Veriryhmä määrää kohtalon

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Mark
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: Pe Syys 27, 2013 3:15 pm

Re: Veriryhmä määrää kohtalon

Viesti Kirjoittaja Mark »

Joskus yläasteella saatiin Biologian tunneilla halukkaat katsoa oman veriryhmänsä, en muista yhtään mitä kaikkia välineitä siihen tarvittiin(tulos oli toki aika varmasti suuntaa antava) mutta taisin kuulua veriryhmään A+, eli näemmä se yleisin. Kuvauksessa ei ole erikseen mainittu kumpi noista on A+, molemmissa lukee A-

En kuitenkaan tunnista noita piirteitä itsessäni, tuollainen pikkutarkka puuha kuuluu perfektionisteille ja sellainen en ole. Johtajan töihin on kiinnostusta, ei kuitenkaan mihinkään normaaleihin tehtaisiin tai virastoihin, vaan johonkin pelastustöihin ja vastaaviin. Ei siis ole minkäänlaista kiinnostusta alaisten kyykytyksen tapaisiin johtohommiin.
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Veriryhmä määrää kohtalon

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Jos tiedät oman ryhmäsi, taulukot kertovat oletko outo lintu Suomessa tai peräti kaikkialla maailmassa. Täysin riippumatta siitä uskotko em. luonneanalyyseihin.

Mitenköhän kohtalokasta olisi asua maassa jossa itselle sopivaa verta ei ole helposti tai juuri lainkaan saatavilla? Eipä olekaan aikaisemmin tullut tutkittua veriryhmien yhteensopivuustaulukoita ja veriryhmiä maittain siltä kannalta, nyt tarkistin. Wikipedia auttoi.

Jaahas, taulukot väittävät että Taiwanilla, Japanilla ja Unkarilla ei olisi minulle mitään annettavaa, ainakaan verta (jollei sitten ole rajat ylittävää veripalvelua). Minulle sopivia maita olisivat lähinnä Espanja, Brasilia ja Australia. Ei tarvittu kristallipalloa!

Kukaan kiinnostunut lähtemään veriryhmäpakolaiseksi? :mrgreen:
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1623
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Veriryhmä määrää kohtalon

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Itselläni on B+-verta. Mutta puolisoni veriryhmästä ei kyllä ole tietoa.

Allekirjoitan kyllä, että olen juuri sellainen huithapeli, kuin kuvauksessa annetaan ymmärtää. Mutta ehkäpä se on vain sattumaa.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Palle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 1:31 pm

Re: Veriryhmä määrää kohtalon

Viesti Kirjoittaja Palle »

Esimerkiksi pikkutarkan A-ryhmää edustavan ja huolettoman B-ryhmään kuuluvan liitto ei lupaa hyvää alun alkaenkaan. Siksi on tietysti hyvä selvittää veriryhmät jo tavattaessa, ennen kuin tällainen ihastus syvenee epäonnistumaan tuomituksi rakkaudeksi.

:lol:

Ex on A-plussaa ja itse olen B-. Voisin allekirjoittaa tuon. B- on aikas harvinainen, muistaakseni vain 2% suomalaisista, kuten muistakin kansoista. Faarao Ramses II oli B- ja vaalea, kuten monet muutkin naispuolisetkin muinaisen Egyptin hallitsijat. Monet -ryhmän edustajat kokevat olevansa "erilaisia nuoria". Johtuneeko aatelisesta taustasta... :mrgreen:
Vastaa Viestiin