Toni Mattila - Katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
IceQueen
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 7:18 pm
Paikkakunta: Tahiti

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja IceQueen »

Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön
..: Game Over :..

Pirhonen
Olivia Benson
Viestit: 734
Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 5:52 pm

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

pippuri66 kirjoitti:Kuules sinä Pirhonen vai mikä lienet :x Minä jos joku tiedän että katoaminen on vakava asia jospa olisit kiltti että tekisit muuta kun kirjoittelet täällä ja luulet tietäväsi...Olen odottanut tietoja miehestäni yli vuoden joo minä se siis olen enkä ole väittänyt olevani meedio vaan sureva vaimo jota tyhmät kirjoituksesi loukkaa syvästi :cry: Ehkä jos sinulta katoaisi joku rakas ihminen ymmärtäisit tuskan ja haluaisit tehdä kaikkesi että hänet löydetään tai sitten et. Jospa siis poliisi olisi Tonin katoamisen jälkeen heti tehnyt mitä piti niin Toni olisi jo löytynyt :(
No olen pahoillani jos loukkasin sinua ja tottakai toivon että miehesi löytyy. En vain usko mihinkään meedio-juttuihin, ei liene ainottakaan tapausta maailman historiassa jossa meedio olisi todistettavasti tiennyt yhtään mitään. Toki aina voi arvailla tyyliin "se on siellä kaivossa" ja joskus osuu, mutta mitään tieteellistä näyttöä moisesta ei ole.

LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

pippuri66; jos olet se keneksi annat ymmärtää (en sitä itse epäile) niin toivottavasti näet myös palstamme hyödyn. Jos tuntuu liian raskaalta, usein sanotaan, ettei läheisten kannattaisi ehkä lukea tälläisiä keskusteluja. Kuitenkin täällä ollaan myös siksi, että haluamme jollakin tavoin kantaa kortemme kekoon. Keskustella ja tuoda ehkäpä esiin asioita, joita aina ei huomata. Joissain ketjuissa spekulaatiot ja analyysit menevät syvemmälle ja jotkut ketjut jäävät pinnallisemmiksi raapaisuiksi. Toivottavasti sinä voit tuoda tänne syvyyttä ja saada näkemään asioita toisin, ehkä siten yhdessä saamme jotain uusia mahdollisuuksia esille!
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.

attina
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: La Tammi 21, 2012 12:36 am

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja attina »

Onkohan Tonista mitään kuulunut?Kauhea tragedia Tonin vanhemmilla,toinen poika kadoksissa,toinen tappanut itsensä :(

HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Ketjun luettuani tulen itse siihen loppupäätelmään, että itsemurha on erittäin todennäköinen kyseisessä tapauksessa.
Masentunut / ahdistunut ihminen ei tarpeeksi syvällä ollessaan mieti ketään muuta kuin itseään ja sitä kuinka olotilasta pääsisi eroon. Silloin ei vaakakupissa paina enää läheisetkään kuin ainoastaan ehkä siinä mielessä, että masentunut ajattelee huojentavansa läheisten taakkaa poistumalla heidän taakkana olemisesta.
Edelleen ajattelen, että Toni on niin kuin DL aikaisemmin jo arveli, käynyt edellisellä ajelullaan tsekkaamassa sopivat mestat mihin hävitä. Ja ollut liikenteessä ilman puhelinta ettei paikannus tulisi kysymykseen. Halunnut ilm.että häntä ei löydetä.
Ristiriitaista on mielestäni se ajatus, että haluaa pois kuormittamasta läheisten elämää, mutta katoaa niin että läheiset jää riutumaan epätoivoon.
Ei käy kateeksi puolison osa.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)

Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2879
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Tonin vaimoa näkyi Poliisi-TV:n eilisessä jaksossa (to 20.12.2012). Pätkä nähtävissä täältä: http://areena.yle.fi/tv/1742375

n. kohdasta 13:50.

Tonin vaimo sanoi mielestäni tosi hyvin jotenkin, että jos kadonnut olisi tehnyt jotain (pahaa) häntä etsittäisiin heti. Mutta kun on ihan normaali ihminen niin ei sitten heti välttämättä etsitäkään.
Voimia kadonneiden omaisille!!!

pikkukaupungin poika
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Tammi 03, 2013 6:18 pm

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja pikkukaupungin poika »

Tämä katoaminen on jäänyt itseä mietityttämään samoin kun Ojalan Kimmon katoaminen...
Ihmetellä täytyy että myös auto katoaa...
Valkealasta kun Toni oli, niin valkoslampea tutkisin aika tarkkaan (syvä lampi johon on autoja upotettu ennekin), sekä tuli mieleen tuo kuva Tonista missä taustalla vesi... Jos oli joku rakas paikka ja rakas auto, niin tuo kuvahan voisi olla "vinkki omaisille" mistä etsiä, eikös se ollut juuri otettu tms.?

joli
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 12:53 am
Paikkakunta: satakunta

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja joli »

pikkukaupungin poika kirjoitti:Tämä katoaminen on jäänyt itseä mietityttämään samoin kun Ojalan Kimmon katoaminen...
Ihmetellä täytyy että myös auto katoaa...
Valkealasta kun Toni oli, niin valkoslampea tutkisin aika tarkkaan (syvä lampi johon on autoja upotettu ennekin), sekä tuli mieleen tuo kuva Tonista missä taustalla vesi... Jos oli joku rakas paikka ja rakas auto, niin tuo kuvahan voisi olla "vinkki omaisille" mistä etsiä, eikös se ollut juuri otettu tms.?
vesissä täytyy olla .ei muita mahollisuuksia.eikä kovin kaukana kotoa alta 110km reilusti.ite ajanut .

Kötti
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: La Syys 11, 2010 2:36 am

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja Kötti »

pikkukaupungin poika kirjoitti:Tämä katoaminen on jäänyt itseä mietityttämään samoin kun Ojalan Kimmon katoaminen...
Ihmetellä täytyy että myös auto katoaa...
Valkealasta kun Toni oli, niin valkoslampea tutkisin aika tarkkaan (syvä lampi johon on autoja upotettu ennekin), sekä tuli mieleen tuo kuva Tonista missä taustalla vesi... Jos oli joku rakas paikka ja rakas auto, niin tuo kuvahan voisi olla "vinkki omaisille" mistä etsiä, eikös se ollut juuri otettu tms.?
Kyllähän se näin on, että jo kertaalleen etsitystä paikasta saattaa löytyä vaikka mitä, tästä on esimerkkinä Aarne Anttilan tapaus Kemistä.
Minä juon viinaa ainoastaan silloin, kun minulla on juhlapäivä. Silloin minulla on juhlapäivä, kun minulla on viinaa!

jaguaari1
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: To Loka 09, 2008 4:34 am

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja jaguaari1 »

Nostetaanpas tämäkin ylös. :twisted:
Kuolema kuittaa univelat

Savanna
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: La Kesä 08, 2013 7:37 pm

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja Savanna »

Olen Tonin serkku ja vieläkin tietysti erittäin järkyttynyt Tonin katoamisesta. Asuin hänen kotonaan puolisen vuotta v. 1983, kun kävin talouskoulua Kouvolassa ja meistä tuli hyvin läheiset. Hän oli hyvin fiksu ja kiva, herkkä poika. Viime vuosina en enää tavannut häntä, mutta hänen äitinsä kertoi kuulumisia.

Oma käsitykseni on, että kyseessä on itsemurha. Suvussamme esiintyy hyvin paljon depressiota, sairastan sitä itsekin. Toivon, että Toni joskus löytyy; on hirveää elää epätietoisuudessa.

Hänen veljensä ei muuten tehnyt itsemurhaa, vaan kuoli sairauskohtaukseen Tonin katoamisen jälkeen.

Toivon voimia hänen vaimolleen ja pojalleen sekä tietysti tädilleni.

LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Ehkä juttu antaa viitteitä tuohon suuntaan muutoinkin. Voi Toni kun vain olisit tehnyt sen niin, että läheiset tietävät missä olet.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.

Pirhonen
Olivia Benson
Viestit: 734
Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 5:52 pm

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

On kyllä kumman pitkään ollut autokin kateissa? Missä se voi olla, ei ole sienestäjän ym. löytäneet vielä.

Verna
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Tammi 12, 2013 1:16 pm

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja Verna »

Savanna kirjoitti:Olen Tonin serkku ja vieläkin tietysti erittäin järkyttynyt Tonin katoamisesta. Asuin hänen kotonaan puolisen vuotta v. 1983, kun kävin talouskoulua Kouvolassa ja meistä tuli hyvin läheiset. Hän oli hyvin fiksu ja kiva, herkkä poika. Viime vuosina en enää tavannut häntä, mutta hänen äitinsä kertoi kuulumisia.

Oma käsitykseni on, että kyseessä on itsemurha. Suvussamme esiintyy hyvin paljon depressiota, sairastan sitä itsekin. Toivon, että Toni joskus löytyy; on hirveää elää epätietoisuudessa.

Hänen veljensä ei muuten tehnyt itsemurhaa, vaan kuoli sairauskohtaukseen Tonin katoamisen jälkeen.

Toivon voimia hänen vaimolleen ja pojalleen sekä tietysti tädilleni.
Monissa katoamisissa on kyse itsemurhasta; harva omainen sitä vain pystyy (itselleen) myöntämään. Sinä olet harvinaisen rohkea, kiitos siitä!

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Toni Mattila, katosi autoineen kotoaan Valkealasta 2010

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Pian 5 vuotta ollut kateissa mies ja auto? Pakko olla vesistössä, ja siltikin aika outo homma, ettei ole löydetty. Tieltä harvoin pääsee veteen niin, ettei mitään jälkiä jää minnekään, ja minusta tuo on ainakin itsemurhatapana aika vaikea: ajaa jonnekin jorpakkoon odottelemaan, että auto uppoaa... Itse kyllä menisin jotain seinää päin ennemmin..

No, onhan kyseessä voinut olla tahatonkin tieltäsuistuminen kovassa vauhdissa. Huono tuuri ollut, ettei mitään puita tai aitoja tms ole katkennut eikä jälkiä jäänyt.

Niin syrjäistä metsätietä ei kyllä Suomessa ole, ettei autoa olisi jo löytynyt, jos se siellä olisi.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Vastaa Viestiin