Yle:n Kadonneet- sarja

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Kalle
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:07 pm
Paikkakunta: Miami

Viesti Kirjoittaja Kalle »

Samarina kirjoitti:Tästä Niku Patrosesta vielä.. Kummalla reissulla se nyt katosi? Matkalla Tukholmaan vai paluumatkalla?
Jos tämä meni iltalaivalla, kuten uskon, niin silloin katosi menomatkalla. Todennäköisesti Långnäsin pysähdyksen jälkeen.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Miksihän muuten naiset ovat poistuneet autokannen kautta,no autolla tietenkin,joko se poika huumattiin ja vietiin sinne autoon yöllä. Entäs eikö autoja tarkisteta enää satamassa?Mites tämän muuten on ja yllätys yllätys taas ollaan Turussa tässä tapauksessa....ainakin lähdetty ja hävitty :shock:
Totuus on tarua ihmeellisempää
marco_x
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 9:47 pm

Viesti Kirjoittaja marco_x »

Kesäkuisena perjantai-iltana 19-vuotias Niku Patronen lähtee ystäviensä kanssa Turusta Ruotsin-risteilylle....

... Viimeinen havainto Nikusta on kello 03.45.

Iltalaivalla eli menomatkalla.
*******************************
</life>
marco_x
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 9:47 pm

Viesti Kirjoittaja marco_x »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:...Mites tämän muuten on ja yllätys yllätys taas ollaan Turussa tässä tapauksessa....
Turkuhan on suomen kansainvälisin kaupunki, täällä sattuu ja tapahtuu :)
*******************************
</life>
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Doctor Lecter kirjoitti:Onneksi alkaa poliisi-tv, niin saadaan taas kuulla kuinka sen ja sen ravintolan karaokelevyt on viety. Ja tupakat.

Karaokelevyjen jälkeen kuullaan jonkun syyttömän vangin itkuvirsi ja käydään Tammisaaren poliisin matkassa ja nähdään kuinka tytöt ajaa skootterilla ilman kypärää.

En ole aikoihin katsonut tai olen katsonut vain ohimennen ao. ohjelmaa, mutta eikös se näin nykyisin jotenkin mene :x
:D :D :D

Tästä käytiin keskustelua taannoin, varmaan Vapaa keskustelu:ssa. Mutta kun täälläkin puheeksi tuli niin toistan oman vaatimukseni: Henkirikoksia peliin!!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Se oli kait sitten siinä. Vaikka viimeinen jakso olikin hiukan hätäisesti kyhätty, niin toivottavasti jatkoa seuraa. On paljon mielenkiintoisempi kun Poliisi-tv, joka nykyisellään keskittyy ihan toisarvoisiin juttuihin: karaokelevyjen varastamisiin, Viron AIDS-tilanteeseen, Viron vankilaolojen kurjuuteen jne jne...

Rikosraportti ja Mats Dumell taas kehiin!
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Viesti Kirjoittaja neitix »

Poliisi tv on kyllä jotenkin lässy nykyään. Kadonneet oli mun mielestä tosi hyvin tehty. Niin hyvin, että kyllä välillä pelotti katsoa, kun yksin olin kotona. :D
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1862
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Vielä tuosta kadonneet sarjasta. Minunkin mielestäni oli hyvin tehty ohjelmasarja, paitsi viimeinen jakso. Pohdinnat mahdollista katoamisen syistä oli tehty yliolkaisesti.

Minua olisi kiinnostanut tietää, oliko Patronen uhkarohkea luonne, joka olisi tapaturmaisesti voinut tipahtaa laivan kannelta. Ja sitä ei oltu myöskään spekuloitu, että jos mereen olisi pudonnut niin miten todennäköisesti olisi huomattu tai löydetty.
Lauryn
Lauri Hanhivaara
Viestit: 139
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 1:14 pm

Viesti Kirjoittaja Lauryn »

neitix kirjoitti:Poliisi tv on kyllä jotenkin lässy nykyään.
Raija Pellihän on nyt saamassa monoa tuottajan tehtävistä. Jospa linja vähän tiukkenisi?
Alice Oz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 139
Liittynyt: La Huhti 21, 2007 8:54 pm

Viesti Kirjoittaja Alice Oz »

[/quote]
Raija Pellihän on nyt saamassa monoa tuottajan tehtävistä. Jospa linja vähän tiukkenisi?[/quote]

Toivottavasti. oon kans ihmetelly miks hyvä ohjelma on pilattu kaikenmaailamn makkaravarkauksien esittelyllä. :evil:
Älä välitä virheistä, sillä olen antanut ne jo anteeksi itselleni.

Juice Leskinen
pmv
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Elo 10, 2007 3:39 pm

Viesti Kirjoittaja pmv »

neitix kirjoitti:Kadonneet oli mun mielestä tosi hyvin tehty. Niin hyvin, että kyllä välillä pelotti katsoa, kun yksin olin kotona. :D
Mulla saman efektin aiheutti Ei vanhene koskaan -sarja, jota juonsi se mikä sen Pirkko Mannolan miehen nimi nyt olikaan :?:
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

pmv kirjoitti:
neitix kirjoitti:Kadonneet oli mun mielestä tosi hyvin tehty. Niin hyvin, että kyllä välillä pelotti katsoa, kun yksin olin kotona. :D
Mulla saman efektin aiheutti Ei vanhene koskaan -sarja, jota juonsi se mikä sen Pirkko Mannolan miehen nimi nyt olikaan :?:
Åke Lindman ja oli sekin mielenkiintoinen ja hyvä sarja, pelottavakin.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

kahvitar kirjoitti:
pmv kirjoitti:
neitix kirjoitti:Kadonneet oli mun mielestä tosi hyvin tehty. Niin hyvin, että kyllä välillä pelotti katsoa, kun yksin olin kotona. :D
Mulla saman efektin aiheutti Ei vanhene koskaan -sarja, jota juonsi se mikä sen Pirkko Mannolan miehen nimi nyt olikaan :?:
Åke Lindman ja oli sekin mielenkiintoinen ja hyvä sarja, pelottavakin.
Se oli hyvä sarja: erityisesti jäi mieleen Bodom-jutun käsittely, jossa Åke pohti, että "oletetaan että murhaaja elää ja hän on jo vanhainkodissa. Myös poliisi tietää tekijän, mutta ei pysty todistamaan. Ja on myös olemassa toisenlainen tuomio. Sellainen, jota ei voi paeta". (Muistinvaraisesti, pikaisesti -jotenkin näin).

Oho, nyt tuli sana Bodom -täähän kuuluisi ehdottomasti toiseen osastoon.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1862
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja vasikka »

ja on olemassa myös tutkintalinja, josta julkisuudessa ei ole kovinkaan paljon puhuttu (siinä vaiheessa)....
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

...ja joku tietää jotakin....
Vastaa Viestiin