Kummankin vanhempani perheet ovat kotoisin maalta, ja itslleni on aivan lapsesta saakka ollut ihan ilmiselvää, että on olemassa yliluonnollista, jossei muuten niin arkisten etiäisten muodossa. Lisäksi suvussani, äitini puolella, on jonkinnäköistä näkemisen lahjaa, aavistamme kaikki sukumme naiset käsittämättömiä asioita etukäteen, arkisemmat ovat tyyliin että ovikello soi ja tiedämme kuka on oven takana, vaikka se olisi se kaikista epätodennäköisin tulija. Sukumme miehet käyttävät meistä nimitystä Seitsemän noitaa, kuulun itse siis myös tuohon joukkoon
En ole miltei koskaan yksin, kun jotain yliluonnollista (tai, käytän mieluummin termiä
käsittämättömän luonnollista) tapahtuu, ja nykyinen miesystäväni on opetellut elämään asian kanssa. Juteltiin taannoin asiasta, ja hän totesi toisinaan olevan vähän outoa elää jonkun kanssa, joka näkee. Tulee itse erittäin skeptisestä perheestä, ja on silti ottanut nämä ihan hyvin vastaan
Mainittakoon, että perheeni on siis erittäin akateeminen, enkä ole itsekään mikään hihhuli, kuuntelen järjen ääntä kaikissa tilanteissa, ja olen tiedelehtien intohimoinen lukija.
Ainiin:
Olen huomannut suunnattoman rakkauteni koiria kohtaan johtuvan ensisijaisesti siitä, että tunnen oloni turvallisemmaksi koirien kanssa, jotka eivät mene paniikkiin jonkin yliluonnollisen tullessa kohdalle. Olen useammin kuin kerran kuullut tai nähnyt jomman kumman koirani kanssa kahdestaan asioita, joita muut eivät ole.
Meni varmaan viimeisetkin uskottavuuden rippeet, mutta menkööt