Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja garcia »

Mä pahaa pelkään että L'amourhan hyväntahtoinen ehdotus ei miellytä 2-metristä mummelia. Tällasten tyyppien kanssa ei kannata olla buddie-buddie.
Tää mummeli on luultavasti juuri niitä jotka himoitsee nuoria suomalaisia täyslihaisia poikia. Todellisuudentajunsa kadottanu hongankolistaja-akka. Omasta mielestään ehkä jopa missikamaa pituudestaan johtuen.

L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3070
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

garcia kirjoitti:Mä pahaa pelkään että L'amourhan hyväntahtoinen ehdotus ei miellytä 2-metristä mummelia. Tällasten tyyppien kanssa ei kannata olla buddie-buddie.
Tää mummeli on luultavasti juuri niitä jotka himoitsee nuoria suomalaisia täyslihaisia poikia. Todellisuudentajunsa kadottanu hongankolistaja-akka. Omasta mielestään ehkä jopa missikamaa pituudestaan johtuen.
Luulen että olet ihan oikeassa mummelin suhteen, hän on varmastikin kiinnostuneempi monin tavoin vetreämmästä paranoidista kuin kuivahtaneesta ukonkäppänästä.
Oikeastihan tuo oli vaan kieroontuneelle luonteelleni ominainen tapa päästä eroon tästä Hausjärven mysteerimiehestä joka on jo liian pitkään kummitellut tiedostoissani.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä

Avatar
Tabula Rasa
Sofia Karppi
Viestit: 415
Liittynyt: To Syys 24, 2015 8:51 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Tabula Rasa »

TooToo kirjoitti:Olisiko se mökki mahdollisesti myynnissä jos käyttöä ei enää ole. Olen niin ihastunut legendaariseen mummeliin.
Ketju senkun paranee. :D :D :D :D

Ilmoittaudun myös ostajaehdokkaaksi, jos myytte.

Paranoid?, olisiko mahdollista saada sitä valvontakameran kuvaa, jossa oli se takinlieve tai hirvi, tänne. Voisimme yhdessä pohtia, mikä siinä oikeasti vilahtaa.
Työttömyys, viina, kirves ja perhe
Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Jee! Paranoid? on noussut kuolleista. Tervetuloa takaisin! 8)

Kunpa tarina jatkuisi (pliis, pliis älä vaan kuole taas), päivitys oli niin jännä. Kyllähän tämä mummohomma täytyy selvittää. Murhamiitti mökille!

Takinlieve tai hirvi :lol: On tämä vaan viihdyttävä :D

Paranoid? Jos te nyt luovutatte, mummo on voittanut. Ei saa antaa mummon saada tahtoaan läpi ja teitä häädettyä mökiltä. Ei, se on väärin! Mummolle ei saa opettaa, että vainoaminen kannattaa. Rohkeasti vaan takaisin näyttämään, kenelle mökki oikein kuuluu!
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja garcia »

Oottepa te pelkureita! Mä lähden kyllä leipäveitsen kera mummoa vastustamaan!

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Destiny »

garcia kirjoitti:Oottepa te pelkureita! Mä lähden kyllä leipäveitsen kera mummoa vastustamaan!
Kyllä minä voin tulla mummometsälle, jos joku vaan kertoo minne. Mutta sen verran minussa on kettutytön vikaa, että haluan mummon pyydystettämän tarpeettomasti tätä vahingoittamatta, mikäli se suinkin vain on mahdollista.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja garcia »

Viime yönä mä heräsin johki oven rapinaan. Menin hiukan aseistettuna kattoo oliks oven takana ketään, ei ollu. Mut oisko kuitenki ollu kaksmetrinen?

L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3070
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Oletko varma ettei se rapina syntynyt ovea suljettaessa, tyyppi saattaakin jo olla sisällä.
Tää mummeli ilmeisesti on jonkin sortin naamioituja, milloin on mummeli, milloin parransänkeä pukkaava polttopuiden ostaja.
Saattaa seistä teillä olohuoneen nurkassa hievahtamatta lampunvarjostin päässään.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Hrrr..... Karsee tapaus! Poliisilla voi hyvinkin olla joku ehdokas mummuksi! Mutta kun rikosta ei ole tapahtunut he ei voi nimetä ketään. Varoa tuollaista skitsoa pitää. Ei voi tietää mihin pystyy. Minulla tulee tästä mieleen se Seppänen (sarjahukuttaja).Samanlaisia hulluja on toisiakin.

Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Näyttäisikö se "mummeli" yhtään tältä?

https://www.duniaku.net/2017/12/29/makh ... ap-kamera/

Paranoid?
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Syys 13, 2015 9:57 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Paranoid? »

Moni väittää haluavansa ostaa mökin. Kun te tulisitte minun ja minun perheeni eteen juttelemaan, niin uskon, että uskoisitte kertomuksen mummelista olevan täysin totta. En usko, että kovin moni sen jälkeen edes uskaltaisi miettiä käyvänsä mökillä, saati ostaa sitä. Mitä mökillä tekee jos siellä ei voi edes käydä? Vieläkään mökillä ei ole käynyt ketään sen viime reissun jälkeen, joten mitään uutta kerrottavaa ei ikävä kyllä ole.

Paranoid?
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Syys 13, 2015 9:57 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Paranoid? »

Spurgumies kirjoitti:Näyttäisikö se "mummeli" yhtään tältä?

https://www.duniaku.net/2017/12/29/makh ... ap-kamera/
Mummeli näytti tältä https://1.bp.blogspot.com/-mT1qVQp8r4w/ ... wZs0_f.jpg

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja garcia »

Tyypillinen sisilialainen vanhempi nainen.
Ei pelota pätkääkään.

Paranoid?
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Syys 13, 2015 9:57 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Paranoid? »

No nyt minulla on teille vihdoin kerrottavaa! Tarina menee karmivammaksi. Meidän mökistä noin 100 metriä metsään loppuu meidän tontti, joku mies omistaa siitä eteenpäin metsää paljon. Hän oli ollut Vappuna kaatamassa metsää. Hän soitti Isälleni ja kysyi, että ``kuka on rakentanut hänen mailleen maakellarin?``, Isäni sanoi, ettei ole tiennytkään siellä olevan sellaista. Sen tontin omistaja ei asu metsänsä lähellä, eikä siinä ole muuta asutusta lähellä kun meidän mökki. Hän sanoi Isälleni myös, että ``ei se ole sinne itsestäänkään tullut ja sanoi, että ompas kummallista``. Minulla tuli mieleen heti, että siellä se mummeli saattaa majailla, en viitsinyt kysellä Isältäni asiasta enempää, kun mulla oli kaveri kylässä jolle en ole kertonut tästä mummeli jutusta ollenkaan. Isäni tulee Tiistaina Tallinnasta työmatkalta, silloin voisi kysellä häneltä lisää tästä asiasta.

Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Kyseessä on selvä Vampyyritapaus. Musta asu,maakellari.. Soita Juhann af Grann paikalle, hän tutkii myös näitä ilmiöitä

Vastaa Viestiin