Marko Ovaska, Jyväskylä. Katosi Pohjois-Savossa vuonna 2007

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

No, en antais...
Volvo on tietenkin punainen...?
:roll: Tunsiko Ulvilan surmatun?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Tiina kirjoitti:Onpas soma.
Mites näissä ihmiskatoamisissa?
Saakohan löytäjä pitää? 8)
Aika paljon samaa näköä tuon Uudenkaupungin kadonneen kanssa.
Voi vaikka sekaantua kumman löysi :?
Jos näissä pätee sama kuin löytötavaroissa. Jos ei omistaja hae esim. 14 päivän kuluessa, löytäjä saa pitää. Tai sitten poliisi myy huutokaupalla.. :) Jos ei olis rouvashenkilö, niin voishan tuota vaikka lähteä luontoretkelle Sonkajärvelle..;)

Eiköhän tuota kuitenkin omaiset kaipaile, kun ovat kadonneeksi ilmoittaneet.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Samarina kirjoitti:Jos näissä pätee sama kuin löytötavaroissa. Jos ei omistaja hae esim. 14 päivän kuluessa, löytäjä saa pitää. Tai sitten poliisi myy huutokaupalla.. :) Jos ei olis rouvashenkilö, niin voishan tuota vaikka lähteä luontoretkelle Sonkajärvelle..;)
Eiköhän tuota kuitenkin omaiset kaipaile, kun ovat kadonneeksi ilmoittaneet.
Kiitos selvennyksestä :D
No enhän minäkään itselleni, mutta ajattelinpa vaan kysäistä että jos jotain vapaata sielua vaikka sattuisi kiinnostamaan nämä mahdolliset löytäjän oikeudet 8)
Voishan tuon ilmoittaa sitten löytyneeksi ja pitää piilossa vielä 14 päivää niin omaiset menettäisivät tuon omistusoikeuden.... :roll:
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Tampereen Tyttö kirjoitti:No, en antais...
Volvo on tietenkin punainen...?
:roll: Tunsiko Ulvilan surmatun?
Ei täsmää. Malli on väärä; tällä oli V70. Jos ei sitten tutkijat ole erehtyneet Volvon mallista Ulvilan jutussa.. :)
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Tiina kirjoitti:Onpas soma.
Mites näissä ihmiskatoamisissa?
Saakohan löytäjä pitää? 8)
Aika paljon samaa näköä tuon Uudenkaupungin kadonneen kanssa.
Voi vaikka sekaantua kumman löysi :?
Tiina: Melkein veikkaisin,ettei ole enää yhtä soma.
Ja voi olla ominaistuoksukin jo mukana :shock:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Taitaa olla mennyttä miestä. 7 viikkoa pelkkiä metsän antimia syöden on julmetun pitkä aika. Tai sit mies kalastelee jonkin lammen rannalla kaikessa rauhassa. Ilmeisen vakavia mielenterveyden ongelmia miehellä on. Enpä ole ennen kuullut että joku tekisi itsemurhan menemällä erämaahan ja näännyttäytymällä sinne. Puitteet ovat varmasti kylläkin komeat...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Vitsi että kiinnostaa, kuten muitakin, tämä tapaus!! :D Jos nyt sit jostain kuitenkin hengissä ilmestyy, nin puhkun uteliaisuutta tietämään mitä tapahtunut?!? Jospa vaikka sitten kirjoittaisi kirjan... :D

No joo, onkohan siitä epämääräisestä tehty enempiä havaintoja seudulla? Mitähän sitä itse tekisi jos siellä vilahtais joku metsään kun olis lenkillä? Juoksisinko perään? todennäköisesti kyllä soittaisin poliisille että hus-hus, tänne ja äkkiä!
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Jostahhii luin, että oisivat aloittaneet elokuun alussa miehen etsinnät...
Joo-o...
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

kun tuolla vapaankeskustelun puolella oli puhetta murha.info meetingistä niin eikös sen retken voisi tehdä näihin metsiin???otettaisiin parit verkot mukaan ja kalasteltaisiin kadonnutta ja villiintynyttä toimitusjohtajaai :lol: :wink:

no, mut leikki sikseen, tää on todella kiinnostava tapaus, mutta surkeaa ajatella, et elämä voi heittää miestä noin....toivottavasti on kunnossa ja saa asiansa (etenkin päänsä) järjestykseen, hirveää elämän hukkaamista tällainen... :cry:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Samarina
Martin Beck
Viestit: 802
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 6:19 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Mä ehdotin sitä jo, mutta ei oikein ottanut tuulta alleen. Siitä ei innostunut muut kuin Tiina ja minä ja meistä kahdesta ei taida kovin pitkää ketjua saada maastoa haravoimaan.. :cry:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Samarina kirjoitti:Mä ehdotin sitä jo, mutta ei oikein ottanut tuulta alleen. Siitä ei innostunut muut kuin Tiina ja minä ja meistä kahdesta ei taida kovin pitkää ketjua saada maastoa haravoimaan.. :cry:
Mä asun ihan täs Maken katoamispaikan lähellä, voin lähteä kolmanneksi. 8)
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

joo ja mä voi tietty kanssa lähteä ja ottaa citykoirani mukaan, jotka inhoaa neulasia ja oksia ja muita eläviä eläimiä.. :lol: mutta nyt meitä olisi jo neljä siihen ketjuun ja sillähän voisi jo päästä muutaman kilometrin!!!mut me tarvitaan kyllä joku mies tai useampikin mukaan, koska olen kuullut, että villiintyneet toimitusjohtajat voi olla provosoituna tosi vaarallisia. jos sellainen tulee päälle niin pitää äkkiä tekeytyä sihteeriksi, joka typottaa hulluna jotain memoa tai sitten toinen hyvä vaihtoehto on olla olevinaan lähetti, koska se ei näe lähettejä ollenkaan ja näin sivuuttaa kokonaan. mutta tää lähetiksi tekeytyminenkin voi olla vaarallista ihan siksi, et jos lippis onkin väärän värinen niin se voi tajuta, että oletkin siinä ja sit käy kalpaten. tietty toimitusjohtaja kyllä tekee niin kuin tyrannosaurus rex, ja karjahtelee ihan hulluna siinä vieressä, mutta niin kauan kuin pitäydyt lähetin roolissa niin se ei vaan kykene näkemään sua. :lol: :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Sara
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:01 am

Viesti Kirjoittaja Sara »

Kalessin kirjoitti:mut me tarvitaan kyllä joku mies tai useampikin mukaan, koska olen kuullut, että villiintyneet toimitusjohtajat voi olla provosoituna tosi vaarallisia. jos sellainen tulee päälle niin pitää äkkiä tekeytyä sihteeriksi, joka typottaa hulluna jotain memoa

:lol: :lol: :lol: Aion jo tarjoutua mukaan vapaaehtoisesti, mutta tämän tiedon valossa pakko jänistää :lol: :lol: :lol:
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

kai sä nyt osaat tekeytyä sormet sauhuten kirjoittavaksi sihteeriksi? sellainen kevyt istuminen puun rankaa vasten (jalat ysikympin kulmassa ) ja olet kirjoittavinasi niin maan penteleesti :lol: ja musta vähän tuntuu,että tämä kyseinen toimitusjohtaja on varmaan niin arka ja maastoon sulautuva, et tuskin nähtäisi sitä vaikka seisoisi vieressä. ei ne kato kaikki oo niin vaarallisia, mutta pääosin tietty kyllä, et ei sitä oikein vaarattomaksi retkeksi voi luonnehtia :wink: :lol: 8)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Loka kirjoitti:
Samarina kirjoitti:Mä ehdotin sitä jo, mutta ei oikein ottanut tuulta alleen. Siitä ei innostunut muut kuin Tiina ja minä ja meistä kahdesta ei taida kovin pitkää ketjua saada maastoa haravoimaan.. :cry:
Mä asun ihan täs Maken katoamispaikan lähellä, voin lähteä kolmanneksi. 8)
Juu,jokos tässä alkaa syylliset löytymään :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Vastaa Viestiin