Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Mainecoon
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: Su Loka 17, 2021 4:41 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Mainecoon »

Mainecoon kirjoitti:
Ke Touko 18, 2022 5:30 pm
Selvisikö siellä oliko se ihmisverta? Itse en kohtaa löytänyt missä olisi mainittu asia. Vai menikö ohi? Jupen jutussa meinaan.

Tinkerbell
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Loka 23, 2019 9:56 am

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Tinkerbell »

Ei ollut verta. Kankaan alla pehmusteessa ei ollut kyseistä nestettä joten verta ei oltu myös siitä poistettu.

Electricboogie
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Tammi 07, 2016 11:49 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Electricboogie »

ristweiler kirjoitti:
Ke Touko 18, 2022 4:51 pm
Jos on julkinen päivitys, eikö sitä millään voisi kopsata tänne? Tai edes mainita siskon nimeä, minä kun en sitä valitettavasti muista, eikä tuskin kaikki muutkaan.

"Aika kuluu ja syytä ei löydy vaikka vannon että olen tehnyt kaikkeni ja jopa enemmän että löytäisin sinut. Olen saanut paljon apua etsintöihin ja olen kaikesta avusta aivan älyttömän kiitollinen! Olen lähtenyt mukaan ohjelmiin jotta asia saisi näkyvyyttä koska joku jossain saattaisi kuitenkin tietää jotain ja jotain kautta asia saattaisi joskus ratketa. Olen oikeasti yrittänyt löytää sinut rakas veljeni ja tiedän että tiedät sen.

Olen antanut haastatteluja ja esiintynyt telkkarissa jotta tarinasi tulisi tutuksi. Nyt kuitenkin koen oloni loukatuksi erään ohjelman tekijän toimesta. Viime kesänä kuvattu aavedata ohjelma Inarin Angelissa oli pohjanoteeraus kaiken tämän keskellä, meitä ei kuunneltu sen kaiken hässäkän keskellä lainkaan eikä meidän pyyntöjä kuunneltu kun pyysin ettei sitä osioita näytettäisi missä Lindaa haastatellaan ja itse näyn, sen sijaan he yrittivät saada mut siitä osasta sutattua epätoivoisesti pois mutta epäonnistuivat täydellisesti koska jokainen minut tunteva tunnisti mut siitä heti. Ja se sai ihmisissä aikaan tunteen että olen jollain tavalla osallistunut tämän ohjelman tekemiseen vaikka nimenomaan olisin halunnut ettei koko jaksoa esitetä. Olen niin pettynyt 😭 Tunnen että katsojaluvut ja somesuosio ovat toiselle tärkeämmät kuin meidän omaisten tunteet ja mielestäni meillä on oikeus tietää asioista ennen kaikkia muita. Lähetin itse veljeni auton penkin päällisen tutkimuksiin ja oletin että saan tietää tutkimusten alkamisesta ja tuloksista ennen Aavedata - Yhä löytämättä Jupe Keskitaloa, mutta jostain syystä tulokset olivatkin menneet hänelle eikä hän kokenut tarpeelliseksi infota asiasta ennen tätä päivää. Eilen julkaistu livelähetys ilmeisesti vei kaiken hänen keskittymiskyvyn ja ajan ettei missään vaiheessa ennen sen tekoa ehtinyt soittaa ja kertoa asioista. Olen tässä nyt kadonneen siskon roolissa joutunut jo kaksi kertaa seuraamaan muun kansan kanssa samaan aikaan että mitäs sieltä tutkimuksista nyt paljastui vaikka sen tiedon olis pitänyt olla mulla jo…"

Siinäpä tuo.

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Aika erikoista. "Vanhan" aavedatan aikoihin kunnioitus oli se pääjuttu. Kun Marko lähti, olen huomannut pientä lipsumista toimintaperiaatteissa, vaikka tärkeällä asialla ovatkin(näkyvyyden tuominen). Mikäli tuo postaus ei ole esim. täynnä väärinkäsityksiä ja huonoa kommunikaatiota, vaan ihan suoraa vittumaisuutta Jupelta niin nostaa kyllä kulmakarvoja.
Mikäli tuo kohta dna-tuloksista pitää paikkansa(eikä ole esim. juuri mainitsemani kaltainen soppa huonoa kommunikaatiota), on Jupen käytös oksettavaa ja ehdottomasti yleisön silmissä tuomittava teko.
Muutenkin tuntuu oudolta, että käsittääkseni kenelläkään ei ole oikeastaan ollut aavedatan kanssa työskentelystä huonoa sanottavaa. Tähän asti.

Onko Jupe vastannut tähän millään lailla? Tuossa kyseisessä livessä ei ainakaan ollut mitään juttua Antin siskosta.

Ja mikäköhän homma siinä on, että aluksi on lähdetty tekemään yhteistyötä ja on osallistuttu jakson tekemiseen, mutta sitten yhtäkkiä kelkan suunta muuttunut ihan täysin? Kysehän ei ollut siitä, että olisi haluttu jättää vain joku yksittäinen juttu leikkauspöydälle, vaan ei haluttu koko jaksoa julkaistavan.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Avatar
Hello Piggy
Agentti Scully
Viestit: 667
Liittynyt: Su Heinä 21, 2019 1:19 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Hello Piggy »

Pitäisi hälytyskellojen soida jos aikuinen mies kutsuu itseään Jupeksi :D

Avatar
Yggdrasil
Jane Marple
Viestit: 1005
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 10:31 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Yggdrasil »

viinitty kirjoitti:
Pe Touko 20, 2022 2:28 am
Ja mikäköhän homma siinä on, että aluksi on lähdetty tekemään yhteistyötä ja on osallistuttu jakson tekemiseen, mutta sitten yhtäkkiä kelkan suunta muuttunut ihan täysin? Kysehän ei ollut siitä, että olisi haluttu jättää vain joku yksittäinen juttu leikkauspöydälle, vaan ei haluttu koko jaksoa julkaistavan.
Epäilisin että rahaa ei maksettu. Jos haluaisin veljeni katoamisen vain selvitettävän niin tekisin kaikkeni että asiaan saataisiin selvyys.
---

0uts1der
Agentti Scully
Viestit: 654
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2022 2:12 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja 0uts1der »

Yggdrasil kirjoitti:
La Touko 21, 2022 9:24 am
Jos haluaisin veljeni katoamisen vain selvitettävän niin tekisin kaikkeni että asiaan saataisiin selvyys
Samoin, tekisin luultavasti vastaavassa tilanteessa laittomuuksia, koska tuntuu, ettei laillisin keinoin tuota tapausta saada valmiiksi koskaan.
Jo sivullistakin kyrsii suunnattomasti, että syylliset ovat vapaalla jalalla ja Antti kadotettuna, ja asioista tietäviä on varmaankin useita, mutta kenelläkään ei riitä kanttia puhumiseen.

0uts1der
Agentti Scully
Viestit: 654
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2022 2:12 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja 0uts1der »

Täällä on nykyään hyvin vähän keskustelua.
Toivottavasti jossain toisaalla keskustellaan sitäkin enemmän.
Vaivaa ajatus, ettei tässä tapahdu mitään edistymistä.
Jotenkin tuntuu että on poliisin syy, ettei mikään ole mennyt kuten pitäisi, ellei peräti poliisin syy koko juttuun.
Joko epäsuorasti tai ....
Ne mökkimurtojutut, niiden kuulustelut. Jotain on voinut mennä pieleen. Ei liene puhtaat jauhot pussissa.
Puhumattakaan jos huumeetkin liittyy, vaikka poliisi sen kielsi, liekö "tutkinnallisista syistä"

Joku vaan joo
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Loka 30, 2019 4:57 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Joku vaan joo »

0uts1der kirjoitti:
Ma Touko 23, 2022 9:54 pm
Täällä on nykyään hyvin vähän keskustelua.
Toivottavasti jossain toisaalla keskustellaan sitäkin enemmän.
Vaivaa ajatus, ettei tässä tapahdu mitään edistymistä.
Jotenkin tuntuu että on poliisin syy, ettei mikään ole mennyt kuten pitäisi, ellei peräti poliisin syy koko juttuun.
Joko epäsuorasti tai ....
Ne mökkimurtojutut, niiden kuulustelut. Jotain on voinut mennä pieleen. Ei liene puhtaat jauhot pussissa.
Puhumattakaan jos huumeetkin liittyy, vaikka poliisi sen kielsi, liekö "tutkinnallisista syistä"
Itse huomasin saman, että keskustelu hyvin vähän, enkä muualtakaan ole löytänyt keskustelua aiheesta. Vai onko jollain vinkata mistä löytyisi?
Ei tämä kyllä etene varmasti. Mikä on todella harmillista.

Joku vaan joo
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Loka 30, 2019 4:57 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Joku vaan joo »

Mitä nyt itse tätä lukenut sieltä ja täältä niin kyllä nuo epämääräiset silminnäkijä havainnot minua epäilyttää, onko niitä edes oikeasti ollut?! Vai keksittyä kaikki. Ja myös se, että ketähän oli se pariskunta siellä joka autoa oli ojasta auttanut? Onko heistäkään ikinä tullut mitään todellista faktaa. Ja sitten se auto joka ohittanut? ( Muistaakseni ) Antin auton niin kukas sitä ajoi? Hyvin outoja juttuja joista ei saa selkeää, järkevää kuvaa mitenkään oikein.

0uts1der
Agentti Scully
Viestit: 654
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2022 2:12 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja 0uts1der »

Oikeastaan yksi havainto johon uskon, on se, että kuski oli J ja vieressä olleella korvakoru, eli ei ollut Antti.
Ja Antin asunnolla naapurin havainnot.

0uts1der
Agentti Scully
Viestit: 654
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2022 2:12 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja 0uts1der »

Nukkuuko Antin murhaajat hyvin tänä yönä?

Paketissa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Loka 20, 2021 4:41 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Paketissa »

0uts1der kirjoitti:
Ti Touko 24, 2022 9:25 pm
Oikeastaan yksi havainto johon uskon, on se, että kuski oli J ja vieressä olleella korvakoru, eli ei ollut Antti.
Ja Antin asunnolla naapurin havainnot.
Sama täällä. Lisäksi uskon rajavartijan kertoman tilanteen. Muuhun en tässä casessa usko pätkääkään. Tämä on alusta loppuun pelkkää sontaa ja suurta valetta. Valehtelu alkaa jo Antin kämpiltä, mikä tarkoittaa, että tapahtumat siellä on alku tälle surulliselle tapahtumalle. Antti sai surmansa asunnossaan tai matkalla huumekämpille. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Jani ei liity tappamiseen, mutta on säälittävä tollo ja pelkuri, joka suojellakseen itseään ja pelastaakseen oman nahkansa meni juttuun mukaan.

Rahapuu
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: La Helmi 15, 2014 8:20 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Rahapuu »

Katsoin tuon Aavedatan liven ja Antti-jaksonkin, ja viitaten siskon fb-mielipiteeseen, Aavedata itse kommentoi jonkun kysymykseen asiasta:

”Olen kuullut että Antin sisko pettyi jaksoonne ja esitti julkista kritiikkiä, miten näin pääsi käymään? :(
Aavedata
8 päivää sitten
Ei hän esittänyt vaan kaikki meni soppareiden mukaan. Hän puhuu äitinsä äänellä. :)

Itse annnan siskon kirjoituksesta vähän kritiikkiä, sillä se vaikuttaa epäreilulta ohjelman tekijöitä kohtaan. Ei kerrota, missä ongelma on, jos kerran itse on lähdetty ohjelmaan mukaan. Lisäksi ei ole yhden ihmisen päätettävissä julkaistaanko kallista tuotantoa vai ei, ja kaikki voitava on tehty ko henkilön jättämiseksi kuvasta pois. Miksi näin on haluttu jälkeenpäin, ei myöskään selitetä. Kommunukointi istuinpäällisestä ei tunnu riittävältä syyltä skismoihin, sillä tuskin tietoa on tahallaan pantattu - tai miksi olisi, ja mitä väliä sillä on tässä kohtaa.

No, tämä on oma kantani vain, sillä pidän näissä keisseissä selkeää viestintää tärkeänä, ettei jutut ajaudu väärille ja turhille raiteille.
Ei puu rahassa kasva.

bettycooper
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2021 10:44 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja bettycooper »

Lapin poliisin alueella kadonnut kaksi henkilöä vuonna 2006 Antti ja Aulis,kaksi kuukautta välissä. Eikä kumpaakaan ole löytynyt koskaan. Jotenkin semmonen kuva, ettei poliisi ole kovin hanakka ollut alusta saakka etsimään kumpaakaan kadonnutta. Enkä väitä että mitään yhdistävää tekijää heissä kadonneissa muutako vuosi ja lapin lääni, kunhan mietiskelen :(

Vastaa Viestiin