Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
kusiainen
Harjunpää
Viestit: 311
Liittynyt: Ke Syys 27, 2017 6:58 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja kusiainen »

kid kirjoitti:
La Touko 30, 2020 3:52 am
Itse katsoin myös Google Mapsista tuota erämaamökkiä, ja tosiaan "noin 10 kilometriä etelään Angelista" on aivan skutsissa. Mapsista nyt en tietenkään mitään itse mökkiä löytänyt
Minä löydän, kun tarkennat vähän, että mikä mökki ja missäpäin tarkemmin?

kid

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja kid »

Eipä mulla tuon tarkempia koordinaatteja ole antaa valitettavasti kun en seutua tunne. Tämä erämaamökkivihje siis tullut jutun alussa selville, että ”Angelin kylältä noin 10km etelään olevaan erämaamökkiin on murtauduttu”, ja kanootti on löytynyt alajuoksulta.

Itse en usko että Antti tuolla olisi - kropsun raahaaminen 10km erämaahan on aika järjetöntä, kun lähempääkin löytyy lääniä mistä sitä ei löydetä. Luulen, että mökkiin on murtauduttu joko hämäykseksi, tai sitten nuo paikalliset sankarit ovat käyneet tekemässä mökkimurtokeikan nyt kun vasikka on poissa kuvioista.

sebvet
Sabrina Duncan
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 6:08 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja sebvet »

Olin itsekkin silloin alkuvaiheessa etsimässä anttia ja tosiaan käytiin siellä mökilläkin katsomassa ja sieltä oli lasi rikki ja vaikutti että joku vain nukkunut siellä, siellä oli aseita ym hyvää tavaraa ja vaikutti ettei mitään oo viety, myös se lähiseutu tutkittiin

True
Nikke Knakkertton
Viestit: 199
Liittynyt: Pe Kesä 09, 2017 9:09 am

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja True »

sebvet kirjoitti:
Ke Kesä 24, 2020 8:25 pm
Olin itsekkin silloin alkuvaiheessa etsimässä anttia ja tosiaan käytiin siellä mökilläkin katsomassa ja sieltä oli lasi rikki ja vaikutti että joku vain nukkunut siellä, siellä oli aseita ym hyvää tavaraa ja vaikutti ettei mitään oo viety, myös se lähiseutu tutkittiin

Mikä siellä oli sillon alkuvaiheessa yleinen ilmapiiri?

Tarkotan että ajatteliko ihmiset että on oikeasti kadonnut vai että olisi tapettu?

tutkijax
Agentti Scully
Viestit: 664
Liittynyt: To Heinä 14, 2016 1:47 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja tutkijax »

* jakoi ensimmäisen julkaisunsa.
Uusi jäsen · 16 tuntia
Olen tulossa heinäkuussa selvittämään isolla joukolla Antin tapausta. Etsimme kissojen ja koirien kanssa koko Lapin läpi. Tapaus selviää varmasti sillä minulla on uutta tietoa pikkulinnuilta. Tiedän jo 90 prosenttisesti tapauksen osallistujat.

Joku sentään ruvennut provosoimaan Karigasniemeä facebookissa :P

Erno Kuusi
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2020 5:04 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Erno Kuusi »

Jotain toimintaa viriämässä:

https://yle.fi/uutiset/3-11415976?origin=rss

Poliisi suoritti viime viikolla tarkistuksia ja puhutuksia vuonna 2006 kadonneen Antti Hanhivaara tapauksessa – tuloksetta
Tarkastukset ja puhutukset suoritettiin Inarin Angelissa, Hanhivaaran katoamispaikkakunnalla.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vuo ... #gs.99u97k

Poliisi ryhtyi uusiin toimiin Antti Hanhivaaran löytämiseksi – nuorukainen hävisi erämaahan jälkiä jättämättä vuonna 2006

Uutisten otsikot tuotu esiin linkkien takaa.
-NILS-

tutkijax
Agentti Scully
Viestit: 664
Liittynyt: To Heinä 14, 2016 1:47 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja tutkijax »

Voin kuvitella näiden puhutukset, "onko Anttia näkynyt? -ei ole - asia selvä"

Mammila
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: Su Kesä 23, 2019 3:47 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Mammila »

Erno Kuusi kirjoitti:
To Kesä 25, 2020 12:40 pm
Jotain toimintaa viriämässä:

https://yle.fi/uutiset/3-11415976?origin=rss

Poliisi suoritti viime viikolla tarkistuksia ja puhutuksia vuonna 2006 kadonneen Antti Hanhivaara tapauksessa – tuloksetta
Tarkastukset ja puhutukset suoritettiin Inarin Angelissa, Hanhivaaran katoamispaikkakunnalla.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vuo ... #gs.99u97k

Poliisi ryhtyi uusiin toimiin Antti Hanhivaaran löytämiseksi – nuorukainen hävisi erämaahan jälkiä jättämättä vuonna 2006
Niimpä näkyy ompa mahtava kuulla kun ei pitkään aikaan ole tästä kuullut uutisia

Mammila
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: Su Kesä 23, 2019 3:47 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Mammila »

tutkijax kirjoitti:
To Kesä 25, 2020 2:11 pm
Voin kuvitella näiden puhutukset, "onko Anttia näkynyt? -ei ole - asia selvä"


Jos vaan ottais pojat koppihoitoon näinkin pitkän ajan jälkeen saattaa melkoset reaktiot tulla pelkästä kiinniotosta kuulusteluihin. Kuvitella nyt että jos ois aikanaan tunnustaneet kunnolla mitä kävi ja jos tuomiot olis tullu niin olisivat jo päässeet pois

tutkijax
Agentti Scully
Viestit: 664
Liittynyt: To Heinä 14, 2016 1:47 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja tutkijax »

Mammila kirjoitti:
To Kesä 25, 2020 2:20 pm
tutkijax kirjoitti:
To Kesä 25, 2020 2:11 pm
Voin kuvitella näiden puhutukset, "onko Anttia näkynyt? -ei ole - asia selvä"


Jos vaan ottais pojat koppihoitoon näinkin pitkän ajan jälkeen saattaa melkoset reaktiot tulla pelkästä kiinniotosta kuulusteluihin. Kuvitella nyt että jos ois aikanaan tunnustaneet kunnolla mitä kävi ja jos tuomiot olis tullu niin olisivat jo päässeet pois
Joo, ois päässyt jo aikoja sitten. Oon 100% varma että koppihoito kyllä tehois näihin sankareihin.

peikkonen
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: To Kesä 30, 2016 12:51 am

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja peikkonen »

Kappas, onkos Tutkijax:n tiimi taas aktivoitunut? Onkos mitään uutta? :)

Hurjimus
Vic Mackey
Viestit: 1962
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

True kirjoitti:
Ke Kesä 24, 2020 8:44 pm
sebvet kirjoitti:
Ke Kesä 24, 2020 8:25 pm
Olin itsekkin silloin alkuvaiheessa etsimässä anttia ja tosiaan käytiin siellä mökilläkin katsomassa ja sieltä oli lasi rikki ja vaikutti että joku vain nukkunut siellä, siellä oli aseita ym hyvää tavaraa ja vaikutti ettei mitään oo viety, myös se lähiseutu tutkittiin

Mikä siellä oli sillon alkuvaiheessa yleinen ilmapiiri?

Tarkotan että ajatteliko ihmiset että on oikeasti kadonnut vai että olisi tapettu?
Jos tuo sebvetin kirjoitus pitää paikkansa, kyllä tuon mökin nukkuja viittaa vahvasti Antin suuntaan. Kilometrejä taivallettuuaan on väsy iskenyt.

Tipuliini
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2015 7:21 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Tipuliini »

Jos tämä Antti olisi nukkunut siellä mökillä,minne olisi kadonnut sen jälkeen? Onko tuo mökki sillä suunnalla minne olisi nähty menevän?

tutkijax
Agentti Scully
Viestit: 664
Liittynyt: To Heinä 14, 2016 1:47 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja tutkijax »

peikkonen kirjoitti:
To Kesä 25, 2020 2:56 pm
Kappas, onkos Tutkijax:n tiimi taas aktivoitunut? Onkos mitään uutta? :)
Eipä oikeastaan, vain vahvistuksia olemassa oleviin asioihin :) tosin eipä tässä meidän mielestä ole epäselvää kuin se että missä ruumis on ja miksi poliisi ei halua tekijöitä vastuuseen.

Hurjimus
Vic Mackey
Viestit: 1962
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Voihan olla noinkin, mutta merkillinen sattuma on että etsintä alueella olevaan mökkiin joku murtautuu ainoastaan nukkumaan, viemättä yhtään mitään.
No ihmeitähän sattuu kaikenlaisia.

Vastaa Viestiin