Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Avatar
K9Wifey
Olivia Benson
Viestit: 706
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Ullis kirjoitti: Ke Helmi 01, 2023 7:13 am En pääse edelleenkään yli siitä et kaikki on hiljenny täst katoamisesta,lehdet,fb sivut, yms. (Onko äiti tai joku muu halunnut ettei tästä enää levitellä mitään?) mun mielestä tän äidin käytös mättää,joko saannut uhkauksia tai sitten tietää rasmuksen olevan hengissä,muttei palaa ennenkun kohu paisuu ainaskaan ”löydettyjen” kirjoihin.
Tätä katoamista ei pidä kukaan melkeinpä ylhäällä.
Tai sit tietää R:n olevan kuolleen, ja piilottelee tekijöitä (sukua). Jokseenkin omituista, et kieltänyt VU-saittia julkaisemasta katoamista. Eikö jokainen vanhempi toivois, että asia olisi mahdollisimman paljon esillä? Ja syynä vissiin oli se, että R ei pelkäisi uutisointia vaan palaisi kotiin...
5K löytösumma nousi kyl tosi nopeasti katoamisen jälkeen...
R oli perheen musta lammas, jonka katoamisella ei niin väliä?
It's mind over matter. I don't mind and you don't matter!
angel_vm78
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Joulu 01, 2022 6:53 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja angel_vm78 »

AK-10 kirjoitti: To Helmi 02, 2023 4:26 pm Samaa olen itsekin ihmetellyt. Ei edes kuulusteltu, Olen kertonut tarkat tiedot mutta niitä en tänne voi kirjoittaa koska useat tunnistaisi tuon parin, Olen toki miettinyt jos televalvontaa tekevät mutta siitä huolimatta tuota samaa mantraa hokevat että ei liity rikosta. Ei se Rasmus ole vapaaehtoisesti kadonnut, eloisa kaveri kun on ja vähä ehkä `pohjalaista uhoa`löytyy kun on vähän maistanut. Rasmuksen velat on tuulesta temmattua juorua ja samoin nuo huumekaupat, ehkä vähän pilleri kauppaa ja nuuskaa mutta ei sen kummempaa.
Kertomasi mukaan tämä pariskunta käytti ja myi huumeita mutta kiellät jyrkästi Rasmuksen sekaantuneen kyseiseen maailmaan.

Miksi poika meni keskellä yötä tämmöiseen huumeluolaan? :roll:

Hmmm... :roll:
urpo-anneli
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2022 11:30 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja urpo-anneli »

AK-10 kirjoitti: To Helmi 02, 2023 4:26 pm Samaa olen itsekin ihmetellyt. Ei edes kuulusteltu, Olen kertonut tarkat tiedot mutta niitä en tänne voi kirjoittaa koska useat tunnistaisi tuon parin, Olen toki miettinyt jos televalvontaa tekevät mutta siitä huolimatta tuota samaa mantraa hokevat että ei liity rikosta. Ei se Rasmus ole vapaaehtoisesti kadonnut, eloisa kaveri kun on ja vähä ehkä `pohjalaista uhoa`löytyy kun on vähän maistanut. Rasmuksen velat on tuulesta temmattua juorua ja samoin nuo huumekaupat, ehkä vähän pilleri kauppaa ja nuuskaa mutta ei sen kummempaa.
Meinasitko siis aikaisemmassa viestissäsi että ehkä on kuskattu jokeen puukotuksen jälkeen, vai että on saattanut hukkua jokeen ihan omatoimisesti? Vähän epälooginen asu viestillä, kehtaatko hieman avata niin pysyisi paremmin kärryillä?
Nml84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2022 10:42 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Edelleen ak:n juttua ei usko kukaan ellet hieman avaa mistä tiedät tän asian näinkin yksityiskohtaisesti.

Angelille, ei sitä tarvitse olla huumediileri tai huumeveloissa että moiseen paikkaan menee, ehkä halusi pössytellä JOS semmosta harrasti
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6454
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Ihan mielenkiintoista tää, Jatkakaa! :mrgreen: :mrgreen:
Eipä ole tällästä ennen tullu vastaan. Oma kokemus sentään vuodelta 2006 asti näissä häpeningissä.
Maximium
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Pe Syys 06, 2019 6:17 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Maximium »

Ghost hunting kirjoitti: To Helmi 02, 2023 6:22 pm Ihan mielenkiintoista tää, Jatkakaa! :mrgreen: :mrgreen:
Eipä ole tällästä ennen tullu vastaan. Oma kokemus sentään vuodelta 2006 asti näissä häpeningissä.
En muuten itekkään muista tällästä väittelyä kirjottajien kesken.Itse en pidä mahottomana ak kirjotusta.Katotaan sit kunnes toisin todistetaan.
Emelie DeWitt
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: To Tammi 21, 2021 4:11 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Emelie DeWitt »

AK-10 kirjoitti: To Helmi 02, 2023 4:26 pm Samaa olen itsekin ihmetellyt. Ei edes kuulusteltu, Olen kertonut tarkat tiedot mutta niitä en tänne voi kirjoittaa koska useat tunnistaisi tuon parin, Olen toki miettinyt jos televalvontaa tekevät mutta siitä huolimatta tuota samaa mantraa hokevat että ei liity rikosta. Ei se Rasmus ole vapaaehtoisesti kadonnut, eloisa kaveri kun on ja vähä ehkä `pohjalaista uhoa`löytyy kun on vähän maistanut. Rasmuksen velat on tuulesta temmattua juorua ja samoin nuo huumekaupat, ehkä vähän pilleri kauppaa ja nuuskaa mutta ei sen kummempaa.
Onko kyseessä pari, joka on naimisissa?
Nml84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2022 10:42 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Tuon uusimman viranomaisuutisten jutun mukaan Rasmuksen "muutama minuutti" kapakassa on ihan paskapuhetta jos puoli 1 ollut baaritiskillä yms
mätlokki
Remington Steele
Viestit: 219
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 8:40 pm
Paikkakunta: Muumimaailma

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja mätlokki »

Valtapallo kirjoitti: To Helmi 02, 2023 3:38 pm Viranomaisuutiset.fi on tänään aktivoitunut pitkästä aikaa aiheesta: https://viranomaisuutiset.fi/17-vuotias ... kuukautta/
Ei kai tässä ollut mitään uutta? Vain otsikko pistetty uudelleen muistutukseksi etusivulle?

Minulle ainakin tuo linkki vie edelleen siihen samaan uutiseen joka on tehty 15.12. ja siihen on koottu "parhaita paloja" heidän aiemmista Rasmus-uutisista, joista suuri osa on kadonnut kokonaan.

Niistä vanhoista uutisista kyllä löytyi kaikenlaista mielenkiintoista, mutta todenperäisyydestä ei sitten kauheasti takeita.
ToTheMoon
Lauri Hanhivaara
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2022 12:43 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja ToTheMoon »

Gartman69 kirjoitti: Ti Tammi 31, 2023 10:07 pm Teivaanmäellä on jo useempi vuosi menny niin että on aivan liian monta keissiä käsittelyssä samanaikaisesti - isoa ja pienempää!
Välinpitämätöntä yhteydenpitoa uhreihin/omaisiin/epäiltyihin jne...
Ei ehdi tiukkaa esittävä hermoheikko herra riittävän paljon keskittyä kaikkiin keisseihin niinkuin kansa/asiakkat odottaa.
Uskon vankasti ettei läheiset ole asian hoitoon kovin tyytyväisiä poliisin osalta - jos ovat - niin asian saa korjata tänne.
Kiitos.
Onkohan tämä sama tutkinnanjohtaja, josta jo lehdissä kirjoitellaan?
Pohjanmaan poliisi on laiminlyönyt lähisuhdeväkivaltaa ja seksuaalirikoksia koskevia esitutkintojaan – tutkinnanjohtajana ollut lähes aina sama henkilö
https://yle.fi/a/74-20005978

Pystyykö esim. Vanhemmat vaatimaan tutkinnanjohtajan vaihtoa?
Tuntuu vain touhu niin saamattomalta. Eihän me tietysti tiedetä kuinka tiivistä yhteydenpitoa poliisin ja vanhempien välillä on, mutta siinä haastattelussa jossa molemmat vanhemmat oli, ainakin annettiin ymmärtää ettei yhteydenpitoa vanhempien suuntaan juuri ollut. :roll:
Maximium
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Pe Syys 06, 2019 6:17 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Maximium »

mätlokki kirjoitti: To Helmi 02, 2023 6:50 pm
Valtapallo kirjoitti: To Helmi 02, 2023 3:38 pm Viranomaisuutiset.fi on tänään aktivoitunut pitkästä aikaa aiheesta: https://viranomaisuutiset.fi/17-vuotias ... kuukautta/
Ei kai tässä ollut mitään uutta? Vain otsikko pistetty uudelleen muistutukseksi etusivulle?

Minulle ainakin tuo linkki vie edelleen siihen samaan uutiseen joka on tehty 15.12. ja siihen on koottu "parhaita paloja" heidän aiemmista Rasmus-uutisista, joista suuri osa on kadonnut kokonaan.

Niistä vanhoista uutisista kyllä löytyi kaikenlaista mielenkiintoista, mutta todenperäisyydestä ei sitten kauheasti takeita.
Ei ollu mitään uutta.Eikä paljoo kannata antaa koko sivustolle pisteitä.Miettiny kun Poliisit ollu hiljaa niin voi olla silläkin kun täälä aina alkaa meteli niitten julkasuista.Kyllä ne tekee koko ajan tutkintaa ja parempi ettei huutelekkaan jos niillä on jotain epäilyjä.Mistä me tiedetään kaikkee mitä niillä on tiedossa?
angel_vm78
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Joulu 01, 2022 6:53 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja angel_vm78 »

Nml84 kirjoitti: To Helmi 02, 2023 5:49 pm Edelleen ak:n juttua ei usko kukaan ellet hieman avaa mistä tiedät tän asian näinkin yksityiskohtaisesti.

Angelille, ei sitä tarvitse olla huumediileri tai huumeveloissa että moiseen paikkaan menee, ehkä halusi pössytellä JOS semmosta harrasti
En tarkoittanut että pitäisi olla jotain mennäkseen kahville tämmöiseen kämppään vaan että tämä porukka ei kaveraa jollei ole samanlainen maailmankatsomus. Muuten ei olla missään tekemisissä. Tämän ymmärtämiseen riittää jo maalaisjärki.
Sle
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Tammi 04, 2023 11:11 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Sle »

Viitaten AK:n viestiin.. Jos olisi minun lapsesta kyse ja tietäisin,että joku netissä kirjoittanut noin yksityiskohtaisesti mitä oletetusti on tapahtunut ja mistä ruumis löytyy niin minä uisin siellä lammikossa jo etsimässä! Siis mitä helvettiä,kiinnostaako poliisiakaan ollenkaan. Kaikki vinkit pitäisi tarkistaa,jos haluttaisiin tuloksia,missä Rasmus on.
Se tietysti on mielenkiintoista tietää,mistä AK näin yksityiskohtaisesti osaat kertoa tämmöistä?
Viimeksi muokannut Sle, To Helmi 02, 2023 7:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MissMatlock
Remington Steele
Viestit: 201
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2022 10:22 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja MissMatlock »

Tuosta baarissaoloajasta - ihan turha mistään minuuteista puhua yhtään missään, sillä jos Rasmus on ollut tiskillä puoli yhdeltä ja heitetty ulos n. yhdeltä, niin vähintään puoli tuntia ollut Lapuahovissa. Luulis, että kaikki valvontakamerat olis samassa ajassa, oli sitten kesä- tai talviajassa. (Mutta jos toinen kameroista oliskin jäänyt kesäaikaan, niin silloinhan se on talviajassa tunnin vähemmän, ja mahdollinen vaan niin päin, että baaritiskillä Rasmus oliskin ollut puoli 12, eli baarissa olis viihtynyt 1,5 tuntia, mutta en nyt tähän kellonaikojen suhteen usko.)
Nml84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2022 10:42 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Äitikään ei usko että olisi joutunut jokeen, olisi jäänyt johonkin kameraan.

Onko tästä wanhasta apteekista tullut jotain lisää sinne Lapuan facesivulle?
Tämäkin todella outoa pokelta heittää tuollainen kommentti jos ei sitten mitenkään avaa sitä enempää mistä kuultu jne, mistään uusista näköhavainnoista ei ole tiedotettu
Vastaa Viestiin