Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Dandy Dandridge
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Elo 12, 2011 2:33 pm

Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja Dandy Dandridge »

Mitä ajatuksia kyseinen yksi kuuluisimmista suomalaisista paranormaaliuden sanansaattajista herättää?

Varmaan joten kuten tuttu henkilö valtaosalla. Entinen Lapin lääninlääkäri, joka 70-luvulla alkoi perehtymään meditaation kautta kuoleman rajan tuonpuoleiseen elämään ja niin pois päin. Kirjoitti tästä kansainvälisen best sellerin "Kuolemaa ei ole" ja nousi julkisuuteen. Tämän jälkeen alkanut puhumaan paljon ufologiasta, mind controllista, salaliitoista ja muusta yhä vuosi vuodelta hurjemmasta. Asuu Norjassa ja tiedustelupalvelut koittavat jatkuvasti hiljentää leidiä siinä onnistumatta, koska joku universaali taho suojelee häntä.

Kävin Jyväskylässä syksyllä kuuntelemassa luentoaan ja oli kyllä erittäin vakuuttava esitys. Kertakaikkiaan mahtava puhuja, joka viljeli myös huumoria väliin.

Luento keskittyi lähinnä mind controlliin, eli meihin tietämättömiin tavallisiin kansalaisiin istutetaan mikrosiruja ja meitä voidaan näin ollen hallita, tunteet voidaan muuttaa ym. Näitä siruja on elintarvikkeissa, hengitysilmassa, rokotteissa, vaikka missä...

Onko tämä totta vai ei? Mielestäni on olemassa muutava vaihtoehto:

A) L-K puhuu totta tai ainakin uskoo kaiken saamansa tiedon olevan totta. Omat kokemukset ovat tosia.
B) L-K on psyykisesti sairas.
C) L-K valehtelee tietoisesti ja tekee vain rahaa.
D) L-K on osittain perillä asioista (henkimaailma esim.) mutta sitten joko sekoittanut niillä päänsä tai joku on syöttänyt tälle väärää informaatiota, joten mind controllit ja muut ovat jonkun sortin väritystä.

Itse olisin kallellaan tuon viimeisimmän vaihtoehdon puolelle.

Mielenkiintoista on, että monet saman alan ihmiset (esim. David Icke) ovat samaa mieltä muun muassa noista henkimaailman asioista ja kuinka sielu siirtyy ruumiista eteenpäin kuoleman jälkeen aikanaan seuraavaan ruumiiseen ja kuinka on olemassa vain yksi uskonto ja se on rakkaus. Näistä asioista puhuu todella moni, mutta sitten loppuosa jutusta vaihtelee erittäin paljon. L-K kehuu estoitta David Icken ajatuksia, mutta toteaa tämän liskoteorian olevan täyttä roskaa.

Mitä olette mieltä?

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Itsekin olen taipuvainen viimeisimmän vaihtoehdon kannalle. Oma mielipiteeni on, että kyllähän näillä "alan ihmisillä" saattaa olla jos vaikka mitäkin tuonpuoleista tietoa, mutta siinä vaiheessa kun sieltä alkaa tulla kaikenmaailman "kokomaailman teorioita" lienee syytä iskeä jarruja päälle.

Jutut salaliitoista, ufosieppauksista, kuun pimeän puolen humanoideista jne. alkavat jo olla liian paksua kamaa. Tuskin noita nyt ihan rahan ansaitsemisen takia sepitetään, pikemminkin on tainnut mennä ns. mopo käsistä.

Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Se, että Luukanen-Kilde saisi uskomattomia paljastuksia suoraan "nimettömiltä tahoilta" eri maiden puolustusvoimien tai NASA:n huipulta, kuulostaa... tuota ööö... hiukan epätodennäköiseltä.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain

Eddie Hitler
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 11:34 am

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja Eddie Hitler »

Alkaa olemaan keskustelunaiheet vähissä kun kaikenmaailman pikku-ukkojen kanssa juttelevien kylähullujen uskottavuuttakin pitää oikein pohtimalla pohtia.

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tästä muijasta kuulin/luin aikanaan jutun, että oli kertoillut humanoidien napanneen hänet (taas kerran) ja mitä kaikkea. Rauni-Leenalle kävi sinänsä ikävästi tämän kertomuksen kohdalla, että hänet oli juuri tuona aikana nähty Hesperian yökerhossa - ja aivan tuhannen päissään!
Onhan se tietysti mukavampi ukolleen kertoa joutuneensa humanoidien sieppaamaksi, etenkin kun on saattanut illanvietolla olla vielä jälkivaikutuksia seuraavanakin päivänä.

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Jos Rauni- Leenalla on ollut tälläinen ufonurkan tapainen "kontakti"=D...
.....
"Minulla oli todella raju ufo-kontakti. Kaksi humanoidia kaappasi minut alukseensa Kolmen sepän patsaalta. Humanoidien alus oli sininen, jossa vilkkuivat valot ylätasossa. Kaksi todella ronskia humanoidia tarttui minua niskasta ja paiskasivat minut aluksensa lastiruumaan, jossa oli myös koirahumanoidi, joka nuoli minua naamasta. Alus irtautui maan vetovoimasta ja lähti kohti Töölöä, jolloin minä vaivuin siinä vaiheessa kosmiseen avaruusuneen, josta heräsin sitten yllättäen, kun alus sitten telakoitui emäalukseensa rajusti vavisten. Tuolloin minä aloin voimaan pahoin ja minun suustani lähti ikään kuin sellaista avaruusliejua, joka oli jonkinlaista makkarapalojen näköisillä kimpaleilla kyllästetty.

Aamulla suustani lähti vielä kummallista avaruushöyryä, kun heräsin Starttipubista. Minusta oli ilmeisesti otettu jotain koepaloja, sillä otsassani oli euron kokoinen läntti ja hampaani heiluivat todella hälyttävästi.

- Ugrilampaat ufonurkka 1999

rahima
Hetty Wainthropp
Viestit: 473
Liittynyt: Ti Marras 08, 2011 7:37 pm

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja rahima »

Olen näitä ufojuttuja jonkin verran miettinyt. Yleensä ufoista puhuvat vaikuttavat terveiltä siten, että mielisairauden oireita ei tule esille. He eivät ole psykiatrisen hoidon piirissä, eivät sinne hakeudu, eivät koe olevansa sairaita. Terveydenhuollossa heitä ei myöskään pidetä sairaina.
Ilmeisesti kyseessä sellainen ilmiö, että näitä kokemuksia omaavia pitäisi enemmän tutkia.Kyseessä vähän samanlainen asia kuin sähköallergia, joka ilmeisesti onkin ihan tosiasia ja "sairasta rakennusta" potevat. Erona se, että nämä allergiset tarvitsevat sairauslomaa, mutta ufoja näkevät eivät tarvitse. Toisaalta näyttää siltä, että ufoja näkevät ovat muista syistä hakeutuneet eläkkeelle.

rahima
Hetty Wainthropp
Viestit: 473
Liittynyt: Ti Marras 08, 2011 7:37 pm

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja rahima »

Kirjoitanpa tähän vielä ajatuksiani laajemminkin näistä paranormaaleista ilmiöistä.Jotkut ilmiöt voidaan tieteellisesti todistaa, toiset ilmiöt taas sellaisia, että niitä ei nykytietämyksen mukaan voida todistaa.Sellaisia todellisia kokemuksia voivat olla esim. ruumiista poistumisilmiöt. Kyseessä ei ole mielisairaus. Sitten tietysti mielisairaiden kokemukset ovat heille itselleen tosia.
Viime aikoina olen ihmetellyt näitä paheksuttuja tarinoita, joissa on kerrottu mm. että pappi Markku Koivisto on yrittänyt herättää kuolleen ja Pirkko Jalovaara on ajanut demoneita pois sairaista. Niinhän Jeesuskin teki, eikä sitä pidetä sopimattomana. Ajatellaanko niin, että 2000 vuotta sitten tällainen toiminta oli mahdollista, mutta ei enää. Joku voi sanoa, että Jeesus ei ollutkaan ihminen, vaan puolijumala. Tämä tarkoittaa, että 2000 vuotta sitten oli puolijumalia, mutta ei enää.No, tästä voi päätellä, että pidän uskontoja samaan sarjaan kuuluvana kuin ufojuttuja. Miksi ufoja näkeviä pidetään jotenkin tärähtäneinä, mutta syvästi uskonnollisia ihmisiä ei pidetä. Onko Jeesukseen uskova arvokkaampi ihminen kuin ufoihin uskova? Mielestäni kyse on samantyyppisestä asiasta. Ihmisellä on taipumusta tavoitella nykytietämyksemme ulkopuolella olevia asioita. Se on ihan hyvä asia...

Julma Elin
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Huhti 21, 2008 11:16 am

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja Julma Elin »

^ pitäisikö vähän laittaa niitä valoja päälle. Sen verran jämäkkää matskua.

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

No mutta. Jos joku todistettavasti pystyisi ihmetekoihin nykypäivänä, hänet kannattaisi vaientaa. Olisihan se äärimmäisen epämukavaa tietää, että joku voi vaikka nostaa toisen ilmaan pelkän ajatuksen voimalla, jos sellaista tapahtuisi. Uhka on konkreettinen jos se on lähellä. Kaukaisempiin uhkiin ei tarvitse puuttua. Sekin olisi hieman epämukavaa jos puolet ihmisistä kertoisi tavanneensa humanoideja vaikka minulta se kokemus puuttuu. Heräisi kysymys olenko kosmisesti katsottuna vähemmän arvokas kuin ne muut, kun ufoukot eivät kunnioita vierailullaan minua.

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

TiiaStiina kirjoitti:olenko kosmisesti katsottuna vähemmän arvokas kuin muut, kun ufoukot...

:evil: ...edes ne Tiinan kuvaileman kaltaiset :evil:
TiiaStiina kirjoitti:eivät kunnioita vierailullaan minua
:cry: :cry: :cry:

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

rahima kirjoitti:Kirjoitanpa tähän vielä ajatuksiani laajemminkin näistä paranormaaleista ilmiöistä.Jotkut ilmiöt voidaan tieteellisesti todistaa, toiset ilmiöt taas sellaisia, että niitä ei nykytietämyksen mukaan voida todistaa.Sellaisia todellisia kokemuksia voivat olla esim. ruumiista poistumisilmiöt. Kyseessä ei ole mielisairaus. Sitten tietysti mielisairaiden kokemukset ovat heille itselleen tosia.
Viime aikoina olen ihmetellyt näitä paheksuttuja tarinoita, joissa on kerrottu mm. että pappi Markku Koivisto on yrittänyt herättää kuolleen ja Pirkko Jalovaara on ajanut demoneita pois sairaista. Niinhän Jeesuskin teki, eikä sitä pidetä sopimattomana. Ajatellaanko niin, että 2000 vuotta sitten tällainen toiminta oli mahdollista, mutta ei enää. Joku voi sanoa, että Jeesus ei ollutkaan ihminen, vaan puolijumala. Tämä tarkoittaa, että 2000 vuotta sitten oli puolijumalia, mutta ei enää.No, tästä voi päätellä, että pidän uskontoja samaan sarjaan kuuluvana kuin ufojuttuja. Miksi ufoja näkeviä pidetään jotenkin tärähtäneinä, mutta syvästi uskonnollisia ihmisiä ei pidetä. Onko Jeesukseen uskova arvokkaampi ihminen kuin ufoihin uskova? Mielestäni kyse on samantyyppisestä asiasta. Ihmisellä on taipumusta tavoitella nykytietämyksemme ulkopuolella olevia asioita. Se on ihan hyvä asia...
Eräs minfon parhaista kirjoituksista!

Pisti miettimään, kun EU:sta irti pyrkivälle Britanian pääministerille muistutettiin kala ja chip -annoksesta (Katainen) ja keskustelu käytiin muutenkin "ruoka-annoksiin" verhoten viime tammikuussa.

Eikä kyllä yhtään helpottanut kun ko. koodilla löysin eräitä tutkimuksia Norjasta.

Onko teiltä mennyt ohitse uutinen, että kuolleelta Jacksonilta oli löytynyt ruumiinavauksessa implantti (mikrosiru)? Ovat pitkään väittäneet, että on olemassa määrätty tähtikaarti, joita sponssataan ja käytetään hyväksi ihmisten ajattelun manipuloinnissa ja ohjataan näiden implanttien kautta. En nyt muista tuon ohjelman nimeä.

Sanotaan, että koko juttu Michael Jacksonin aseman ja kuuluisuuden suhteen on lähtenyt liikkeellä siitä, että hänen isänsä myi häntä jo lapsena hotelleissa isorikkaille, nimekkäille Amerikkalaisille miehille. Löydätte tietoa googlaamalla - ainakin englanniksi.

Itselläni ei ole mitään tarvetta suhtautua Rauni-Leena Luukkaseen - sen enempää kuin mihinkään muuhunkaan - uskoon perustuvalla mielipiteellä, voi vain todeta, että itselläni ei ole kokemusta.

Toivoa vain sopii, ettei eräiden pilkka osu vielä omaan nilkkaan - tai ainakin se kertoo sen, etteivät ole perehtyneet nanoteknologiaan...
Alethes doksa meta logu

Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Olen lukenut Luukasen kirjoista tämän "Kuka hän on?", sen jossa on humanoidi kannessa. Koko kirja on alusta loppuun hengästyttävää vyörytystä erilaisista salaliittoteorioista ja varsin viihdyttävä lukukokemus ufohulluille ja scifihörhöille. Minulle on lopulta kuitenkin jäänyt epäselväksi, miksi salaliitot ja USA:n vehkeily ufojen kanssa sitten ovat? Mikä on tuon väitetyn salaliiton sisältö ja sen perimmäinen syy?
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Oletan myös joskus lukeneeni jotakin kyseiseltä rouvalta, mutta ei ole jäänyt mieleen.

Tämä avaruusaihe on itselleni todella vieras, vaikka eräs tärkeä uneni liittyykin siihen, mutta ilmeisesti oma mieleni ei vain sisäistä tuota aihetta.

Itse en tunne sanaa "salaliittoteoria", koska moisella leimalla ihmisiä estetään - jopa kielletään - ajattelemasta ja kyseenalaistamasta. Se on minusta jo itsessään salaliittoa aivoja vastaan. En voi käsittää, että täällä meidän vajavaisen ymmärryksen maailmassa voisi olla jotakin, jota ei voisi pohtia, koska "se on salaliittoteoriaa"?!

Kun lukee Euroopankin historiaa kahdelta tuhannelta vuodelta, niin mitä se on kuin silkkaa kansan höynäyttämistä, silkkaa juonittelua ja toteutuneita pitkän suunnitelman salaliittoteorioita - mutta totta - mitä siihen nyt avaruusoliot ja alienit liittyy?!

En minä vain tiedä, mutta en minä myöskään tiedä ketä me olemme tai mistä tulemme, tai mistä kaikki sai alkunsa. Enkä tiedä sitäkään, että mihin avaruus loppuu. Mutta sen väitän tietäväni, että kaikella on tarkoituksensa ja merkityksensä.

Omaa oloanikin luonnehti erittäin osuvasti eräs kirjailija Valtaojan ohjelmassa Kolme kulmaa kosmoksesta, kun keskusteltiin siitä, että onko muilla planeetoilla elämää, jolloin hän totesi, että miksi aina mietitään missä muut ovat, eikä ihmetellä missä me olemme, jos täällä ei ole muita.

Eräs asia: puhut kirjan kannessa olevasta alienista, humanoidista, niinkö? Onko kaksi silmää? Yksi asia mistä olen melko varma, jos alieneita on, heillä ei todellakaan ole kahta silmää, koska kyseessä on kaksiaivoisten ominaisuus - siis maapallolla elävän.

Tästä yhteistyöstä avaruusolioiden kanssa - en ole lukenut, mutta olen kuullut, että kyseessä on geenien manipulointi, joten olemmeko vain jättisuuren laboratorion hiiriä?!

Mutta ollaan nyt edes helvetin hyviä hiiriä sitten!
Alethes doksa meta logu

Timppa
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 11:43 am

Re: Rauni-Leena Luukanen-Kilde

Viesti Kirjoittaja Timppa »

devil_doll kirjoitti: Minulle on lopulta kuitenkin jäänyt epäselväksi, miksi salaliitot ja USA:n vehkeily ufojen kanssa sitten ovat? Mikä on tuon väitetyn salaliiton sisältö ja sen perimmäinen syy?
Jostain kummasta tempaistiin tännekin liuta nimimerkkejä dissaamaan Rauni-Leenaa. On ilmeisesti tainnut lipsauttaa jotain tärkeää, kun salaliitolaiset haluavat varmistaa, ettei häntä kukaan uskoisi ;-)
* Älä ruoki trollia! *

Vastaa Viestiin