Selvännäkijät?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

tapauksen tiedän kuka näki unessa 4 kpl sukulaisia kuolevan ja aivan samalla tavalla,kuin unessa.Dokkaria en saa tähän hetkeen,missä oli vastaavanlainen tapaus jenkkilässä.Ei ole helppoo.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

Jaakko Terävä
Harjunpää
Viestit: 339
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:16 am
Paikkakunta: Vantaa

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja Jaakko Terävä »

Nainen, jonka sukunimi on Kontio, näkee hyvin. Henkiäkin.
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Tracker kirjoitti: On olemassa "ehdoton lukko" joka estää tuon :) (sen murtamalla vihkiytyy mustaan magiaan)

Tämähän menee mie-len-kiin-toi-sek-si. Kerro ihmeessä lisää!
Oisko mahdollisesti lukkoseppä-kirjallisuutta saatavilla jossain? :)

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Tiina kirjoitti:
Tracker kirjoitti: On olemassa "ehdoton lukko" joka estää tuon :) (sen murtamalla vihkiytyy mustaan magiaan)

Tämähän menee mie-len-kiin-toi-sek-si. Kerro ihmeessä lisää!
Oisko mahdollisesti lukkoseppä-kirjallisuutta saatavilla jossain? :)
Siitä vikasta huoneestahan

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 23#p772728

kerran jo mursit lukon joka oli juuri se "ehdoton lukko", :wink: taasko pitäisi?

Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2785
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Tiina kirjoitti:Eiköhän selvännäkijät ole huijausta, koska jotenkin olen taipuvainen uskomaan, että jos joku selvästi näkisi, niin ennustaisi tulevan perjantain eurojackpotin oikean rivin ensimmäisenä ennustuksenaan ja lopettaisi moiset hanttihommat siihen...
Ainakin itse toimisin näin... :D
Ei suinkaan. Väitän että kyseessä on eräänlainen aikojen saatossa ihmiseltä surkastunut aisti, joka perustuu suurelta osin tavallaan päättelykykyyn, havainnointiin ja asioiden alitajuiseen tiedostamiseen. Sillä ei lotonumeroita ennustella, mutta sen sijaan sillä saattaa aistia ja tietää asioita, joita ei muutoin kaikki havaitse normaalisti.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä

Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

SYLWAR kirjoitti:
Ei suinkaan. Väitän että kyseessä on eräänlainen aikojen saatossa ihmiseltä surkastunut aisti, joka perustuu suurelta osin tavallaan päättelykykyyn, havainnointiin ja asioiden alitajuiseen tiedostamiseen. Sillä ei lotonumeroita ennustella, mutta sen sijaan sillä saattaa aistia ja tietää asioita, joita ei muutoin kaikki havaitse normaalisti.
Hmmm... tai sit se on ihmisille pikkuhiljaa evoluution myötä voimistuva aisti/ominaisuus - "jää nähtäväksi" :D
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !

ViperFace
Martin Riggs
Viestit: 634
Liittynyt: Ma Tammi 20, 2014 1:33 pm

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja ViperFace »

SYLWAR kirjoitti:
Tiina kirjoitti:Eiköhän selvännäkijät ole huijausta, koska jotenkin olen taipuvainen uskomaan, että jos joku selvästi näkisi, niin ennustaisi tulevan perjantain eurojackpotin oikean rivin ensimmäisenä ennustuksenaan ja lopettaisi moiset hanttihommat siihen...
Ainakin itse toimisin näin... :D
Ei suinkaan. Väitän että kyseessä on eräänlainen aikojen saatossa ihmiseltä surkastunut aisti, joka perustuu suurelta osin tavallaan päättelykykyyn, havainnointiin ja asioiden alitajuiseen tiedostamiseen. Sillä ei lotonumeroita ennustella, mutta sen sijaan sillä saattaa aistia ja tietää asioita, joita ei muutoin kaikki havaitse normaalisti.
Tai sitten sitä ei ole ja kyse on vain hyvästä esiintymisestä ja petkutuksesta.
https://www.youtube.com/watch?v=U8EqdUYqlpY

Mitä tulee johonkin Ennustaja-TV:n tyyppeihin, niin nehän kyselevät kovasti soittajan elämästä ja kuuntelevat tarkaan. Hyvin vähäisistäkin puheista pystyy tekemään valistuneita arvauksia ihmisen elämäntilanteesta. Pari viikkoa sitten pubissa vieressäni istui noin nelikymppinen heppu joka sanoi kaverilleen, että "meni elämä uusiksi kun tuli tämä tietoon." Huomasin, että heppu oli ajellut päänsä kaljuksi ja kysyin, että saako udella mistä on kyse. Arvasin sitten tuolta pohjalta, että kaverilla oli diagnosoitu syöpä äskettäin. Noilla kriteereillä taidan olla selvännäkijä.

Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2785
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Television ennustajat ja muutkin rahan perässä juoksevat kaikeinlaiset "selvännäkijät" on ihan silkkaa sontaa ja huijausta. Hiukan kuin vanhanajan sirkuksen mustalaisteltta, jossa katsellaan hiukan kortilla, miten se rahakkaan valkolaistollon tulevaisuus menee. :mrgreen:
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä

Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2785
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Yleensä ne parhaimmat jutut on ilmaisia joita ei voi rahalla ostaa, tämä on juuri vähän samaa settiä. Esimerkiksi eläimiä ei voi ostaa selvännäköpuuhiin, mutta usein ne vaan jostain syystä tietää esim omistajalleen tai muulle pitämälleen ihmiselle käyneen kalpaten vaikka satojen kilometrien päässä. :roll:
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja garcia »

Se sama vaisto voi olla myös ihmisellä. Eläimet ei vaan osaa puhua meidän kieltä.

Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2785
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

garcia kirjoitti:Se sama vaisto voi olla myös ihmisellä. Eläimet ei vaan osaa puhua meidän kieltä.
On todellakin, joillakin herkempi joillakin taas vähemmän herkkä ja kun siihen törmää ihan itse, se ei aina välttämättä kovinkaan paljon naurata. Syytä miten tälläinen vaisto pohjimmillaan toimii, on tullut mietittyä pohjamutia myöten vailla vastausta. Ehkä se on se, jota itse pidän todennäköisenä, eli erillainen alitajuinen havaintokyky, jota ei tiedosta. Ufoin ihan arkipäiväinen juttu johon olen koskaan törmännyt oli eräs nyt jo aikuinen kaverin lapsi vaippaiässä 80 luvulla, joka alkoi aina parkumaan, hyvissä ajoinen, ennen kuin useiden satojen metrien päässä oleva palolaitoksen sireeni alkoi huutamaan hälytystä. Kävimme useaan kertaan jopa siinä ihan palolaitoksen pihassa notkumassa ja kuuntelemassa, kuuluuko sieltä joku ääni, mutta ei sieltä mitään niin kovaa ääntä hälytyksen aikoihin kuulunut, että sen olisi edes teoriassa kuulla satojen metrien päähän. Harmiton ilmiö, mutta perin outo...
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä

rahima
Hetty Wainthropp
Viestit: 473
Liittynyt: Ti Marras 08, 2011 7:37 pm

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja rahima »

Olen kiinnostunut paranormaaleista ilmiöistä ja lähdössä ensi kesänä Ultra-päiville.En tiedä,onko kellään selvänäkijän lahjat. Toisilla on intuitiokykyä,empatiakykyä ja jotkut yrittävät esittää sellaista. Matka Ultrapäiville on ollut pitkä. Jouduin työpaikkakiusatuksi. Kiusaaja osui minun triggeripisteeseen, hän ei pitänyt minua ihmisenä lainkaan. Minut esineellistettiin tavaraksi,jonka hän omistaa. Kävin pitkän tien. Löysin Ihmeitten oppikurssin ja anteeeksiannon ja sitä kautta tien näihin paranormaaleihin asioihin. Minun ei tarvitse näitä uskoa tai olla uskomatta. Minä vain elän ja koen näitä asioita.
Tapasin erään henkilön kauan sitten. Hän oli manipulatiivinen,hyvä puhumaan mutta työelämässään epäonnistunut. Hän oli koukussa huumelääkkeisiin tai myikö niitä. Luulen,että myi. Sitten näin erään lehden,näitä lehtiä,joissa selvänäkijät mainostavat hänen ilmoituksensa, jossa hän mainosti ja kauppasi mm. selvännäkijän palveluitaan. Hän oli huijari ja silloin ajattelin,että kuinka moni muukin näistä ilmoittelijoista on huijari.

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

95% täyttä kusetusta.saisivat painua kaikkineen seteleineen.Pidin tuossa istunnon parihetkee taakseppäin.Näin vision,mitä suurimpiirtein piti paikkaansa.meni hetki ja kaikki tapahtui.Laudalla tein.Näin kellon aikoja ja kyseisiä henkilöitä.Elä tee,jos et tiedä mitä teet.Toi 5 % onneksi on olemassa.Ne ei televisioissa pörrää.Ehkä parempi.Voisin vaan kuvitella teatteri ryhmän lautaan koskemassa.kellokoski ja niuva kävisi hakemassa.Olen kyllä aika kriittinen mm.kädestä ja korteista lukua.Mitenkähän onnistuu lukeminen korteista jos kyseinen henkilö on vaikka 20 metrin päässä.Open your mind
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17033
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Selvännäkijöiden, verenpysäyttäjien ja huikeiden tarinoiden oma lehti oli aikoinaan Tuntematon. Olikohan Ultra-lehden edeltäjä.
Tuntematon.jpg
Tuntematon.jpg (135.78 KiB) Katsottu 11721 kertaa
Kuinkahan tämä jugurttipurkkiennustajan uumoilut osuivat kohdalleen...?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Selvännäkijät?

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Miksi nämä selvänäkijät antavat kadonneiden ihmisten ja selvittämättömien henkirikosten uhrien läheisten kitua epätietoisuudessa? Siitä vaan käymään listaa läpi ja kertomaan, missä kadonneet ovat ja kuka tappoi. Työsarkaa piisaa, joten tekemisen puutetta ei tule.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Vastaa Viestiin