Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Tessu kirjoitti: Ti Maalis 05, 2024 3:53 am Velat kuitenkin oudoksuttaa,eikös hän ollut töissäkin?
Jotain ei siis ole mennyt oikealla tavalla.
Ei olis eka eikä viimeinenkään kerta, kun työssä käyvä velkaantuu.

Joko laillisesti, jolloin iskee käräjät ja ulosotto, tai laittomasti jolloin saatetaan vaikka kadota.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Niin alun alkaenhan kaikki piti olla hyvin...
ylämummeli
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Elo 02, 2023 1:06 am

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja ylämummeli »

HKV kirjoitti: Su Maalis 03, 2024 1:19 pm
ruusumaa kirjoitti: Su Maalis 03, 2024 10:06 am ^Niinpä.

Vuokrat tietenkin maksamatta, kun ei taida maksaja olla enää elävien kirjoissa.

edit. vuokrat taitavat olla rästissä jo pidemmältä ajalta. Vladi on nähty viimeksi 18.10.2023 ja haaste laitettu vireille 29.11. 13.10.2024 otsikon mukaan kadonnut kylläkin

Ei kai niistä noin pian käräjille lähdetä häätöä hakemaan? Karhukirjeitä lähtee varmaan sitä ennen eräitä.
Eiköhän vuokria ole tosiaan ollut rästissä jo ennen katoamista. Jos ne olisi maksettu säntillisesti katoamiseen asti niin eihän haasteen vireille laittamiseen mennessä 29.11. olisi ehtinyt erääntyä kun vasta marraskuun vuokra, jonka senkään eräpäivästä ei olisi todennäköisesti kulunut edes kuukautta. Kuun loppuun mennessä olisi maksusta saattanut tulla muistutus, mutta tuskin mikään vuokranantaja lähtee hakemaan häätöä käräjiltä näin pikaisesti ellei vuokria ole rästissä jo useiden kuukausien ajalta.
HKV
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: Su Joulu 11, 2022 11:16 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja HKV »

Tessu kirjoitti: Ti Maalis 05, 2024 4:10 pm Niin alun alkaenhan kaikki piti olla hyvin...
Niin eihän sukulaiset kaikkea voi tietää mikä ei näy päälle päin. Ei munkaan asioista esim äiti tiedä vaikka joka päivä ollaan tekemisissä.

Tässä voi taustalla olla juuri suunniteltu katoaminen jonkun muun toimesta että kutsuttu ravintolaan tarkoituksella ja kadotettu esim. Velkojen vuoksi? Huumeet?
Oli taas niin sekava selitys että pelkkä kuseminen kenkäkaappiin ei riittänyt. Täytyi vääntää paskatkin.
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Hei, halusin vain kysyä..miksi Vladin tietoa..asunnosta tietoa on täällä ja kaikki tietävät tästä...sen kirje olin nähnyt minä.ja käräokieuden porukka..kuka toi sen tänne????? T:JR
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

JRJRJR kirjoitti: To Maalis 07, 2024 5:22 pm Hei, halusin vain kysyä..miksi Vladin tietoa..asunnosta tietoa on täällä ja kaikki tietävät tästä...sen kirje olin nähnyt minä.ja käräokieuden porukka..kuka toi sen tänne????? T:JR
`Selaa sivu taaksepäin!

Vladia kuulutetaan Virallisessa Lehdessä hakemaan haaste käräjille, koska häntä ei ole tavoitettu.
Viimeksi muokannut ruusumaa, To Maalis 07, 2024 7:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Hänellä on lapset..heille vois ilmoittaa, eikä ksikkille, ja miten hän voi ilmoittaa 14 päivää jos hän kadonnut n.5 kuukautta sitten, kuitenkin tämä asia ei kuulu koko maailmalle henkilökohtainen asia...
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Olen JR..kohta tulee 5 kuukautta, ei kuka tietää mitään..
Edelleen mieten..miten tarjoilija avanut hänen kännykä ja soitti takaisin Vladin kännykästä tyttärelle? Miksi vartija ei antanut enemmän tietoa, hän on vartija...pakko muista...ja mihin päin he olivat menny...
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Vartijat ei kertoivat mitään, vain 5 miestä Viro ja venäjäkieli Vladi ei ollu mafia ihminen tavallinen työntekijä, käy melkein joka viikonloppuna baarissa, tai juonut kotona olutta, hän ei halunnut lähteä mihinkään sen päivänä.. sai viesti n.klo 20.30 joku Reetalta tuletko Pena baariin? Hän vastoi että väsynyt ja ei..ja klo 21.47 oli jo Pena baarissa..oli niin.15 minuuttia..kirjoitti sen Reetalle että hän on baarissa..mutta Reeta vastoi että hän ei pääsee...sen jälkeen Vlafi lähti Down baariin...mistä oli jo kadonnut...ja ei kuka ei nähnyt mitään...
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Ja minä en tunnen tämän porukkan...jos he olivat Vladin tuttuja minä varmasti kuulin jotain heistä...tämä porukka varmasti uus porukka, ja he tutustuivat siellä paikkalla...
Kannatta uudestaan puhua tarjoilijan ja vartijan kanssa...varmasti joku jotain tietää mutta ovat hiljaa..
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Me tiedämme kaikki että Vladi ei ole semmonen masennus tai stressi ihminen...hän ei koska lähtisi itse johonkin muualle...sen asia poistan kokonaan.. kyllä.hänellä on velat ja laskut ja kaikki...mutta hän aina maksanut koska oli töissä...hän on vahva ihminen...ja tiedän mitä minä puhun..voisin antaa 100% että itse hän ei lähtenyt mihinkään..
Ennen kuukausi hänelle oli hieno olo kaupassa..hänen taju lähti pois ja myyjä oli soitannut ambulanssi...hän oli 2 päivä sairaalassa..
Voi olla silloin kun hän on kadonnut hänelle myös tuli huono olo ja hän oli sen porkkan kanssa. Sen porukka pelkä jotain..ja heitetty pois autosta...koska ei he tuntevat ihmistä...Voi olla tapahtui näin.. voi olla baarissa jotain tapahtui..puhelin? Miten Vladi voi jättää oma puhelin se aina oli sisätaskussa vasemmalla puolella...jos pakotettu jäätä sen pöydälle..mutta joku sanoi että hän etsinyt sitä..okei...jos joku sanoi näin..tarkoitta että häntä muista baarissa koska hän etsinyt puhelin?? Voi olla tästä syystä hermostunut..Voi olla mahdollista, koska puhelin korissa kaikki kortit...en ymmärän vartijan...miksi hän ei muista mitään???hänen ammati on vartija ja pakko muista...
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

ja kyllä sen tatuointi J.R on minun nimeni kirjat hän oli tehnyt silloin kun me mentiin naimisiin 1998v
ylämummeli
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Elo 02, 2023 1:06 am

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja ylämummeli »

JRJRJR kirjoitti: To Maalis 07, 2024 7:20 pm Hänellä on lapset..heille vois ilmoittaa, eikä ksikkille, ja miten hän voi ilmoittaa 14 päivää jos hän kadonnut n.5 kuukautta sitten, kuitenkin tämä asia ei kuulu koko maailmalle henkilökohtainen asia...
Virallinen lehti (julkaisun nimi on Virallinen lehti) on julkaisu, jossa julkaistaan lakisääteisiä ja muita virallisia ilmoituksia & kuulutuksia. Tällaisissa tapauksissa, joissa henkilöä itseään ei muilla konsteilla tavoiteta, ainoa keino on ilmoittaa asiasta julkisesti. Näin toimitaan siksi, että kaikilla ei ole lapsia tai läheisiä, joihin voisi ottaa yhteyttä tai joiden kanssa henkilö itse olisi tekemisissä. Ymmärrän sen, että Vladin omaisista tuntuu kurjalta, kun asiasta kerrotaan julkisesti, mutta tämä on kaikkia ilmoituksilla tavoiteltavia henkilöitä ajatellen tasa-arvoinen tapa toimia.

Toivon voimia teille Vladin läheisille. Tällainen selittämätön katoaminen on aina kadonneen läheisille kamala tilanne.
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Kaikki tietävät että hänellä on 2 lasta ja heille ei oikein hyvää tietää tämän juttu tästä, luulen piti kysyä lapselta saako lähettä sen juttu eteenpäin, ja kyllä myös vois kysyä onko heillä joku tietoa, kuitenkin olen sama mieltä että tänne ei kuulu hänen asunto tietoa...
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Kiitos kaikkille kaunista sanoista...kiitos kuka ymmärä meidän tilanne, kysymys MISSÄ HÄN ON? Häiritsee elää normi elämään niin kuin ennen...
Kiitos
Vastaa Viestiin