"Huuhaa" kasvattaa suosiotaan

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
DearPrudence
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Tammi 15, 2021 1:45 pm
Paikkakunta: Hell

Re: "Huuhaa" kasvattaa suosiotaan

Viesti Kirjoittaja DearPrudence »

Onkohan huuhaa edelleen yhtä suosittua. Minä en kuitenkaan pidä rajatietoa sen enempää huuhaana kuin penisiliiniäkään
I m Killer women

Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2785
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: "Huuhaa" kasvattaa suosiotaan

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

DearPrudence kirjoitti:
Ke Huhti 14, 2021 12:27 pm
Onkohan huuhaa edelleen yhtä suosittua. Minä en kuitenkaan pidä rajatietoa sen enempää huuhaana kuin penisiliiniäkään
Välillä tuntuu, että ikänkuin yliskeptiset on se suurin huuhaa ryhmä, kun mikään ei mene perille, todisteita pitäisi olla, mutta nekään eivät yleensä kelpaa. Huvittavaa oli seurata popcornit kätösessä kun USA laivaston alukselta kuvatussa videossa lentää kolme armeijan toimesta ufoiksi sanottua kolmioin muotoisia objekteja, joita kyseinen armeija ei ole tunnistanut. Voi jööses sitä ulinaa ja vähättelyä, tarjottiin omia häivekoneita ja vaikka mitä, vaikka sekään selitys ei toimi, kyllä nuo itse tietää missä koneensa on lennelleet. Sitä paitsi, ufojahan ne myös oli, koska ne lenteli ja niitä ei tunnistettu.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä

Zipe
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ti Huhti 19, 2016 3:51 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: "Huuhaa" kasvattaa suosiotaan

Viesti Kirjoittaja Zipe »

SYLWAR kirjoitti:
Ma Huhti 19, 2021 10:18 pm
DearPrudence kirjoitti:
Ke Huhti 14, 2021 12:27 pm
Onkohan huuhaa edelleen yhtä suosittua. Minä en kuitenkaan pidä rajatietoa sen enempää huuhaana kuin penisiliiniäkään
Välillä tuntuu, että ikänkuin yliskeptiset on se suurin huuhaa ryhmä..
:lol: Tiedeuskovaiset ovat yleensä todella hyvin perillä omasta kapeasta tiedonkaistaleestaan, mutta moni heistä ei suostu ottamaan lappuja pois silmiltään voidakseen tehdä havaintoja ja pohtia muutakin, kuin oppi-isien valmiiksi pureskelemia totuuksia.

Toisaalta yliopistojen akateemisten siipien suojassa muhii myös pseudotieteitä, kuten psykologia.

Vastaa Viestiin