Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Pumpulissa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: La Loka 08, 2022 10:10 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Pumpulissa »

Roopeli kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 12:33 am Siis noiden ns. Selvännäkijän/meedion touhut ja kirjoitukset ovat todella törkeitä ja ala-arvoisia. Tuollaiset pitäis laittaa edesvastuuseen näin järkyttävän asian kanssa pelleilystä. Täysiä paskanjauhajia!!!
Ei täytä M1-kriteereitä, mut sen verta varttihullu ettei voi tuomitakkaan.
Pumpulissa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: La Loka 08, 2022 10:10 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Pumpulissa »

Mites se 5000e?
Voi hyvin olla osa lahjoituksena saatu🤷

Lainaus korjattu
-NILS-
Newintown
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 2:15 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Newintown »

Luin tuon suomi24 linkin ja siellä on ihan nimellä vihjailtu osalliseksi katoamiseen. Voi olla kyllä aivan hatusta heitettyä mutta niin on tuonkin ennustajan höpötykset.
Paikalla
ParisGirl
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: Ke Kesä 06, 2018 7:36 pm
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja ParisGirl »

Olipa erikoista vääntöä tuolla Suoli24:lla. Mutta siltikin oon sitä mieltä, että se Jimi pitäis saada kuulusteluun, enemmän tietää takuulla mitä on tähän mennessä kertonut.
The truth is out there.
Emelie DeWitt
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: To Tammi 21, 2021 4:11 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Emelie DeWitt »

Criminal Minds kirjoitti: Ma Joulu 05, 2022 11:55 pm
Emelie DeWitt kirjoitti: Ma Joulu 05, 2022 11:51 pm Epätoivoisena vanhempana varmasti itse laittaisin jonkun tonnin nuoren tilille, ja katsoisin että tapahtuuko mitään. Joissain pankeissa tulee halutessaan tekstarina tieto jos tilin saldo muuttuu, ja jäiskö vielä ylös milloin katsonut saldoa/kirjautunut nettipankkiin? Jos vanhemmat siis näkee nuoren tiliä itse
Niinkuin kaikilla vanhemmilla olisi varaa laittaa jokin kokeilutonni. Vaikka olisi kuinka epätoivoinen. Jos on vähävarainen, niin ei kukaan lainaakaan.
Totta, ei mullakaan olisi sellaisia omalla tilillä ylimääräistä irrottaa
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5184
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

ParisGirl kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 1:16 am Olipa erikoista vääntöä tuolla Suoli24:lla. Mutta siltikin oon sitä mieltä, että se Jimi pitäis saada kuulusteluun, enemmän tietää takuulla mitä on tähän mennessä kertonut.
Mikä tämän Jimin sukunimi on?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Pumpulissa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: La Loka 08, 2022 10:10 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Pumpulissa »

ParisGirl kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 1:16 am Olipa erikoista vääntöä tuolla Suoli24:lla. Mutta siltikin oon sitä mieltä, että se Jimi pitäis saada kuulusteluun, enemmän tietää takuulla mitä on tähän mennessä kertonut.
Oon ymmärtänyt, kun oon näitä lukenut, että rasmus olisi käynyt tuon jimin kanssa alajärvellä aamupäivällä, eli aiemmin samana päivänä, mutta jatkanut sitten illanviettoa jonkun vanhemman miehen kanssa siellä baarissa?
Miksi kävivät alajärvellä? Onko rasmus kertonut sinä päivänä jimille jtn, mistä voisi ehkä nyt olla hyötyä tietää?
Pumpulissa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: La Loka 08, 2022 10:10 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Pumpulissa »

Tampereen Tyttö kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 2:32 am
ParisGirl kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 1:16 am Olipa erikoista vääntöä tuolla Suoli24:lla. Mutta siltikin oon sitä mieltä, että se Jimi pitäis saada kuulusteluun, enemmän tietää takuulla mitä on tähän mennessä kertonut.
Mikä tämän Jimin sukunimi on?
Kangasluoma
maniacc
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2020 7:23 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja maniacc »

Ammum kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 12:26 am
maniacc kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 12:16 am
Emelie DeWitt kirjoitti: Ma Joulu 05, 2022 11:51 pm Epätoivoisena vanhempana varmasti itse laittaisin jonkun tonnin nuoren tilille, ja katsoisin että tapahtuuko mitään. Joissain pankeissa tulee halutessaan tekstarina tieto jos tilin saldo muuttuu, ja jäiskö vielä ylös milloin katsonut saldoa/kirjautunut nettipankkiin? Jos vanhemmat siis näkee nuoren tiliä itse
JOS NÄKEE. Mikä siinä nyt on niin uskomatonta uskoa että lapsen pankkitilin kyllä näkee. Oman/omien tiliensä lomassa. Meillä esim. kesti kauan ennenkun jaksettiin tuo asia muuttaa ja korjata. Äitini näki mun tilijutut 24 vuotiaakseni asti. Ja jos jostain kumman syystä vanhemmat ei niitä nyt näkiskään niin kyllä poliisit sen kadonneen kohdalla sen tutkii. Ja mitään siellä Rasmuksen tilillä ei ole tapahtunut. Ei minkäänlaisia lainoja, siirtoja mihinkään suuntaan. Sellaisen käsityksen sain että siellä kyllä olisi joitakin pennosia. Hyvin harva sitä käteistäkään loppuun asti jostain saa yli kolme viikkoa
Nuuskanmyyntiä käteiskaupalla.
Joo, no sovitaan sit näin. Rasmus varmaan lähti Pattayalle nuuskarahoilla ja elelee nyt herroiksi siellä. Loppuelämänsä. Tiedä vaikka nuuskabisnekset ulottuu sinne asti ja jatkaa siellä ja käteisellä koko lopun elämänsä. Case closed. Ekku ja sinä tiesitte
Paikalla
ParisGirl
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: Ke Kesä 06, 2018 7:36 pm
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja ParisGirl »

Pumpulissa kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 2:39 am
Tampereen Tyttö kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 2:32 am
ParisGirl kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 1:16 am Olipa erikoista vääntöä tuolla Suoli24:lla. Mutta siltikin oon sitä mieltä, että se Jimi pitäis saada kuulusteluun, enemmän tietää takuulla mitä on tähän mennessä kertonut.
Mikä tämän Jimin sukunimi on?
Kangasluoma
Ja eikös se ollut juuri tämä Riitta Kangasluoma se, joka jakaa älyttömät määrät tämän Rasmuksen katoamisilmoituksia facebookissa ja se on tämän Jimin äiti?
The truth is out there.
Ammum
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: To Joulu 01, 2022 12:42 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Ammum »

maniacc kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 2:59 am
Ammum kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 12:26 am
maniacc kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 12:16 am

JOS NÄKEE. Mikä siinä nyt on niin uskomatonta uskoa että lapsen pankkitilin kyllä näkee. Oman/omien tiliensä lomassa. Meillä esim. kesti kauan ennenkun jaksettiin tuo asia muuttaa ja korjata. Äitini näki mun tilijutut 24 vuotiaakseni asti. Ja jos jostain kumman syystä vanhemmat ei niitä nyt näkiskään niin kyllä poliisit sen kadonneen kohdalla sen tutkii. Ja mitään siellä Rasmuksen tilillä ei ole tapahtunut. Ei minkäänlaisia lainoja, siirtoja mihinkään suuntaan. Sellaisen käsityksen sain että siellä kyllä olisi joitakin pennosia. Hyvin harva sitä käteistäkään loppuun asti jostain saa yli kolme viikkoa
Nuuskanmyyntiä käteiskaupalla.
Joo, no sovitaan sit näin. Rasmus varmaan lähti Pattayalle nuuskarahoilla ja elelee nyt herroiksi siellä. Loppuelämänsä. Tiedä vaikka nuuskabisnekset ulottuu sinne asti ja jatkaa siellä ja käteisellä koko lopun elämänsä. Case closed. Ekku ja sinä tiesitte
Passi on kotona, ei ole Pattayalla. On myynyt ainakin ennen katoamistaan nuuskaa, muusta en tiedä.
Mrdr
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: Ti Marras 10, 2020 12:25 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Mrdr »

Tulee mieleen Raisa Räisäsen tapaus, jota viime aikoina taas seurannut. Todella samankaltainen tapaus. Toivottavasti tämä selviää, eikä jää mysteeriksi.
Pistolero
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Joulu 02, 2022 8:26 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Pistolero »

ParisGirl kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 3:02 am
Pumpulissa kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 2:39 am
Tampereen Tyttö kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 2:32 am Mikä tämän Jimin sukunimi on?
Kangasluoma
Ja eikös se ollut juuri tämä Riitta Kangasluoma se, joka jakaa älyttömät määrät tämän Rasmuksen katoamisilmoituksia facebookissa ja se on tämän Jimin äiti?
Joo on.

Lainauksia tiivistetty
-NILS-
maxi
Rico Tubbs
Viestit: 1275
Liittynyt: La Loka 14, 2017 8:52 am
Paikkakunta: Joulupukin maa

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja maxi »

Pumpulissa kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 2:37 am
ParisGirl kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 1:16 am Olipa erikoista vääntöä tuolla Suoli24:lla. Mutta siltikin oon sitä mieltä, että se Jimi pitäis saada kuulusteluun, enemmän tietää takuulla mitä on tähän mennessä kertonut.
Oon ymmärtänyt, kun oon näitä lukenut, että rasmus olisi käynyt tuon jimin kanssa alajärvellä aamupäivällä, eli aiemmin samana päivänä, mutta jatkanut sitten illanviettoa jonkun vanhemman miehen kanssa siellä baarissa?
Miksi kävivät alajärvellä? Onko rasmus kertonut sinä päivänä jimille jtn, mistä voisi ehkä nyt olla hyötyä tietää?
Et ole ihan oikein ymmärtänyt, eli on käynyt Alajärvellä jonkun autoilevan kaverinsa kyydillä kyllä, mutta mennyt sen jälkeen ravintolaan jonkun kaverinsa kanssa joka on nuori aikuinen( ei siis vanhempi mies, sillä tapaa kuin vanhemmat miehet ymmärretään) näin on äiti julkisuuteen kertonut.
Elämä on laiffii
maxi
Rico Tubbs
Viestit: 1275
Liittynyt: La Loka 14, 2017 8:52 am
Paikkakunta: Joulupukin maa

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja maxi »

Mrdr kirjoitti: Ti Joulu 06, 2022 5:16 am Tulee mieleen Raisa Räisäsen tapaus, jota viime aikoina taas seurannut. Todella samankaltainen tapaus. Toivottavasti tämä selviää, eikä jää mysteeriksi.
Samankaltainen, alaikäinen ravintolassa, katoaa jäljettömiin yksin ( valvontakameran kuvaa). Räisänen liikkui itseään vanhemman naisen seurassa ja hänestäkin sanottiin olleen kiltti, urheilullinen. Näillä tällaisiin asioihin sotkeentuneilla teineillä ei ole jalat oikein tukevasti maankamaralla, muutoinhan jos tuo olisi tavallisten teinien tekosia katoamisia tapahtuisi jatkuvalla syötöllä. Valtaosalla kuitenkin asiat ovat suhteutettuina ja osaavat asettaa itselleen vanhempien toivomia rajoja. Selvää kuitenkin on, että ei niitä voi vahtia jatkuvasti vaan on luotettava siihen oman kasvatuksen tulokseen ja annettava myös vapautta.
Kekeilunhaluissakin pitäisi kuitenkin olla oma ajatus mukana ja muistaa mitä kasvatus mallissa kotona on annettu. Jossain määrin aiemmissa sukupolvissa kasvatus on ollut kurinalaisempaa ja tulokset varmaan myös lapsissa on näkynyt. Nyt on vain niin, että tämän päivän vanhemmat ovat itsekin löysemmän kasvatusmenetelmän tuloksia ja omiaan kasvatetaan vielä löysemmästi.

Kadota ei voi jäljettömiin. Jossainhan tämänkin pojan jäljet on ja itse uskon että ne on joessa, motiiveja poliisilla on tiedossa myös muunlaiseen kohtaloon liittyen se käy ilmi noista kuulemisasioista, sellaista läpimurtoa kuitenkaan ei ole jolloin olisi päästy keskittämään etsinnät oikeaan alueeseen on se sitten maassa tai vedessä.
Elämä on laiffii
Vastaa Viestiin