Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Työmiehenhymy
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Su Joulu 11, 2022 3:44 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Työmiehenhymy »

Nml84 kirjoitti:
Ke Helmi 01, 2023 1:01 am
Olikohan sitten vesiperä tämäkin, toki jonkun kaverin lainaamat vähän liian isot housutkin voi tehdä alaosaa vähän erinäköiseksi.

Toki tääkin saattaa olla vaan pilana laitettu että alettais pohtia onko Rasmus, onhan näitä piloja nyt nähty jo tässä keississä
jep ...jätkät vähä heittää meemiä

Floristi
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Tammi 20, 2016 3:53 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Floristi »


Amandalooni
Hetty Wainthropp
Viestit: 453
Liittynyt: La Joulu 10, 2022 4:03 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Oon kyl toisaalt kade teen taidoist nähdä/löytää tommosii videoit!
Toisaalt oon tyytyväinen, etten ite nää/löyd tommosii, ku selkeesti jotku trollaa täl touhul, jos ja kun, se oli videoiden tarkotus?
Nois ei oo kyl mitään samaa ku Rasses, ehkä joo saman merkkinen huppari, mut muuten ei.

Amandalooni
Hetty Wainthropp
Viestit: 453
Liittynyt: La Joulu 10, 2022 4:03 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Ainoo kuka jakanu Rasmuksest jotain hetkeen aikaan someen, on se R.K:n tytön tekemä tiktok.
Sekin poistunut. Miksi?

Sipi
Roger Murtaugh
Viestit: 863
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Ei tuo poika kyllä ole Rasmus :cry: Liian jykevä leuka, liian skrode ruumiinrakenne. Mutta jatkossa jos ihan mitä tahansa linkkiä tai photoshoppia tarvitsette niin hätyytelkää Mätlokkia. Se on ihan omaa luokkaansa näissä jutuissa.

Jamesii
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Ti Touko 05, 2015 8:56 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Jamesii »

Mikä ihme video tuo on? Ei lähelläkään Rasmuksen tyyliä. Katsokaa Facesta se oikea video Rasmuksesta, jossa kävelee kohti kameraa, niin ei kyllä mitään yhteistä noihin tyyppeihin.

Ullis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: To Elo 25, 2022 1:30 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Ullis »

kuu-ukko77 kirjoitti:
Ti Tammi 31, 2023 10:10 pm
Missäpäin lapuaa tämä Rassen isä asui? Löysin jonkun autokorjaamon tuolla nimellä ja 4 päivää sitten google mapsiin muokattu että suljettu tilapäisesti.. Hmm.
Löysin myös jonkun toisenkin yrityksen, mutta eripaikasta lapuaa ja yrityksen omistaja oli joo J takaluoma, mutta ei rassen isä.. Setä??
Spekuloin ja mietin vaan!
Joku vois vinkkaa näitä takaluomien talleja/korjaamoita poliiseille,
Mielestäni sedän kämppäkin ois hyvä käyä tsekkaamassa poliisien.
En pääse edelleenkään yli siitä et kaikki on hiljenny täst katoamisesta,lehdet,fb sivut, yms. (Onko äiti tai joku muu halunnut ettei tästä enää levitellä mitään?) mun mielestä tän äidin käytös mättää,joko saannut uhkauksia tai sitten tietää rasmuksen olevan hengissä,muttei palaa ennenkun kohu paisuu ainaskaan ”löydettyjen” kirjoihin.
Tätä katoamista ei pidä kukaan melkeinpä ylhäällä.
Nythän luulis jos hengissä ois niin pystyy liikkuukkin helpomminkin, kun ”ei enää etsitä niin aktiivisesti”
Sanokaa mun sanoneen nää seikat edelleenkin vaikuttaa kostolta & piilottelulta.
Täs on alusta asti ollu liikaa erikoisia juttuja jotka ei vaan käy järkeen.
Entäs mikä se paikka sukulaisilla oli jossa tää poika oli harjoittelussa?

jmk1991
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2015 9:48 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja jmk1991 »

Kylläpä alkaa ärsyttään lukea täältä jälleen kasvatuksesta yms... Itse olen sitä mieltä ettei läheskään AINA syy ole kasvatuksessa, nuoret haluaa ja kokeilee usein rajoja, kokeilee asioita,nuorena, joka on normaalia. Eikä läheskään aina välttämättä vanhemmat tiedä kaikkia lasten touhuja, vaikka kuinka hyvin koittavat kasvattaa ja pitää kuria. Tiedän itse myös tapauksia joissa normaali perhe, hyvät vanhemmat ja lapsista tullut "ei niin hyviä". Kyllä esim.itsekin nuorena tein asioita, en niin vakavia tosin, vaikka erittäin hyvät kasvattajat on minulla ollut. Syy ei siis läheskään aina ole vanhemmissa. Ja itse en kyllä usko että Rasmuksen perheessä asiat ois kovin pahasti "vinossa" tai "päin mäntyjä" , perheessä muitakin lapsia, ja jos kaikki täältä luettu pitäisi paikkaansa niin todennäköisesti lapset olisi huostaanotettu tms. Rasmuksen äitiä varsinkin täällä haukuttu aika pahasti, eikös hän kuitenkin oo ihan työssäkäyvä ihminen? Ja vaikka vapaa-ajalla välillä kävisi viihteellä jne, ei se hänestä huonoa äitiä silti tee.


Kyllähän sekin kertoo jo hyvästä vanhemmuudesta että Rasmuksen jäätyä kiinni pilven polttelusta,otti itse yhteyttä poliisiin, kovinkaan moni ei välttämättä haluaisi tuollaiseen asiaan sekoittaa poliiseja yms, ja varsinkaan jos äidin tiedossa olisi muutakin, tai hänellä itsellä myös osuutta johonkin rikollisuuteen,tms hämärään ei varmasti poliisiin olisi yhteydessä ollut. Toisaalta myös ymmärrän että voi olla välillä kädetön olo yksinhuoltajana pitää koko pakka kasassa, varsinkin kun erinikäisiä lapsia hänellä. Ei välttämättä aina mikään ns. "Läpihuuto juttu" pitää pakkaa kasassa todellakaan. Eikös ollu kuitenkin niin että yksi Rasmuksen pikkuveli lähes samanikäinen, ja kaksi muuta nuorempia? Näin ainakin muistelisin ja oon ymmärtänyt. En todellakaan usko että Rasmuksen äiti on ollut tietoinen Kaikista pojan mahdollisista touhuista, ja en edelleenkään edes osta kaikkia huhuja mitä pojasta huudellaan. On erittäinkin selvä asia että huhuja ja puheita riittää, ja on varmasti osalla ihmisistä vaan nautinto keksiä asioita ja mustamaalata perhettä, tietämättä perheestä ja asioista edes yhtään mitään VARMAA. Tai sitten kuultuja asioita , huhuja on kiva levittää. Toki en voi varmaksi sanoa vaikka nämä kaikki huhut olis totta, mutta kuten kirjoitin itse en normalistikaan usko kaikkia huhuja mitä kuulen, vaan on olemassa suodatin.

Sipi
Roger Murtaugh
Viestit: 863
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Sipi »

jmk1991 noihin huhuihin liittyen... Kyllä on tosiaan joo melkomoisia skenaarioita täällä, mut mä uskon että osasyynä on se, että kaikki on vaan niin turhautuneita ja toisaalta kiinnostuneita asiasta. Itsekin näin jokin aikaa sitten jopa unta Rasmuksesta, vaikka yleensä nukun kuin nuijalla lyötynä :lol: Sitä tunnistaa itsessään sellaisen piirteen, että tekee mieli vaan... sanoa edes jotain. Kun mitään varmaa ei todella kukaan tiedä, niin se luonnollisesti johtaa kummallisiin jotopäätöksiin.

Löytyis jo.

Emelie DeWitt
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Tammi 21, 2021 4:11 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Emelie DeWitt »

Jamesii kirjoitti:
Ke Helmi 01, 2023 4:04 am
Mikä ihme video tuo on? Ei lähelläkään Rasmuksen tyyliä. Katsokaa Facesta se oikea video Rasmuksesta, jossa kävelee kohti kameraa, niin ei kyllä mitään yhteistä noihin tyyppeihin.
Tästä tulee mieleen kummeli/lapinlahden linnut. Missä ne juoksee pingviinipuvuissa

Gartman69
Sofia Karppi
Viestit: 449
Liittynyt: Su Loka 03, 2021 12:17 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Gartman69 »

Sain "käsiini" viestittelyketjun jonkun asiakkaan ja Lapuahovin/omistajan välillä vuoden vaihteessa!
Siinä oli mm. tämmöstä!

"31.12.2022 17.05

who can film your recordings??
whoever?
You don't know who took the picture, do you??
Does the police already know the photographer??

31.12.2022 17.35
HOTELLI-RAVINTOLA LAPUAHOVI
HOTELLI-RAVINTOLA LAPUAHOVI
yes police know who is but not us"

Mielensäsanoittaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Marras 25, 2019 3:20 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Mielensäsanoittaja »



No tuon on voinu kirjottaa kuka tahansa :roll:

Lainaus korvattu nuoliviittauksella
-NILS-

Gartman69
Sofia Karppi
Viestit: 449
Liittynyt: Su Loka 03, 2021 12:17 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Gartman69 »

Tiedän kuka tuota on kysynyt ja vastauksen on antanut henkilö jolla on Lapuahovin facebook-sivuille tunnukset käytössään.
Ei ne varmaan kovin monella ole. Osassa vastauksissa melko heikkoa suomen kieltä - joten helppo päätellä ettei vastaaja ole suomea äidinkielenään puhuva mies-oletettu. Tunnen asioita kysyneen ihmisen ja vastaajiksi vaihtoehdot myös melko vähissä? Haluaako joku nähdä lisää keskutelukopioita aiheen ympäriltä? Tuoreempia ku vuoden vaihteesta?
;)

Ammum
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: To Joulu 01, 2022 12:42 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Ammum »


Varmasti haluaa, laita toki.
Täällä on liikaa ihan ot-juttuja. Kasvatuksesta yms. jauhetaan turhaan. Mielenkiintoista olisi, jos saisi myös aiheeseen liittyviä tekstejä.

jmk1991
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Kesä 17, 2015 9:48 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja jmk1991 »

↑↑

Kyllä halutaan. Anna ihmeessä tiedot, äläkä vain iske silmää 😉😉

Vastaa Viestiin