73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Veijo Neste
Neuvoja-Jack
Viestit: 576
Liittynyt: La Maalis 20, 2021 7:00 pm

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja Veijo Neste »

Ei ole lyhdyn omistaja tainnut tähän päivään mennessä ilmoittautua. Miksiköhän...

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^No joko tosiaan on ollut kyseessä jokin hämäys, joskin sekin on aika käsittämätöntä.

Tai sitten joku ei edes muista, että on joskus tiputtanut jonkin kusisen lyhdyn pöpelikköön :mrgreen:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Wolff
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Su Elo 23, 2020 11:36 am

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja Wolff »

ruusumaa kirjoitti:
Pe Loka 21, 2022 11:44 am
^No joko tosiaan on ollut kyseessä jokin hämäys, joskin sekin on aika käsittämätöntä.

Tai sitten joku ei edes muista, että on joskus tiputtanut jonkin kusisen lyhdyn pöpelikköön :mrgreen:
Mahdollisuus tämäkin ja aika suurikin et vain aikoinaan joltain jäänyt tämä lyhty mutta nyt vain löytyi kun oli tämä etsintä käynnissä.
Tämä hiusliina onkin vähän mystisempi juttu.

Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1530
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Lyhty voi olla mitä vaan juttuja ja niin liina taisi olla hiusnauha joita kadonnutkin oli punonut ihan myytäväksikin luostarissa.
Kun en tunne tuon paikan vesistöjä niin paha sanoa millaista maata siellä on,mutta täällä meidän seutuvilla on ainakin se että savisia jokia on paljon ja varsinkin kevät tulvien aikaan jos tuonne joku putoaa ei ole välttämättä takasin tulemista koskaan!
Savi peittää kaiken alleen ja jokien pohjissa on puunhakoja,kantoja sun muita rojuja jotka kyllä nappaavat kaiken kiinni mitä kulkee,sitten kun siihen kasaantuu lisää savea ym niin alta ei kyllä mitään löydä.
Tässä meidänkin paikan läpi virtaa joki ja on pitkä matka jossa ei asu kukaan eikä paljon kukaan rantoja tutki,jos tuonne nyt joku putoaisi yläjuoksulla ja kulkeutuisi alemmaksi ja asumattomalle kohdalle vois olla ettei koskaan kukaan löytäisi...
Järvet sitten erikseen koska siellä ei suurta virtausta ole ja harvoin pohjaan kiinni kai jää?

Inkeri1512
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Marras 19, 2022 1:13 am

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja Inkeri1512 »

KuvaKuvaNunna Elisabet. Minulla olisi paljon kerrottavaa Nunnan tapauksesta. Minulla on myös siihen liittyvää kummallista viestiä ja paljon ihmisten huomiota herättävää materiaalia mm. tauluja, joista voi katsella ja ihmetellä miten asiat voisivat kenties olla.
Nyt ilmeisesti en saa kuvia auki liitteistä. Voisiko joku vinkata miten saa kuvat tänne.
Terkuin Inkku
Viimeksi muokannut Inkeri1512, La Marras 19, 2022 2:48 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Inkeri1512
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Marras 19, 2022 1:13 am

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja Inkeri1512 »

Inkeri1512 kirjoitti:
La Marras 19, 2022 2:38 am
Nunna Elisabet. Minulla olisi paljon kerrottavaa Nunnan tapauksesta. Minulla on myös siihen liittyvää kummallista viestiä ja paljon ihmisten huomiota herättävää materiaalia mm. tauluja, joista voi katsella ja ihmetellä miten asiat voisivat kenties olla.
Nyt ilmeisesti en saa kuvia auki liitteistä. Voisiko joku vinkata miten saa kuvat tänne.
Terkuin Inkku

Inkeri1512
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Marras 19, 2022 1:13 am

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja Inkeri1512 »

Inkeri1512 kirjoitti:
La Marras 19, 2022 2:38 am
KuvaKuvaNunna Elisabet. Minulla olisi paljon kerrottavaa Nunnan tapauksesta. Minulla on myös siihen liittyvää kummallista viestiä ja paljon ihmisten huomiota herättävää materiaalia mm. tauluja, joista voi katsella ja ihmetellä miten asiat voisivat kenties olla.
Nyt ilmeisesti en saa kuvia auki liitteistä. Voisiko joku vinkata miten saa kuvat tänne.
Terkuin Inkku
[

Inkeri1512
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Marras 19, 2022 1:13 am

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja Inkeri1512 »

Nunna Elisabet. Minulla olisi paljon kerrottavaa Nunnasta ja tästä tapauksesta. Olisi kiinnostavia kuvia ja tulkintoja. Olisi kuvia, mutta en näköjään saa niitä laitettua. Kysymys..miten ne saa tänne?

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Inkeri1512 kirjoitti:
La Marras 19, 2022 3:05 am
Nunna Elisabet. Minulla olisi paljon kerrottavaa Nunnasta ja tästä tapauksesta. Olisi kiinnostavia kuvia ja tulkintoja. Olisi kuvia, mutta en näköjään saa niitä laitettua. Kysymys..miten ne saa tänne?


viewtopic.php?f=1&t=24221

Tuolla on ohjeita, mutta sanoisin, että paljon helpompiakin kuvien liittämistapoja olis olemassa.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Eki-setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2018 8:27 am

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja Eki-setä »

^ Ellei liittäminen onnistu, Inkku voisit vaikka kertoa, mistä olet tietoa saanut, mikä on suhteesi kadonneen nunnan tapaukseen.

Pk_etsijä
Harjunpää
Viestit: 349
Liittynyt: Su Maalis 20, 2016 9:16 pm
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Viesti:

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja Pk_etsijä »

Kiinnostaisi kyllä kuulla 🤔

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Inkeri1512 kirjoitti:
La Marras 19, 2022 3:05 am
Nunna Elisabet. Minulla olisi paljon kerrottavaa Nunnasta ja tästä tapauksesta. Olisi kiinnostavia kuvia ja tulkintoja. Olisi kuvia, mutta en näköjään saa niitä laitettua. Kysymys..miten ne saa tänne?
Niin just!

Jos tiedät jotain, kerro se meille vaikka sitten ilman kuvia.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Avatar
Firefox69
Sabrina Duncan
Viestit: 368
Liittynyt: Su Marras 13, 2022 11:16 pm

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja Firefox69 »

Inkeri1512 kirjoitti:
La Marras 19, 2022 3:05 am
Nunna Elisabet. Minulla olisi paljon kerrottavaa Nunnasta ja tästä tapauksesta. Olisi kiinnostavia kuvia ja tulkintoja. Olisi kuvia, mutta en näköjään saa niitä laitettua. Kysymys..miten ne saa tänne?
Valitse viestikentän alareunasta LIITTEET, minkä jälkeen pääset normaalisti lisäämään kuvia painikkeen LISÄÄ TIEDOSTOJA kautta.

Kannattaa pienentää kuvan kokoa, ellei onnistu kuvan liittäminen viestiin. Minulla ainakin onnistui pienenettyäni oleellisesti kuvan kokoa. Siitä ei tullut virheilmoitusta koetettuani liittää liian suurikokoisen kuvan, vaan kuva jäi ilmestymättä sivulle lähetettyäni viestin.

Tuli myös mieleen katsottuani edellisiä viestejäsi, että onko kuvien tiedostomuoto jokin muu kuin tavallinen kuvatiedosto. Lisäsin itse kuvat jpg-muodossa - eli jpg tai jpeg -tiedostoina, joissa tiedoston pääte tämä. Minulla ei tietoa mitä kuvamuotoa tämä sivusto tukee. Tuli sellainen vaikutelma, ettei tämän sivuston ohjelma (tietokannan ohjelmointi) osaa lukea kyseisiä kuvatiedostoja ja avata niitä. Olen aikoinaan kirjoittanut käsin HTML-koodilla koiralleni omat kotisivut.
Köyhän ainoa huvitus on vilkas mielikuvitus

Murheli
Vic Mackey
Viestit: 1991
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Miksi minusta tuntuu, että Inkku on selvännäkijä, ja kyseessä olisi hänen omat "näkynsä"? Tai sellaisen käsityksen hänen tekstistään selvästi sain
Voi voi, kun päättyi elämän koi

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: 73-vuotias nunna katosi iltalenkillä Heinäveden luostarista 11.7.2017

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Inkku otti ja katosi kuvineen ja viesteineen!? :roll:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Vastaa Viestiin