Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
SuomenColumbo
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 1:04 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja SuomenColumbo »

Siitä jenkkiauto mallista, jonka omistaja on Apulannan Sipe Santapukki

Apulannalla ei sinä iltana ollut keikkaa, kun Raisa Räisänen katosi Tampereella.

Keneltäkös Sipe osti sen Cadillac museoautonsa vuonna 1999 ?

No Tampereelta kotoisin olevalta Yö-yhtyeen basistilta Markku Petanderilta.

Siellähän se Sipe oli Tampereen yössä aivan varmasti ajelemassa Cadillac autollaan tuona iltana ja ilmoittautui oikein
varta vasten poliisille, ettei hänellä olisi mitään tekemistä sen Raisan katoamisen kanssa, vaikka Raisa nähtiin nousevan
aivan saman malliseen Cadillac museoautoon sinä iltana.

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Murheli kirjoitti:
Su Kesä 19, 2022 10:04 pm
Minua mietityttää... Miksi Aikuinen mies kävelee keskustassa joka ilta, ja varsinkin se, että miksi aikuinen mies alkaa keskustella tuntemattoman nuoren tytön kanssa, ja keskustelee vieläpä sangen pitkään? Voiko olla, että liittyisi kin tapaukseen, ja tämä haastattelu olisikin yritys muuttaa taas tutkinnan suuntaa? Tai leikitellä poliisin kanssa?

Tietysti tapahtuma voi olla ihan viaton, ja minä vain turhan paranoidinen... Tai sitten on törmännyt johonkuhun muuhun, tai vain keksinyt tarinan...
Jokin tässä jutussa kyllä sakkaa.

Alkaisiko esim. jokin jätkäporukka huutelemaan tytölle, joka on miehen seurassa? Tyyppi kuuluu vielä voimailupiireihin, niin että raamia varmasti oli.

Mieshän olisi voinut olla vaikka Raisan isä, joka oli hakemassa tytärtään kotiin. Vaikuttaa kyllä keksityltä. Tuota jenkkiautoa on pyöritelty niin paljon jo yksin täällä, että Rami on kiskaissut sen taas esiin :roll:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Zessie
Neuvoja-Jack
Viestit: 553
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2018 12:37 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Zessie »

Tämäpä mielenkiintoista ja kannattaisi ehdottomasti tutkijoiden huomioida! Alkoi kova jenkkiauto ja muu rumpa, kun tuotiin esiin tuo alaikäinen poika. Osuiko nappiin sittenkin? Tutkikaa ihmeessä uudestaan tuo alaikäisen pojan linja, vaikka tekijä olisi jo menehtynytkin! Ehkä nuo montut Kaupin puistossa pitää alkaa tutkimaan. Siellähän liikkui silloin se toinenkin nuori päällekäyjä.

Sigsegv
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Joulu 03, 2019 1:14 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sigsegv »

ruusumaa kirjoitti:
Su Kesä 19, 2022 9:37 pm
Renko kertoo, että hän oli käynyt tytön kanssa aivan tavanomaista keskustelua. Kun he olivat jutelleet aikansa, Sokoksen kulmalle ajoi sinivalkoinen jenkkiauto. ”Autossa oli kolme jätkää. He ruuvasivat ikkunat auki ja rupesivat huutelemaan nätille likalle vähän siihen malliin, että ’tule tänne, niin jutellaan’.
ruusumaa kirjoitti:
Su Kesä 19, 2022 9:41 pm
”Moikkasimme vielä siinä ja erosimme. Raisa lähti siitä Hämeenkatua aseman suuntaan.”
Matti Tanner: -Ja sitten näit, että siihen tuli musta auto?
Rami Renko: -Kyllä, musta jenkkivehje
Matti Tanner: -Ja ketä oli autossa?
Rami Renko: -Siellä oli kaks miestä jäi sinne, kun yks tuli siihen ulos sitte houkutteleen Raisaa
Matti Tanner: -Ja näit, kun hän lähti autolla?
Rami Renko: -Juu-juu, kun se kotio odotti kyytiä, mutta sehän tiedetään nyt, että ei se oo kotona vieläkään
Matti Tanner: -Joo, eli omasta mielestäsi olet viimeinen, joka hänet on nähnyt
Rami Renko: -Olen, olen. Mä olen siitä kertonukki, että olen viimeinen, joka on nähnyt sen…


Iltalehti. 11.12.2019.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7595 ... e46fe03df7

Auton väri on vaihtunut. Iltalehdelle annetusta haastattelusta voisi tulkita, että Raisa olisi noussut auton kyytiin.
Raisa Räisäsen katoamistapaus kartalla - https://maphub.net/Sigsegv/raisa

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^ Renko puhuu soopaa siis.

Ketut se mitään Raisaa oo nähnyt, halunnut itsensä parrasvaloihin.

Kai se auto on seuraavaksi punainen, jos vielä haastatellaan :roll:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

MikaK
Jane Marple
Viestit: 1096
Liittynyt: Ke Syys 18, 2019 9:29 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MikaK »

Rami Renko koko nimi kuulostaa keksityltä ja taas on joku päässyt tämän tapauksen avulla julkisuuteen ja lehti nielaissut syötin.

dscullyalien
Harjunpää
Viestit: 334
Liittynyt: Ti Heinä 21, 2020 4:45 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dscullyalien »

Sigsegv kirjoitti:
Ma Kesä 20, 2022 8:26 am
ruusumaa kirjoitti:
Su Kesä 19, 2022 9:37 pm
Renko kertoo, että hän oli käynyt tytön kanssa aivan tavanomaista keskustelua. Kun he olivat jutelleet aikansa, Sokoksen kulmalle ajoi sinivalkoinen jenkkiauto. ”Autossa oli kolme jätkää. He ruuvasivat ikkunat auki ja rupesivat huutelemaan nätille likalle vähän siihen malliin, että ’tule tänne, niin jutellaan’.
ruusumaa kirjoitti:
Su Kesä 19, 2022 9:41 pm
”Moikkasimme vielä siinä ja erosimme. Raisa lähti siitä Hämeenkatua aseman suuntaan.”
Matti Tanner: -Ja sitten näit, että siihen tuli musta auto?
Rami Renko: -Kyllä, musta jenkkivehje
Matti Tanner: -Ja ketä oli autossa?
Rami Renko: -Siellä oli kaks miestä jäi sinne, kun yks tuli siihen ulos sitte houkutteleen Raisaa
Matti Tanner: -Ja näit, kun hän lähti autolla?
Rami Renko: -Juu-juu, kun se kotio odotti kyytiä, mutta sehän tiedetään nyt, että ei se oo kotona vieläkään
Matti Tanner: -Joo, eli omasta mielestäsi olet viimeinen, joka hänet on nähnyt
Rami Renko: -Olen, olen. Mä olen siitä kertonukki, että olen viimeinen, joka on nähnyt sen…


Iltalehti. 11.12.2019.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7595 ... e46fe03df7

Auton väri on vaihtunut. Iltalehdelle annetusta haastattelusta voisi tulkita, että Raisa olisi noussut auton kyytiin.
Muistikuvat voivat olla syystä tai toisesta hataria, kaveri varmaan itse uskoo nähneensä Raisan, mutta jutut eivät sitä oikein vahvista.

MikaK
Jane Marple
Viestit: 1096
Liittynyt: Ke Syys 18, 2019 9:29 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MikaK »

Rami Renko on tamperelainen muusikko eli sikäli voinut olla hoodeilla. Minkä ikäinen lie ollut katoamisaikaan:

https://youtube.com/watch?v=SJGdyWGN-Fo

dscullyalien
Harjunpää
Viestit: 334
Liittynyt: Ti Heinä 21, 2020 4:45 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dscullyalien »

NeitiEtsivätär kirjoitti:
Ma Kesä 20, 2022 12:01 am
ruusumaa kirjoitti:
Su Kesä 19, 2022 9:31 pm

Tamperelainen Rami Renko epäilee olevansa viimeinen henkilö, joka näki Räisäsen elossa. ”Se on vähän kyseenalainen titteli”, hän myöntää.
Eikö mahd. Murhaaja ole viimeinen, joka tytön on nähnyt elossa.
Ajattelematon erehdys tai mielenkiintoinen ilmaus.
Tälle en laittaisi vielä kovasti painoa, mielestäni mediassa on puhuttu myös Raisan ystävistä viimeisinä ketkä näkivät hänet elossa. Voi olla että tyyppi toistelee kuulemaansa ja haluaa tuntea itsensä spesiaaliksi. Jotenkin vaikuttaisi huomionhakuisuudelta, voin toki olla väärässäkin.

Hyvä asia tässä on se, että Raisan tapaus on jälleen kerran saanut lisää huomiota ja joku saattaa ottaa omista havainnoistaan yhteyttä poliisiin.

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^Tai sitten käy päinvastoin!

Jostain ilmaantuu "poikia" lisää, jotka sanovat alaikäisinä tappaneensa Raisan.

Puhumattakaan montako uutta jenkkirassia tähän vielä pulpahtaa :mrgreen:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Vasily
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2022 7:43 am

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Vasily »

Tervehdys,

Kuten varmasti moni muukin, niin myös minä olen seurannut tätä ja muutamaa muuta rikoshistoriassamme pimeänä olevaa keissiä jo vuosien ajan omia skenaarioita päässä pyöritellen. Olen pohtinut tunnusten luomista sivustolle jo pidempään, mutta jättänyt sen odottamaan hetkeä, jolloin minulla voisi olla oikeasti jotain annettavaa tälle ansiokkaalle palstalle. Nyt koin sen hetken tulleen ja tämä Aamulehden tuore haastattelu yhdistettynä viimeisillä sivuilla käytyyn keskusteluun herätti omat skenaarioni ainakin jollain tavalla henkiin. Heti alkuun on todettava, etten pysty varmastikaan antamaan mitään uutta, mutta ehkä joku vielä paremmin tähän katoamiseen perehtynyt taho saa tämän viestin kautta tukea omille tutkimuksilleen.

Olen pohtinut illan kulkua mielessäni jo pitkään ja tutkintalinjoista juuri "jenkkiautolinja" on ollut itselleni se todennäköisin. En mene tässä viestissä sen kummemmin naisparilinjaan tai multisillan mahdollisiin tapahtumiin, mutta jotenkin en osta näistä kumpaakaan. Ne ovat toki mahdollisia, niin kuin kaikki maan ja taivaan väliltä. Jollain lailla kuitenkin ajattelen, että mikäli ne olisivat oikeita, uskoisin ratkaisun löytyneen jo aiemmin. Niissä tapahtumille on ainakin selkeähkö alku- ja päätepiste, toisin kuin tässä mystisessä jenkkiautolinjassa. En ole aivan varma siitä, onko tutkintalinja lähtenyt alusta alkaen oikeaan suuntaan saati siitä, liittyvätkö Hervantajärven havainnot oikeasti jenkkiautolinjaan vai eivät. Seuraavassa kuitenkin muutamia ajatuksia.

Tänä aamuna lukiessani tätä Aamulehden tuoretta haastattelua, tuntui siltä kuin muutama lattialla lojuneen palapelin palanen olisi loksahtanut kohdalleen. Olen kuunnellut Marko Niemen ansiokkaan podcastin varmasti kolme tai neljä kertaa ja yrittänyt päästä sen kautta kiinni entistä syvemmälle tähän tapaukseen - erityisesti jenkkiautolinjaan. Olen myös pyrkinyt suhtautumaan podcastissa esille nostettuihin Janne Vitelin tekemiin havaintoihin mahdollisimman skeptisesti, mutta mielestäni niissä on jotain erittäin merkittävää. Tapa jolla Viteli havainnoistaan kertoo, on mielestäni melko uskottava ja saa ainakin minut vakuuttumaan. Olen lukenut myös kyseenalaistavia juttuja Vitelin uskottavuudesta, mutta mielestäni tuossa podcastissa nauhoitetut pätkät olivat hyvinkin toden kuuloisia.

Jo ensimmäisen kerran podcastin kuunneltuani piirsin mielessäni kuvan mahdollisesta jenkkiauton kuljettajasta, joka oli yrittänyt piiloutua Viteliltä ohi kiihdyttäessään. Jostain syystä tämä kuva piirtyi mieleeni todella selkeänä, kenties jonkin elokuvan tai muun vastaavan vuoksi. Tänään aamulla tuo kuva nousi sitten uudelleen mieleen kirjoitettuani googleen Aamulehden haastattelussa olleen Rami Rengon nimen. Jopa kauluspaidan punainen väri täsmää pelottavalla tavalla "skandinaavisen näköiseen rotevaan mieheen". En ollut aiemmin lukenut tämän kyseisen henkilön haastatteluita, joten minulle hänen tietonsa illan tapahtumista olivat ns. uutta tietoa.

Tämä haastateltavan ja Hervantajärvellä havaitun henkilön yhdennäköisyys on todennäköisesti täysin sattumaa, mutta hetki tuon jälkeen aloin pohtia keissiä täysin uudesta kulmasta. Tähän asti tuo kuljettaja on käsittäkseni liitetty joko naisparilinjaan tai sitten itsenäiseksi tekijäksi. Nyt viimeisen sivun viestejä alaikäisestä tekijästä lukiessani ja Rengon haastattelua lukiessani mieleeni nousi ajatus siitä, josko tässä olisikin kyse skenaariosta, jossa alaikäinen poika on karmean tekonsa jälkeen ottanut hädissään yhteyttä isäänsä / kummisetäänsä tai autolliseen ystäväänsä ja pyytänyt/saanut apua kropan hävittämisessä. Voi kuulostaa kaukaa haetulta teorialta, enkä tiedä onko tällaista pyöritelty jo aiemminkin. Pahoittelut, mikäli toistan aiemmin pohdittua, mutta ajattelin nyt kuitenkin nostaa tämän esille.

Mahdollista kroppaa ei ole ikinä löytynyt - ei Hervantajärveltä, eikä mistään muualtakaan. Näin ollen olenkin pohtinut samaa kuin moni muu. Josko Viteli olisi itse asiassa keskeyttänyt jotain ja auto olisi havainnut hänet ennen kuin hän autoa. Tämän vuoksi koirat olisivat haistaneet jotain, mutta itse järvestä ei kuitenkaan löytynyt mitään. Tätä on varmasti jo spekuloitukin useampaan otteeseen, mutta myös itse olen taipuvainen uskomaan tämän kaltaiseen tapahtumien kulkuun, mikäli Vitelin havainto pitää paikkansa ja sillä on joku yhteys tähän katoamiseen.

Haluan korostaa, etten nyt ole epäilemässä juuri tätä kyseistä haastattelussa esillä ollutta henkilöä, mutta jotain outoa tässä haastattelussa on. Jenkkiauton värin vaihtuminen Iltalehdelle annetusta haastattelusta (mustasta sinivalkoiseen) ja tarinat 20 minuutin juttutuokiosta ennen kuin Raisa lähti kävelemään kohti keskustoria, eivät vain vakuuta minua. Totuuden sijaan mieleen nousee väistämättä ajatus savuverhosta tai jostain muusta kuten huomionhakuisuudesta. Ohi varsinaisen aiheen, on todettava, että haastateltavan yölliset kävelyt tai niiden motiivit juuri tuonne keskustan suuntaan kuulostavat rehellisesti sanottuna hieman omituisilta. Mikäli haluaisin haukata suurkaupungissa raitista ilmaa ennen nukahtamista, suuntaisin kävelyni ennemmin jonnekin muualle kuin ydinkeskustaan. Mikäli taas olisin etsimässä itselleni seuraa, suuntaisin juurikin keskustaan. Toki meitä on moneksi ja jokaisen ambitiot iltakävelyiden suhteen hieman erilaisia. Miksi haastateltava sitten kertoo tällaisia asioita ja ottaa itsenäisesti yhteyttä sekä poliisiin, että vuosia myöhemmin keltaiseen lehdistöön? Kyse voi olla juuri edellä mainitusta huomionhakuisuudesta tai sitten kyse voi olla tietoisesta harhauttamisesta. Jokin tässä kuitenkin haiskahtaa...

Loppuun on todettava vielä sen verran, etten ole todellakaan psykologian ammattilainen, mutta olen pohtinut näitä viimeisillä sivuillakin esille nousseita avautumisia juuri psykologisista lähtökohdista. Ehkä joku tästä katoamisesta enemmän tietävä on keventänyt vuosien varrella omaa taakkaansa puhumalla medialle tai poliisille osatotuuksia illan tapahtumista? Ehkä katoamisesta enemmän tietävä henkilö onkin ollut jo esillä mediassa tai omasta tahdostaan haastateltavana poliisin huomassa? Ehkä hän on alkanut itsekin uskomaan luomaansa vaihtoehtoista tarinaa ja osaa sen jo niin hyvin, ettei edes muista varsinaisia tapahtumia. En osaa tietenkään sanoa onko tämä täysin tuulesta temmattu heitto, mutta lähinnä peilaan tätä yksinkertaisiin muistoihin omasta nuoruudesta tai lapsuudesta. Mikäli olin tehnyt tai tiesin sisarusteni tehneen jotain pahaa tai kiellettyä, tapasin kertoa tai vahvistaa vanhemmilleni tarinan, jossa oli osatotuuksia tms. Tällä helpotin kenties omaa "taakkaani" kultapossun tyhjentämisestä tms. ja kehitin vaihtoehtoisen tarinan, johon saatoin ajan myötä alkaa itsekin uskomaan.
“People die but legends live forever.”

Hipattaja666
Harjunpää
Viestit: 294
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2021 1:05 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hipattaja666 »

Todella erikoinen haastattelu tältä R.Rengolta. Olen puulla päähän lyöty sen takia, että miksi hän on mennyt haastattelun antamaan yli 20 vuotta tapahtuman jälkeen ja noin ristiriitaisilla tiedoilla verrattuna aiempaan. Hätähuuto jostakin jollekin?

Memento
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Heinä 19, 2021 3:17 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Memento »

Lainaus Aamulehdestä: ”Kun tieto Räisäsen katoamisesta tuli julkisuuteen muutamaa päivää myöhemmin, Renko kertoo tajunneensa heti, kenen kanssa oli jutellut. ”Oli karmeaa tajuta, kenestä oli kysymys. Jälkikäteen olen ajatellut, miksi en käskenyt tyttöä minun luokseni yöksi, kun asuin sadan metrin päässä. Mutta eihän sitä etukäteen voinut tietää.” (lainaus päättyy)
Miettiä nyt, ettei ole pyytänyt (itselle tuntematonta?)tyttöä yöksi luokseen. Tajuaako tämä Renko yhtään, miltä tuollainen kuulostaa. Kaikkia ulostuloja on ollut ja podcasteja tehty, mutta tämä haastattelu oli kyllä omaa luokkaansa. Taksikuskin ja Hervantajärven koiranulkoiluttajan kanssa samaa kategoriaa. Sekoittaa pakkaa enemmän kuin auttaa selvittämään tapausta.

Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4188
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Memento kirjoitti:
Ma Kesä 20, 2022 3:10 pm
Lainaus Aamulehdestä: ”Kun tieto Räisäsen katoamisesta tuli julkisuuteen muutamaa päivää myöhemmin, Renko kertoo tajunneensa heti, kenen kanssa oli jutellut. ”Oli karmeaa tajuta, kenestä oli kysymys. Jälkikäteen olen ajatellut, miksi en käskenyt tyttöä minun luokseni yöksi, kun asuin sadan metrin päässä. Mutta eihän sitä etukäteen voinut tietää.” (lainaus päättyy)
Miettiä nyt, ettei ole pyytänyt (itselle tuntematonta?)tyttöä yöksi luokseen. Tajuaako tämä Renko yhtään, miltä tuollainen kuulostaa. Kaikkia ulostuloja on ollut ja podcasteja tehty, mutta tämä haastattelu oli kyllä omaa luokkaansa. Taksikuskin ja Hervantajärven koiranulkoiluttajan kanssa samaa kategoriaa. Sekoittaa pakkaa enemmän kuin auttaa selvittämään tapausta.
Niin. Ties jos vaikka onkin tarjonnut tytölle yösijaa tai mahdollisuutta tulla lämmittelemään ja tämä on jopa ottanut sen vastaan?

Voimailupiireissä jos tosiaan pyöri, niin saleilla käytetyt myrkyt olivat tuohon aikaan käsittääkseni nykyistäkin arvaamattomampia. En nyt lähde Renkoa kuitenkaan syyttämään, spekulaatiota vain, mutta jos Raisa olisi menettänyt henkensä jossain keskustan kerrostalokämpässä kenenkään huomaamatta, niin ruumiin hävittäminen on toki ollut mahdollista vaikka pala kerrallaan kassissa jonnekin maastoon kuskaten.

NeitiEtsivätär
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Su Maalis 24, 2013 4:48 pm

Re: Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivätär »

No kyllä. Sama tuli mieleen.
Miten edes tullut mieleen tuo yöpaikka-asia. Väkisinkin tulee ajatus, että siksi koska tehnyt sen aiemmin ja ehkä myös tällä kertaa.
Tosin outoa, ettei kukaan olisi kiinnittänyt huomiota keskustassa liikkuneeseen parivaljakkoon, suht isokokoiseen mieheen ja Raisaan, koska näistä ei ole mitään silminnäkijähavaintoja. Mutta... Ei ole myöskään siltä ajalta kun he "20 min. Juttelivat niitä näitä" aivan kaupungin ytimessä.
Etenkin jos Renko oli sen ajan ns. Pikkujulkkis pikkutuhmine kipaleineen.
Tämäkin olisi voinut olla joillekin hyvä myyntivaltti:
Tuu vähän lämmitteleen, oon ihan levyttänyt artisti.
Ootko ite ajatellut laulajan uraa yms.

Vaikka Renko ei olisi Raisalle mitään tehnytkään niin henkilökohtaisesti kylmää nuo tuommoiset miehet mitä muistan omastakin nuoruudesta.
Sattumoisin tuntui aina löytävän sut jos olit hetken yksin kaupungilla. Creepyä.

Vastaa Viestiin