Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Buzzer91
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2023 10:50 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Buzzer91 »

Melkein jo innostuin kun luin viimeisimpiä sivuja ja puhuttiin videosta jolla rasmus olisi / samannäköinen. Mutta eihän tuossa ollut yhtään hänen näköinen.. jalat liian tuhdit, liian pitkä ja jykevä sekä naama aivan eri muotoinen kuin R.. loppuis vaan jo tämä ja poika löytyisi perheenkin puolesta 😕

Sipi
Roger Murtaugh
Viestit: 863
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Zorro7 kirjoitti:
To Helmi 02, 2023 9:51 am

Vähän epäilyttävää se on jos niitä vihjeitä tulee paljon missä todetaan että elossa jossain paikassa xxx. Onko huomion hakemista vai mihin liittyy?
Mulle tulee näistä tunnuksenluojista ja "Rasmus on elossa" -viestittelijöistä vain yhdenlainen kuva. He ovat jollakin tavalla lähellä tapausta, ja heidän intresseissään on pyrkiä lopettamaan Rasmuksen etsintä ja keskustelun lopettaminen asian ympäriltä. Mieleen tulee väistämättä myös se, että joku pyöritellyistä skenaarioista on osunut liian lähelle totuutta, jolloin jotkut ihmiset hätääntyvät ja yrittävät katkaista puheet turhana huhuna.

Ehkä olen vain kyyninen. Mene ja tiedä.

Clover

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Clover »

^ Kyllä, mielenkiintoinen pointti. Tässä voisikin ruveta käymään läpi, että minkä skenaarioiden jälkeen on ruvettu huhuilemaan, että Rasmus on elossa. Tietystihän sitä toivoo, että asia näin olisi, mutta aika kauan on onnistunut piilosilla pysymään.

Newintown
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 2:15 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Newintown »

Mä olen sitä mieltä, että uudet nimimerkit tekee tota härkkimistä ihan tahallaan, saadakseen huvia siitä miten porukka on täällä heti täysin valmis uskomaan ihan kaikista utopistisemmatkin tarinat. Nauravat siis meille. Vaikka jokainen haluaa että poika löytyy, niin muistakaa nyt hyvän tähden lähdekritiikki!!! Tuo videon ihminen, vai onko naamari päällä ei ole tekemälläkään Rasmus. Ihan oikeasti valoja nyt päälle!

Molo
Martin Beck
Viestit: 827
Liittynyt: Pe Joulu 30, 2022 6:59 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Molo »

Sipi kirjoitti:
To Helmi 02, 2023 12:17 pm
Zorro7 kirjoitti:
To Helmi 02, 2023 9:51 am

Vähän epäilyttävää se on jos niitä vihjeitä tulee paljon missä todetaan että elossa jossain paikassa xxx. Onko huomion hakemista vai mihin liittyy?
Mulle tulee näistä tunnuksenluojista ja "Rasmus on elossa" -viestittelijöistä vain yhdenlainen kuva. He ovat jollakin tavalla lähellä tapausta, ja heidän intresseissään on pyrkiä lopettamaan Rasmuksen etsintä ja keskustelun lopettaminen asian ympäriltä. Mieleen tulee väistämättä myös se, että joku pyöritellyistä skenaarioista on osunut liian lähelle totuutta, jolloin jotkut ihmiset hätääntyvät ja yrittävät katkaista puheet turhana huhuna.

Ehkä olen vain kyyninen. Mene ja tiedä.
Täällä samanlainen kyynikko olen samaa mieltä siitä. Myös se taannoinen klopittelu ja ikäänkuin puolustelu, että niin mutta sehän oli aina nyrkit pystyssä, kännissä, huumeissa jne.diilari ja toinen on ollut pidetty hokema mantra "joessa on" ja jos ei sekään hiljennä arvailuja alkaa maaninen äidin ja isän, pojan, sedän haukkuminen kaikki on rikollisia takaluomantiellä pidetään ilotaloa jne. Kyllä on ollut sairasta luettavaa! Voi vaan todeta, että takana on joukko joka tietää mitä tapahtunut ja yritetään kaikin tavoin saada osumat torpattua ns. liian läheltä liipanneet spekut.

Zorro7
Jack Bauer
Viestit: 982
Liittynyt: La Helmi 05, 2022 7:14 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Sipi kirjoitti:
To Helmi 02, 2023 12:17 pm
Zorro7 kirjoitti:
To Helmi 02, 2023 9:51 am

Vähän epäilyttävää se on jos niitä vihjeitä tulee paljon missä todetaan että elossa jossain paikassa xxx. Onko huomion hakemista vai mihin liittyy?
Mulle tulee näistä tunnuksenluojista ja "Rasmus on elossa" -viestittelijöistä vain yhdenlainen kuva. He ovat jollakin tavalla lähellä tapausta, ja heidän intresseissään on pyrkiä lopettamaan Rasmuksen etsintä ja keskustelun lopettaminen asian ympäriltä. Mieleen tulee väistämättä myös se, että joku pyöritellyistä skenaarioista on osunut liian lähelle totuutta, jolloin jotkut ihmiset hätääntyvät ja yrittävät katkaista puheet turhana huhuna.

Ehkä olen vain kyyninen. Mene ja tiedä.
Olen samoilla linjoilla. Ja asiaa kun tarkemmin sitten miettii niin rikos mahdollisesti olisi sitten taustalla jos sen selviämistä yritetään hankaloittaa..

Molo
Martin Beck
Viestit: 827
Liittynyt: Pe Joulu 30, 2022 6:59 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Molo »

Hyvää oli se, jos tässä tapauksessa mitään voi hyväksi sanoa, mutta tuli kaikkien tietoon mitä kapakassa on tapahtunut ja mitä on katoamisen takana. Päivänselvää, että katoamiseen liittyy rikoksia kaikkien näiden tietoon tulleiden asioiden perusteella. Ei kaikki vihjeet trolleja ole lähestulkoonkaan!

AK-10
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: To Joulu 29, 2022 9:46 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja AK-10 »

Rasmus on kävellyt parkkipaikalta läheiseen kerrotaloon jossa asuu nuori avopari, alle nelikymppisiä. Käyttävät huumeita ja myös myyvät niitä. Rasmus on mennyt sinne ja soittanut suutaan ja tilanne on eskaloitunut siihen pisteeseen että on saanut puukosta vasemman olkapään alapuolelle eli kainalon alle ja henki on lähtenyt. Tilanne on tapahtunut n, tunti - puolitoista lapuanhovista lähtemisen jälkeen. Rasmus on kääritty peittoon ja viety autoon aamuyön tunteina. Kuskattu sinpsiön alla olevaan lammikkoon. Se nainen on huutanut ja mekkaloinut kerrortalossa ja todennäköisesti myös lyönyt Rasmusta puukolla.

Pariskunta` on muuttanut n, kolmeviikkoa sitten lapualta pois. Sitä en tiedä minne lähtivät mutta roskiksesta päätellen on lähdetty aika nopealla aikataululla koska kaikkea ei ehditty pakata vaan viety roskikseen. Naapurit kyllä kuulivat huutoa ja tappelun ääniä
Voi olla toki joessakin, mutta jos on pinnassa ollut niin kyllä olisi nähty

AK-10
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: To Joulu 29, 2022 9:46 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja AK-10 »

Tämän olin kopioinut aikaisemmasta viestistäni ´, joten tuo múuttaminen on tapahtunut aiemmin.

Amandalooni
Hetty Wainthropp
Viestit: 453
Liittynyt: La Joulu 10, 2022 4:03 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

AK-10 kirjoitti:
To Helmi 02, 2023 2:52 pm
Rasmus on kävellyt parkkipaikalta läheiseen kerrotaloon jossa asuu nuori avopari, alle nelikymppisiä. Käyttävät huumeita ja myös myyvät niitä. Rasmus on mennyt sinne ja soittanut suutaan ja tilanne on eskaloitunut siihen pisteeseen että on saanut puukosta vasemman olkapään alapuolelle eli kainalon alle ja henki on lähtenyt. Tilanne on tapahtunut n, tunti - puolitoista lapuanhovista lähtemisen jälkeen. Rasmus on kääritty peittoon ja viety autoon aamuyön tunteina. Kuskattu sinpsiön alla olevaan lammikkoon. Se nainen on huutanut ja mekkaloinut kerrortalossa ja todennäköisesti myös lyönyt Rasmusta puukolla.

Pariskunta` on muuttanut n, kolmeviikkoa sitten lapualta pois. Sitä en tiedä minne lähtivät mutta roskiksesta päätellen on lähdetty aika nopealla aikataululla koska kaikkea ei ehditty pakata vaan viety roskikseen. Naapurit kyllä kuulivat huutoa ja tappelun ääniä
Voi olla toki joessakin, mutta jos on pinnassa ollut niin kyllä olisi nähty
Miten tiedät tämmösen?

Valtapallo
Nikke Knakkertton
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Tammi 04, 2023 4:23 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Valtapallo »

Viranomaisuutiset.fi on tänään aktivoitunut pitkästä aikaa aiheesta: https://viranomaisuutiset.fi/17-vuotias ... kuukautta/

MissMatlock
Remington Steele
Viestit: 201
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2022 10:22 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja MissMatlock »

Viranomaisuutiset on nähnyt videon, jossa Rasmus tanssahtelee iloisesti baaritiskillä? Sen haluaisin kyllä itsekin nähdä.

HKV
Agentti Scully
Viestit: 650
Liittynyt: Su Joulu 11, 2022 11:16 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja HKV »

MissMatlock kirjoitti:
To Helmi 02, 2023 3:44 pm
Viranomaisuutiset on nähnyt videon, jossa Rasmus tanssahtelee iloisesti baaritiskillä? Sen haluaisin kyllä itsekin nähdä.
TÄMÄ!
Ja että poistui Marian tallin suuntaan....josseivat juttuja ole koonneet yhteen vanhoista julkaisuista. Mitään uutta tuossa ei olekaan. Kauan ne Härsilän osuuttakin käsittelee.....
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.

Newintown
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 2:15 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Newintown »

AK-10 kirjoitti:
To Helmi 02, 2023 2:52 pm
Rasmus on kävellyt parkkipaikalta läheiseen kerrotaloon jossa asuu nuori avopari, alle nelikymppisiä. Käyttävät huumeita ja myös myyvät niitä. Rasmus on mennyt sinne ja soittanut suutaan ja tilanne on eskaloitunut siihen pisteeseen että on saanut puukosta vasemman olkapään alapuolelle eli kainalon alle ja henki on lähtenyt. Tilanne on tapahtunut n, tunti - puolitoista lapuanhovista lähtemisen jälkeen. Rasmus on kääritty peittoon ja viety autoon aamuyön tunteina. Kuskattu sinpsiön alla olevaan lammikkoon. Se nainen on huutanut ja mekkaloinut kerrortalossa ja todennäköisesti myös lyönyt Rasmusta puukolla.

Pariskunta` on muuttanut n, kolmeviikkoa sitten lapualta pois. Sitä en tiedä minne lähtivät mutta roskiksesta päätellen on lähdetty aika nopealla aikataululla koska kaikkea ei ehditty pakata vaan viety roskikseen. Naapurit kyllä kuulivat huutoa ja tappelun ääniä
Voi olla toki joessakin, mutta jos on pinnassa ollut niin kyllä olisi nähty
Jos näin on oikeasti käynyt, niin miksi poliisi ei ole heitä vielä pidättänyt? Tylsä tuo sun tyyli tulla tota samaa laittamaan sen enempää selittämättä.

AK-10
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: To Joulu 29, 2022 9:46 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja AK-10 »

Samaa olen itsekin ihmetellyt. Ei edes kuulusteltu, Olen kertonut tarkat tiedot mutta niitä en tänne voi kirjoittaa koska useat tunnistaisi tuon parin, Olen toki miettinyt jos televalvontaa tekevät mutta siitä huolimatta tuota samaa mantraa hokevat että ei liity rikosta. Ei se Rasmus ole vapaaehtoisesti kadonnut, eloisa kaveri kun on ja vähä ehkä `pohjalaista uhoa`löytyy kun on vähän maistanut. Rasmuksen velat on tuulesta temmattua juorua ja samoin nuo huumekaupat, ehkä vähän pilleri kauppaa ja nuuskaa mutta ei sen kummempaa.

Vastaa Viestiin