Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

En kovin paljon yllättyisi jos Paranoid? palaa tänne kirjoittamaan:

"Menehtynyt? Kuka sellaista väittää? En minä ole menehtynyt."

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Minä mietin samaa kuin MaSaOne eli kirjoittajalla oli kova kiire tehdä tunnukset tuodakseen asian julki, mutta jäikin sitten miettimäänkin muutamaksi päiväksi jotain ...mitä?
Mahdotontahan se ei ole, että Paranoid?ista olisi aika jättänyt, mutta ehkä asia kuitenkin on niin, että hautaamme vain hänen nimimerkkinsä.
Tuli mieleeni myös mahdollisuus, että alkoiko Paranoid? pelkäämään jotakin ja halusi näin "poistua keskuudestamme".
Niin tai näin, ikävä juttu, sillä opin pitämään hänestä ja olisin halunnut tietysti monien muiden tavoin kuulla mummelitarinan loppuhuipennuksen.

peteme
Neuvoja-Jack
Viestit: 569
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:10 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja peteme »

Mä luulen että tää Riikka on se mummeli.

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Vaikka kaksoisnikkeily on kiellettyä niin Paranoidille soisin tämän kerran sen toisen tai vaikka kolmannenkin nimimerkin. Kuka nyt jaksaisi aina vain olla paranoid? jota pommitetaan kysymyksillä.

Lieneekö kuitenkin toiveajattelua että hän palaisi, vaikea sanoa, mutta saahan sitä toivoa.

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Saiko kukaan muuten linkkiä niihin Paranoidin? Youtube-videoihin mummelista?
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Niille, jotka jäivät "edesmennyttä" nimimerkki Paranoid?:ia kaipailemaan, suosittelen siirtymään tämän saman osaston "pääkallo korvis, vainot" -nimiseen ketjuun.

Vaikkei kai saisi, nauran täällä makeimmin minfossa koskaan. :lol: (en sairaille ihmisille vaan ihmisten hyväuskoisuudelle :mrgreen:)
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Avatar
Gin
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Pe Tammi 15, 2016 7:48 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Gin »

Kissankello kirjoitti:Niille, jotka jäivät "edesmennyttä" nimimerkki Paranoid?:ia kaipailemaan, suosittelen siirtymään tämän saman osaston "pääkallo korvis, vainot" -nimiseen ketjuun.

Vaikkei kai saisi, nauran täällä makeimmin minfossa koskaan. :lol: (en sairaille ihmisille vaan ihmisten hyväuskoisuudelle :mrgreen:)


Mjoo, eihän tämä kovin uskottavalta oikein kuulosta. Alkuun kyllä vielä ihan mahdolliselta, mutta sitten itse lopetin ketjun seuraamisen kun satuin katsomaan op:n profiilin ja havaitsin että oli jo aiemmin pistäny vireille hieman trollahtavan ketjun, jossa kertoo vahingossa heittäneensä naapuriaan kivellä päähän. :roll:

Muutenkin ketjussa niin monia trollin piirteitä, ensinnäkin jo pelkkä otsikko tuo mieleen taannoisen "homotalo-trollin", joka palkittiin vuoden parhaaksi trolliksi, tai jotain vastaavaa. Lisäki mm. ensin kertoo, ettei mökille ole menossa porukkaa ennen kesää, mutta sitten pian onkin lähdössä mökkeilemään kavereidensa kanssa. Ilmeisesti loppui kirjoittelun aiheet, niin piti keksiä jokin käänne. Tämän jälkeen taas kirjoittelijalta lopahti mielenkiinto koko hommaan ja lopuksi päätti väin lopettaa ketjun kommentoimalla aiemmin varastoon tekemällään nickillä, jota varmaan piti alunperin käyttää johonkin vastaavaan trolliin.

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Kissankello kirjoitti:Niille, jotka jäivät "edesmennyttä" nimimerkki Paranoid?:ia kaipailemaan, suosittelen siirtymään tämän saman osaston "pääkallo korvis, vainot" -nimiseen ketjuun.

Vaikkei kai saisi, nauran täällä makeimmin minfossa koskaan. :lol: (en sairaille ihmisille vaan ihmisten hyväuskoisuudelle :mrgreen:)
Onhan tämä huvittava juttu. Tietysti kuka tahansa ihminen voi kuolla nuorenakin, mutta en jostakin syystä usko tämän kyseisen paranoidin poistumiseen muuten, kuin että päätti vaihtaa nimimerkkiä, kun oli ensin vienyt porukkaa kuin jänistä korvista. Itse en usko että olisi olemassakaan mitään 2metrin mummeleita, jotka pelottelevat porukoita tähän tyyliin mitä tässä ketjussa on meille esitetty. Mutta ei siinä mitään, jos kyseisellä nimimerkillä oli hauskaa toisten kustannuksella, niin ok.

Tuo pääkallo&korvakorujuttu on samaa puppua :mrgreen:
Gods made heavy metal.

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Eihän näitä juttuja kannata lukea niin ryppyotsaisesti! Minusta tämä oli mukava ketju ja oli viihdyttävää miettiä eri vaihtoehtoja, vaikkakin kertomus vaikutti heti alkuunsa epäuskottavalta. Itse en ainakaan olisi lainkaan pahoillaan, vaikka tietäisin satavarmasti, että tämä oli keksitty tarina. Onhan osaston nimikin Huu haa.

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Aivan samaa mielta kanssasi. Huu Haa osasto on huuhaa ketjuille, joten Paranoid? pani sen aivan oikeaan paikkaan. Itse ainakin seurasin sita innolla (kuten myos "heitin vahingossa naapuriani kivella paahan" -ketjua). Molemmat olivat tosi hauskoja ja nyt kaipaan Paranoid?ia. Please, come back Paranoid? to amuse us!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson

TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja TooToo »

Hienoa, että lääkitys on nyt kohdillaan, vaikka kevät onkin pahaa aikaa ja junan alle moni niin silloin halajaa..Innolla odotan 3 metrisen mymmelin tarinaa seuraavaksi.

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Destiny »

aivoriihi kirjoitti:Aivan samaa mielta kanssasi. Huu Haa osasto on huuhaa ketjuille, joten Paranoid? pani sen aivan oikeaan paikkaan. Itse ainakin seurasin sita innolla (kuten myos "heitin vahingossa naapuriani kivella paahan" -ketjua). Molemmat olivat tosi hauskoja ja nyt kaipaan Paranoid?ia. Please, come back Paranoid? to amuse us!
Juuri näin.

Tosin Kissankello näkee "salaliittoja" ja nimimerkinvaihtajia muillakin saiteilla. Se taas naurattaa minua. Vai mitä, Kissankello, myönnä pois :wink:
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Destiny kirjoitti:
aivoriihi kirjoitti:Aivan samaa mielta kanssasi. Huu Haa osasto on huuhaa ketjuille, joten Paranoid? pani sen aivan oikeaan paikkaan. Itse ainakin seurasin sita innolla (kuten myos "heitin vahingossa naapuriani kivella paahan" -ketjua). Molemmat olivat tosi hauskoja ja nyt kaipaan Paranoid?ia. Please, come back Paranoid? to amuse us!
Juuri näin.

Tosin Kissankello näkee "salaliittoja" ja nimimerkinvaihtajia muillakin saiteilla. Se taas naurattaa minua. Vai mitä, Kissankello, myönnä pois :wink:
En tiedä mitä minun pitäisi myöntää, sillä en kirjoittele salaliitoista millään saiteilla. Taitaa nyt olla salaliitot ihan jonkun muun päässä... :shock:
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Kissankello kirjoitti:
Destiny kirjoitti:
aivoriihi kirjoitti:Aivan samaa mielta kanssasi. Huu Haa osasto on huuhaa ketjuille, joten Paranoid? pani sen aivan oikeaan paikkaan. Itse ainakin seurasin sita innolla (kuten myos "heitin vahingossa naapuriani kivella paahan" -ketjua). Molemmat olivat tosi hauskoja ja nyt kaipaan Paranoid?ia. Please, come back Paranoid? to amuse us!
Juuri näin.

Tosin Kissankello näkee "salaliittoja" ja nimimerkinvaihtajia muillakin saiteilla. Se taas naurattaa minua. Vai mitä, Kissankello, myönnä pois :wink:
En tiedä mitä minun pitäisi myöntää, sillä en kirjoittele salaliitoista millään saiteilla. Taitaa nyt olla salaliitot ihan jonkun muun päässä... :shock:
Toki-toki, ilman muuta. Ihan miten vaan. Sovitaan sitten niin :lol:

Mutta, jos nyt paranoid? on uudelleensyntynyt niin laitapa Destiny-tädille niitä youtubevideoitasi sieltä mökiltä ja mummosta. Ei kerrota kelleen, jookos-kookos?
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Destiny kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:
Destiny kirjoitti: Juuri näin.

Tosin Kissankello näkee "salaliittoja" ja nimimerkinvaihtajia muillakin saiteilla. Se taas naurattaa minua. Vai mitä, Kissankello, myönnä pois :wink:
En tiedä mitä minun pitäisi myöntää, sillä en kirjoittele salaliitoista millään saiteilla. Taitaa nyt olla salaliitot ihan jonkun muun päässä... :shock:
Toki-toki, ilman muuta. Ihan miten vaan. Sovitaan sitten niin :lol:

Mutta, jos nyt paranoid? on uudelleensyntynyt niin laitapa Destiny-tädille niitä youtubevideoitasi sieltä mökiltä ja mummosta. Ei kerrota kelleen, jookos-kookos?
Miksi minun tarvitsisi sopia mitään sinun kummallisten kuvitelmiesi kanssa? Miten kuvittelet, että minä voisin todistaa, etten ole joku, joka en ole, mutta jonka sinä kuvittelet minun olevan? Eipä sillä että tarvitsisikaan todistella, usko mitä tykkäät. :roll:
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Vastaa Viestiin