Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
ccldl
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Maalis 01, 2021 3:23 am

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja ccldl »

JRJRJR kirjoitti: To Maalis 07, 2024 8:25 pm Kaikki tietävät että hänellä on 2 lasta ja heille ei oikein hyvää tietää tämän juttu tästä, luulen piti kysyä lapselta saako lähettä sen juttu eteenpäin, ja kyllä myös vois kysyä onko heillä joku tietoa, kuitenkin olen sama mieltä että tänne ei kuulu hänen asunto tietoa...
Ei kannata omaisena turhaan vaivata päätänsä sillä mitä täällä keskustellaan, täällä harataan kuitenkin jokainen yksityiskohta kohteen elämästä läpi ilman tunnesiteitä oli sillä merkitystä tai ei.

Vladi on voinut olla vahva ulospäin lähimmäisillensä, mutta pitkältä ajalta rästiin jääneet vuokrat "töistä ja aina maksetuista laskuista" huolimatta kertovat meille sivullisille asioiden olleen jollain tapaa pielessä taustalla.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2851
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Kun JRJRJR selkeästi tunnet Vladin tavat, niin haluiaisin kysyä hänen puhelimesta kysymyksen.
Kun oli kysymys että miten tarjoilija avasi lukituksen, niin käyttikö Vladi normaalisti puhelimessaan lukituksia vai oliko se puhelin hänellä aina auki suoraan käytettävissä? Ja jos käytti niin oliko puhelin lukossa näyttölukolla vai pelkästään SIM lukitus ja käynnistyksen yhteydessä oleva lukitus päällä.
Tämä siis osaltaa kertoisi siihen täällä aiemmin pohdittuun asiaan vastausta onko sivullisilla ollut mahdollista käyttää helposti tämän puhelinta vai ei ja saattaisi valottaa juuri tuota miten tarjoilija on voinut puhelimella soittaa.
Täältä myös voimia Vladin läheisille sekä toivon että katoaminen ratkeaa.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Kännykässä on pääsykoodi..jos minä haluan avata sen on pakko paina pääsy koodi muuten et pääsee sisälle..ensin vai numerot..minä itse yritin avata iiman koodi ei onnistua mitä...erilla tavalla kokeilin ei onnistua..pyytä pääsykoodi...
Eli kannattaa tietää sen pääsy koodi ja sitten pääset puhelimeen..eli tarjoilija tietää sen koodi...mutta mistä? Sen koodi tietää vain Vladi ja hänen tytär...Sanni ihmetelli silloin kun se tarjoilija soitti takaisin Sannille isän kännyköstä..en tiedä miksi poliisi ei tarkistanut sen asia..ja jos oikeasti me olimme antanut aika paljon uutisarkisto poliisille.. kyllä he tarkistanut..mutta luulen ei tarpeeksi.. se Reeta..ja toinen nainen Janita..Janita kysyi Vladilta 14.10 hän kirjoitti pääserkö kotiin? Kaikki on ihmeellistä ja ei tarkistettu tarpeeksi..koirat ei ollut sisällöstä baarissa..monta asiat mitä ei ollut tehty..ja nyt olemme kaikki myöhässä.. joku jotain tietää mutta hän on hilja koska pelkä...
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Ja salolaiset nuoret käyvät sen baarissa.Down Baarissa..vaikka sieltä.on kadonnut ihminen ja siellä.ei ole kamerat..ne on..mutta ei nauhoittu...
Joskus mietin oliko Vladi lähtenyt itse omalla jaloilla sieltä baarista..jos ei kuka tietää mitään..ei nähnyt mitään..minä luulen joskus että hän ei lähti itse baarista...ja oliko näitä 5 ihmisiä oikeasti..en usko kenelle enää..ja enemmän en uskon tarjoilijalle ja vartialle..ja sen baari on ihmellinen...yritin kirjoitta ja halusin tavata tarjoilijan ja vartian kanssa..mutta mulle vastettu että tarjoilija on lomalla....vartijalla ei sanonu mitään...eli meillä vain kysymyksija ei ole vastauksia...
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Venäläiset aina sanoivat näin...jos sinä.olit jotain tehnyt selän takana...sinä olit tehnyt Jumalan silmällä...minä uskon että on ihminen kuka tietää jotain...ja toivon että hän itsee tulee poliisiasemalle ja kertoa kaikki..
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2851
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Outoa on kyllä jos puhelimella on soitettu ja vaatii avauskoodin, sillä käsitin että näyttölukkoa tarkoitit tuolla pääsykoodilla.
Muut koodit puhelin kysyy vain käynnistyessään sammutuksen jälkeen. Eli jostain se koodi on pitänyt saada tai arvata oikein, mikä on liki mahdotonta, jos koodi ei ole ihan liian helppo. Ompa joo toisiaan outoa kyllä tämä.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Juurikin tuon edellä kerrotun vuoksi olen käsitellyt asiaa hyvinkin vähän koska omainen on täällä kertoilemassa asioista kuinka ne oli.
Eli kaiken piti olla hyvin kuten jo aikasemmin sanoinkin,täällä kun alkaa jutut vellomaan laidasta laitaan.
Siksi tänne itsekkin aikanaan eksyin kun eräästä puolitutustani alettiin täällä huutelee millo mitäkin perätöntä ja sihen puuttui hänen omaisensa joka sai myös kuulla kaikkea.
Ehkä sellanen käytös ei täälläkään ole kovinkaan hyvä idea...
Edelleenkin kyllä varmasti joku tietää enempi ja ihmetyttää puhelimen jääminen.
ccldl
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Maalis 01, 2021 3:23 am

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja ccldl »

SYLWAR kirjoitti: Pe Maalis 08, 2024 11:42 am Outoa on kyllä jos puhelimella on soitettu ja vaatii avauskoodin, sillä käsitin että näyttölukkoa tarkoitit tuolla pääsykoodilla.
Muut koodit puhelin kysyy vain käynnistyessään sammutuksen jälkeen. Eli jostain se koodi on pitänyt saada tai arvata oikein, mikä on liki mahdotonta, jos koodi ei ole ihan liian helppo. Ompa joo toisiaan outoa kyllä tämä.
Näytön avauskoodi on voinut olla kirjoitettuna ylös ja tallessa puhelimen kotelossa korttipaikassa tai kokeiltu jonkun muun samasta paikasta löytyneen koodin mukana. Syntymävuosi on aika yleinen ja ihmisillä paha tapa käyttää samaa tuttua koodia vähän joka paikassa.
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Juttelin tänään käräoikeuden ja Poliisin kanssa..mole.mat suositelevät tehdä rikosilmoitus...Vladin asiat...haaste asunnosta kannattaa poistaa tästä...muuten minä teen rikosilmoitus...käräoikwuden porukka ei laittanut mitään tietoa tänne..eikä minä..sitten jäi vain vuokranantaja..eli ystävällinen vuokranantaja voisitko poista sen haaste juttu tästä..koska tämä asia ei kuulu tähän murha.info...se on henkilökohtainen asia..kiitos
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

JRJRJR kirjoitti: Pe Maalis 08, 2024 2:45 pm Juttelin tänään käräoikeuden ja Poliisin kanssa..mole.mat suositelevät tehdä rikosilmoitus...Vladin asiat...haaste asunnosta kannattaa poistaa tästä...muuten minä teen rikosilmoitus...käräoikwuden porukka ei laittanut mitään tietoa tänne..eikä minä..sitten jäi vain vuokranantaja..eli ystävällinen vuokranantaja voisitko poista sen haaste juttu tästä..koska tämä asia ei kuulu tähän murha.info...se on henkilökohtainen asia..kiitos
Sorry nyt, mutta kun se ilmoitus on kaikilla avoimessa Virallisessa Lehdessä, ei siitä oo mitään syytä tehdä rikosilmoitusta.

Se on joka tapauksessa luettavissa. Ja niin on tarkoituskin.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
JRJRJR
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 11:59 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja JRJRJR »

Ilmoitis vain että hän on kadonnut eikä hänen asunnosta tietoa...sen takia pyydän poista sen nyt koska tämä asia kuulu vain Vladille tai hänen lapsille ei kenelle muualle.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2851
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

ccldl kirjoitti: Pe Maalis 08, 2024 12:23 pm
SYLWAR kirjoitti: Pe Maalis 08, 2024 11:42 am Outoa on kyllä jos puhelimella on soitettu ja vaatii avauskoodin, sillä käsitin että näyttölukkoa tarkoitit tuolla pääsykoodilla.
Muut koodit puhelin kysyy vain käynnistyessään sammutuksen jälkeen. Eli jostain se koodi on pitänyt saada tai arvata oikein, mikä on liki mahdotonta, jos koodi ei ole ihan liian helppo. Ompa joo toisiaan outoa kyllä tämä.
Näytön avauskoodi on voinut olla kirjoitettuna ylös ja tallessa puhelimen kotelossa korttipaikassa tai kokeiltu jonkun muun samasta paikasta löytyneen koodin mukana. Syntymävuosi on aika yleinen ja ihmisillä paha tapa käyttää samaa tuttua koodia vähän joka paikassa.
Juu tätä minäkin epäilen, ajokortti tai henkkari ja siitä sitten se syntymäaika. Mullakin on kaikki oleelliset kortit puhelimen kotelossa, meilläpäin kun katselee kaupassa, niin hyvin harvalla nykyisin on lompakko.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2881
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Virallinen Lehti on kaikkien luettavissa, täällä https://www.virallinenlehti.fi/fi/journal/list

Kahdesti viikossa ilmestyvä Virallinen lehti huolehtii lakisääteisen ilmoitusvelvoitteen täyttämisestä. Virallisen lehden päätösvalta sen omasta sisällöstä poikkeaakin kaikista muista lehdistä. Lehti joutuu julkaisemaan ne ilmoitukset, kuulutukset ja muut asiakirjat, jotka laki, asetus tai muu alempiasteinen säädös määrää julkaistavaksi Virallisessa lehdessä.

- -


Tarkoitukseni ei ollut pahoittaa Vladin omaisten ja läheisten mieltä laittamalla ilmoitus tänne. Tuo kaikki on kuitenkin julkista tietoa. Tuo julkaisu on mielestäni yksi osa Vladin etsintää. Varmasti poliisille ja omaisille kaikki mahdolliset vihjeet Vladista olisivat tärkeitä.

JRJRJR, toivon, että Vladi löytyy, enkä todellakaan julkaisullani tarkoittanut mitään pahaa kenellekään.

Mielestäni kuulostaa todella omituiselta tuo, että baarin työntekijä on päässyt Vladin puhelimella soittamaan, kerta siinä on ollut lukitus. Ja miksi tuo naishenkilö on Vladin houkutellut baariin? Ei hyvältä kuulosta ollenkaan.
Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 638
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

JRJRJR kirjoitti: To Maalis 07, 2024 8:05 pm Me tiedämme kaikki että Vladi ei ole semmonen masennus tai stressi ihminen...hän ei koska lähtisi itse johonkin muualle...sen asia poistan kokonaan.. kyllä.hänellä on velat ja laskut ja kaikki...mutta hän aina maksanut koska oli töissä...hän on vahva ihminen...ja tiedän mitä minä puhun..voisin antaa 100% että itse hän ei lähtenyt mihinkään..
Ennen kuukausi hänelle oli hieno olo kaupassa..hänen taju lähti pois ja myyjä oli soitannut ambulanssi...hän oli 2 päivä sairaalassa..
Voi olla silloin kun hän on kadonnut hänelle myös tuli huono olo ja hän oli sen porkkan kanssa. Sen porukka pelkä jotain..ja heitetty pois autosta...koska ei he tuntevat ihmistä...Voi olla tapahtui näin.. voi olla baarissa jotain tapahtui..puhelin? Miten Vladi voi jättää oma puhelin se aina oli sisätaskussa vasemmalla puolella...jos pakotettu jäätä sen pöydälle..mutta joku sanoi että hän etsinyt sitä..okei...jos joku sanoi näin..tarkoitta että häntä muista baarissa koska hän etsinyt puhelin?? Voi olla tästä syystä hermostunut..Voi olla mahdollista, koska puhelin korissa kaikki kortit...en ymmärän vartijan...miksi hän ei muista mitään???hänen ammati on vartija ja pakko muista...
Olikohan mahdollista joku paniikki kohtaus tyyppinen, vai epilepsia, vai sydämellä kävi? Selvitettiinkö tätä siellä sairaalassa?
Kukakohan tämä "Reeta" ollut?
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
sikakyösti
Sofia Karppi
Viestit: 439
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 2:06 pm

Re: Vladi Rynty kadonnut illanvieton jälkeen Salossa 13.10.2023

Viesti Kirjoittaja sikakyösti »

Poliisi tietää aina näistä katoamisista enemmän kuin kertoo, se nyt on selvä.

Tässä tapauksessa vähän vaikuttaa myös siltä, että myös joku baarin henkilökunnasta myös tietää enemmän kuin kertoo.

Normaalisti töissä käyvä ja palkkaa ansaitseva henkilö ei jätä vuokriaan niin pitkäksi aikaa maksamatta, että häätöä ruvetaan hakemaan oikeusteitse. Mahdollisesti velkoja on myös sellaisille tahoille, jotka eivät peri niitä laillisin keinon. Tämän velkakuvion johdosta veikkaankin nyt omaehtoista katoamista.
Vastaa Viestiin