Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
peikkonen
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Kesä 30, 2016 12:51 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja peikkonen »

Niin, minä olen taas täysin vakuuttunut että perheen sisällä tapahtu jotain, mutta toivottavasti totuus vielä selviää, oli se sitten mikä tahansa.
peikkonen
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Kesä 30, 2016 12:51 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja peikkonen »

Ja oon samaa mieltä että juttu on tutkittu leväperäisesti, vahvoja huhujahan on että poliisipäällikkö joka toimi tuolloin 1988 Kaarinan nimismiehenä, olis tutkimuksia jostain syystä estänyt, kysymys kuuluu, miksi? Jotain samaa epäilyttävää tuossa poliisin toimessa on, kuin Antin tapauksessa. Pieni kylä, kaikki tuttuja?
fiia9
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 2:59 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja fiia9 »

Suunnilleen kerran päivässä tsekkaan onko uusia kirjotuksia näissä itseäni eniten kiinnostavissa ketjuissa, ja lähes aina viimeisimpinä on nimim. "peikkonen" jauhanut jotain diipadaapaa :roll: . Ärsyttävää. Olen jo jonkin aikaa seurannut ja mitään uutta tai oleellista peikkosen viesteissä ei koskaan ole, lähinnä aina samaa vanhan toistoa tai "olen samaa mieltä"-kannanottoja.

Voitaisko kirjottaa sitten kun on jotain merkittävämpää sanottavaa, ei näihin ketjuihin kannata nostelun vuoksi kirjoitella, kyllä ne tuosta ekalta sivulta löytyy tarvittaessa... :D
peikkonen
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Kesä 30, 2016 12:51 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja peikkonen »

Sinä tuskin olet mikään sanomaan kellekään mitä pitäis kirjoittaa ja milloin?

Oletko huomannut itsessäsi pientä narsistin vikaa?
agito
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Kesä 17, 2012 5:14 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja agito »

fiia9 kirjoitti:Suunnilleen kerran päivässä tsekkaan onko uusia kirjotuksia näissä itseäni eniten kiinnostavissa ketjuissa, ja lähes aina viimeisimpinä on nimim. "peikkonen" jauhanut jotain diipadaapaa :roll: . Ärsyttävää. Olen jo jonkin aikaa seurannut ja mitään uutta tai oleellista peikkosen viesteissä ei koskaan ole, lähinnä aina samaa vanhan toistoa tai "olen samaa mieltä"-kannanottoja.

Voitaisko kirjottaa sitten kun on jotain merkittävämpää sanottavaa, ei näihin ketjuihin kannata nostelun vuoksi kirjoitella, kyllä ne tuosta ekalta sivulta löytyy tarvittaessa... :D
Oma viestisihän on täysin nollatason viesti tähän ketjuun. Toisaalta kysymyksessä on keskustelupalsta, jossa käyttäjät keskustelee tapauksista, pohtii erinlaisia teorioita niiden faktojen pohjalta mitä on tiedossa. Vai saako sinun mielestä tänne kirjoittaa vain silloin, kun julkisuudessa tulee uutta tietoa? Vai pitäisikö joka kerta pistää esim. tämän tapauksen tutkijoille viestiä ja kysyä onko mitään uutta, kerrotteko vähän tietoo jotta voin kirjoittaa murha.infoon viestin? Nyt niitä valoja päälle.
tikape
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Kesä 24, 2016 3:10 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja tikape »

agito kirjoitti:
fiia9 kirjoitti:Suunnilleen kerran päivässä tsekkaan onko uusia kirjotuksia näissä itseäni eniten kiinnostavissa ketjuissa, ja lähes aina viimeisimpinä on nimim. "peikkonen" jauhanut jotain diipadaapaa :roll: . Ärsyttävää. Olen jo jonkin aikaa seurannut ja mitään uutta tai oleellista peikkosen viesteissä ei koskaan ole, lähinnä aina samaa vanhan toistoa tai "olen samaa mieltä"-kannanottoja.

Voitaisko kirjottaa sitten kun on jotain merkittävämpää sanottavaa, ei näihin ketjuihin kannata nostelun vuoksi kirjoitella, kyllä ne tuosta ekalta sivulta löytyy tarvittaessa... :D
Oma viestisihän on täysin nollatason viesti tähän ketjuun. Toisaalta kysymyksessä on keskustelupalsta, jossa käyttäjät keskustelee tapauksista, pohtii erinlaisia teorioita niiden faktojen pohjalta mitä on tiedossa. Vai saako sinun mielestä tänne kirjoittaa vain silloin, kun julkisuudessa tulee uutta tietoa? Vai pitäisikö joka kerta pistää esim. tämän tapauksen tutkijoille viestiä ja kysyä onko mitään uutta, kerrotteko vähän tietoo jotta voin kirjoittaa murha.infoon viestin? Nyt niitä valoja päälle.
Erittäin hyvin sanottu! Mutta fiia9 aiemmasta käyttäytymisestä voi päätellä että se valokatkaisin on ollut kateissa jo pitkään.
fiia9
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 2:59 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja fiia9 »

Arvasin että tämä menee tähän. Minun haukkumiseni on myös oiva tapa täyttää tätä ketjua :D

Pointti oli se, että ärsyynnyn siitä kun mennessäni "innostuneena" lukemaan mahdollisia uusia pohdintoja tai näkökulmia, tai jopa uutislinkkejä, törmään aina saman nimimerkin viestiin jossa hän on samaa mieltä tai toistaa jonkun ketjussa jo aiemmin sata kertaa esille tuodun asian, tuomatta edes OMAA ajatustaan esille. Ymmärsittekö... Ehkä olen sitten ainoa joka tällaisesta ärsyyntyy, tai sitten en ole, mutta muut pysyvät hiljaa bannien pelossa. Mielestäni voi olla samaa mieltä asioista ilmoittamatta siitä erikseen joka kerta, ennemminkin avaa suunsa siinä vaiheessa kun on eriävä mielipide...
tikape
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Kesä 24, 2016 3:10 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja tikape »

fiia9 kirjoitti:Arvasin että tämä menee tähän. Minun haukkumiseni on myös oiva tapa täyttää tätä ketjua :D

Pointti oli se, että ärsyynnyn siitä kun mennessäni "innostuneena" lukemaan mahdollisia uusia pohdintoja tai näkökulmia, tai jopa uutislinkkejä, törmään aina saman nimimerkin viestiin jossa hän on samaa mieltä tai toistaa jonkun ketjussa jo aiemmin sata kertaa esille tuodun asian, tuomatta edes OMAA AJATUSTAAN esille. Ymmärsittekö... Ehkä olen sitten ainoa joka tällaisesta ärsyyntyy, tai sitten en ole, mutta muut pysyvät hiljaa bannien pelossa.
Mikähän vittu sinuakin vaivaa? Laitoitko tamppoonin väärään reikään?

Mene ja perusta oma keskustelufoorumi jossa voit rauhassa pohtia oliko jollain migreeni kadotessaan.. ja saat ainostaan itse kommentoida omia täydellisiä ajatuksiasi.
tikape
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Kesä 24, 2016 3:10 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja tikape »

Ja peikkonen, ihan hyvä että nostat vähemmälle huomiolle jääneitä, tai tyrmättyjä asioita esiin, tämä on tosiaan keskustelufoorumi ja sana on vapaa vaikka joku idiootti ei sitä tajua ja käyttää tätäkin huomionhaussa itselleen.
fiia9
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 2:59 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja fiia9 »

Ote palstan säännöistä

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.

Totta, minäkään en ole tuonut mitään uutta tähän ketjuun, kenenkään ei tarvitse siihen taas näppärästi puuttua. Siksipä palaan tämän jälkeen aiheeseen vasta kun on jotain parempaa tarjolla :wink:
tikape
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Kesä 24, 2016 3:10 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja tikape »

fiia9 kirjoitti:Ote palstan säännöistä

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.

Totta, minäkään en ole tuonut mitään uutta tähän ketjuun, kenenkään ei tarvitse siihen taas näppärästi puuttua. Siksipä palaan tämän jälkeen aiheeseen vasta kun on jotain parempaa tarjolla :wink:

Hyvä, teet palveluksen itsellesi ja meille muille kun olet vain hiljaa..

Eikai se ole Peikkosen vika jos sulla ei älykkyys riitä siihen että vanhojen asioiden nosto voi olla polku uusien asioiden esiin tulemiseen?

Vai onko tää vaan sitä kun itse olet saanut bannit joihinkin keskuteluihin niin nyt pitää kritisoida muiden toimintaa ja viilata pilkkua?
nuuskija
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 4:11 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja nuuskija »

peikkonen kirjoitti:Ja oon samaa mieltä että juttu on tutkittu leväperäisesti, vahvoja huhujahan on että poliisipäällikkö joka toimi tuolloin 1988 Kaarinan nimismiehenä, olis tutkimuksia jostain syystä estänyt, kysymys kuuluu, miksi? Jotain samaa epäilyttävää tuossa poliisin toimessa on, kuin Antin tapauksessa. Pieni kylä, kaikki tuttuja?
Mikä Antin tapaus?
peikkonen
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Kesä 30, 2016 12:51 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja peikkonen »

nuuskija kirjoitti:
peikkonen kirjoitti:Ja oon samaa mieltä että juttu on tutkittu leväperäisesti, vahvoja huhujahan on että poliisipäällikkö joka toimi tuolloin 1988 Kaarinan nimismiehenä, olis tutkimuksia jostain syystä estänyt, kysymys kuuluu, miksi? Jotain samaa epäilyttävää tuossa poliisin toimessa on, kuin Antin tapauksessa. Pieni kylä, kaikki tuttuja?
Mikä Antin tapaus?

Tuo Antti Hanhivaaran tapaus.. pyydän anteeksi kaikilta mutta mua vaan kismittää poliisien toiminta näissä tapauksissa..
Diego
Hetty Wainthropp
Viestit: 467
Liittynyt: Su Kesä 28, 2015 10:27 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja Diego »

fiia9 kirjoitti:Ote palstan säännöistä

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
.lähetä.-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.
Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua.

Totta, minäkään en ole tuonut mitään uutta tähän ketjuun, kenenkään ei tarvitse siihen taas näppärästi puuttua. Siksipä palaan tämän jälkeen aiheeseen vasta kun on jotain parempaa tarjolla :wink:
onko tämä fiia9 uusi mode palstalla vai WalkingDisasterin tuplanikki? fiia9 kehottaa toisia tuomaan viesteihinsä sisältöä mutta silti siihen ei tarvitse hänen mielestään kenenkään puuttua että hän itsekään ei tuo ketjuun mitään uutta kuten en minäkään tällä viestilläni paitsi saman mitä fiia9. näppärää eikö totta?
tutkijax
Agentti Scully
Viestit: 664
Liittynyt: To Heinä 14, 2016 1:47 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan -Piikkiö 1988

Viesti Kirjoittaja tutkijax »

Just.. keskustelufoorumi jossa ei saa keskustella.. :/
Vastaa Viestiin