Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Onko sinulle tapahtunut koskaan mitään yliluonnollista?

Kyllä
254
63%
Ei
147
37%
 
Ääniä yhteensä: 401

oghfoghfoe
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2014 9:06 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja oghfoghfoe »

tattooed fucker kirjoitti:Lumi osui kyseiseen,mitä itse kutsun varjoihmiseksi.mm verkkokalvot silmissä saattaa tehdä tepposen,toisaalta ei.Minä en ole mikään puhumaan elämästä ja kuolemasta,mutta veikkaisin että lumeen sammuneella ole juurikaan tekemistä.Tästä olen melko varma,niinkun maailmanlopustakin.
Erittäin mahdollinen teoria. Tosin, itse haluaisin uskoa yliluonnolliseen. :roll:

Kujakatti
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ke Joulu 10, 2014 1:08 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Kujakatti »

Ostimme neljä vuotta sitten kesämökin. Aloin nähdä harmaan hahmon liikkuvan pihalla silloin tällöin. Välillä kuistin lattialaudat natisivat askelten alla, vaikka ketään ei näkynyt.

Hurjin juttu sattui, kun olin koirani kanssa ulkona. Ulkovajan takaa, jossa oli kirves ja puita hakattavaksi, alkoi kuulua puunhakkaamisen ääniä. Luulin mieheni huomaamattani mennen puita hakkaamaan, mutta ihmettelin samalla koirani käytöstä. Se seisoi hiljaa paikallaan katsoen äänen suuntaan ja nojasi minuun kuin turvaa hakien. Silloin käsitin, että mieheni ei olekaan siellä koska muuten koira olisi juossut tervehtimään. Puunhakkaamista kesti noin 10 minuttia. Se lakkasi kun mieheni tuli sisältä ja kehotin häntä menemään ulkovajalle. Siellä ei tietysti näkynyt ketään.

Hahmo liikkui pihalla kaksi vuotta. Kerran talvella pakkasessa mökille mennessämme sauna oli lämmin. Ajattelin heti, että meidät oli nyt hyväksytty. Sen jälkeen hahmoa ei ole näkynyt.

dart273
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Loka 23, 2015 9:52 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja dart273 »

On muutamia outoja juttuja tapahtunut. Tämän kuun alussa muutin uuteen kämppään. Oisinko viikon asunut tässä nii katselin sit illalla telkkaria sohvalta ja samaan aikaa tietokoneella jotain puuhasin. Puhelin oli ihan mun lähellä ja yhtäkkiä aloin ihmetellä mistä kuuluu vaimea naisen nyyhkytys. Heti tajuan että se tuli mun puhelimesta. Ihmeissäni alan sitä ottaa lähemmäs korvaa ja vielä silloinki ku laitoin sen korvalle nii kuului se nyyhkytys. Sit se loppui ja mä avaan puhelimen näyttölukituksesta nii ei mitään puhelu tietoo löydy että mä oisin johonki vahingossa soittanu (kuulosti aivan aluksi tasku puhelulta) ja ku puhelin on ollu kokoajan lattialla :shock:

Smirre
Jack Bauer
Viestit: 929
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 11:16 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Onko äiteelläs kaikk ok? Tai mahd siskollas?

Gepardi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Heinä 22, 2012 9:58 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Gepardi »

Onhan minulle tapahtunut yliluonnollista,pirun näkemisen lisäksi: Uskon avaruusolentoihin ja olen ollut kontaktissa avaruusolentojen kanssa pään sisäisesti sillä tavalla "jännästi" ja unessa. En usko,että uneni ovat vain oman mieleni tuotosta vaan olen huomannut,että niihin SELVÄSTI vaikuttaa jotkut yliluonnolliset olennot. Jotkuthan avaruusolentoihin/ufoihin uskovat ovat olleet kontaktissa avaruusolentojen kanssa TODELLA SELKEÄSTI,eli telepaattista viestintää,mutta itse en ole. Olen kuitenkin ollut kontaktissa avaruusolentoihin:Se on sellainen jännä tunne päässä......
Kyllä niitä töitä pian tekis,ajatukset ne on kun ajan vie.

Maura Isles
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: To Syys 01, 2011 9:01 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Maura Isles »

Viikonloppuna menimme puolison kanssa suhteellisen ajoissa nukkumaan seuraavan päivän menon takia. Puoliso nukahti kuin käskystä (kuten aina) ja itse jäin kuuntelemaan vastakkaisesta taloyhtiöstä kuuluvia pippaloiden ääniä. Nekin äänet siinä puolen yön jälkeen loppuivat.

Olin juuri lueskellut yön uutisia Amppareista ja laittanut pään tyynyyn kun kuulin, tosin vain toisella korvalla, koska toinen oli tyynyä vasten, kuinka takapihan terassin oven kahvaa painetaan alas kaksi kertaa. Tai se oli ensimmäinen ajatukseni. Sitten mietin että josko vaan kissat ovat hereillä ja kävivät kokeilemassa raapimispuuta. Asia vaivasi niin paljon, että kävelin olohuoneeseen, jossa molemmat kissat möllöttivät tassut kattoa kohden syvässä unessa. Kurkkasin terassin oven ikkunasta takapihalle, jossa vastasataneessa lumessa ei ollut minkäänlaisia jälkiä.

Olen kuitenkin satavarma, että kuulin "jonkinlaisen" äänen. Jokunen hetki tämän jälkeen, olin jälleen etsimässä unenpäätä, kun kuulin kaksi kertaa sellaisen sähköisen sirinän tai sellaisen ZZZZZzzzz äänen. Äänet kestivät molemmilla kerroilla alle viisi sekuntia.

Näitä unettoman mielenkiintoisia öitä...

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Sain ajatuksenvoimalla ja perkeleenmoisella päänsäryllä(keskittyminen ei kohillaan) ja päättäväisyydellä tulitikun syttymään ajatuksella.Sama kävi tyhjälle t-pussille,missä on normaali neula,sen pyörimään ja lopuksi ilmaan.Ei ole edelleenkään pakko uskoa,oikeestaan kiinnostakkaan.tai vähän jos joillain ollut vastaavaa :D
nimimerkki gepardi näit pirun?en pidä sitä yhtäänmahdottomana,kertoi olevansa asialla vai suorittamassa asiaa? dart 273,seuraavan kerran nauhoitusta,suosittelen.Sain helvetinhyvää materiaalia kun kävin sukuhaudalla,Iso mies itkee ja vie kukkia haudalle,olkaani koskettaa,oikeastaan painaa hyvällä tavalla ja korvaani kuulin "setä tässä"perskele :D Tehkää sama kun meikäläinen vuosia taakseppäin kun kivitalosta pääsin,vanhemman mummo immeisen asuntoon muutin,kaikki originaalit tamineet paikoillaan,kyllä oli "sitkeä"mummo,hävitteli kyniä,sytkäreitä,sohvat siirtyivät.Silloin otin ensimmäisiä istuntoja.Ei tykännyt,että laudankautta yhteyttä ottaisin.Tuli yksi yö ja aamu istumaan sohvalle ja tokasi tyyliin tämä on minun asunto,tehtiin kirjoittamalla säännöt selviksi.Kyllähän se taputteli olalle jasäikytti veljiä pois,ihan omaa persoonallisuuttaan.Pitkä teksti.olkootsa.yhret sille
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

jos tuo Gepardi on totta,tai sinneppäin,mistä tiedät,että on piru?paholainen,ns. huonohenki=eksyksissä oleva,yleensä itsemurhan,yllättävä tappo,douppien tahalliset överit.On kyllä semmoisiakin henkiä mitkä voi tehdä yhtä perkeleen painajaista jos saa siinä metelissä unenpäästä kiinni.damien,astaroth.tarkoituksena ei ole "hyökätä"Empä tiiä onko tuo outo tunne päässä sitten mitä.Trollaatko vai mitenkä :) En vittuillassenkaan tommosesta jauha paskaa.Se kuka sanoo,jottei ole henkistä hyvyyttä/pahuutta,on totaalisen väärässä,enkä meinaa jesus saves,tai vastaava.Puhun ihan omista kokemuksistani.koht vissiin kivityskuolema.yhet sille
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

Avatar
atakhi
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2015 11:42 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja atakhi »

Blues kirjoitti:Juurikin mietin, että ei kovin pitäisi sanoa, että: "eipä ole..."
Minul on nimittäin joku, uskomaton, taipumus siihen, että jos spontaanisti sanon, että "eipä ole..." niin se tapahtuu.

Ala-asteella koulussa, 80-luvun alussa, ystäväni putosi hevosen selästä ja mursi ranteensa.
Koulun ruokalassa sanoin, että "enpä ole koskaan pudonnut hevosen selästä". Seuraavana päivänä putosin ja makasin sairaalassa jokusen kuukauden.

Viime kesänä, eräänä ihanan kauniina kesäpäivänä tuumasin, että "eipä ole satanut pitkään aikaan..." seuraavana päivänä alkoi sade, eikä kesässä kovin montaa aurinkoista päivää ollut.

Tämän viikon tiistaina sanoin, että "eipä ole taaskaan satanut..." No nyt on. On satanut sen jälkeen.

Useasti, kun sanon, nuo sanat, että "eipä ole..." niin samana päivänä, viimeistään seuraavana niin käy.

Joskus osaan arvata ihmisten nimet, vaikken niitä voi mistään tietää, tiedän 5 minuuttia aiemmin milloin mieheni tulee kotiin. Eikä siis tule joka kerta samaan aikaan, vaan esimerkiksi kaupasta tullessa.

Tiedän ystävieni syntymättömien lasten sukupuolen ja jopa sen, että joku on raskaana, vaikkei siitä ole puhuttu kenellekään.

Outoja juttuja, mutta joskus vaan tuntuu siltä.
Siis kai oot jo kokeillu sanoa että "eipä ole koskaan euro jackpot osunut kohdalle" :D
Totuus ei löydy kaurapuurosta.

Vastaa Viestiin