketä ne haluu riveihinsä, tyhmä joka luulee olevansa muita fiksumpi ja tietävänsä kaikkii muita paremmin…
trust me bro se on ihan mieletöntä kuinka helppoo on hyväkskäyttää tietämätöntä!!
Ja näil tietämättömil jotka luulee tietävänsä ne rahat tehää… Kukaa ammattirikollinen ei oo sisältä onnellinen, mitkää rahat ei oikeesti lämmitä ku se paska painaa mieltä mitä joutunu niiden rahojen etee tekee!!
Se ei oo mikää meriitti elämäs et tunnet Immun tai muita rikollisii, joten mitä vittuu sä keulit tääl tollasil asioil ja etenki keulit sil et muka tiedät asioit vaik tuot sen jatkuvasti ilmi ettet tiiä mistää vittuukaa?!???


Carl Adenauer kirjoitti: To Tammi 25, 2024 10:22 am Ton Elmo jutun täytyy olla joku poliisin provo, kuka reagoi, ja miten?, kun kuitenkin porukka kielletty.
Altavastaajan viestistä en ymmärtänyt mitään. Siis olen kyllä muutaman kerran jutellut vajaa 20 - vuotta sitten Vilhusen kanssa niitä näitä, en voi väittää tuntevani. No, sinä kun tunnet "Keitsin", niin hyvä niin sinulle, ei tänä päivänä enää ylpeyden aihe.
Ja en todellakaan ole perillä asioista kuten sinä, että sitä kolehtia kerätty jo vuosia.., ilmeisesti kerätään edelleen? Ei tuollaiset sinänsä kiinnosta mua, kun en todellakaan halua olla perillä tuollaisista hankkeista. Enkä todellakaan osaa vastata, paljonko pitäisi maksaa, luulisin että neuvottelukysymys ja tekijästä kiinni.
En kuitenkaan noista hankkeista todellakaan kiinnostunut, että alkaisin spekuloida mitään hintoja.
Sinähän se tietäjä oletkin! Mitä olet "tiennyt", et yhtään mitään, joten en ala selvittämään typeriin provo urkintohin mitään sen enempää.Tiedät ilmeisesti kuinka rikosmaailmassa hommat menee, yhtään sellaista tietoa ei vaan ole tullut, jota et mediasta olisi lukenut. Kertoo ihan riittävästi.
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

Oot niin vitun tyhmä ja ylimielinen et luulet et mä yritän urkkii sult asioita :D
Kuinka vitun hölmönä sä mua pidät :D
Jos mä jotain haluun tietää ni tää palsta on viimenen paikka josta mä sitä tietoa hakisin, kuka tahansa voi kirjottaa nettii mitä tahansa :D Ja ethän sä ees tiiä mistää mitää, joten aika köyhät ois tiedot mitä sult vois ees urkkia…
Mut aidosti ja vilpittömästi kiitän sua et jaksat kirjotella tänne noit sun stooreja, niis on ihan älytön viihdearvo ja saa aina hyvälle tuulelle kun lukee tota paskaa kuinka sä todistelet ja luulet tietäväs :)
Carl Adenauer kirjoitti: To Tammi 25, 2024 10:22 am Ton Elmo jutun täytyy olla joku poliisin provo, kuka reagoi, ja miten?, kun kuitenkin porukka kielletty.
Altavastaajan viestistä en ymmärtänyt mitään. Siis olen kyllä muutaman kerran jutellut vajaa 20 - vuotta sitten Vilhusen kanssa niitä näitä, en voi väittää tuntevani. No, sinä kun tunnet "Keitsin", niin hyvä niin sinulle, ei tänä päivänä enää ylpeyden aihe.
Ja en todellakaan ole perillä asioista kuten sinä, että sitä kolehtia kerätty jo vuosia.., ilmeisesti kerätään edelleen? Ei tuollaiset sinänsä kiinnosta mua, kun en todellakaan halua olla perillä tuollaisista hankkeista. Enkä todellakaan osaa vastata, paljonko pitäisi maksaa, luulisin että neuvottelukysymys ja tekijästä kiinni.
En kuitenkaan noista hankkeista todellakaan kiinnostunut, että alkaisin spekuloida mitään hintoja.
Sinähän se tietäjä oletkin! Mitä olet "tiennyt", et yhtään mitään, joten en ala selvittämään typeriin provo urkintohin mitään sen enempää.Tiedät ilmeisesti kuinka rikosmaailmassa hommat menee, yhtään sellaista tietoa ei vaan ole tullut, jota et mediasta olisi lukenut. Kertoo ihan riittävästi.
Vastaa Viestiin