Etiäiset ja enneunet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Etiäiset ja enneunet

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Ok. Entä jos yrittäisit uudestaan päästä samaan uneen kiinni, siis kuulostaa ehkä "ei mahdolliselta", mutta olen joskus itse pystynyt jatkamaan joitain unia niin, että kun menee nukkumaan niin laitat tahtotilaa ja näkymää eteen, niin joskus voi jatkuakin. Mulla vain se, kun harvoin muistan paljoakaan unista.

Tuli yhdessä vaiheessa pandemiakauden kulumista mieleen, että laittaisin koronaunihaasteen ilmoille (mielenkiinnolla ja rennosti, todellakin): linkki astral travel -8 tunnin unimusiikista ja nukkumaankäydessä ihmiset kokeilisivat antaa unipyynnön (siis nukkumaanmennessä tahtotila siihen) koronatotuuden paljastumiseen/visiointiin. Sitten halukkaat voisivat kertoa, mitä - jos mitään. tapahtui kun olivat nukkuneet astraalimatkustusmusiikki (suosittelen hiljaisella) taustallaan ja tahtoneet päästä näkemään salatun todellisuuden.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.

Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2786
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Etiäiset ja enneunet

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

No itseasiassa...ei tuo jatkoa tarvitse, viesti on kyllä selkeä viulu on se ainut ongelma. Tuohon mun irvistelemään exään se ei kyllä liity, sen tiedän jo, sillä oon sen vielä täällä ollessa viimeistä kertaa sen kamojaan hakiessa varoittanut, että sul ei ole kaikki kunnossa, mee vaikka lääkäriin noin alkuun.
Tuo tietää kyllä ja on ihan omin silmin nähnyt näitä mun juttuja, mutta ne kaikui ihan kuuroille korville...kait tuo luuli, että psyykkaan tai jotakin, vaikka kyllä tasan tietää, että minun luottamuksen kun pettää niin, sen jälkeen se on tasan siinä ja kiinnostaa kuin kilo sitä ihteään....kun luotto loppuu, niin se on silloin siinä.
Se minkä näin silloin abt. vuos sitten, oli sinkkiarkku, enkä edes unissani vaan ihan mielikuvana, niitä mulle tulee 90% useimmin kuin unia....sen merkitystä ei tarvitse paljoa kuvailla, mihin ja miksi sellaisia käytetään.
Siitä ei ole mitän hajua koska se loota on ajankohtainen, mutta eipä sen väliä, olen ainakin yrittänyt varoittaa...yhdelle sukulaiselleenkin, jonka kanssa ole erinomaisissa väliessä olen kylä saman kertonut kun tivasi, että onko sulla ja kummallinen tunne, ettei tuon retki pääty hyvin...tuumasin vaan että en välittäis kertoa mut kerron nyt sitten kun kysytään....

Muutoinkin on kyllä ollut aika kummia unia noin ylipäätään tuon perään. Puusilta lapsuuden huudeilla, joka oli mennyt rikkipoikki ja kun kiersin sitten sen sillan kivikkoja pitkin, niin kas siellä sukelti sitten krokotiili, kevätjäitten sekaan. Sekin ois aika helppo, mun vanhemmat asuu siellä ostivat sieltä talon muutamakymmentä vuotta sitten ja molemmat kuuluu riskiryhmään ja minun siskon, joka on terveydenhuoltoalalla, neuvot kaikuu kuuroille korville, nuo painelee kaupoilla ja muuten kuuleman mukaan vailla huolen häivää...josta johtuen tuumasinkin siskolle sarkastisesti, että sanoo ukolle käydessään terveisiä, että ottaa ja vaihtaa veneensä perämoottoriin säilytysöljyt valmiiksi,mie haen veneen koneineen sitten syksymmällä tänne svedustanian puolelle....
Sekään tuskin menee sillä umpilulla perille.
Sinne se viittaa ja voi olla ihan alitajunta....
Tai sitten joo, pitää syksyllä heittää traileri pakun perään, kun on asuntoautoksi osittan rakennettu ja käydä mutka suomessa juu.
Tässä on taas se ylimääräinen tekijä...ei sentää viulu vaan krokotiili, se on aika eksoottinen elukka suomenlahden rannikolla....ja tasan yhtä himmeä juttu käsittää.
Kyllä se viulu ja krokotiili sieltä aukenee kun ei stressaa tai sitten jälkeenpäin selviää, että näinhän se olikin.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä

Vastaa Viestiin