Rikollisia unia?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Rikollisia unia?

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Aukaisin ketjun koskien unia liittyen rikoksiin, koska Raija Juutilan murhatutkinnassa näin toisen nimimerkin (hannu hanhi) sanoneen minulle unessa, että tapaukseen liittyy "ison linnun veli, ja tuo lintu on kotka". Oli sen verran mielenkiintoinen uni, että halusin kirjata ylös, jos joskus vaikka löytyisi selitys.

Viittasin myös siihen, että nykytieteen valossa asiaa - vaikka unella olisikin yhteys todellisuuteen ja ennaltatietämiseen - ei pidetä huuhaana, ja kun ehdin kerron tutkimuksista ja unista enemmän, mutta laitoin nyt ketjun alkuun ennen kuin unohdan koko asian.

Pohdimmeko siis nukkuessammekin keskenämme näitä rikostapauksia?! Onko se mielestäsi mahdollista?
Alethes doksa meta logu
Kapital
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: To Tammi 08, 2009 4:29 pm
Paikkakunta: Itä

Re: Rikollisia unia?

Viesti Kirjoittaja Kapital »

No eihän tuo ihme ole. Aivot prosessoi asioita unessa, jos joku asia mietityttää. Näinhän se menee ihan normaalikaavan mukaan.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Rikollisia unia?

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Mun aivojen prosessissa on kyllä sitten joku vika.

Näin unta,että olin psykologi,joka pohti syitä Columbinen verilöylyyn.

Päätelmäni,unessa oli se,että pojat olivat homoseksuaaleja ja toisella oli ollut syrjähyppy Adam Lamberin kanssa (unessa missä oli "kohtaus",jossa poika oli ravintolassa Lambertin kanssa,pettämässä tosta.Harris ja Klebold ikään kuin sulautuivat yhteen eli kyseessä oli toinen,mutta kumpi,vai molemmat).

Päätelmäni,psykologina,oli se,että Lambert syrjähyppy,oli ajanut poikien suhteen kriisiin,mikä aiheutti verilöylyn.He siis rakastivat toisiaa,mutta toinen ei kestänyt sitä,että toinen oli pettänyt Lambertin kanssa ja toinen ei kestänyt sitä,minkä oli suhteelle aiheuttanut.

Todella kirkkaana oli uni mielessä,kun heräsin.Lambertin kohtalo jäi siinä auki.Hän oli (unessa) kateissa,mahdollisesti surmattu Harrisin ja Kleboldin toimesta, näin oli epäily. Mutta silti tiesin,että Lambert mihinkään kadonnut ole,tuollahan se Saulin kanssa poseerailee lööpeissä.

Näin aamulla hymyilyttää koko uni,Lamberilla oli ikää -99,mitä?Hyvä kun oli syntynyt :mrgreen:

Mä luulen,että unen ainoa merkitys on se,että olen pyörinyt täällä liika.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Rikollisia unia?

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Mä olen jo kahteen kertaan nähnyt unta jyrkästä meren rannasta jossa mulla on jokin ratkaisu jonkun kadonneen tapaukseen ja löydän roskapussin jossa on yksityistä materiaalia vuodelta 2008 tai 2009. Heitän sen aina mereen ja aina se palaa takaisin rantaan. En koskaan ole katsonut mitä siellä on koska pelkkä sisältö jostain syystä kauhistuttaa mua.

Viime yönä samassa unessa mä olin yksi television rikostutkijoista ja näyttelin mielisairasta muiden kanssa vankimielisairaalassa jotta jokin tapaus saatiin ratkaistua. Kun muistais että mikä. Ja jouduin murhaajaporukan kovakouraiseen käsittelyyn. Katsoin eilen yhden väkivaltafilmin, lienee tullut siitä.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Rikollisia unia?

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tuolla Tulilahti-ketjussa oli keskustelua/kuva tuokkospoika Ruuskasesta.
Kirjoitan tänne huuhaa-osioon, koska huuhaata asiani on eli eräs uni, jonka näin. Unen näöstä on kulunut jo jonkun aikaa, mutta tuohon aikaan en mitenkään erityisesti pohtinut Tulilahden tapahtumia, joskin se on aina ollut yksi kiinnostavimmista rikoksista.

Unessa olin Eine Nyyssönen. Olin jossakin metsäisessä maastossa mahallani piilottelemassa itseäni. Minulla oli vaatteet ylläni.
Aivan läheltä kulki mies, jonka tiesin etsivän minua. Miehellä oli sarkapusakka ja saapashousut sekä saappaat ja lätsä päässä.
Mies ei ollut Runar, hän oli pidempi.
Miehen ja minun väliini jäi jotain pensaikkoa tai taimistoa. Ryömin eteenpäin ja näin ystäväni Riitan makaavan selällään. Hänet oli riisuttu. (Oikeastihan Riitalla oli vaatteet yllään osittain ainakin, kun hänen ruumiinsa löydettiin)
Ymmärsin heti, että hänet oli raiskattu. (Oikeastihan näin ei ollut)
Menin Riitan luo ja tajusin, että hän on kuollut. Päätin paeta miestä nousemalla jonkinlaista rinnettä ja pakenemalla vasemmalle.
Sitten heräsin!
Uni oli ahdistava ja kerroin siitä eräälle rikosharrastajalle tuolloin.
Vasta muutama viikko sitten näin (ilmeisesti tuon samaisen) kuvan Ruuskasesta, jonka Laasti nyt on Tulilahti-ketjuun pannut. Hätkähdin melkoisesti - hänhän oli uneni mies!

No, huuhaa on huuhaata ja unet unia. Uneni ei tee Ruuskasesta murhaajaa. En ole myöskään uneni vuoksi häntä epäilemässä vilpistä lausunnoissaan, olen ollut sitä mieltä jo kauan.
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Rikollisia unia?

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Mä oon nähny unia missä mun työt ja murha.info sekoittuu :D yleensä se kaava on sama eli täällä käsittelyssä olevat kadonneet/selvittämättömien henkirikosten uhrit on mun työkavereita tai on meillä keikalla. Sit yritän olla ihan normaalisti vaikka tiedän että hei sähän oot kateissa :D teen ilmeisesti liikaa töitä. Liikaa minfoa? Ei ikinä
Vastaa Viestiin