Lista kaikista kadonneista?

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Onko Suomessa löydetty elävänä ketään kadonneeksi ilmoitettua vielä vuosien jälkeen,tietääkö kukaan.Olisiko se yleensä edes mahdollista elää niin näin pienessä maassa?
Onkos suomalaisia kadonneita löytynyt ulkomailta vuosien päästä,enkä tarkoita nyt vanhempien kaappamia lapsia vaan yleensä ihan vain muita kadonneita?
Totuus on tarua ihmeellisempää

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17032
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

vasikka kirjoitti:Ja Iisalmessahan löytyi kans muutamia vuosia sitten satama-altaasta 80-luvulla kadonnut nuorukainen autoineen.
Ahas, sielläkin oli. Muistelen, että Joensuussa joku poika BMW:llä lähti suutuspäissään kotoa, kun ei saanut bensarahaa tms. ja hävisi johonkin. Ongittiin sitten kahdeksan vuoden kuluttua vesistöstä autoineen päivineen.

Olisiko sittenkin tämä Iisalmen juttu sama...?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

vasikka
Javier Pena
Viestit: 1848
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Iisalmea minä muistelisin paikaksi. Siinäkin oli kyllä taustalla se, että lähtöä oli edeltänyt riita vanhempien kanssa. Automerkistä ei ole kyllä tietoa.

Kadonneet sarjassa muuten Pesosen tapauksen yhteydessä sivuttiin sellaista tapausta, jossa nainen oli löytynyt sattumalta Pielisjoesta autoineen oltuaan pitkään kateissa. Onko kenelläkään tietoa siitä tapauksesta tarkemmin?

Tuli vaan mieleen, kun 90-luvulla katosi Siilinjärveltä Toini Hakkarainen niminen nainen autoineen ja viimeisin havainto hänestä oli, kun työkaveri näki tämän ajavan autolla Nilsiän suuntaan (suunta kohti Pielisjokea). Eli olikohan sillä sarjassa sivutulla jutulla mitään tekemistä Hakkaraisen kohtalon kanssa, vai onko hän yhäkin kateissa vai onko kohtalo selvinnyt?

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

vasikka kirjoitti:Iisalmea minä muistelisin paikaksi. Siinäkin oli kyllä taustalla se, että lähtöä oli edeltänyt riita vanhempien kanssa. Automerkistä ei ole kyllä tietoa.

Kadonneet sarjassa muuten Pesosen tapauksen yhteydessä sivuttiin sellaista tapausta, jossa nainen oli löytynyt sattumalta Pielisjoesta autoineen oltuaan pitkään kateissa. Onko kenelläkään tietoa siitä tapauksesta tarkemmin?

Tuli vaan mieleen, kun 90-luvulla katosi Siilinjärveltä Toini Hakkarainen niminen nainen autoineen ja viimeisin havainto hänestä oli, kun työkaveri näki tämän ajavan autolla Nilsiän suuntaan (suunta kohti Pielisjokea). Eli olikohan sillä sarjassa sivutulla jutulla mitään tekemistä Hakkaraisen kohtalon kanssa, vai onko hän yhäkin kateissa vai onko kohtalo selvinnyt?
Muotoilin tuohon alas jutun uudelleen,jos nyt sattuisi ketään kiinnostamaan :oops:
Viimeksi muokannut Patricia C. Itämaa, Ke Syys 05, 2007 9:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on tarua ihmeellisempää

vasikka
Javier Pena
Viestit: 1848
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja vasikka »

En ihan ymärtänyt tuota Patrician sanomaa. Täsmennän vähän tietojani Hakkaraisen tapauksesta. Kyseessä oli siis keski-ikäinen nainen, joka oli ammatiltaan muistaakseni silta-arkkitehti. Hän katosi joskus 90-luvun lopulla autoineen.

Viimeisin havainto hänestä on tiettävästi työkaverin tekemä. Työkaveri oli sattumalta huomannut Hakkaraisen ajavan vastaantulevaa autoa itään päin Nilsiän tietä. Tähän juttuun ei kai epäillä liittyvän rikosta. Vaikka sitä mahdollisuutta on tietysti mahdoton täysin poissulkea, kun henkilöä ei ole löydetty. En tiedä onko Hakkaraista vieläkään löydetty, mutta ainakin hän oli kateissa vielä pari vuotta katoamisensa jälkeen.

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Siis on puhuttu,että tuolla tiellä liftaisi nainen joka sitten katoaa. Tuossa muuan sukulaisen sisko olisi ottanut kyytiisä sateessa liftaavan naisen,joka oli halunnut mennä istumaan takapenkille,lopulta kun oli tämä naiskuski kääntynyt kysymään että mihin nainen jää,oli takapenkillä ollut vain märkäläntti. Ja tämä tarina on tautisen tosi.
Tämä on tapahtunut muistaakseni tuolla main -90 luvun lopussa.
Siis tämähän on monesta aivan höpölöpö juttuja,mutta voin sanoa,ettei ole ainoa tapaus. Kaikkea ei voi selittää ihan tuosta vain olankohautuksilla.
Totuus on tarua ihmeellisempää

Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Siis mitä Patricia?! Et kai nyt ihan tosissasi väitä että kummitukset liftaa? :wink:
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Minney Magia kirjoitti:Siis mitä Patricia?! Et kai nyt ihan tosissasi väitä että kummitukset liftaa? :wink:
Näin nyt vaan oli käynyt,syytönhän minä siihen olen :!: :oops:

Mulla olisi muuten paljon muitakin hyviä aiheeseen liittyviä juttuja,mutta pitäis kai laittaa sitten huuhaahan kun ei kukaan taida uskoa ihan todeksi.Siis vastaavia tarinoita löytyy ja aivan täyspäisten ihmisten kertomia :roll:

Tämä kun on sellainen aihepiiri taas,että"kun siitä ei saisi puhua",tabu siis.
Totuus on tarua ihmeellisempää

patela

Viesti Kirjoittaja patela »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Minney Magia kirjoitti:Siis mitä Patricia?! Et kai nyt ihan tosissasi väitä että kummitukset liftaa? :wink:
Näin nyt vaan oli käynyt,syytönhän minä siihen olen :!: :oops:

Mulla olisi muuten paljon muitakin hyviä aiheeseen liittyviä juttuja,mutta pitäis kai laittaa sitten huuhaahan kun ei kukaan taida uskoa ihan todeksi.Siis vastaavia tarinoita löytyy ja aivan täyspäisten ihmisten kertomia :roll:

Tämä kun on sellainen aihepiiri taas,että"kun siitä ei saisi puhua",tabu siis.
Laita nämä tuonne Huuhaa-osastolle, kiitos. Ihan pienenä vinkkinä, lifaavia kummituksia ei ihan aikuisten oikeasti ole olemassakaan.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17032
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Joo, jatketaan tällä osiolla näitä "kaikkia kadonneita" vaikkapa ns. yleisluontoisesti. Mihin me jäimmekään... hmm... Jep, ne kauan kadoksissa olleet ja sitten löytyneet joko elävinä tai kuolleina.

Eikö ollut muita kuin tapaus Rauma ja Aku-Kimmo Heinikoski.

Alle vuodessa löytyneitä on useampi.

Entä se täälläkin mainittu Kaavilta löytynyt. Joko selvisi?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

patela kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Minney Magia kirjoitti:Siis mitä Patricia?! Et kai nyt ihan tosissasi väitä että kummitukset liftaa? :wink:
Näin nyt vaan oli käynyt,syytönhän minä siihen olen :!: :oops:

Mulla olisi muuten paljon muitakin hyviä aiheeseen liittyviä juttuja,mutta pitäis kai laittaa sitten huuhaahan kun ei kukaan taida uskoa ihan todeksi.Siis vastaavia tarinoita löytyy ja aivan täyspäisten ihmisten kertomia :roll:

Tämä kun on sellainen aihepiiri taas,että"kun siitä ei saisi puhua",tabu siis.
Laita nämä tuonne Huuhaa-osastolle, kiitos. Ihan pienenä vinkkinä, lifaavia kummituksia ei ihan aikuisten oikeasti ole olemassakaan.
^
Minäpä sanoinkin,että laittelen ja perin tylsää olisi elämä jos ei välillä uskoisi johonkin tällaiseenkin :wink: Siitä en tiedä mikä on aikuistenoikeesti,toivon etten niin aikuiseksi kasva ikinä :lol: :lol: :lol:


Ja nyt siis aiheeseen takaisin eli kyselin tuossa jo aiemmin,että onko näitä kadonneita löytynyt ikinä siis ihan elävänä jostainpäin,tarkoitan suomalaisia nyt. Onko tällaisista tietoa kellään?
Sittenhän näitä nuoria on toki löytynyt päivien päästä elossa,mutta entäs noin pidemmällä aikavälillä. Mites tämä ralli-Ismo,eikös hän ole ollut aikaisemminkin omilla teillään ja löytynyt,mistä löytyi silloin? Muistaako kukaan ja mitä pakoili?
Totuus on tarua ihmeellisempää

Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

^ Käsittääkseni homma menee niin, että jos poliisi löytää jonkun kadonneen hengissä vaikka Espanjan aurinkorannoilta, ei siitä sen kummemmin ilmoitella. Jos en aivan väärin muista, eikö joku täälläkin sanonut, että omaisille voidaan toimittaa viesti että kyseinen henkilö on elossa, muttei antaa sen kummempia tietoja, jos kadonnut ei itse halua? Ja tällöin tietenkin kyseessä tahallinen katoaminen. Itse uskoisin, että juuri tällaisia varmasti välillä löytyy, mutta tuskin niistä ainakaan lehdille suuremmin tiedotellaan.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.

Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Mites tämä ralli-Ismo,eikös hän ole ollut aikaisemminkin omilla teillään ja löytynyt,mistä löytyi silloin? Muistaako kukaan ja mitä pakoili?
Velkoja pakoili tuttavien mukaan.. Tää oli mielenkiintonen juttu, löytyykö foorumilta omaa aihetta?
What's up, fuckers?

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Setä kirjoitti:Velkoja pakoili tuttavien mukaan.. Tää oli mielenkiintonen juttu, löytyykö foorumilta omaa aihetta?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=112

Teme-84
Harjunpää
Viestit: 302
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 7:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Teme-84 »

patela kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Minney Magia kirjoitti:Siis mitä Patricia?! Et kai nyt ihan tosissasi väitä että kummitukset liftaa? :wink:
Näin nyt vaan oli käynyt,syytönhän minä siihen olen :!: :oops:

Mulla olisi muuten paljon muitakin hyviä aiheeseen liittyviä juttuja,mutta pitäis kai laittaa sitten huuhaahan kun ei kukaan taida uskoa ihan todeksi.Siis vastaavia tarinoita löytyy ja aivan täyspäisten ihmisten kertomia :roll:

Tämä kun on sellainen aihepiiri taas,että"kun siitä ei saisi puhua",tabu siis.
Laita nämä tuonne Huuhaa-osastolle, kiitos. Ihan pienenä vinkkinä, lifaavia kummituksia ei ihan aikuisten oikeasti ole olemassakaan.
Tota noin.. Muistui mieleen yksi Tieteen kuvalehden juttu. Siitä kuitenkin kerron tuolla huuhaapuolella joskus enemmän kunhan muistan ja jaksan.
Viimeksi muokannut Teme-84, Ti Syys 09, 2008 2:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin