Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Pedrosa
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2016 12:13 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Pedrosa »

Niin jos on elämää seuraavaa..

Ikäänku jotain oliko se buddhalaisuutta..

inner circle
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Joulu 28, 2014 5:13 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja inner circle »

Meedioilta voi myös kysellä entisistä elämistä. Itse olen saanut tietää viidestä aiemmasta elämästäni, niitä voi toki olla rutkasti enemmänkin.

Jokainen tietysti päättää, mihin uskoo ja mihin ei, mutta reinkarnaatio vaikuttaa loogisemmalta kuin kristillinen näkemys, että ollaan ikuisesti joko taivaassa tai helvetissä. Tämä meedio, jonka luona kävin sanoi minulle, että helvettiä ja ikuista kärsimystä ei ole olemassa. Kannamme tekojemme seuraukset niin hyvässä kuin pahassa, olemmehan täällä oppiaksemme. Kuoleman jälkeen palataan takaisin kotiin tekemään väliaika-arvio eletystä elämästä.

Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Meedioilta voi myös kysellä entisistä elämistä. Itse olen saanut tietää viidestä aiemmasta elämästäni, niitä voi toki olla rutkasti enemmänkin.

Jokainen tietysti päättää, mihin uskoo ja mihin ei, mutta reinkarnaatio vaikuttaa loogisemmalta kuin kristillinen näkemys, että ollaan ikuisesti joko taivaassa tai helvetissä. Tämä meedio, jonka luona kävin sanoi minulle, että helvettiä ja ikuista kärsimystä ei ole olemassa. Kannamme tekojemme seuraukset niin hyvässä kuin pahassa, olemmehan täällä oppiaksemme. Kuoleman jälkeen palataan takaisin kotiin tekemään väliaika-arvio eletystä elämästä.[/quote]
Kuva

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Pitkällä viiveellä, kiitos terkuista paccasucco ja Tiina! :)

Minulla kävi niin, että löysin itseltäni kirjoistani, jotka odottavat luetuksi tulemista, tuon Michael Newtonin "Elämää elämien välillä - Sielujen matka" -kirjan. En ollut edes muistanut sitä omistavani ja se taitaa nyt ottaa aika harppauksen jonossa. :) Se "Sielujen kohtalokin" on vielä saatava, kunhan osuu jostain vastaan...
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

kopukka
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Touko 16, 2014 11:36 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja kopukka »

mä sain tietää edellisistä elämistäni (ja mieheni elämästä) meediolta. Olemme olleet yhdessä edellisessäkin elämässä, mutta emme kerinneet avioliittoon asti kun sota vei miehen ja minut oma isäni kuristi ja heitti jokeen/järveen, koska venäläiset olivat raiskannet ensin.
Ja tässä elämäss on "oireita" menneestä. Mutta kaikkein oudointa oli, kun kerran ennenkuin menimme kihloihinkaan, sain kummallisen tuntemuksen: olen tullut kotiin, se helpotus aivankuin olisin pelastautunut vaaralliselta matkalta.
Nytten olen jäljestänyt mieheni sen aikaisen elämän. mutta omaani en ; liian vähän alkutietoja mistä lähteä etsimään.

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Mitenkäs semmoinen käsite kuin "vanha sielu"? Muita jotka kokevat olevansa täällä jo vähintään tuhannetta kertaa? Deja Vuita päivittäin, unia edellisistä elämistä eri ajoilta, kaipuuta jo pois täältä, kotiin? Tämmöinen fiilis ollut oikeastaan jo lapsuudesta.

Vanhetessa tämänkin asian kanssa oppii elämään. Lapsena se oli vähän tuskaista, olin kuin toiselta planeetalta - hyvin yksinäinenkin...olen tavallaan syntynyt väärälle planeetalle - tai yhden kerran liikaa, sieluni olisi jo valmis seuraavaan paikkaan - mikä se sitten lieneekään?
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

inner circle
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Joulu 28, 2014 5:13 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja inner circle »

Dortmunder kirjoitti:Mitenkäs semmoinen käsite kuin "vanha sielu"? Muita jotka kokevat olevansa täällä jo vähintään tuhannetta kertaa? Deja Vuita päivittäin, unia edellisistä elämistä eri ajoilta, kaipuuta jo pois täältä, kotiin? Tämmöinen fiilis ollut oikeastaan jo lapsuudesta.

Vanhetessa tämänkin asian kanssa oppii elämään. Lapsena se oli vähän tuskaista, olin kuin toiselta planeetalta - hyvin yksinäinenkin...olen tavallaan syntynyt väärälle planeetalle - tai yhden kerran liikaa, sieluni olisi jo valmis seuraavaan paikkaan - mikä se sitten lieneekään?
Vanha sielu tarkoittaa sielun tasolla vanhaa, henkisesti pitkälle kehittynyttä ja lukemattomia entisiä elämiä elänyttä. Ehkä sinun kohdallasi tilanne on se, että olet syntynyt tänne lukemattomia kertoja ja oppinut jo niin paljon, että maanpäällisillä elämillä ei ole enää sinulle annettavaa vaan kaipaat vain takaisin henkimaailman kotiin. Olen itse ymmärtänyt niin, että inkarnaatiokierto päättyy, kun sielu on niin sanotusti valaistunut eikä ole enää tarvetta inkarnoitua tänne maan päälle.

Jos haluat jakaa jotain entisten elämien muistoja tässä julkisesti tai vaikka yv:llä, olisin kiinnostunut kuulemaan.

Pedrosa
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2016 12:13 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Pedrosa »

Buddhalaisuutta??

Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Minulle on käynyt hyvin voimakas kokemus josta haluan nyt kertoa. Elettiin kesää vuonna 2007. Olin silloin lähtenyt reissuun eräälle saarelle joka sijaitsee välimerellä. En ollut koskaan aikaisemmin käynyt kyseisellä saarella.

Kun lento laskeutui saarelle, tunnistin vuoren rinteitä. Ihmettelin miten ne tuntuivat niin tutuilta. Kun pääsimme bussiin joka vei meidät hotelliin, tunnistin katuja ja paikkoja. Siinä vaiheessa aloin ihmettelemään olinko kenties lapsena ollut vanhempieni mukana kyseissä paikassa, mutta he eivät olleet itsekään koskaan käyneet paikassa.

Tunsin saaren läpikotaisin. Pystyin tietämään mitä minkäkin kadun päässä oli. Tiesin myös erään aukion keskellä olevan patsaan ja puistikon, jossa oli vesilähde.

Tapaus muutti ajatuksiani kuolemasta vuosiksi, mutta jo nyt ne ovat palautuneet ennalleen. Olisi toki kiva tietää jos kuoleman jälkeen synnytään uudelleen, mutta uskon kuitenkin yksilökohtaisen kokemisen päättyvän pysyvästi kuolemaan.

Lapsilla voi olla vilkas mielikuvitus ja on aina mahdollista että he kuulevat keskusteluita esim. televisiosta ja alkavat esittämään niitä saadakseen huomiota. Siinä mielessä aikuiset ovat tyhmiä kun eivät osaa erottaa tätä tosiasiaa.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.

Pedrosa
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2016 12:13 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Pedrosa »

Mä näin jonku unen tai semmosen missä oli vuosi 1989 ja eka koulupäivä..

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

inner circle kirjoitti:
Dortmunder kirjoitti:Mitenkäs semmoinen käsite kuin "vanha sielu"? Muita jotka kokevat olevansa täällä jo vähintään tuhannetta kertaa? Deja Vuita päivittäin, unia edellisistä elämistä eri ajoilta, kaipuuta jo pois täältä, kotiin? Tämmöinen fiilis ollut oikeastaan jo lapsuudesta.

Vanhetessa tämänkin asian kanssa oppii elämään. Lapsena se oli vähän tuskaista, olin kuin toiselta planeetalta - hyvin yksinäinenkin...olen tavallaan syntynyt väärälle planeetalle - tai yhden kerran liikaa, sieluni olisi jo valmis seuraavaan paikkaan - mikä se sitten lieneekään?
Vanha sielu tarkoittaa sielun tasolla vanhaa, henkisesti pitkälle kehittynyttä ja lukemattomia entisiä elämiä elänyttä. Ehkä sinun kohdallasi tilanne on se, että olet syntynyt tänne lukemattomia kertoja ja oppinut jo niin paljon, että maanpäällisillä elämillä ei ole enää sinulle annettavaa vaan kaipaat vain takaisin henkimaailman kotiin. Olen itse ymmärtänyt niin, että inkarnaatiokierto päättyy, kun sielu on niin sanotusti valaistunut eikä ole enää tarvetta inkarnoitua tänne maan päälle.

Jos haluat jakaa jotain entisten elämien muistoja tässä julkisesti tai vaikka yv:llä, olisin kiinnostunut kuulemaan.
Sorry, en kehtaa täällä julkisesti alkaa retostelemaan näillä asioilla - siten kun saa helposti hullun maineen. Sanotaan nyt vaan vaikka niin, että en koe kuuluvani tänne. Väärä paikka, väärä aika ehkä jopa väärä planeetta. Kaipaan - olen aina kaivannut - pois täältä.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Apuja?

En tiedä mihin ketjuun olisin kirjoittanut tämän kysymyksen. Yliluonnollisista taikka mystisistä asioista kiinnostuneet, niihin perehtyneet taikka intuitiiviset ihmiset:

Mitä mielestänne tarkoittaa, jos yökkönen on mennyt 2 päivän ikäisen vastasyntyneen kämmenen sisään, näyttää kuin molemmat lepäisivät rauhassa - kuva on seesteinen? Valokuvasta huomattiin.

Kyseessä ei ole kuoleman tuominen vastasyntyneelle, kyseinen vauva on jo aikuisiässä nykyään.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Jep. En tiedä olenko sen parempi vastaamaan kuin kukaan muukaan. Vastaan silti.
Yökkönen eli yöperhonen on vain löytänyt kivan, lämpimän paikan jossa nukkua. Vastasyntyneet ovat vielä niin viisaita etteivät syyttä suotta mitään luontokappaletta hätistele pois, yökkönen selvästikin tämän aistii jotenkin.

Niin - tuo vastasyntyneiden viisaus...se on mystinen juttu, josta varmaan tämä otsikko alunperin sai alkunsakin...en ole nähnyt koskaan mitään niin viisasta katsetta kun se katse jonka oma lapseni minuun suuntasi syntymänsä jälkeen...jotain yliluonnollista.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Tuo on mahdollista, mutta enempi olisin kiinnostunut yliluonnollisesta/mysteerisestä selityksestä. :) Samalla kun siirryin kirjoittamaan tätä, jostain pölähti yökkönen/yöperhonen yläpuolella olevaan lamppuun, mikään ikkuna ei ole ollut auki. No, yöaika on jännää aikaa. Se on öisiä öitä! 8)
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Lassie kirjoitti:^ Samalla kun siirryin kirjoittamaan tätä, jostain pölähti yökkönen/yöperhonen yläpuolella olevaan lamppuun, mikään ikkuna ei ole ollut auki. No, yöaika on jännää aikaa. Se on öisiä öitä! 8)
Ei mitään hätää, jos kello ei ollut 11.11. :lol:

Vastaa Viestiin