Teemu Puumala 17 v. - katosi Tampereella 2007

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

vivy kirjoitti:Miksi kukaan olisi hävittänyt ruumiin mutta kuitenkin merkinnyt sen pullolla? :roll:
Sitäpaitsi, Tohloppi on käsittääkseni tutkittu ruumiskoirien ja sukeltajien kanssa eikä mitään löytynyt. En tunne paikkaa, mutta olen saanut käsityksen, että se on vielä joku melko pieni järvi?
siksi että tappaja haluaa kuitenkin että ruumis löydetään muttei tahdo jäädä itse kiinni.
pienikin hetki on arvokas
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

tyyppi85 kirjoitti:
vivy kirjoitti:Miksi kukaan olisi hävittänyt ruumiin mutta kuitenkin merkinnyt sen pullolla? :roll:
Sitäpaitsi, Tohloppi on käsittääkseni tutkittu ruumiskoirien ja sukeltajien kanssa eikä mitään löytynyt. En tunne paikkaa, mutta olen saanut käsityksen, että se on vielä joku melko pieni järvi?
siksi että tappaja haluaa kuitenkin että ruumis löydetään muttei tahdo jäädä itse kiinni.
Siis anteeksi kun tää on musta niin hullu ajatus et olen nauranut tälle ihan maha kipeänä!
Millä se on sen ruumiin sinne kiikuttanut? Ostanut kumiveneen ja puhaltanut sen hädissään, soutanut keskelle lampea ja virittänyt vainajaan pullon kiinni?
Eiköhän järkevintä olisi kiikuttaa ruumis metsään, mistä se kyllä löytyisi ja olisi huomattavasti helpompi vaihtoehto, jos noinniinkuin ajatellaan että surmaaja haluaisi ruumiin löytyvän.
HIM
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Loka 12, 2009 11:15 pm
Paikkakunta: Mansemmiähiä

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja HIM »

vivy kirjoitti:Miksi kukaan olisi hävittänyt ruumiin mutta kuitenkin merkinnyt sen pullolla? :roll:
Sitäpaitsi, Tohloppi on käsittääkseni tutkittu ruumiskoirien ja sukeltajien kanssa eikä mitään löytynyt. En tunne paikkaa, mutta olen saanut käsityksen, että se on vielä joku melko pieni järvi?
Mutta naarattiinko pikku-tohloppikin? Eli Tohlopin vieressä oleva pikku lampi.
Ja eihän esim. Nikoakaan löydetty ekoilla naaraus kerroilla.
Nemesia kirjoitti:Olisiko mahdollista, että kävisit vetämässä sitä pulloa ja katsot mitä sieltä löytyy? :| Jos löytyy mitään, toki on mahdollista että se vain kelluu siellä mutta mielikuvitus taas.. :lol: Eihän siinä mitään menetäkään jos käy kurkkaamassa.

EDIT: + Mites olisi kumivene? :D
EN MÄ USKALLA!!! :lol: Ja ei, siinä pullossa on joku naru ja se ei ole liikkunut metriäkään ainakaan tänä kesänä.
Alice Cullen kirjoitti:Siis anteeksi kun tää on musta niin hullu ajatus et olen nauranut tälle ihan maha kipeänä!
Millä se on sen ruumiin sinne kiikuttanut? Ostanut kumiveneen ja puhaltanut sen hädissään, soutanut keskelle lampea ja virittänyt vainajaan pullon kiinni?
Eiköhän järkevintä olisi kiikuttaa ruumis metsään, mistä se kyllä löytyisi ja olisi huomattavasti helpompi vaihtoehto, jos noinniinkuin ajatellaan että surmaaja haluaisi ruumiin löytyvän.
Eikös sillon ollu lammet vielä jäässä kun Teemu katosi.. Helppo tehrä pikku reikä jäähän? Ei tarvi kumiveneitä :lol:
pii pii pii pii pii
LilyValley
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: To Kesä 04, 2009 8:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja LilyValley »

Alice Cullen kirjoitti:
Siis anteeksi kun tää on musta niin hullu ajatus et olen nauranut tälle ihan maha kipeänä!
Millä se on sen ruumiin sinne kiikuttanut? Ostanut kumiveneen ja puhaltanut sen hädissään, soutanut keskelle lampea ja virittänyt vainajaan pullon kiinni?
Eiköhän järkevintä olisi kiikuttaa ruumis metsään, mistä se kyllä löytyisi ja olisi huomattavasti helpompi vaihtoehto, jos noinniinkuin ajatellaan että surmaaja haluaisi ruumiin löytyvän.
Voi luoja mä hajosin. Erityisesti mielikuva tuosta kumiveneen puhaltamisesta hädissään. Saati et saisi viskattua sen vainajan sinne paattii, kun jo elävänäkin on vaikea päästä kumiveneeseen :d
Potilas kuuro, muuten asiallinen.
Sijaltainen
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 2:08 am

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja Sijaltainen »

Tamperelaiset, järjestäkääpä Minfon Kalmokellunta-tapahtuma!
Jos Sijaltainen nousisi, taivaaseen ota luoksesi.
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

HIM: Tarkoitin, että olisit kumiveneellä seilannut sinne lammelle vetelemään sitä pulloa :D :lol:
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Olisin kovin utelias tietämään että missä se pullo oikein jumittaa kiinni.. En ole nähnyt vesistöissä paikoillaan pysyviä muita esineitä kuin niitä katiskan merkkejä
Avatar
vivy
Martin Beck
Viestit: 822
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 1:11 pm

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja vivy »

No jos se niin häiritsee niin vene vesille ennenkö järvi jäätyy ja jollain sörkkimaan..vai onko Suomessa jo jäätynyt, ei kai? :lol:

Ja juu, pieni reikä... :lol: :lol:
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Nemesia kirjoitti:Olisin kovin utelias tietämään että missä se pullo oikein jumittaa kiinni.. En ole nähnyt vesistöissä paikoillaan pysyviä muita esineitä kuin niitä katiskan merkkejä

Itse olen kyllä monesti vesillä ollessa törmäillyt tuon kaltaisiin pulloihin. Usein kivet merkitään pienillä "poijuilla" joina juurikin käytetään jos jonkin näköisiä pulloja. Monesti myös monet pitävät vakituisia verkkopoijuja vedessä vaikka verkko ei olisikaan pyytämässä.


Kummalliselta kuulostais kyllä toi ruumiin merkkaaminen tuolla tavalla, jokuhan olis voinu huomata sen jo seuraavana päivänä. Kumminkin jäälle olisi pitänyt tehdä hieman isompi avanto. Käy toki talvella pilkkimässä tuolla, nyi narusta ja kato mitä tulee.

Kirjoitellaanko asiasta kuinka usein lehdissä? Jonkun ison lehtijutun jälkeen kaverit uudestaan kuulolle ja jotkut muutkin voivat jo tietää asiasta, mutta pitävät asiat sisällään kumminkin. Tuollaisissa porukoissa noi uskollisuus asiat saattavat muuttua hyvinkin pienellä aikavälillä ja jollain on saattanut jäädä jotain hampaankoloon ja livauttaa pikku vinkin jolla tekijä saadaan kiinni.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
HIM
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Loka 12, 2009 11:15 pm
Paikkakunta: Mansemmiähiä

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja HIM »

jamppa kirjoitti:
Nemesia kirjoitti:Olisin kovin utelias tietämään että missä se pullo oikein jumittaa kiinni.. En ole nähnyt vesistöissä paikoillaan pysyviä muita esineitä kuin niitä katiskan merkkejä

Itse olen kyllä monesti vesillä ollessa törmäillyt tuon kaltaisiin pulloihin. Usein kivet merkitään pienillä "poijuilla" joina juurikin käytetään jos jonkin näköisiä pulloja. Monesti myös monet pitävät vakituisia verkkopoijuja vedessä vaikka verkko ei olisikaan pyytämässä.
Niinpä. Mutta kiviä siä ei ole (suota koko paikka) Ja muutenkaan siä ei oo veneitä mitkä niihin törmäis..
Ja verkkoja ei saa kyseiseen lampeen laittaa..

Pakko käydä tsekkaan toi pullo!
Voisko joku olla heittänyt pullon (jossa vaikka kivi kiinni narulla) jälkeenpäin osottaakseen Teemun paikan?
pii pii pii pii pii
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

^ Hyvä HIM, rohkeutta :D Eihän se pullo 'merkkinä' ole poissuljettu vaihtoehto, kunnes toisin todistetaan. Itsellä kävi myös mielessä tästä 'ennustajaeukosta' , joka lähestyi Teemun isää sähköpostilla, (mainittiin Kadonneet - ohjelmassa) että viestin lähettäjä olisikin joku Teemun 'kaveri' joka haluaisi nimettömänä vihjata, mistä Teemu löytyisi. Mutta käyhän, HIM, ihmeessä vilkaisemassa jos siihen on mahdollisuus. Itse olisin luultavasti uteliaana ihmisenä mennyt heti sinne katselemaan.. Vaikkapa sillä kumiveneellä :lol:

+ Toivottavasti Teemu saataisiin siunattuun maahan lepäämään. :(
Eilisaamu
Martin Riggs
Viestit: 627
Liittynyt: To Touko 15, 2008 11:06 pm

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja Eilisaamu »

En nimeltä näitä vesiä tunne, mutta onko jollain tutulla tietoo onko tutkittu tai naarattu se pieni lammikko, joka on tultaessa Lamminpäästä tänne Lielahden pään tienhaaraan, eli siis siihen kohti Myllypuronkatua johon Lamminpäästä tuleva tie loppuu Lielahden päässä.
Ymmärtänettekö mitä tarkoitan?
Siinähän on tientoisella puolella sellainen pieni lampi, ilmeisesti suolampi? Ja vielä levike lammen kohdalla että auton kanssa olisi pystynyt ainakin siihen pysähtymään,- jos niin pitkälle ajatusta veisi että tekijät olisivat ruumiin sinne ajaneet ja odottaneet ettei autoja tai muuta liikennettä ole, ja sitten hilanneet ruumiin sinne.
aimo tietäväinen
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Loka 31, 2009 12:38 am

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja aimo tietäväinen »

heippahei ja moikkamoi. oli pakko tehä tunnukset tänne, juteltiin tossa viime vkl kaverin kaa kyseisestä tapauksesta, ja hän mainitsi että inttiä käydessä siellä oli muutama äijä tampereelta ketkä olivat maininneet pienen "leikki riidan" päätteeksi että voivat kyllä pyytää tampereelt sellasen nuoriso jengin kuulemma 3-4 tyyppiä tappamaan, jotka ovat ennenkin tappaneet jäämättä kiinni, ttuli vaan mieleen että siellä päin tiedetään oikein hyvin tämä porukka ja mitä ovat tehneet mutta siihen se jääkin.. en tiedä onko tästä puhuttu aiksemminkin täällä palstoilla, mutta minusta toi oli ainakin mielenkiintoista. ja lisäsivät vielä että kyseinen jengi on aikasemminkin hukuttanut jonkun denan laiturin alle kun ei ole maksaneet viinavelkoja tai jtn.. :O toivottavasti joku tajusi jutustani jtn olen niin aamupöpperöis vielä etten jaksa muodostaa ehkä niin järkeviä lauseita mutta jokatapauksessa mielestäni mielenkiintoinen juttu!
Koiruus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 9:46 pm
Paikkakunta: Dogville

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja Koiruus »

aimo tietäväinen kirjoitti:heippahei ja moikkamoi. oli pakko tehä tunnukset tänne, juteltiin tossa viime vkl kaverin kaa kyseisestä tapauksesta, ja hän mainitsi että inttiä käydessä siellä oli muutama äijä tampereelta ketkä olivat maininneet pienen "leikki riidan" päätteeksi että voivat kyllä pyytää tampereelt sellasen nuoriso jengin kuulemma 3-4 tyyppiä tappamaan, jotka ovat ennenkin tappaneet jäämättä kiinni, ttuli vaan mieleen että siellä päin tiedetään oikein hyvin tämä porukka ja mitä ovat tehneet mutta siihen se jääkin.. en tiedä onko tästä puhuttu aiksemminkin täällä palstoilla, mutta minusta toi oli ainakin mielenkiintoista. ja lisäsivät vielä että kyseinen jengi on aikasemminkin hukuttanut jonkun denan laiturin alle kun ei ole maksaneet viinavelkoja tai jtn.. :O toivottavasti joku tajusi jutustani jtn olen niin aamupöpperöis vielä etten jaksa muodostaa ehkä niin järkeviä lauseita mutta jokatapauksessa mielestäni mielenkiintoinen juttu!
Kaveris kannattais varmaan poliiisille käydä puhumassa, jos ei o jo käyny? Tiäkkö sitä porukkaa nimeltä? Ja minkä ikäsiä?
Kauan tästä on aikaa, siis siitä, kun kaveris oli intissä?
One nation under dog
aimo tietäväinen
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Loka 31, 2009 12:38 am

Re: Teemu Puumala

Viesti Kirjoittaja aimo tietäväinen »

ei ole puhunut poliisien kanssa.. siis sanoi vaan että nuoriso "jengi" ja just tälläsiä pössyttelijöitä/ehkä lääkkeitä pirii emt? ja hän pääsi intistä huhtikuussa 2008 ja nää oli puhunu sillon ei muista mtn päiväyksii mutta siin aika loppuvaiheessa, teemu tais kadot joskus 2007 kevääl?? ja iästä ei ollu puhetta mutta käsityksen mukaan aikalailla samanikäisiä kun tämä jätkä kuka puhukin eli ehkä nykyään 20-22v,, ehkä!
Vastaa Viestiin