Seppo Tirkkonen,50 v. - Sipoo 7.12.2011

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
motoristimies
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2014 4:48 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja motoristimies »

Et sitten Sipoonperuna malttanut pysyä poissa. Tosi nokkelaa vaihtaa nimimerkkiä ja sitten jatkaa entiseen malliin. Alkaa oikeasti hermo palaa sun kanssa. Kohta paljastan nimes ja osoittees. Ja sulla ei o harrikkaa, vaan paskanen mersu.
huippudekkari pääsitkö taas lomalle kun olet äänessä,!
ei mulla ole mersua,
Niin minkä lainen mersu mul ois siun mielestä oisko vaik se jolla mukamas muilutettiin
seppoa jos sitä epäilet niin oot vääräs henkilös minä en harrasta sakemanni autoja. pistä mulle sitä nimeä jota arvelet ykstityis viestillä niin nähää
napsaako,tavataanko siin sipoon abc vaik joku ilta.
Mikä tässä Sepon asiassa nyt tökkii tutkinnan osalta nyt on taas kesä luulis uutta tietoa tulevan,
miten poliisilta tämän tutkinta näin tökkii kylhän kaikki murha miehet on yleensä löytynnyt,
tosin Rikoshan ei vanhene koskaan
Olen Dekkari seurannut siun kirjotuksii aika herkästi auot piätäs eikös Äitis ole opettanut
kasvatus tapoja ja Raamatun termit on jäänyt väliin 10 käskyä on hyvä kerrata
mie oon rauhaa rakastava metsästyksen harrastaja.
Lopeta dekkari uhittelu muuten kissalan pojat viel tulee ja sanoo ai ai
Mielestäni täällä pitäsi pähkäillä Sepon löytymistä ja tapauksen kulkua mutta
jotkut tuntuu täällä pähkäilevän kuka on kuka !!!!!!!!
Voitas Dekkari tavata vaik kattilan laaksossa pitäjän mäes
tai arina tiellä vois samalla muistella nuoruuden muistoja.!!!
siel hd pörisee ja sini vuokot kukkii
mutta Asiaa Missä Seppo on ja mitä sille tapahtui!!!!!
Julkiset lehdetkin on hiljentyneet.

sipoonperuna
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Maalis 29, 2012 1:29 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja sipoonperuna »

huippudekkarille olen minä pakon kohde ilmeisesti sekoitat minut niihin sepo talon ostaja ehdokkaisiin. Nyt olet väärillä jäljillä, mutenkin minulla ei ole asian kanssa muuta tekemistä kun minua todostajana asiassa kuultiin siis todistajana asiaa näin juridisesti ajatellen minun uhkailu on turhaan siis minua dekkari ja tirkkis kuultii todistajana en tiädä meneekö tämä asia perille.
minun morkkaaminen on siten turhaa.mutta sen mitä tiesin ja kerroin sen perusteella ne pidätetty pariskunta oli turhaan pidätettynä kun kiskontaa ei voi tapahtua jos kauppakin on viraton on harmi että monet ei tidä miten maa kauppa tehdään ja mitä asiakirjoja pitää olla.
ei muuta kun pistetään pottua multaan kyllä se päivä paistaa risu kasaan.
Niin todistaja on aivan eri termi kun syytetty sillä puolella en ole ollut miten mahtaa tua
dekkarin historia olla on kiva kuulla että raha ei kiinosta no sithän sepon taloa ei tarvinnutkaan
myydä kun sepon katoamisen jälkeen sukulaiset hoitaa laina velvotteet pankkiin yms mutta olikohan näin no sitä en tiädä

sipoonperuna
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Maalis 29, 2012 1:29 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja sipoonperuna »

no niin nyt on jonkun henkilöisyys selvitetty ja mersut ja lapset.
huippu dekkari on tässä seppo tirkosen tapauksessa tehnyt elämän työn selvittääkseen jonkun henkilöisyyden.Viellä Varoitellut. mutta onko tämä tämän ketjun ja seppo tirkkosen katoamisen osalta todella tärkeää selvittää jonkun henkilöisyys joka osuu vikaan. Mihin rikokseen tua henkilö on seppo tirkkosen osalta syylistynyt ja missä tuomittu vai onko tässä kysymyksessä jonkun ihmisen vainoamien kysymyksessä.
tua dekkarin toiminta ei edes auta tirrkosen tapausta päin vastoin hän kohdistaa vainoamisen johonkin ja myöntää sen näin julkisesti hyvä hyvä dekkari tämähän jon osottaa kuka ja mitä olet
keskityt jonkin ihmisen uhkailuun ja varoitteluun ja haukkuamiseen.
entäs omat asiat manitsehan historiaasi vai onko sitä.

Nyt olet ostottanut kuinka hyvä rikos etsivä olet niin pystyt selvittää tämä sepon tapauksen ei
muuta kun kakaise totuus ulos kuka kadotti sepon ja kuka teki mitä Nyt olet selvittänyt
semmosen henkilön tiedot jonka tietää varmasti puoli suomea tiesi otitko tiedot mistä
julkisesti kerrot että olet tuata ihmistä pusikossa kytännyt kun tietdät kuinka monta kertaa on missä.
tuahan tuli juuri rikos lakiin mitä kerrot kun tosita vainoaa tai seuraa hmm
no niin kakaise huippu dekkari missä kadonnut seppo on .
minua ei asia kiinosta koska toimeksi anto on tämän osalta ohi.....
Pitäjämäki tuntuu hyvältä nikkilässä olin jo.
Mutta onko sepon asiasta mitään uutta......
kun nyt kaivellaan kenen henkilöisyys on mikä ja sehän ei varmaan ole tämän ketjun tarkoitus
mutta tua tuli selville että dekkari vainoaa ja uhkailee mainitsemaansa henkilöä kun tiätää
koska hän on missä .....

Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Yrittyksesi on VAntaalla, mutta teet töitä myös sipoossa voisitko kertoa miten liityt tapahtumiin olet kommentoinut ahkeraan asiassa mutta mitkä ovat omat intressisi? samat laulut (minua pyyddettiin avusttajaksi) ei riitä et ole mikään asianajaja voitko kertoa miksi sinua asia kiinnostaa

sipoonperuna
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Maalis 29, 2012 1:29 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja sipoonperuna »

Ihraponnari kirjoitti:Hyvä sipoonperuna

miten sinä liityt tapahtumiin? . voisitko kertoa miten liityt tapahtumiin olet kommentoinut ahkeraan asiassa mutta mitkä ovat omat intressisi? samat laulut (minua pyyddettiin avusttajaksi) ei riitä et ole mikään asianajaja voitko kertoa miksi sinua asia kiinnostaa

tämän ketjun tarkoitus on selvittää seppo tirkkosen tapaus,
Huippudekkarille on tärkeintä kuka on kuka ja viellä uhkailee sillä.
dekkari tässä pitäsi selvityksiä antaa miksi hän kodistaa tarmonsa minuun
sipoon perunaan.
Lainsäädäntöä voi kuka tahansa lukea vapaasti niinkuin minä.
ja mistä joku tiätää toisen koulutuksen tämähän on mielenkiintoista,
ja se ei todellakaan liity Seppo tirkkosen katomiseen niinkuin olen sanonnut.
1.2 Sananvapausrikokset

Perustuslain (PL) 10 § sisältää säännöksen yksityiselämän suojasta, ja sananvapaudesta perusoikeutena säädetään puolestaan PL 12 §:ssä. Euroopan ihmisoikeussopimus (EIS) suojaa yksityis- ja perhe-elämää 8 artiklassa ja ilmaisunvapautta 10 artiklassa. Sananvapauden käyttämistä joukkoviestinnässä säännellään sitä koskevassa laissa (460/2003, jäljempänä sananvapauslaki). Rikoslain (RL) 24:8:ssä puolestaan kriminalisoidaan yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen, ja RL 24 luvun 9 ja 10 §:ssä säädetään kunnianloukkauksesta. Säännökset sisältävät myös vankeusrangaistusuhan, RL 24:8:n ja 10:n rangaistusasteikkona on sakkoa — enintään 2 vuotta vankeutta ja RL 24:9:n sakkoa — enintään 6 kuukautta vankeutta. Rikoslakia on vastikään täydennetty lailla 511/2011 muun muassa lisäämällä siihen törkeää kiihottamista kansanryhmää vastaan koskeva kriminalisointi (RL 11:10 a).


Vainoamista koskeva säännös rikoslakiin

1.1.2014 astui voimaan Laki rikoslain muuttamisesta (879/2013), jolla lisättiin rikoslakiin uusi vainoamista koskeva rangaistussäännös (25 luvun 7a §). Vainoamiseen syyllistyy, jos toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muuten näihin rinnastettavalla tavalla oikeudettomasti vainoaa toista siten, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta.

Lakivaliokunta päätyi mietinnössään (LaVM 11/2013) puoltamaan sitä, että vainoaminen on hallituksen esittämin tavoin virallisen syytteen alainen rikos. Valiokunta piti tärkeänä, että vainoamisen kriminalisoinnin ja sen syyteoikeusjärjestelyn toimivuutta seurataan

Huippu dekkari antoi ymmärtää että hän on seurannut mainitsemaansa henkilöä koska tietää henkilön liikkeet ja julkisesti uhkaa paljastaa tietonsa mitkä eivät liity tähän ketjuun
tässä juuri voimaan tullutta lainsäädäntöä.

jos oikein ymmärrän asiaa tuo johonkin henkilöön kohdistuva uhkailu että paljastan tietoni
sisältyy yllä mainittuun lakiin ja sen tarkoituksiin
Mulle yks uhkailija sanoi että hän tekee sitä ja sitä minä vastasin jos yön pimeydessä
jotain teet niin mitä opettamista se on kyseinen uhkailija sai sakot laittomasta
uhkailusta.
Mut ihan niin tämän ketjun tarkoitus on edelleen seppo tirkkonen
ja siihen liittyvä katoaminen mihin ainakaan minä en liity
että hyvää kevään jatkoa vaan

sipoonperuna
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Maalis 29, 2012 1:29 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja sipoonperuna »

huippu dekkari vai H.T.O

sipoonperuna
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Maalis 29, 2012 1:29 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja sipoonperuna »

Seppo tirkkosen Tapaukseen olen liittynyt siten
Eräs henkilö pyysi selvittää onko tapauksen kulku ollut oikein.
tilasin kaupan kohteeseen rasitus todistuksen mistä selvisi tilan velat.
Poliisi tutki tapausta Törkeänä Kiskontana ainakin aluksi
mutta miten voi näin olla jos tilaa kohdistuu Velkoja.
Sitten otin erehdyksessä kantaa asioinin
kertomalla että kauppa on viraton jos kaupan teko hetkellä ei ole kaupan vahvistajaa.
jolloin tuata Poliisin väittämää perustetta asialle ei voi edes olla kun asiakirja on
pätemätön.
Huippu dekkari alkoi tämän johdosta uhkailemaan ja varoittelemaan minua.
sillä ei ole merkitystä asiaan kuka oli ostaja
vaan nua asiakirjat ovat ne perustärkeät.
Joten vain totoean Julkisuudessa aluksi kerrottu väittämät kiskonta epilystä
on ollut väärä koska sitä ei ole voinut tapahtua kun asiakirjat ovat olleet puutteellisia.
Tämän johdosta on yritetty kaivella kuka minä olen vaikka en liity juttuun muuten kun
mitä olen kertonnut. tietenkin olisin voinut kertoa vain nua asiat ja unohtaa muun.
nyt kaivellaan minua tämän johdosta meniköhän nyt varmasti kaikki oikein
ei tainut mennä .
nua haltuun saamani tiadot saa kuka tahansa ja käsittääkseni tila on taidettu
myydä sitä en ole tutkinnut ja enkä tutki........
Poliisin rikos nimike on ollut ainakin aluksi väärä kun nua alku asiakirjat
ovat puutteelliset....

blondityttö60
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Touko 12, 2014 4:10 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja blondityttö60 »

mua ärsyttää se että uhkaillaan ja haukutaam toisia. itse kullakin on oikeus omaan mielipiteeseen :evil: vai ,mitä mieltä olette tuosta asiasta `?

motoristimies
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2014 4:48 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja motoristimies »

Kyllä samaa mieltä! uhkailut kiusaamiset yms ei edistä kenenkään asiaa
ja ei kai tämän ketjun tarkoituskaan ole se.

Nuori Sherlock
Lauri Hanhivaara
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Maalis 25, 2014 3:45 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Nuori Sherlock »

Ihan näin ohimennen vaan mainittuna..miksi ihmeessä molempia tässä nyt kiinnostaa se asioiden kulku ja ketä teki mitä..jumalauta ottakaa nyt munat käteen jos on ja miettikää miksi oikeasti on käynyt näin ja selvittäkää asia aivan muualla..

Perheellinen joka jättää perheensä näin tietää myös tehneensä väärin ja on pelännyt omaa kohtaloaan,vai olenko väärässä? Se että jos tietää perheen olevan turvassa ja itse katoaa ei kerro mistään kovin kovasta liigasta/jengistä tai mafiaan liittyvästä asiasta koska jos oletus on se että Seppo olisi lähtenyt pakoon

Olisi ehkä hyvä tarkastella Sepon toimintaa vähän pidemmältä ajalta jos sieltä löytyy myös jotain tai jos joku tietää..
Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää

sipoonperuna
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Maalis 29, 2012 1:29 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja sipoonperuna »

mutta kuka on huippu dekkari, kaikkitietävä selvännäkijä hän voisi kertoa kun tiätää näin paljon että mitä tässä mystisessä jutussa on tapahtunut onko hänellä edes kertoa kuka hän on
jos näin paljon tiätää, tiätää loputkin ainakaan tähän ketjuun hänellä ei ole muuta sanottavaa kuin varoitella uhkailla tulee vanha sanan lasku mieleen uhkailija olla pää tekijä mutta onko näin
peloitteluahan käyttää yleensä rikolliset nyt kysytään mitä hän tiätää ja tiätääkö totuuden,
mutta kun tiätää voi avata peloittelun sijaan sanaisen arkkunsa tässä tapauksessa
kukahan on tua huippu dekkari. taitaa olla jotain tekemistä sepon katoamisen kaa hmm
no tätä on puitu hyvää kevään jatkoa tovottavasti sepon asia selviää joskus

Fantine
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 10:47 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Fantine »

Onko tässä itse tapauksessa mitään uusia käänteitä. Ne kiinnostaisivat enemmän, kuin tuo kiistely... :roll: Aika monimutkaiselta sopalta vaikuttaa. Veikkaisin että poliisilla on hyvin vahva epäily syyllisestä/syyllisistä, mutta ei ole näyttöä eikä etenkään sitä ruumista. Toivottavasti selviää, ennen kaikkea läheisten takia.

sipoonperuna
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Maalis 29, 2012 1:29 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja sipoonperuna »

onko huippudekkari tämä sepon kadottaja kun hän ei halua että asiasta puhutaan no kai polliisi senkin tutkii kun toisen uhkailu nimimerkin takaa on helppoa, niin kuin yöllinen pahan tekokin

sipoonperuna
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Maalis 29, 2012 1:29 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja sipoonperuna »

poliisi tutkii tapaus dekkaria varmasti ottavat selvää
kuka on kuka ja kuka teki mitä krp määräyksestä minä en ota dekkarin asioihin kantaa
uhkailijoita on aina ollut niiden tekemiset kuuluu poliisille.voisit sen verran dekkari vääntää juttua miten liityt seppo tirkkosen katoamiseen kun tiädät ja viällä uhkailet ulkopuolisia ja se puutarhuri en ole minä. Kyseinen puutarha on toiminnut n 10 vuotta kiärrätys perusteella ruukut laatikot kierrätetään tarkkaan sinun on nyt kuule paras lopettaa minun uhkailu mul ei ole tirkkosten kaa mitään tekemistä sitä en ymmärrä miksi minua uhkailet jaa abc sipoo paikka tuntuu hyvältä kävinkin siellä jo.No niin ala laulaa huippu dekkari me infolaiset haluttas tiätää
miten sinä liityt asiaan rautas pikkasen. miten liityt asiaan . hyvää kesän jatkoa kaikille
minut on määrätty poistumaan ja dekkari unohda mut oletko se hto niinkuin mulle sanottiin

motoristimies
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2014 4:48 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja motoristimies »

iltasanomassa ja ilta lehdessä on joka päivä uutisia netissä jopa tuoreena,
kai poliisilta saa tähän asiaan uutisia jos on asian omistaja,lehtiä kannattaa seurata
siellä on joka päivä uutisia,!

Vastaa Viestiin