Postimurha ja astrologiset yhteydet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Moderaattorit kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 2:24 pm
Useisiin toiveisiin perustuen avasin tälle tutkinnanhaaralle oman ketjun ja ihan toiselle alueelle.
-NILS-
Itseäni rasittaa tosi paljon se, se että astrologiaa vieläkin pidetään huuhaana, kun ei se sitä nimenomaan mielestäni varsinkaan omien kokemuksieni mukaan todellakaan ole. Sanon tämän 40v kestäneen harrastuksen syvällä kurkkuäänellä. Kyse on puhtaasta matematiikasta ja astronomiasta, jota harrastettu jo tuhansia vuosia. En ole keksimässä pyörää uudelleen.
Viimeksi muokannut tm_astro, Pe Joulu 02, 2022 6:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Hermione kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 2:54 pm
Jes, kiitos modet.

Astrologia on ihan mielenkiintoinen lähestymiskulma, mitä ei mielestäni pidä dissata tässäkään yhteydessä. Sama juttu myös ennustajien osalta, mutta tietenkin, on syytä muistaa että kannattaa pitää mukana ns. kourallinen suolaa.

Toivon, että nimimerkki tm_astro jatkaa asiasta keskustelua täällä, varmasti on useampikin kiinnostunut seuraamaan tätä keskustelua ja myös osallistumaan.
Itseäni rasittaa tosi paljon se, se että astrologiaa vieläkin pidetään huuhaana, kun ei se sitä nimenomaan mielestäni varsinkaan omien kokemuksieni mukaan todellakaan ole. Sanon tämän 40v kestäneen harrastuksen syvällä kurkkuäänellä.

Astrologia on pelkästään yksinkertainen väline kuvata maailmaa ja tapahtumia samanaikaistumisen pohjalta symbolisin keinoin, enkä näe siinä mitään ihmeellistä. Perustuu puhtaaseen matematiikkaan ja astronomiaan.

En itse usko mihinkään ns huuhaahan kuten parapsykologiaan, ufoihin, reinkarnaatioon, meedioihin, kummituksiin, selvänäkijöihin tai muuhunkaan, varsinkaan kirjaimellisesti. Ne ovat pelkkiä ihmismielen ilmiöitä, jotka voidaan selittää puhtaasti tavallisen psykologian keinoin. Joskus suoraa silkkaa huijausta. Olen itse lähinnä yhteiskunnallisesti ja poliittisesti suuntautunut inhorealisti karmeimmasta päästä, mikä lienee myös syynä Minfossa viihtymiseen.

Jos jotakin inhoan niin kaikenlaista kuvittelua ja haihattelua, sfääreissä lillimistä ja pyrin siitä aina niin kauas kuin pippuri kasvaa.

Toki olen joskus nähnyt enneunia, mutta niitähän jokainen joskus näkee, eikä niissäkään ole mitään ihmeellistä. Silkkaa vaistomaailmaa, ei muuta.
Auroista ja sähköisistä varauksista minulla on joitain sellaisia kokemuksia, että niitä voin sanoa pitäväni todellisina myös.
Toinen juttu sitten on, että voiko niitä oikeasti edes silmillä nähdä vai onko kyse jostain muusta.

Kaikenlaisia ilmiöitä on, mutta niiden tulkitseminen ja todistaminen on ihan toinen juttu. Minä olen taipuvainen luottamaan aika pitkälle pelkkään tutkittuun tieteeseen.
Viimeksi muokannut tm_astro, Pe Joulu 02, 2022 6:45 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

ruusumaa kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 9:31 am
Voisko tämän fucking astrologian jättää tästä nyt pois?

Jos siitä olis hyötyä, kukaan ei jäisi kateisiin ja murhaajat selviäisivät.

Sitä varten on kyllä saitteja olemassa.
Jos poliisista olisi hyötyä, niin kukaan ei jäisi kateisiin ja murhaajat selviäisivät. Mutta kun niinkään ei ole.

Siksi me spekuloimme niillä välineillä niin hyvin kuin kykenemme, mitä meillä kullakin on, vai mitä.

Vain tyhmä jättää kaikki mahdolliset välineet ja keinot käyttämättä.


Ihmismieli on sellainen, että se haluaa ja etsii ratkaisuja. Kyvyssä kehittää ja tehdä ratkaisuja on ihmismielen älykkyyden avain.

Joku harrastaa sanaristikoita, toiset lukee dekkareita, minä luen Minfoa ja tutkin astrologiaa.

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^Jos astrologiasta olis hyötyä, kukaan ei jäisi kateisiin.

Nunna Elisabetin ketjussa on muitakin teikäläisiä, vink vink, ellet oo käynyt siellä. :mrgreen:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Annabelle
Sabrina Duncan
Viestit: 374
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

tm_astro kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 9:07 am
Annabelle kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 2:14 am
Minusta sinun astroanalyysisi ovat olleet mielenkiintoista luettavaa. Olen itse tiedehenkilo, mutta suhtaudun hyvin avoimesti kaikkeen uuteen, ja joka tapauksessa astrologia on astronomian historiallinen seuralainen, mika jostain syysta renessanssin korvilla jai paitsioon astronomian suhteen. Asiaan vaikutti pitkalti Galileo Galilein "uusi filosofia", jossa "universumi oli kirja, johon on piirretty geometrisia kuvioita" (matematiikka), ja nain siis Galilein luoma uusi tieteellinen paradigma. Olen jonkin verran tutustunut renessanssin astrologisiin karttoihin ja analyyseihin, ja ne ovat kuin toisesta maailmasta. Ne kuvastavat renessanssin kulttuuria yhta paljon kuin meidan kulttuurimme kvanttijutut kuvastavat meidan kulttuuria.
Jatka vain siis!
Kiitos kannustuksesta :) !

Mieliähän on aina yhtä paljon kuin ihmisiäkin.
Tällä saitilla varsinkin :wink:
Täällä kukat kukkii ja rönsyilee todella hurjasti. On ollut mielenkiintoista vuosien mittaan lukea, miten ihmiset asioita näkee. Olen oppinut paljon.

Kuten sanoin, olen harrastaja, en ammattilainen ja menen mielenkiinnon ja keissin mukaan ja se vaihtelee paljon. Useinkaan ei ole mitään kommentoitavaa, enkä jaksa edes tehdä karttoja.

Tuolla suositellussa huuhaa-osiossa on hiljaista ja sitä taitaa aika harva edes lukea, joten voi olla etten jaksa minäkään kauheasti kiinnostua.

Jos ehtisin vielä elämässäni opiskelemaan horaariastrologiaa ( suomeksi tuntiastrologiaa, sekin aika unohdettu vanha konsti) niin olisi mielenkiintoista ruveta sen avulla etsimään kadonneita. Siitä voisi olla poliisillekin ihan oikeasti hyötyä. Olen saanut hämmästyä sen paikkansa pitävyydestä monta kertaa ja suhtaudun todella vakavasti siihen.

"Horaariastrologia: Esitetään täsmällinen kysymys ja astrologi piirtää kartan sille hetkelle, kun on kysymyksen vastaanottanut ja sisäistänyt sen. Kysymys voi koskea lähitulevaisuuden, tiedossa olevaa tapahtumaa, mutta sen avulla voi etsiä myös kadonneita esineitä. Horaariastrologia sisältää runsaasti erikoissääntöjä, jotka on hallittava oikean tulkinnan aikaansaamiseksi."

http://www.horoskooppi.com/astro_ennustava.html

http://www.raimonikula.net/horaari.htm


Astrologia on viime vuosikymmeninä kehittynyt valtavasti ja kehityksessä mukana pysyminen on jo tässä iässä haastavaa. Mutta jos olet nuorempi ihminen ja paukkuja takataskussa vielä paljon, niin suosittelen harrastamaan. Täyttä kärpäspaperia, tähän liimaantuu :D
"Täyttä kärpäspaperia, tähän liimaantuu :D"

Varmasti, uskon sen. Olen vuosien varrella seurannut ja lukenut ammatti– ja harrastaja astrologien kommentteja, ja itsellenikin on eras ammattiastrologi tehnyt kartan ja selittanyt sen (siis sen kartan, jossa on tiedot tarkasta syntymaajastani ja –paikasta). Tama tapahtui jo vuosikymmenia sitten, mutta nyt varsinkin jalkeenpain katsottuna siina oli kerrottuna oikeastaan elamani ydinsisalto. Itse vierailen saannollisesti taalla huuhaassa. Olisi mielenkiintoista, jos jatkaisit rikosten, varsinkin kadonneiden ihmisten tapausten tai selvittamattomien henkirikosten (hirveaa omaisille) selittamista ja taustoittamista astrologian avulla. Itsellani kaikki aika ja energia menee tieteen tekemiseen nyt ja hamassa tulevaisuudessakin :)
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto

tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Annabelle kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 6:53 pm

"Täyttä kärpäspaperia, tähän liimaantuu :D"

Varmasti, uskon sen. Olen vuosien varrella seurannut ja lukenut ammatti– ja harrastaja astrologien kommentteja, ja itsellenikin on eras ammattiastrologi tehnyt kartan ja selittanyt sen (siis sen kartan, jossa on tiedot tarkasta syntymaajastani ja –paikasta). Tama tapahtui jo vuosikymmenia sitten, mutta nyt varsinkin jalkeenpain katsottuna siina oli kerrottuna oikeastaan elamani ydinsisalto. Itse vierailen saannollisesti taalla huuhaassa. Olisi mielenkiintoista, jos jatkaisit rikosten, varsinkin kadonneiden ihmisten tapausten tai selvittamattomien henkirikosten (hirveaa omaisille) selittamista ja taustoittamista astrologian avulla. Itsellani kaikki aika ja energia menee tieteen tekemiseen nyt ja hamassa tulevaisuudessakin :)
Kiitos toistamiseen kannustuksesta :)

Olen kyllä ollut kiinnostunut horaariastrologiasta ja ostanut aiheesta kirjankin, mutta se on kyllä sellainen alue, että siihen pitäisi keskittyä kunnolla. Menee vuosia ennen kuin sitä voi edes kuvitella osaavansa. Vastuu on myös kova, koska jos lähtee esim kadonneita etsimään niin pienikin virhe voi tuottaa kovia pettymyksiä asianosaisille ja sitähän ei kukaan halua kontolleen missään nimessä. Horaari toimii myös siten että kysyjä tekee aloitteen ja kysyy kysymyksen, ei astrologi. On eettisesti väärin mennä asioiden edelle esim tyrkyttämällä jotain jos ei ole aitoa kiinnostusta. Silloin vastauskin voi olla väärä.

Toki jatkan tavallisten karttojen tekoa. Sitä en tule lopettamaan koskaan ja jos jotain kiinnostavaa tulee taas eteen, niin voin tännekin postata. Keissithän ei lopu kesken. Itselläni myös ongelmia ajankäytön suhteen, joten sen mukaan on pakko mennä.

Astrologian avulla minäkin selvitin perinpohjaisesti sen, mistä elämässäni on ollut kyse. Hyvä väline kaikenlaiseen havainnointiin ja itsetutkiskeluun. Toimii.
Myös suunta elämällesi löytyy. Kun katsot kuun yläsolmua, merkkiä ja huonetta ja planeettojen aspekteja siihen, niin löydät sen mitä eniten pelkäät, mikä elämästäsi puuttuu, mitä oikeasti kuitenkin vakavasti tarvitset ja joskus jopa alitajuisesti himoitset, niin siihen suuntaan kannattaa mennä. Onnea matkaan :) !

Annabelle
Sabrina Duncan
Viestit: 374
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

tm_astro kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 8:18 pm
Annabelle kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 6:53 pm

"Täyttä kärpäspaperia, tähän liimaantuu :D"

Varmasti, uskon sen. Olen vuosien varrella seurannut ja lukenut ammatti– ja harrastaja astrologien kommentteja, ja itsellenikin on eras ammattiastrologi tehnyt kartan ja selittanyt sen (siis sen kartan, jossa on tiedot tarkasta syntymaajastani ja –paikasta). Tama tapahtui jo vuosikymmenia sitten, mutta nyt varsinkin jalkeenpain katsottuna siina oli kerrottuna oikeastaan elamani ydinsisalto. Itse vierailen saannollisesti taalla huuhaassa. Olisi mielenkiintoista, jos jatkaisit rikosten, varsinkin kadonneiden ihmisten tapausten tai selvittamattomien henkirikosten (hirveaa omaisille) selittamista ja taustoittamista astrologian avulla. Itsellani kaikki aika ja energia menee tieteen tekemiseen nyt ja hamassa tulevaisuudessakin :)
Kiitos toistamiseen kannustuksesta :)

Olen kyllä ollut kiinnostunut horaariastrologiasta ja ostanut aiheesta kirjankin, mutta se on kyllä sellainen alue, että siihen pitäisi keskittyä kunnolla. Menee vuosia ennen kuin sitä voi edes kuvitella osaavansa. Vastuu on myös kova, koska jos lähtee esim kadonneita etsimään niin pienikin virhe voi tuottaa kovia pettymyksiä asianosaisille ja sitähän ei kukaan halua kontolleen missään nimessä. Horaari toimii myös siten että kysyjä tekee aloitteen ja kysyy kysymyksen, ei astrologi. On eettisesti väärin mennä asioiden edelle esim tyrkyttämällä jotain jos ei ole aitoa kiinnostusta. Silloin vastauskin voi olla väärä.

Toki jatkan tavallisten karttojen tekoa. Sitä en tule lopettamaan koskaan ja jos jotain kiinnostavaa tulee taas eteen, niin voin tännekin postata. Keissithän ei lopu kesken. Itselläni myös ongelmia ajankäytön suhteen, joten sen mukaan on pakko mennä.

Astrologian avulla minäkin selvitin perinpohjaisesti sen, mistä elämässäni on ollut kyse. Hyvä väline kaikenlaiseen havainnointiin ja itsetutkiskeluun. Toimii.
Myös suunta elämällesi löytyy. Kun katsot kuun yläsolmua, merkkiä ja huonetta ja planeettojen aspekteja siihen, niin löydät sen mitä eniten pelkäät, mikä elämästäsi puuttuu, mitä oikeasti kuitenkin vakavasti tarvitset ja joskus jopa alitajuisesti himoitset, niin siihen suuntaan kannattaa mennä. Onnea matkaan :) !
"Kun katsot kuun yläsolmua, merkkiä ja huonetta ja planeettojen aspekteja siihen, niin löydät sen mitä eniten pelkäät, mikä elämästäsi puuttuu, mitä oikeasti kuitenkin vakavasti tarvitset ja joskus jopa alitajuisesti himoitset, niin siihen suuntaan kannattaa mennä. Onnea matkaan :) !"

Kiitos vinkista :)

Jatkan postiesi seuraamista. :)
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto

tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

ruusumaa kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 6:48 pm
^Jos astrologiasta olis hyötyä, kukaan ei jäisi kateisiin.

Nunna Elisabetin ketjussa on muitakin teikäläisiä, vink vink, ellet oo käynyt siellä. :mrgreen:
Todella mielenkiintoinen tapaus. Luin ketjun läpi jokin aika sitten, mutta koska en usko selvännäkijöihin paljoakaan, niin en heidän sanomisiinsa Nunna Elisabetin katoamisesta ole perustanut. Selvännäkijät näkee/hahmottaa/kuvittelee asioita symboolisesti, oman itsensä ja kokemuksiensa kautta. Jotkut näkee paremmin, jotkut pääasiassa huonommin, jotkut ihan nappiin, mutta vain jos ovat oikeasti elämää tarpeeksi kokeneita, ymmärtäneita ja lahjakkaita.

Omassa suvussani on ollut yksi todella lahjakas, paikallisesti arvostettu ja kuuluisa selvännäkijä-parantaja, joka todella näki, tiesi ja josta kaikki vielä elossa olevatkin puhuvat pelkkää hyvää. Löytyy wikipediasta nimellä Anna-Mari Mård. Hänestä on kirjoitettu kirjakin. Olen kokeillut hänen joitain kirjassa mainittuja konstejaan ja voin sanoa että toimii, mikä yllätti kyllä täysin itsenikin. Ymmärsin lopulta kirjan kokonaan luettuani miten selvänäkö toimii. Hyvän näkijän kohdalla voi sanoa että hänen aivonsa ovat kuin suuri kolmiulotteinen kartta, jossa asiat tapahtuvat aina tiettyjen rytmien, ilmiöiden ja lainalaisuuksien mukaan. Se on se maailma missä hän elää.

Anna-Mari eli kauan sitten 1900-luvu alussa, mutta on minulle kuolleenakin hyvin rakas. Olen käynyt hänen kotitalollaan, mikä on nykyään museona ja myös hänen haudallaan. Ihmeellisiä asioita tapahtui, mutta ne pidän tällä kertaa kuitenkin ihan omana tietonani :wink: :D
Viimeksi muokannut tm_astro, Pe Joulu 02, 2022 8:48 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

tm_astro kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 8:38 pm
ruusumaa kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 6:48 pm
^Jos astrologiasta olis hyötyä, kukaan ei jäisi kateisiin.

Nunna Elisabetin ketjussa on muitakin teikäläisiä, vink vink, ellet oo käynyt siellä. :mrgreen:
Todella mielenkiintoinen tapaus. Luin ketjun läpi jokin aika sitten, mutta koska en usko selvännäkijöihin paljoakaan, niin en heidän sanomisiinsa Nunna Elisabetin katoamisesta ole perustanut. Selvännäkijät näkee/hahmottaa/kuvittelee asioita symboolisesti, oman itsensä ja kokemuksiensa kautta. Jotkut näkee paremmin, jotkut pääasiassa huonommin, jotkut ihan nappiin, mutta vain jos ovat oikeasti elämää tarpeeksi kokeneita ja lahjakkaita.

Omassa suvussani on ollut yksi todella lahjakas, paikallisesti arvostettu ja kuuluisa selvännäkijä-parantaja, joka todella näki, tiesi ja josta kaikki vielä elossa olevatkin puhuvat pelkkää hyvää. Löytyy wikipediasta nimellä Anna-Mari Mård. Hänestä on kirjoitettu kirjakin. Olen kokeillut hänen joitain kirjassa mainittuja konstejaan ja voin sanoa että toimii, mikä yllätti kyllä täysin itsenikin. Ymmärisn lopulta kirjan kokonana luettuna miten selvänäkö toimii. Hyvän näkijän kohdalla voi sanoa että hänen aivonsa ovat kuin suuri kolmiulotteinen kartta, jossa asiat tapahtuvat aina tiettyjen rytmien ja lainalaisuuksien mukaan.

Anna-Mari eli kauan sitten 1900-luvu alussa, mutta on minulle kuolleenakin hyvin rakas. Olen käynyt hänen kotitalollaan, mikä on nykyään museona ja myös hänen haudallaan. Ihmeellisiä asioita tapahtui, mutta ne pidän tällä kertaa kuitenkin ihan omana tietonani :wink: :D

tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

anteeksi edellinen tuli kahteen kertaan, enkä saa jälkimmäistä poistettua enää - voisiko moderaattori poistaa, kiitos :)

tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Sellainen tarkennus vielä, että tytön kohdalla syntymävuodella ei ole merkitystä kun kyse on kiintotähdistä. Kiintotähdet eivät juurikaan liiku. Algol on samassa pisteessä aina joka vuosi, vaikka tyttö ei olisikaan 24v. Vain päivämäärällä 17.11 on hänen kohdallaan todellista merkitystä.

TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja TooToo »

tm_astro kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 6:13 pm
Moderaattorit kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 2:24 pm
Useisiin toiveisiin perustuen avasin tälle tutkinnanhaaralle oman ketjun ja ihan toiselle alueelle.
-NILS-
Itseäni rasittaa tosi paljon se, se että astrologiaa vieläkin pidetään huuhaana, kun ei se sitä nimenomaan mielestäni varsinkaan omien kokemuksieni mukaan todellakaan ole. Sanon tämän 40v kestäneen harrastuksen syvällä kurkkuäänellä. Kyse on puhtaasta matematiikasta ja astronomiasta, jota harrastettu jo tuhansia vuosia. En ole keksimässä pyörää uudelleen.
Ihan mielenkiinnosta niin voiko astrologialla katsoa että milloin on suotuisinta pelata uhkapelejä kaikissa sen eri muodoissaan? Tuohan pitää ottaa käyttöön heti huomenna.

Kirmukarmu
Harjunpää
Viestit: 307
Liittynyt: La Heinä 23, 2022 5:25 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja Kirmukarmu »

Neptunen torneista lähti uusi karavaani Algolin imperiumiin. Ties mitä kuskaavat.

Avatar
Elpram
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: Su Syys 20, 2015 10:12 am

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja Elpram »

Kiitos tm_astro mielenkiintoisesta analyysistä. Astrologisia tulkintoja lukee huomattavasti mielummin kuin minfon turhaa älämölö-chattailua tai yhden lauseen kommentointia.

Astrologia on niin paljon muutakin kuin valtaosan tuntemat horoskoopit, joiden arvo on lähinnä viitteellinen. Olisi typerää viitata kintaalla planeettojen tai muiden taivaankappaleiden keskinäiseen vaikutukseen. Ymmärrän, että kaikki eivät ymmärrä. Mutta jatka ihmeessä, olet tehnyt hienon havainnon postimurhassa ja aito tutkija ei sulje automaattisesti mitään aspektia pois. Älä anna kapeakatseisten lannistaa!
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.

tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Elpram kirjoitti:
La Joulu 03, 2022 7:03 am
Kiitos tm_astro mielenkiintoisesta analyysistä. Astrologisia tulkintoja lukee huomattavasti mielummin kuin minfon turhaa älämölö-chattailua tai yhden lauseen kommentointia.

Astrologia on niin paljon muutakin kuin valtaosan tuntemat horoskoopit, joiden arvo on lähinnä viitteellinen. Olisi typerää viitata kintaalla planeettojen tai muiden taivaankappaleiden keskinäiseen vaikutukseen. Ymmärrän, että kaikki eivät ymmärrä. Mutta jatka ihmeessä, olet tehnyt hienon havainnon postimurhassa ja aito tutkija ei sulje automaattisesti mitään aspektia pois. Älä anna kapeakatseisten lannistaa!
Kiitos :)

Tein kyllä aika kattavat ja pitkätkin analyysit, mutta niitä ei kannattanut lähteä tänne kirjoittamaan, koska tuskin monikaan olisi niistä mitään ymmärtänyt ja selkokielelle kääntäminen olisi ollut hirmu työlästä, vienyt paljon energiaa ja aikaa.

Sitä paitsi Minfo on pääasiassa pelkkää ajanvietettä. Harrastelua ja loputonta spekulointia alusta loppuun. On edelleen täysin mahdollista, että saamani syntymätiedot ovat väärät ja itse vain kuvittelen asiat päässäni tähän murhaan sopiviksi :D Inhimillistä sekin.

Anneli Auerin kohdalla kävi juuri niin. Kaikki näkyi kartalla, mutta käänsin asiat hänen itsensä tekemiksi vaikka se olikin päinvastoin, että hänelle tehtiin. Myöhemmin hänet sitten vapautettiin ja kun luin oliko se "dazun" tosi hyvän ja perinpohjaisen kirjan Jukka Lahden murhan analyysistä niin tajusin menneeni metsään pahemman kerran. Sen jälkeen olen ollut varma, että tekijä on kuin onkin ollut ulkopuolinen.

Nils Gustafssonista syyllisenä Bodomiin olin myös aika varma, mutta oikeus päätti toisin. Siitä keskusteltiin yhdellä astro-foorumillakin ja kyseinen mainitsemani astronero Per-Erik Tilgman oikeuskäsittelyn ollessa vielä päällä päätyi omassa analyysissään täysin ulkopuoliseen tekijään. Hän veikkasi jotain vanhempaa maanomistajaa syylliseksi, joten sen jälkeen olin hiljaa, vaikka edelleenkin uskon asian olevan toisin. Kun vertasin Gustafssonin planeettoja kolmen tapetun nuoren planeettoihin, kaikki kompositiot ja progressiotkin tutkien, niin minulle lopputulos oli enemmän kuin selvä. Olen edelleenkin sitä mieltä, että Gustafsson valehtelee.

Tämmöistä tämä on. Ei kannata ottaa liian vakavasti :wink:
Annetaan mielikuvituksen ja intuition lentää, jännitetään lopputulosta ja pidetään hauskaa :D

Vastaa Viestiin