Vielä toteutumattomat enneunet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Näin viime yönä unta, jossa olin hautausmaalla. Siellä oli hautakivi, jossa vauva ja äiti olivat kuolleet samana päivänä. Muistan miettineeni unessa, olisiko äiti kuollut synnytykseen vauva mukanaan, mutta sitten päivämäärät alkoivatkin muuttua. Äiti kuolikin vasta kolme päivää vauvan jälkeen; näin äidin vielä elossa. Vauva kuoli 1.7. ja äiti 4.7. Äiti oli niin musertunut vauvansa kuolemasta, että oli yrittänyt kaivaa lasta ylös haudasta ja kun aikeet oli aina estetty, päätyi hän surmaamaan lopulta itsensä.

Mä en halua tietää, kuvastaako tämä jotain tulevaisuuden tapahtumaa...
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"

Johnny_B
Nikke Knakkertton
Viestit: 168
Liittynyt: Pe Tammi 23, 2009 12:05 pm
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Johnny_B »

Nemesia kirjoitti:Olen yrittänyt pyöritellä kuvaa ja avata sen erilaisissa kuvankäsittelyohjelmissa selittääkseni ihmisen verhoksi tms, mutta en ole vielä onnistunut.
Voisitko mahdollisesti laittaa kyseisen kuvan julkisesti nähtäville, voisivat muutkin sitä tutkia?

Hexan
Agentti Scully
Viestit: 671
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Mun on nyt pakko kertoa teille yksi jutska, vaikkei se olekaan poliittisesti korrektia. :)

Ensiksi vähän johdantoa. Pariisin iskujen aikaan satuin olemaan ko. maan naapurivaltiossa. Kyseisenä iltana minun piti osallistua joukkotapahtumaan, mutta aamusta alkaen oli tunne, että jotain pahaa tulee tapahtumaan. Pari päivää aiemmin olin nähnyt näyn, jossa nuori tumma nainen kaatuu maahan kasvot silvottuna. Aiemmat vastaavat näyt ovat toteutuneet, joten aavistin siis pahaa ja jäin käkkimään hotellin baariin. Ajattelin tietty että kyseessä oli henkkoht. varoitus mutta ehkä se ei sit ollutkaan niin.

Mutta nyt asiaan. Ennen joulua näin toisenkin näyn, tällä kertaa ihan kotimaassa. Siinä jostain syystä lauma turviksia rynnisti kadulla eteenpäin pahat mielessään. Sain tunteen, että minua koitetaan varoittaa, mutta eihän tuollaisesta ota hullukaan selvää että mistä.

Nyt varsinaiseen asiaan eli noin viikko sitten näin taasen uuden näyn. Siinä turvikset keräsivät "scrap metal" (nämä sanat tulivat päähäni siis enkuksi) kuten partakoneen teriä ja sen semmoista, heitelläkseen niitä suomalaisten niskaan. Olin taas että joo kiitoksia varoituksesta, mutta mitä helvettiä tääkin taas tarkoittaa? Jonkinlainen paikkakin siinä näytettiin, oli lattiaa kahdessa puolitasossa ja kaidetta, sisätiloissa kumminkin selvästi. En mä keksi tuolle perkeleen allegorialle tai mikä lie onkaan mitään muuta tulkintaa kuin että jossain vokissa väsätään pommia.

jonkun mielestä tää on varmaan vihapuhetta mutta kun ottaa huomioon mun aiemmat näyt, niin koen velvollisuudeksi kertoa tästä ees jollekin. Pahoittelut ettei nää siis ole enne unia, vaan nimenomaan näkyjä, joita näen puolivalvetilassa tai joskus jopa ihan päivätajunnassa. Enneunet vaihtui näihin joku vuosi sitten, en ole varma haluanko tietää mikä on seuraava aste.. :P
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.

Hexan
Agentti Scully
Viestit: 671
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Brysselin romupommi sitten kosahti, suomalaisiakin loukkaantui mutta ei kuollut. Olisiko tämä nyt ollut toi näkyni tapahtuma josta kerron yllä? Itse asiassa 2 viime viikkoa on olleet aika kauheita, mulla on ollut selittämätön paha olo ja näin 2 ennenäkyä. Ensimmäisen unen eräs suomalainen kuolemantapaus joka suretti koko maata, kävi toteen pari päivää unen jälkeen. Itku siinä pääsi tämmöiseltä paatuneeltakin, en tajua miksi se piti minulle näyttää. Toisen näyn näin 3 päivää sitten, se oli etiäinen terrori-iskusta joukkoliikenteeseen, tosin mieleeni noussut kuva oli bussi eikä metro joka nyt sitten oli Belgiassa kohde.

Varmaan moni pitää mua skitsona ja ajattelette että jos näkee näkyjä koko ajan, niin pakosta osa osuu oikeaan. Mutta siitä ei ole kyse, en nähnyt mitään tuon edellisen kirjoitukseni jälkeen ennen näitä kahta. Koitan laittaa tänne rekordia näistä, jos jotain kiinnostaa. Uskon että muillakin on vastaavaa, mutta moni ei niistä puhu.

Raskastahan noita on "katsella". En tiedä miksi ne mulle näytetään, kun en voi estää enkä auttaa uhreja. Ja mietin missä on päätetty asiat näin etukäteen, onko tulevaisuus jo olemassa jossain kun voin sitä katsoa?
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.

Maura Isles
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: To Syys 01, 2011 9:01 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Maura Isles »

Alustus: Olen lukenut Lars Keplerin kirjan "Playground", joka lyhykäisyydessään kertoo tarinaa siitä, miten kuollessaan ihmisen sielu siirtyy odottamaan jatkoa satamaan. Satamassa punnitaan kaikki ja jossain vaiheessa tehdään päätös siirtyykö sielu veneeseen (tuonpuoleiseen) vai palaako sielu takaisin elämään.

Olen nähnyt useasti unta satamasta, jossa on kaksi suurta laivaa. Tunnelma on hyvä, aurinkoinen, iloinen, myös odottava. Viimeisimmässä unessa olin taas satamassa ja herätessäni oikeasti, mieleeni tuli seuraavanlainen ajatus: "se, joka ottaa omena -tatuoinnin, kuolee seuraavaksi". Unessa omenatatuointi oli kiiltävä/loistava/glittermäinen.

Nimof
Lauri Hanhivaara
Viestit: 137
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2012 6:46 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Nimof »

kid kirjoitti:Näin unta, että multa putos ja hajos suuhun hirveesti hampaita. No, tässä sairautta/onnettomuutta odotellessa sitten...
Seurasiko taloudellinen katastrofi myöhemmin?

Vestigia terrent

Hexan
Agentti Scully
Viestit: 671
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Laitan tänne vaikka osa on jo toteutunut. Eipä olekaan tullut tänne paljon kirjoiteltua! Ketju on painunut jo alas. Omat kykyni on kehittyneet,
näen paitsi unia niin myös yhä useammin ihan näkyjä. Minulle ikään kuin näytetään asioita.

On näytetty useita maailman viime vuosien tapahtumia etukäteen. Marraskuussa 2019 sain ilmoituksen, että tulee paha tauti tai muu katastrofi koko maailmaan, jossa kuolee paljon ihmisiä. Sain myös itseeni liittyvän ennustuksen samassa. Se on osin toteutunut. Aloin tuolloin heti seuraamaan uutisia ja tammikuussa sitten olikin pikku uutinen, vain muutama rivi Kiinassa riehuvasta uudesta taudista. Arvasin heti että tässä se nyt on.

Viime jouluna kun olin epä-kristillisesti koisaamassa joulurauhan julkistuksen aikaan, näin unen, jossa minulle ilmoitettiin Ukrainan sodan alkamisen ajankohta: kun maa on paljas ja siinä pieniä keltaisia kukkia, mutta maa ei ole vielä vihreä. Tämäkin meni oikein. Unessa myös näytettiin kerrostaloja kaatuvan paikassa, joka muistutti toisen maailmansodan joukkotuhonnan tapahtumapaikkaa. Nyt jälkeen päin ajatellen siinä viitattiin kansanmurhaan.

Pääsiäispäivänä sain näyn, jossa katsoin ikään kuin aurinkoa vasten raunioitunutta kaupunkina, ja nainen lapsi sylissään käveli sieltä minua kohti. Nainen oli kuin ikonissa. Yhtäkkiä takana kohosi suuri tulivuori ja ilmoitettiin nimi: Kamsatka. Arvelin että kaupunki oli Mariupoli. Kamsatka on Venäjän suuri tulivuori alue, johon joitain päiviä myöhemmin ammuttiin Venäjän suuri uusi ohjus. Tämä näky saattaa olla osin toteutumaton. Miksi se tulivuori purkautui?

Jo kaksi vuotta sitten näin unen joka käsitteli Suomea ja sotaa. Vuodenaika siinä oli lähes sama kuin Tukholman profetiassa. Vuotta ei annettu. Tämä uni oli hyvin henkilökohtainen, sotaan siinä viittasi vain sukulainen jonka näin olevan sodassa. Jälkeenpäin kysyin hänen tehtäväänsä PV:ssa ja se oli siinä unessa oikein annettu.

Paljon on tullut nähtyä myös kaikenlaista tavallista juttua, kuten vaikka tuleeko jokin kirje tiettynä päivänä tai onnettomuuksia eri paikoissa. Ei näissä mitään suodatinta ole, eikä kanavaa voi itse vaihtaa.

Hyvää kesää kaikille, pitkiä heiniä ja keltaista viljaa.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.

kid

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja kid »

Nimof kirjoitti:
Pe Elo 24, 2018 1:13 am
kid kirjoitti:Näin unta, että multa putos ja hajos suuhun hirveesti hampaita. No, tässä sairautta/onnettomuutta odotellessa sitten...
Seurasiko taloudellinen katastrofi myöhemmin?
No eipä tuolloin juurikaan ollut taloutta mikä olisi katastrofiksi muuttunut, mutta ei ainakaan toistaiseksi ole moista sattunut. Eipä kyllä suurta sairautta eikä onnettomuuttakaan! Koputan puuta.

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Laskimme kirkkovenellä kosken, vene kaatui ja hukuin.
Unessa viruin rannalla ja vanhan sotilaan hahmon ottanut Jumala puhutteli minua sanoin: "Kuolit mutta pelastit lapsen".

Käsittääkseni olen yhä elossa.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 434
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Näin joskus helmikuussa unta Putinin kuolemasta, mutta siinä jäi epäselväksi mihin hän kuoli.
Muita sota-aiheisia unia en ole nähnyt.

Hexan
Agentti Scully
Viestit: 671
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Nyt kun tilanne on mikä on, koen velvollisuudeksi ilmoittaa näystä jonka näin eilen nukkumaan mennessä joskus 22 aikaan. Tämä siis aivan niillä näppäimillä kun häppeningsit idässä alkoi. Näyssä oli Putin huolestuneen näköisenä ja sitten näytettiin ydinräjähdyksiä jossain kaupunkialueilla, tulkitsin esikaupunki alueiksi koska siinä oli junia ja muuta. Valitettavasti paikkaa ei voinut yksilöidä.

En yleensä kerro näistä mielellään heti, kun en halua tulla syytetyksi vaikuttamisesta. Enkä tiedä onko tää nyt sitten edes oikein... Näyssä oli johtajalla joku korkeakauluksinen tumma takki päällä, jonka tulkitsin talvitakiksi! Mutta tässä se ongelma just on: se mitä näet ja miten sen tulkitset on kaksi eri asiaa. Mitään takuuta näissä ei ole ...
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.

Hexan
Agentti Scully
Viestit: 671
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Hexan kirjoitti:
Ke Touko 11, 2022 10:55 pm
Viime jouluna kun olin epä-kristillisesti koisaamassa joulurauhan julkistuksen aikaan, näin unen, jossa minulle ilmoitettiin Ukrainan sodan alkamisen ajankohta: kun maa on paljas ja siinä pieniä keltaisia kukkia, mutta maa ei ole vielä vihreä. Tämäkin meni oikein. Unessa myös näytettiin kerrostaloja kaatuvan paikassa, joka muistutti toisen maailmansodan joukkotuhonnan tapahtumapaikkaa. Nyt jälkeen päin ajatellen siinä viitattiin kansanmurhaan.
Tälle muuten tuli viime elokuussa jatkoa! Olin unessa kävelemässä asuinpaikkaani jossain ulkomailla ja äkkiä olin tuolla paikalla, mutta nyt siellä oli kerrostaloja paljon, lapset leikkivät ja puut oli kasvaneet ja täydessä lehdessä. Kävelin alueen läpi ja sitten menin jostain syystä kävelytien vierellä olevalle rakennukselle. Sepäs olikin outo, valtava iso ja pyöreä ilman kulmia, ovia ei näkynyt. Kun siinä ällistelin niin heräsin. Tajusin sit että sehän oli ohjus siilo. Unesta tuli hyvä mieli, koska oli selvästi jälleen rakennettu tuo asuinalue. Mutta siilo saattoi viitata siihen kun pari viikkoa tuosta alkoi sitten taas nämä uhkailut ydinaseen käyttämisestä.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.

Satunnaisohikulkija
Remington Steele
Viestit: 219
Liittynyt: Ti Touko 23, 2023 10:49 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Satunnaisohikulkija »

Unet hampaiden irtoamisesta ja suusta ulos kaivamisesta voivat kuvastaa huolta omasta terveydestä. Huoli voi vaikuttaa uneen, vaikkei mitään oikeaa syytä huoleen ei olisikaan. Jotain hiljaisia signaaleja on mennyt sisään, muttei tullut tietoisesti käsitellyksi. Tämä omituisen yleinen uniaihe yhdistetään usein myös siihen, että purukalusto voi tuottaa unen aikana ongelmia, kun nukkuja rekisteröi niiden liikkeitä.

Unet, joissa itse murhaa jonkun tai on murhannut ja yrittää päästä eroon ruumiista, kertovat ehkä siitä, että nukkuja on lueskellut liikaa murha.infoa. :) Väkivallasta ja seksistä kertovat uutiset ja tarinat vaikuttavat herkästi uniin, vaikkei niitä märehtisikään aktiivisessa tietoisuudessaan muulloin kuin tällaisia palstoja lukiessa. Unissa tulee usein esiin sellaisia asioita, jotka on rekisteröinyt, mutta sysännyt sivuun aktiivisesta tietoisuudesta, se kun keskittyy omaan välittömään elämään.

Lisäksi tuollaiset unet voivat kertoa syyllisyydestä ja kiinni jäämisen pelosta. Siitä, että joutuu tilille jostain, minkä on joskus tehnyt ja haudannut. Sen ei toki tarvitse olla murha - se voi olla, jokin lapsuudessa tapahtunut asia, joka aikanaan opetti, miten ikävältä tuntuu salata jotain tekemäänsä ja pelätä koko ajan, että vanhemmat saavat tietää.

Unet, joissa joutuu itse väkivallan uhriksi, kertovat yleisistä ja ymmärrettävistä peloista. Pelot vaikuttavat usein siten, että unissa toistuu sama tai samankaltainen olento uhan lähteenä: jollekin se on petoeläin, jollekin pelottava iso mies, jollekin demoni, jollekin maahanmuuttaja. Se, minkä hahmon tuntematon uhka saa, kertoo usein omista lapsuuteen liittyvistä peloista, jotka voivat perustua tosikokemuksiin tai olla perustumatta - riittää, kun on kuullut kerrotun jotain pelottavaa, katsonut kauhuelokuvan tms. herkässä iässä. Lasta ei kuitenkaan voi suojella painajaisilta sillä, ettei koskaan kerro tai näytä tälle mitään pelottavaa, koska kyllä pelkounet joka tapauksessa hahmonsa löytävät. Voihan painajaisia nähdä vaikka pacmanista.

Se, että näkee enneunen tai näyn, jonka sanoma oikeasti toteutuu, voi kertoa siitä, että mieli on kerännyt ko. johtopäätökseen vaadittavat tiedonmuruset jo ennen unennäköä, mutta ne eivät ole läpäisseet seulaa tietoiseen mieleen. Unessa nuo tiedonmuruset saattavat yhdistyä samalla tapaa kuin vahvassa intuitiossa, jossa "tiedetään" jotain, muttei tiedetä, miksi tiedetään. Toisaalta, saatamme myös todentuntuisen ja mieleen jääneen unen jälkeen katsella maailmaa etsien jotain, mihin uni sopii. Ehkä uni on silloin tehnytkin evolutiivisen tehtävänsä, jos se saa meidät kiinnittämään huomiota johonkin, mikä muuten olisi mennyt ohi.

Jos näkee unen leijonan saaliiksi joutumisesta, niin
1) sitä on saattanut edeltää kasa tiedostamatta jääneitä "tiedonmurusia", joista kokoamalla voi tehdä päätelmän, että leijona on lähimaastossa;
2) tuon unen näkemisen jälkeen on takuulla vähän tarkkaavaisempi seuraavana päivänä savannilla.
Lopputulemana ne, joilla on ollut vahvempi taipumus nähdä kyseisenlaisia unia, ovat jääneet henkiin suuremmalla todennäköisyydellä kuin ne, jotka toxoplasman vaikutuksesta tai mistä lie uneksivat kissaeläinten söpöydestä ja ihanuudesta.

Avatar
Kaarma
Neuvoja-Jack
Viestit: 569
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Oon nyt monena yönä nähnyt unia haukkamäki nimisestä paikasta. Oon nähnyt enneunia, tämä on kuitenkin vielä mysteeri. Punaista lankaa ei ole. Oon unessa ollut asunnossa josta en pääse pois, olen unessa kuollut. Samalle seudulle sijoittuvan unen näin noin vuosi sitten, jossa minua ammuttiin yhdeksän kertaa. Hirveän ahdistuksen jälkeen koin helpotuksen ja puhtaan rauhan. Ota näistä sitten selvää.
Kermit

Avatar
Wildchild79
Sabrina Duncan
Viestit: 352
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Kaarma kirjoitti:
La Marras 18, 2023 12:57 am
Oon nyt monena yönä nähnyt unia haukkamäki nimisestä paikasta. Oon nähnyt enneunia, tämä on kuitenkin vielä mysteeri. Punaista lankaa ei ole. Oon unessa ollut asunnossa josta en pääse pois, olen unessa kuollut. Samalle seudulle sijoittuvan unen näin noin vuosi sitten, jossa minua ammuttiin yhdeksän kertaa. Hirveän ahdistuksen jälkeen koin helpotuksen ja puhtaan rauhan. Ota näistä sitten selvää.
Haukkamäellähän oli se vanha vankimielisairaala (vai oliko ihan "hullujenhuone") jossa murhattiin kahdeksan potilasta ja yhdeksäs jäi henkiin joskus loppuvuodesta 19??. Murhaaja on vieläkin kateissa.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v

Vastaa Viestiin