Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
rialto
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2010 2:28 pm

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja rialto »

Herätellään tätäkin henkiin.

Uutta ei ole oikeastaan ilmennyt. Ruumiin olivat löytäneet, josta ensin sen veikattiin olevan naisen ruumis, mutta paljastuikin miehen ruumiiksi. Poliisit pitävät tapausta edelleen sieppauksena.

Omaiset jaksavat edelleen kirjoitella ahkerasti nettisivuille.

kid

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja kid »

rialto kirjoitti: Jennifer Kesse was last heard from the night of Jan. 23, 2006, and never showed up at work the next morning at Westgates Resorts, where she managed the timeshares financial department.
Related Stories

Her car was found abandoned about a mile from her home. Surveillance video taken on the grounds of her Orlando apartment complex shows someone parking the black Chevrolet Malibu on the afternoon of Jan. 24.
Tuossahan on vaikka kuinka aikaa, eli Jennifer ei ole välttämättä kadonnut 24. pvä vaan jo 23. pvän iltana/yönä - tosin märkä suihku asunnossa voisi viitata siihen että Jennifer on ollut menossa töihin aamulla. Vai voiko olla, että sieppaaja olisi käyttänyt suihkua?

Kissimirri kirjoitti jossain sivulla 2, että jälkikoirat saivat vainun Jenniferin asunnolle, eli "sieppaaja voisi asua samoissa asunnoissa". Itselle tulee kuitenkin mieleen, että koira sai vainun juurikin näistä remppamiehistä joita Jennifer pelkäsi. En näkisi outona, että huonolla palkalla toimiva remppamies saisi idean ryöstää ja siepata varakkaan naisen, josta tuskin olisi vastusta. Se, että auto löytyi parkkeerattuna "huonolta alueelta" viittaisi myös siihen, että on tapahtunut ryöstömurha. Lisäksi näillä remppamiehillä oli avaimet asuntoihin, eikä kukaan varmastikaan kiinnittäisi kummemmin huomiota, jos remppamies menisi Jenniferin asuntoon - naapurit luultavasti ajattelisivat, että sielläkin vain remontoidaan.

Itsekään en kyllä tuon epäillyn vaatteista saa millään tummia, nehän ovat valkoiset. Paita hieman kirkkaamman valkoinen kuin housut, jotka voisivat olla esim. kermanvaaleat. Voisiko tuo "hattu" olla päälaelle kääritty kommandopipo? Kengät näyttäisivät ihan tavallisilta miesten kävelykengiltä. Tosin kantaa ei näy kamalasti olevan, voisiko olla jotkut ns. työkengät?

Kuinka paljon ottaakaan päähän, että MOLEMMISSA turvakamerakuvissa epäillyn kasvot jäävät pylvään taakse... Mikä tuuri tällä kuvissa esiintyvällä henkilöllä!

rialto
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2010 2:28 pm

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja rialto »

Jennifer oli sanonut ystävälleen että pelkäsi näitä remppamiehiä. Jostain löysin muistaakseni tiedon, että remppamiehet asuivat tyhjissä asunnoissa samassa kompleksissa. Varmaan aikaisemmilta sivuilta löytää enemmän tietoa.

Jennifer puhui poikaystävänsä kanssa puhelimessa vielä 23. päivä illalla, joten on aika todennäköistä että on kadonnut 24. päivä aamulla. Maanantaina Jennifer oli kuitenkin vielä töissä, joten katoaminen on tapahtunut maanantai-iltana tai tiistaiaamuna. Kuvailujen mukaan nainen oli äärimmäisen tarkka turvallisuudestaan. Jenniferin kohdalla en ole kuullut juurikaan puhuttavan omaehtoisesta katoamisesta. Ensimmäinen kommentti oli siihen suuntaan että hän palaa kyllä, mutta muuten tähän on suhtauduttu vakavasti.

Aikaväli, jolloin liikkeistä ei ole tarkkaa tietoa on ma 23. päivä n. klo 22 (viimeinen puhelu naisen ja hänen poikaystävänsä välillä aloitettiin klo 21.57) - ti 24. päivä klo 12.

kettulainen
Hetty Wainthropp
Viestit: 460
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 3:00 pm

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja kettulainen »

Luin tästä nyt ensimmäisen kerran ja suoraan sanoen karmiva tapaus! Varsinkin kun ei mitään pieniäkään johtolankoja ole asunnossa saati autossa - missä hitossa mahdollinen tappo on voinut tapahtua? Mietin kyllä, että jos joku on murtautunut Jenniferin asuntoon tämän ollessa esim suihkussa ja pakottanut jollain uhaten autoon, ajanut jonnekin, tehnyt siellä mahdollisen tapon ja ajanut auton sitten sinne, mistä se löytyi. Tai ei joku, vaan hemmo, jolla on aikamoinen tuuri, kun on jäänyt kameran kuviin muttei niin, että voisi tunnistaa.

Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Mä yritin pariin kertaan koulussa Photoshopilla "sulattaa" tuota aitaa tuosta pois mutta kuvasta tuli vaan höttöä. Kohteiden poistaminen muista kuvista on kyllä onnistunut. Yritän vielä, mutta älkää turhaan pidättäkö henkeänne - ei se todennäköisesti onnistu, jos onnistuu, katsotaan sitten eteenpäin. En muista kuka mulle sanoi että aidan takana pitäisi olla jotain näkyvissä jos meinaisi saada näkymään, mutta mä olen niin jukuripää että haluan vielä yrittää. Ottaa niin päähän että on saatu joku kuva muttei sitten kuitenkaan mitään selvää siitä.

Vaikea käsittää että kukaan remppamies tekisi mitään kenellekään, vaikka uskon kyllä että tässä tapauksessa on niin käynyt. Remppamiehet on aina ollut ainakin mua kohtaan ystävällisiä ja kohteliaita, rempseitä huuliveikkoja. Enkä missään nimessä halua Jenniferiä syyllistää, mutta omaa pelkoa ei tulisi ikinä näyttää kenellekään. Siitä nämä pahat tyypit just saa sen aseen mitä ne haluaakin käyttää! Joskin varmaan helppo munkin uhota nyt kun mua ei ole koskaan uhattu aseella tai mitään. Tästä keissistä ei tiedä onko näin ollut.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"

jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

rialto kirjoitti:Ihan ensiksi alkuun - terve kaikille :) Olen ihan uusi täällä, lukuunottamatta sitä, että paljon olen tätä palstaa viime aikoina seuraillut. Caylee Anthony - ketjussa joku mainitsikin Jennifer Kessen, joten päätin (surkeilla suomentamistaidoillani) kertoa vähän hänestä. Hänestä kiinnostuin nyt 2010 keväällä ollessani Orlandossa ja nähdessäni valtavan kokoisen katoamisilmoituksen hotellimme lähellä - surkean haalistuneena. Katoamisestahan nyt on aikaa, mutta kuitenkin. Hirveästi ei hänestä tietoa löydy (en ainakaan itse löytänyt) joten käytin lähteenä hänen kotisivujaan. Suomennos on melko vapaalla kädellä tehty ja muutettu "minä" - muodosta kolmanteen persoonaan.

Jenniferin katoaminen

"Jennifer, kuten perhe ja ystävät tunsivat hänet, ilmoitettiin kadonneeksi kun hän ei ilmestynyt töihin tiistaiaamuna 24. tammikuuta 2006. He, jotka olivat läheisia Jenniferin kanssa, tiesivät että jotakin oli vialla. Jos hän olisi aikonut olla töissä myöhään tai nähnyt jonkun, hän olisi soittanut. Todellisuudessa Jenniferillä oli hyvät rutiinit ja Rob (Jenniferin poikaystävä) ja Jennifer soittelivat toisilleen joka päivä kun hän oli ajamassa töihin ja olisivat voineet puhua keskenään joka ilta ennen kuin menivät nukkumaan. Maanantai-iltana 23. tammikuuta hän puhui isälleen ja äidilleen (toim. huom. näin päättelisin tekstistä), myöhemmin joillekin ystävilleen ja hän ja Rob puhuivat puhelimessa, kuten aina ja hän oli viimeinen kuka ikinä kuuli Jenniferistä.

Jennifer ja Rob eivät puhuneet tiistaiaamuna 24. tammikuuta. Rob soitti Jenniferin työpaikalle ja sieltä kerrottiin, ettei Jennifer ollut saapunut vielä. Kun hän ei saapunut töihin, hänen työnantajansa soitti välittömmästi hänen vanhemmilleen (?) jos he tietäisivät, missä Jennifer on. He yrittivät tavoittaa häntä condoltaan (? sanakirja tarjoaa tähän vastaukseksi rivitalo- tai kerrostalo-osaketta, joten veikkaisin, että yrittivät etsiä häntä omalta vuokra-asunnoltaan tjsp.) ja hänen puhelimestaan mutteivät löytäneet/saaneet kiinni häntä. Vanhemmat lähtivät kotoaan, kävivät Jenniferin asunnolla, eivät löytäneet häntä sieltä, joten he soittivat välittömästi poliisille.

Tostaiaamuna 26. päivä poliisi löysi Jenniferin auton hylättynä asunnolta joka ei ollut kaukana sieltä missä Jennifer asui. Jennifer ei missään vaiheessa näyttänyt merkkejä, että jotain olisi vialla hänen elämässään, ihmissuhteissaan tai töissä."

Jennifer

Vanhemmat kehuvat Jenniferiä vahvaksi ja fiksuksi ja hän oli ilmeisesti hyvin läheinen perheensä kanssa, "isän tyttö". Jennifer oli ylpeä siitä, että pystyi muuttamaan omilleen kaksi vuotta valmistumisensa jälkeen.

Jenniferin sivut ovat hyvin kaikenkattavat ja löytyvät osoitteesta http://jenniferkesse.com/. Käytin sivuja myös lähteenä.

Kuvia

Jennifer

Kuva

Jenniferin auto

Kuva

Kuva

Valvontakamerakuva ihmisestä, joka saattaa tietää missä Jennifer on. Poliisi ei kutsu tätä ihmistä syylliseksi. Valvontakamerakuva on "Huntington on the Green" - asunnoilta samana päivänä kun Jennifer katosi.

Kuva

Sivuilla on mm. paljon kuvia, tietoa ja valvontakamerakuvaa, kun jenniferin auto parkkeerataan sinne, mistä se löydettiin.

Keissi on nyt kesällä siirretty FBI'lle. Sivuilta saa, ja pitää, kääntää muitakin tekstejä kuin tämän. Kukaan ei enää tän käännöksen jälkeen halua nähdä muita mun käännöksiä.. :lol: Toivottavasti alustus oli tarpeeksi hyvä eikä mua viskata heti pihalle niska-perse-otteella. Kyseisestä henkilöstä en aihetta ainakaan vielä löytänyt.

EDIT: korjasin otsikon
Ne, joilla on hallussaan minun omia paremmat laitteet sekä tieto taito niiden käyttöön, katsokoot asian tarkemmin. Mutta eikö näytäkin siltä, että valvontakameran kuvassa olevalla henkilöllä näyttäisi olevan nuturalle vedetty tukka (miksikä sitä nyt sanotaan, kun tehdään letti ja laitetaan se pinnillä kieppiin * ) ja jonkinlainen kaulan ympärillä oleva hihna/remmi ehkä jonkun korun ripustamiseksi. Mutta katsokaa ja päätelkää itse jos mahdollista parempaan tekniikkaan.

* ku ei oikein ole nuo naisten jutut hallinnassa.
edit. yksi lause poistettu.

mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Joku kirjoitti:koira sai vainun remonttimiesten asuntoon.Eikö näitä remonttireiskoja voitu tutkia suurennuslasilla??Viittaa syyllisyyteen ,kun koira saa vainun.Yleensä koirat "tietää".
Jos remppareiska ihastu tyttöön ,kaunis kun on,sai pakit .Niin raivo voi olla sitä luokkaa että"kuka tuokin luulee olevansa".
Veikkaan ettei ehkä tarkoitus ole ollut tappaa mutta kävi toisin.

Kainonsorttinen
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 12:22 pm

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja Kainonsorttinen »

Crishelle kirjoitti:Mä yritin pariin kertaan koulussa Photoshopilla "sulattaa" tuota aitaa tuosta pois mutta kuvasta tuli vaan höttöä. Kohteiden poistaminen muista kuvista on kyllä onnistunut. Yritän vielä, mutta älkää turhaan pidättäkö henkeänne - ei se todennäköisesti onnistu, jos onnistuu, katsotaan sitten eteenpäin.
Öhm.. Milläköhän ihme-photarilla sä sitä kuvaa muokkaat, jos meinaat saada etsityn kasvot palkin takaa näkyviin?

jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Kainonsorttinen kirjoitti:
Crishelle kirjoitti:Mä yritin pariin kertaan koulussa Photoshopilla "sulattaa" tuota aitaa tuosta pois mutta kuvasta tuli vaan höttöä. Kohteiden poistaminen muista kuvista on kyllä onnistunut. Yritän vielä, mutta älkää turhaan pidättäkö henkeänne - ei se todennäköisesti onnistu, jos onnistuu, katsotaan sitten eteenpäin.
Öhm.. Milläköhän ihme-photarilla sä sitä kuvaa muokkaat, jos meinaat saada etsityn kasvot palkin takaa näkyviin?
Sen mustan sutturan kulma suhteessa kaulaan on niin luonnoton, että mielestäni sen täytyy lähes pakosti olla jollain kiinni saatu tukka (pitkä/puolipitkä tukka voi tosin ola myös miehelläkin, olen sellaisen elävässä elämässäkin nähnyt kuinka mies laittaa tukan noin). Osa tukasta valuu sen hiuskohouman takaa kaulaa vastenkin. Mistään pilailutarvikekaupasta ostetusta hius pelleily jutusta tuskin on kyse koska henkilöllä ei näyttäisi olevan mitään pitämässä sitä kiinni.
Vaikka ymmärrykseni tietokoneohjelmien suhteen on puutteellinen olen lähes sata varma että ohjelmaa, jolla saadaan näkymään alkuperäisessä kuvassa esteen takana näkymättömissä olevat kasvot, ei ole olemassakaan. Ei tietokonekaan pysty omasta mielikuvituksestaan keksimään ihmisen kasvojen piirteitä.

Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Photoshop CS6 on se ohjelma. Ja en mä sanonut onnistuvani, lähinnä mä haluan nähdä onko se mahdollista. Mä käytän sitä työkalua jolla saa esim. roskia poistettua kuvasta. Turha edes yrittää, tiedetään, mut antakaa mun hakata päätä betoniin. Mä huomaan mieluummin itse ettei seinä anna periksi.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"

jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Pakko lähteä siitä olettamuksesta että teko on hyvin suunniteltu murha.
En ala mitään nimiä tai yhteisöjä mainitsemaan, mutta mielestäni kaikki se mitä tässä ketjussa on esiin tuotu on todella raskauttava aihetodiste siihen suuntaan että Jenifer Kessen katoamisen ja murhan takana on henkilö, jota kohtaan Jenniferillä oli varaukseton luottamus, ja jonka pahat aikeet Jennifer tajusi vasta sitten kun on lian myöhäistä. Autoon, viimeiselle elossaoloajan matkalle, Jennifer on näkemykseni mukaan ottanut tekijän vapaaehtoisesti. Jos autossa olisi ollut jotain merkkejä kamppailusta, tai siitä että joku olisi muutoin ollut pielessä jo autossa, se kai olisi tullut jo esiin. Tekijän on pakostakin täytynyt olla henkilö, jolla on ymärettävä syy ainakin ajoittain laillisesti käyttää Jenniferin autoa.

Välien miesystävän ja perheen kanssa on kerrottu olleen kunnossa. Mutta olisiko joskus tapahtunut jotain sellaista, joka olisi antanut jollekin muulle kuin perheenjäsenille tai poikaystävälle syyn vihaan kateellisuuteen tai katkeruuteen Jenniferiä kohtaan. Ei se nyt niin epärealistinen ajatus ole että vuosienin takainen vihamies/vihanainen, jonka on jo luultu leppyneen, aktivoituu uudestaan ja nyt entistä suuuremmalla aktiivisuudella.
Olisiko Jenniferillä mennyt sukset jonkun kanssa ristiin ja, ihan vaan imagon säilymissyistä, sitä ei olla mihinkaään nettisivuille, päiväkirjaan, kirjeisiin tai yleensäkään yhtään mihinkään dokumentoitu.

Tämä on yleinen harhaluulo (ja tutkinnallinenkin haitta), että kaikki aina automaattisesti laitetaan nettiin, twitteriin, faceen, päiväkirjaan tai muuhun sellaisen. Sitten tuskaillaan tutkinnan pailkallaan polkemista kun niistä ei löydy mitään. Kun jollain on kiltin tytön tai kiltin poijan imago niin virheellisesti luullaan, että kaikki aina kerrotaan isälle ja/tai äidille rehellisesti (vrt. Raisa Räisäsen tapauksesta paljastuneet). Sitten kun jotain tapahtuu, se tulee kaikille puun takaa. Omat vanhemmat loppujen lopuksi tietää lapsistaan ylllättävän vähän.

jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Pakko lähteä siitä olettamuksesta että teko on hyvin suunniteltu murha.
En ala mitään nimiä tai yhteisöjä mainitsemaan, mutta mielestäni kaikki se mitä tässä ketjussa on esiin tuotu on todella raskauttava aihetodiste siihen suuntaan että Jenifer Kessen katoamisen ja murhan takana on henkilö, jota kohtaan Jenniferillä oli varaukseton luottamus, ja jonka pahat aikeet Jennifer tajusi vasta sitten kun on lian myöhäistä. Autoon, viimeiselle elossaoloajan matkalle, Jennifer on näkemykseni mukaan ottanut tekijän vapaaehtoisesti. Jos autossa olisi ollut jotain merkkejä kamppailusta, tai siitä että joku olisi muutoin ollut pielessä jo autossa, se kai olisi tullut jo esiin. Tekijän on pakostakin täytynyt olla henkilö, jolla on ymärettävä syy ainakin ajoittain laillisesti käyttää Jenniferin autoa.

Välien miesystävän ja perheen kanssa on kerrottu olleen kunnossa. Mutta olisiko joskus tapahtunut jotain sellaista, joka olisi antanut jollekin muulle kuin perheenjäsenille tai poikaystävälle syyn vihaan kateellisuuteen tai katkeruuteen Jenniferiä kohtaan. Ei se nyt niin epärealistinen ajatus ole että vuosienin takainen vihamies/vihanainen, jonka on jo luultu leppyneen, aktivoituu uudestaan ja nyt entistä suuuremmalla aktiivisuudella.
Olisiko Jenniferillä mennyt sukset jonkun kanssa ristiin ja, ihan vaan imagon säilymissyistä, sitä ei olla mihinkaään nettisivuille, päiväkirjaan, kirjeisiin tai yleensäkään yhtään mihinkään dokumentoitu.

Tämä on yleinen harhaluulo (ja tutkinnallinenkin haitta), että kaikki aina automaattisesti laitetaan nettiin, twitteriin, faceen, päiväkirjaan tai muuhun sellaisen. Sitten tuskaillaan tutkinnan pailkallaan polkemista kun niistä ei löydy mitään. Kun jollain on kiltin tytön tai kiltin poijan imago niin virheellisesti luullaan, että kaikki aina kerrotaan isälle ja/tai äidille rehellisesti (vrt. Raisa Räisäsen tapauksesta paljastuneet). Sitten kun jotain tapahtuu, se tulee kaikille puun takaa. Omat vanhemmat loppujen lopuksi tietää lapsistaan ylllättävän vähän.

Kainonsorttinen
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 12:22 pm

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja Kainonsorttinen »

Crishelle kirjoitti:Photoshop CS6 on se ohjelma. Ja en mä sanonut onnistuvani, lähinnä mä haluan nähdä onko se mahdollista. Mä käytän sitä työkalua jolla saa esim. roskia poistettua kuvasta. Turha edes yrittää, tiedetään, mut antakaa mun hakata päätä betoniin. Mä huomaan mieluummin itse ettei seinä anna periksi.
Älä turhaan hakkaa päätäsi betoniin. Edes photoshopilla ei voi saada kuvasta näkyviin jotain sellaista, mitä siinä kuvassa ei ole. Vähän sama kuin yrittäisi poistaa kuvasta vaikka talon, että saisi talon takana olevan järvilaiseman näkyviin. Tyypin kasvot eivät ole siihen valvontakamerakuvaan tallentuneet, joten niitä ei voi sAada näkyviin mitenkään. Paitsi jos valvontakamera olisi joku sellainen, jonka kuva läpäisee betonin, mitä aika paljon ihmettelen. Ihan sama onko photoshop cs4, cs5 vai cs6.

Ja kerrottakoon vielä, että kun csi:saä aina tarkennetaan näkyviin jotain heijastuksia ihmisten pupilleista, niin ei, sekään ei ole tavalliselle valvontakamerakuvalle mahdollista tehdä.

jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Jenniferin sanottiin olleen 173 pitkä.
Mun arvion mukaan tuo kiistanalaisessa kuvassa esiintyvä henkilö ei ole kauhean pitkä, tosin kuvakulma jossain määrin vaikeuttaa varman arvion tekoa siinä olevan henkilön pituudesta. Jos tuolla tyypillä olisi jotain tekoa asian kanssa, niin Jennifer on kohdannut tasamittaisen tai enintään vaan vähän itseään isomman ihmisen, joka osaltaan on ollut omiaan luomaan Jenniferille mielikuvaa siitä että tyyppi ei yritä mitään koska "sporttinen" Jennifer pystyy "riittävän valmius ajan" saatuaan tarjoamaan tasavertaisen vastuksen. Yleensähän naisia tappavat miehet on uhriaan isompia. Tämä seikka on ehkä osaltaan viivästyttänyt Jeniferin reaktiota häneen kohdistuneeseen uhkaan.

Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jennifer Kesse, katosi Floridassa, Orlandossa v 2006

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Nyt on Jarmo pakko olla kanssasi samaa mieltä siitä, että sieppaaja/murhaaja on todella joku, joka on vuosikausia kantanut salakaunaa.
Näitä psykopaatteja, jotka eivät huomaa omia omia virheitään tai toisille aiheuttamiaan harmeja tai vaikeuksia, on yllättävän paljon. Se, mitä muut ovat heille tehneet, muistetaan vielä vuosikymmenien jälkeen. Se, onko itse syyllinen asiaan, on sivuseikka.
Voihan olla, ettei Jennifer edes tiennyt jonkun kantavan hänelle kaunaa, vaan hän luotti tuohon henkilöön edelleen. Kauna tai viha on voinut syntyä vaikka kuinka mitättömästä asiasta.
Tai sitten Jennifer aikoinaan oli keskustellut tuon henkilön kanssa asian omasta puolestaan selväksi, ehkä pyytänyt anteeksikin ja luullut asian olevan selvä. Mutta näin ei ole ollutkaan. Tuo omasta mielestään loukattu on voinut silti suunnitella kostoa.
Aikaa on kulunut jo niin kauan, että rikos tuskin koskaan selviää, eikä uhri löydy.
Tekijä ei tunnusta; hän on mielestään saanut teolleeen oikeutuksen ja nyt saanut hyvityksen.
Omaisten suru tai hätä häntä ei liikuta.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.

Vastaa Viestiin