Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Dortmunder kirjoitti:Jep. En tiedä olenko sen parempi vastaamaan kuin kukaan muukaan. Vastaan silti.
Yökkönen eli yöperhonen on vain löytänyt kivan, lämpimän paikan jossa nukkua. Vastasyntyneet ovat vielä niin viisaita etteivät syyttä suotta mitään luontokappaletta hätistele pois, yökkönen selvästikin tämän aistii jotenkin.

Niin - tuo vastasyntyneiden viisaus...se on mystinen juttu, josta varmaan tämä otsikko alunperin sai alkunsakin...en ole nähnyt koskaan mitään niin viisasta katsetta kun se katse jonka oma lapseni minuun suuntasi syntymänsä jälkeen...jotain yliluonnollista.
Vastasyntynyt, ja yleensäkin vauva, elää täysin oman enkelinsä "ympäröimänä" suunnilleen siihen saakka kunnes oppii sanomaan Minä.

tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Mitä jos ei muista menneestä elämästä mitään ja vähän heikkoa on nykyisenkin muistaminen?
Onko se merkki että olen vasta ekalla kierroksella?

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Tässä testi Tötterölle ja miksei muillekin joita aihe kiinnostaa:
https://www.kuudesaisti.net/info/testit ... anha-sielu

Yleensä kyllä vanha sielu (aina) tietää että on sellainen ilman testiäkin. Itse olen, eikä se ole
aina helppoa.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

Nimof
Lauri Hanhivaara
Viestit: 137
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2012 6:46 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Nimof »

Minulla ei taida olla sielua ollenkaan.

Vestigia terrent

Maura Isles
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: To Syys 01, 2011 9:01 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Maura Isles »

Mä olen ajatellut tämän asian vähän "nykyaikaisemmalla" tavalla.

Tämä on peli. Sinä olet jonkun pelinappula, jossain käsittämättömän monimutkaisessa tietokonepelissä. Joku pelaa sinua
Pelissä on tasoja (=elämiä) ja kuten yleensäkin tietokonepelit menevät, aloitetaan simppeleistä jutuista, kerätään kokemuspisteitä ja edetään tasoja (ensin olet planktoni, sitten katkarapu, mehiläinen jne.) Tämä maapallo on pelikenttä, jossa on eri tasoilla olevia peliukkoja. Jotkut ovat olleet täällä jo monta kertaa, saavuttaneet paljon kokemuspisteitä ja siten päässeet ns. hyvään elämään (esim. tiedemiehet). Tee jotain hyvää -> pääset seuraavassa elämässä parempaan, -> suorita massamurha ja palaat monta tasoa alaspäin.

Uusi elämä tallentuu edellisen elämän päälle joten edellisestä elämästä voi olla vielä muistijälkiä jonkun aikaa.

Tällainen pieni kevennys. :)

Maura Isles
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: To Syys 01, 2011 9:01 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Maura Isles »

Vien tuota ajatusta omalla kohdallani vielä vähän eteenpäin.
Musta on pitkän aikaa tuntunut siltä, etten oikein "kuulu" tähän aikaan. Ihan kaikki on jotenkin vaikeaa enkä aina jaksa välittää. Ihan kuin pelaajani ajattelisi että "tällainen läpikäveltävä pelikenttä, johon ei jaksa panostaa, pelataan vähän vaan vasemmalla kädellä että päästään eteenpäin".

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja CSI »

Itsehän oli aiemmassa elämässäni Adolf Hitler.

Muistan aika hyvin asioita sieltä, ainakin joitakin kohokohtia.

Nyt teillä varmaan heräsi tarve kysellä, joten siitä vaan kysymään. Melkein kuin Aatulle pääsisitte suoraan kysymään. Vastailen sitten parhaani mukaan mitä muistan.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Tracker »

CSI kirjoitti:Itsehän oli aiemmassa elämässäni Adolf Hitler.

Muistan aika hyvin asioita sieltä, ainakin joitakin kohokohtia.

Nyt teillä varmaan heräsi tarve kysellä, joten siitä vaan kysymään. Melkein kuin Aatulle pääsisitte suoraan kysymään. Vastailen sitten parhaani mukaan mitä muistan.
Mitenköhän Adolf suhtautuu siihen kun jenkkisotilaat veivät Adolfin omistuksessa olleen Longinuksen keihään Yhdysvaltoihin?
Sehän on Adolfilla hikinen homma taas kun maailmanvaltaa tavoittelee, niin on saatava haltuun tuo keihäs ensin. (Wienissä oleva on jäljennös)

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja CSI »

tötterö kirjoitti:Mitä jos ei muista menneestä elämästä mitään ja vähän heikkoa on nykyisenkin muistaminen?
Onko se merkki että olen vasta ekalla kierroksella?
Ei kun oot jäänyt jumiin yhdelle uralle. Niinkuin ne vanhan ajan gramofoonit, joissa neula saattoi hypätä takaisin jo soitetulle uralle.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tracker kirjoitti: Mitenköhän Adolf suhtautuu siihen kun jenkkisotilaat veivät Adolfin omistuksessa olleen Longinuksen keihään Yhdysvaltoihin?
Kiitos kysymästä. Uunitusta luvassa. Minulla on tarkat listat keihässotureiden nimistä, puolisoista ja jälkeläisistä. Terminoin nuo ali-ihmiset viimeistä lutikkaa myöden.

Sitäpaitsi Antiokan piiritys osoitti, että feikki (Antiokan keihäs) toimii aivan yhtä hyvin. Tärkeintä on puhdas teutooninen usko ja arjalainen jämäkkä käsi pitämässä Made in China-kopiota Pyhästä Longinuksen keihäästä.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Tracker »

CSI kirjoitti:
Tracker kirjoitti: Mitenköhän Adolf suhtautuu siihen kun jenkkisotilaat veivät Adolfin omistuksessa olleen Longinuksen keihään Yhdysvaltoihin?
Kiitos kysymästä. Uunitusta luvassa. Minulla on tarkat listat keihässotureiden nimistä, puolisoista ja jälkeläisistä. Terminoin nuo ali-ihmiset viimeistä lutikkaa myöden.

Sitäpaitsi Antiokan piiritys osoitti, että feikki (Antiokan keihäs) toimii aivan yhtä hyvin. Tärkeintä on puhdas teutooninen usko ja arjalainen jämäkkä käsi pitämässä Made in China-kopiota Pyhästä Longinuksen keihäästä.
Kenraali Pattonhan oli merkittävässä asemassa kun muisti edellisiin elämiinsä ja tiesi ainoana jenkeistä keihään tehon....ja saadessaan sen luolassa käsiinsä huhtikuun 30 päivä 1945....samana päivänä sait Adolf tarjouksen josta et voinut kieltäytyä.
Pattonkin tosin kutsuttiin kesken kaiken...

Mutta tsemppiä jatkoon, ja ehkä se vielä jossakin elämässä stondaa.

Avatar
unihalvaus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: To Loka 25, 2012 1:04 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja unihalvaus »

Minä voin omakohtaisesti kertoa, että olen reinkarnaatio. Asiaa olen pohtinut usein, sillä näin unia siitä, että olin sotilas rintamalla, lisäksi unissani olen käynyt rajan taakse jääneillä alueilla. Lisäksi olen itsetutkiskellut monella eri tavalla ja päätynyt samaan vastaukseen aina, mikä sitten eräänä yönä vahvistui, kun kävin tapaamassa edesmennyttä mummoani ja ihmettelin, kun hänen sielun asunto oli pienen pieni kaksio. Kysyin lopulta häneltä: "Missä pappa on?" Vastaus oli selvä, eikä edes yllättävä, kun hän vastasi: "Kultaseni, sinä olet ollut pappa."
En ole mitään. Saan vain sinut kesken uniesi pelkäämään ja jähmettymään.

Annabelle
Sabrina Duncan
Viestit: 374
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

JustBlack kirjoitti:
Pe Syys 02, 2016 9:57 pm
Olen Faktalta katsonut ohjelmaa Lapseni aikasempi elämä ja ovat olleet todella mielenkiintoisia jaksoja. Ohjelma siis kertoo siitä, että lapset ovat alkaneet puhumaan entisestä elämästään ja ainakin osissa tapauksista vanhemmat ovat lopulta saaneet jopa selville kuka heidän lapsensa on entisessä elämässään ollut.

https://www.telsu.fi/lapseni+aikaisempi+el%C3%A4m%C3%A4

https://fi.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4lleensyntyminen

Viime viikolla johonkin suomalaiseen Radio Novalle soitti joku isä ja kertoi 3v lapsensa alkaneen puhua autokolarista, jonka oli nähnyt "silloin kun ei ollut vielä heidän lapsensa vaan niiden toisten."

Olisi mielenkiintoista kuulla, jos jollakulla olisi omakohtaisia kokemuksia tällaisesta. :)
Minun 15-vuotias poikani puhui vuosi sitten ,että häntä vaivaa outo "näky", tai muisto, noin 17-vuotiaasta nuoresta naisesta pitkine vaaleine hiuksineen makaamassa jossain tilassa, jossa on vaaleanvihreä kiviseinä ja sänky on "metallinen". Kun hän puhui tästä, en kertonut hänelle, että poika puhui ihan samasta asiasta ekan kerran ollessaan kolme vuotias. Nyt 15-vuotiaana poika kertoi kuiskaten, että "äiti mä olen se tyttö". Kerroin pojalle, että kyse on todennäköisimmin edellisen elämän muistosta. Itsekseni mietin ,että pojalla on ehkäpä näky itsestään makaamassa ruumishuoneella. Siis jonkinlainen kuolemanrajakokemukseen liittyvä muisto.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto

Still love
Roger Murtaugh
Viestit: 881
Liittynyt: Su Syys 02, 2018 12:00 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Still love »

Aiemmissa viesteissä meedio mainittu..
Kävin eka kertaa eläissään vasta selvänäkijällä. Otin erään katoamistapauksen puheeksi, niin selvänäkijä mainitsi, että olen kiinnostunut katoamistapauksista, ja haluaisin auttaa niiden suhteen omaisia, koska aiemmassa elämässäni olen kadottanut oman lapsen saamatta selvyyttä koskaan lapsen katoamiseen. En halunnut tietää enempää tuosta väitetystä aiemmasta elämästä vaan halusin sivuuttaa asian, rupesi vähän ahdistamaan, ja vaihdoin puheenaihetta. Olen miettinyt aiemmin, miksi tunnen niin syvää yhteyttä katoamistapauksiin, mutta välttelen parhaani mukaan lasten katoamistapauksia (koska ne ahdistavat) , en kuitenkaan muista onnekseni tällaisesta aiemmasta elämästä, että olisin oman lapsen kadottanut.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Still love, ole kriittinen ja terveellä tavalla harkitseva. En epäile, ettetkö sitä olisikin. Mutta varmuuden vuoksi..
On otettava huomioon, että "ihmisen tulee olla itse itselleen."

No mitä se sitten tarkoittaa? Esimerkiksi sitä, että ihminen on itse vastuussa omista tekemisistään tai tekemättä jättämisistään. Ihminen saa kaiken tarvittavan tiedon oman "Korkeamman Minänsä" kautta, silloin kun se on tarpeellista. Tämän saavuttaminen voi vaatia tiettyä henkisen kehittymisen astetta. Sen voi itse saavuttaa. Menetelmiä on olemassa.

Yleisesti ottaen "selvänäkeminen" on psyykkinen ilmiö, varsinkin jos se on puhjennut yllättäen ja kokijan sitä tavoittelematta. Henkisesti selvänäköiset ihmiset eivät ennustele, vaan pyrkivät kaikin voimin auttamaan kanssaihmisiään mahdollisuuksiensa mukaan.

Minulla itselläni on aika paljon paranormaaleja kokemuksia, varsinkin lapsena koettuja. Myös ihan viime aikoinakin. Ehkä en paljasta niitä nyt.

Mutta summa summarum: Jos siuta edelliset inkarnaatiot kiinnostavat, niin yksi hyvä vaihtoehto voisi olla astrologi Jukka Viertomanner, joka on tulkinnoissaan perehtynyt näihin "edellisiin inkarnaatioihin". Kuten Jukka jossain yhteydessä sanoikin: Astrologia on vain väline, ennemminkin tulisi tulkita ihmistä itseään, hänessä itsessään on se kaikki tarvittava tieto olemassa.

P.S. Avaan salaperäisyyden verhoa omalta osaltani sen verran, että tapasin viime syksynä ennalta tuntemattoman ja minua nuoremman naishenkilön kotitalomme lähellä, sama nainen tuli lenkkipolulla vastaan tammikuussa. Tunnistimme heti toisemme, vaikka emme olleet koskaan toisiamme tässä elämässä tavanneetkaan.

Sama ilmiö tapahtui nykyisen kumppanikin kanssa. Tutustuimme kauan kauan sitten jossain kapakassa. Hän pyysi minut asentamaan oman TV.n kanavapaikat. Suostuin siihen ja sitä tehdessäni tuli voimakas tunne, että olen tuntenut tämän ihmisen ennenkin. Samalla hetkellä kyseinen naishenkilö sanoi: Ihan kuin olisin tuntenut sinut sadan vuoden takaa!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Vastaa Viestiin