Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Täysi Purenta
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1481
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2010 11:05 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Täysi Purenta »

Minulla on koira joka on syntynyt samana päivänä kuin edellisen saman rotuiseni jouduttiin nukuttamaan pois. Dalai Laman systeemillä siis mennään. Tämä ei ollut tarkoitus vaan huomasin asian vasta, kun sain uuden koirani rekisteritodistuksen käsiini. Mutta oli melko creepyä tuoda taloon uusi pentu joka tuntee vanhat koirat entuudestaan, tietää mistä kaapista namit ja pallot löytyvät ja ylipäätään tulee taloon kuin tuntisi paikat entuudestaan. Mutta on myös miellyttävää ajatella koirani viihtyneen meillä niin hyvin, että pitkän elämän elettyään halusi tulla saman tien takaisin.
Muut koirani eivät ole tietääkseni reinkarnoituneet, mutta ensimmäinen hevoseni kävi unessa kertomasta kuolemastaan ja näytti, missä olomuodossa se aikoo seuraavaksi luokseni tulla ja mitä nimeä tahtoo itsestään käytettävän.
Kun minulle aamulla soitettiin ja kerrottiin hevosen poismenosta, oltiin melko järkyttyneitä kun kerroin tietäväni jo asiasta.

Yhdessä eläinten ja ihmisten yhteistä reinkarnaatiota käsittelevässä kirjassa muuan asiaa tutkinut henkilö kertoi naisesta ja hevosesta jotka ovat olleet sieluina yhdessä jo kauan. Välillä omistaja ja lemmikki-parina, joskus avioparina ja joskus äitinä ja lapsena. Tämä tutkija oli hyvin vakuuttunut siitä, että sielut jotka ovat ennenkin olleet yhdessä hakeutuvat jatkossakin yhteen tavalla tai toisella ja siitä muodostuu joidenkin kohdalla se tunne että kuulutaan yhteen tai ollaan tunnettu aina.

Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Kiehtova ketju ja kiehtovia postauksia!

Harmi kun ei ole omakohtaisia muistikuvia aiemmista elämistä. Semmoista intuitiivista tunnetta on välillä ollut, että esim. jokin luonteenpiirre tulisi jostain muualta kuin genetiikasta, mutta kun ei ole muuta kuin epämääräistä tunnetta niin en virka enempiä liian epämääräiseltä pohjalta.

Tuon ketjuun lisäyksenä James Leiningerin tapauksen, siinä aika vahvaa näyttöä mahdollisesta uudelleen syntymisestä maailmaan. James L alkoi pikkulapsena puhua 2. maailmansodan aikaisista lentämiseen liittyvistä jutuista, pystyi kertomaan seikkoja joita ei kirjoissa ja yleisessä tietoudessa ollut. Kävi ilmi, että antamansa tiedot täsmäsivät sodassa alasammuttuun James Hustoniin, poika pystyi kertomaan myös tuon James H:n elossa olevalle siskolle asioita, joita ei muut kuin perheessä olleet tietäneet.

Ohessa kattavaa linkkiä Leiningerin tapauksesta. http://www.iisis.net/index.php?page=sem ... rol-bowman . Ja lyhyempi youtube- pätkä. https://www.youtube.com/watch?v=VnXxC-nVsJY
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.

Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Sielun matka. Peter Richelieu:

Kuva

Kirjassa kerrotaan muun muassa eläinten ryhmäsieluisuudesta...

Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Lassie kirjoitti:Kiehtova ketju ja kiehtovia postauksia!

Harmi kun ei ole omakohtaisia muistikuvia aiemmista elämistä. Semmoista intuitiivista tunnetta on välillä ollut, että esim. jokin luonteenpiirre tulisi jostain muualta kuin genetiikasta, mutta kun ei ole muuta kuin epämääräistä tunnetta niin en virka enempiä liian epämääräiseltä pohjalta.

Tuon ketjuun lisäyksenä James Leiningerin tapauksen, siinä aika vahvaa näyttöä mahdollisesta uudelleen syntymisestä maailmaan. James L alkoi pikkulapsena puhua 2. maailmansodan aikaisista lentämiseen liittyvistä jutuista, pystyi kertomaan seikkoja joita ei kirjoissa ja yleisessä tietoudessa ollut. Kävi ilmi, että antamansa tiedot täsmäsivät sodassa alasammuttuun James Hustoniin, poika pystyi kertomaan myös tuon James H:n elossa olevalle siskolle asioita, joita ei muut kuin perheessä olleet tietäneet.

Ohessa kattavaa linkkiä Leiningerin tapauksesta. http://www.iisis.net/index.php?page=sem ... rol-bowman . Ja lyhyempi youtube- pätkä. https://www.youtube.com/watch?v=VnXxC-nVsJY
Ihminen/lapsi on saattanut olla, ei tietoisessa yhteydessä "maailmojen muistiin" eli Akashaan...ja kertoo siitä.

Hypnotisoitu ihminen myös voi kertoa jonkun muun, kuin omasta elämästään.

Jos haluatte tietää enemmän niin lukekaa mitä Rudolf Steiner on sanonut jälleensyntymästä.

(Etsivä todellakin löytää :) )

Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Kiitos vinkeistä, Tracker. :) En ole lukenut reinkarnaatiosta kertovia teoksia. Jotain dokumentteja ja elokuvia olen nähnyt.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.

TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja TooToo »

https://www.youtube.com/watch?v=mSrXhFRjFXk


Vähintäänkin mielenkiintoista settiä Youtubesta.

Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Miellyttävä ääni kerronnassa (lahja sekin, ei kaikilla ole magneettista kerrontaääntä) ja kiintoisaa settiä. Tuosta sulkeissa olevasta tulikin mieleen, että olen kuullut semmoisenkin "teorian", että jotkin erityispiirteet saattaisivat olla peruja edellisistä elämistä.

Olisi kiehtovaa, ehkä vähän pelottavaakin mennä hypnotisoijalle kuulemaan edellisistä elämistä/päätymään tilaan, jossa itse muistelee edellisiä elämiään. Mitä jos taustalla olisi jollakulla jotain kamalaa, ollut ennen esimerkiksi sarjamurhaaja tai raiskaaja, hypnotisoija sitten session päätteeksi "tuota, ei tullut kummempaa ilmi, köh, olette ollut kaukaisten vesien uljas miekkavalas ja tarinaa ei nyt enempää löydy kuin veden loisketta, olettekos muuten hyvä uimaan, aivan. Hyvät jatkot. " :)

Pientä huumoria, varmaan rehtiyteen pyritään. Mutta ainahan totuutta ei kannata kertoa, arviointiasioita. Tai miten asian ilmaisisi, toivottavasti tajutaan.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Lassie kirjoitti:^ Miellyttävä ääni kerronnassa (lahja sekin, ei kaikilla ole magneettista kerrontaääntä) ja kiintoisaa settiä. Tuosta sulkeissa olevasta tulikin mieleen, että olen kuullut semmoisenkin "teorian", että jotkin erityispiirteet saattaisivat olla peruja edellisistä elämistä.

Olisi kiehtovaa, ehkä vähän pelottavaakin mennä hypnotisoijalle kuulemaan edellisistä elämistä/päätymään tilaan, jossa itse muistelee edellisiä elämiään. Mitä jos taustalla olisi jollakulla jotain kamalaa, ollut ennen esimerkiksi sarjamurhaaja tai raiskaaja, hypnotisoija sitten session päätteeksi "tuota, ei tullut kummempaa ilmi, köh, olette ollut kaukaisten vesien uljas miekkavalas ja tarinaa ei nyt enempää löydy kuin veden loisketta, olettekos muuten hyvä uimaan, aivan. Hyvät jatkot. " :)

Pientä huumoria, varmaan rehtiyteen pyritään. Mutta ainahan totuutta ei kannata kertoa, arviointiasioita. Tai miten asian ilmaisisi, toivottavasti tajutaan.
Lassie, eihän se noin mene. :D :P Ei hypnotisoija kerro session päätteeksi että mikä henkilö on ollut... Olen tuntenut ihmisen, joka on käynyt tällaisessa sessiossa, ja hypnotisoijahan vaivuttaa henkilön tuohon 'tilaan' ja ihminen sitten palaa siihen elämään mihin palaa... ja kokee itse ne tapahtumat, ja kertoo ne hypnotisoijalle... että mitä näkee ja kokee siellä. Ja muistaa ne myös jälkeenpäin. Näin ainakin kertoi minulle tuo sessiossa käynyt henkilö. :)

Ja tuon kauttahan voisi ajatella, että ehkä ihmisen mieli suojelee liian pahalta informaatiolta... ettei joku saa tietää olleensa aiemmin Hitler. "Tässä lasku, hyvää jatkoa!" :D (vaikka eihän se tuollaisessakaan tapauksessa tämän nykyisen ihmisen tai persoonan vika olisi...)
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Selventävää tietää, miten hypnotisointisessio menee todellisuudessa - en tiennyt että siinä itsekin muistetaan asioita, joita sanotaan hypnoositilan alla. Kiitti Kissankello. Kiintoisaa!

Yleensä julkisuuteen asti ei tule niitä ihmisiä, joilla olisi taustalla kamalampia entisiä elämiä. Voi olla tuossa sanomassasi defenssimekanismissa perää. Tai sitten pitävät ikävän kuuloiset asiat poissa mediasta. Mieluummin sitä olisi ollut miekkavalas kuin Hitler, se on melko varmaa. :mrgreen:
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Lassie kirjoitti:^ Selventävää tietää, miten hypnotisointisessio menee todellisuudessa - en tiennyt että siinä itsekin muistetaan asioita, joita sanotaan hypnoositilan alla. Kiitti Kissankello. Kiintoisaa!

Yleensä julkisuuteen asti ei tule niitä ihmisiä, joilla olisi taustalla kamalampia entisiä elämiä. Voi olla tuossa sanomassasi defenssimekanismissa perää. Tai sitten pitävät ikävän kuuloiset asiat poissa mediasta. Mieluummin sitä olisi ollut miekkavalas kuin Hitler, se on melko varmaa. :mrgreen:
Lassie, en tiedä, onko olemassa erilaisia hypnotisointitoteutustapoja... tuo on ainut mistä olen itse kuullut (siis muualta kuin tv:stä yms.). Mutta noin yleisesti olen ymmärtänyt, että tilanteesta huolimatta hypnotisoitava on se, joka tavallaan määrää tahdin ja määrittelee rajat, sen minne asti on valmis menemään... ja että juuri siksi hypnotisoitavaa ei voi "pakottaa" tekemään vastoin tahtoaan mitään, mitä henkilö ei halua tehdä... en tiedä.

Itseänikin kiinnostaisi kyllä kovasti kokea tuo.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Mun veli kertoi muutaman vuoden ikäisenä hyvin yksityiskohtaisesti muitavan jonkun tapahtuman (en kyllä muista, mistä se tuli puheeksi) koska se oli juuri se päivä, kun hän ajoi tyttöystävänsä L:n kanssa mopolla uimarannalta kotiin. "Se oli äiti silloin, kun olin 15 ja mulla oli vihreät hiukset".
Minä taas olen udellut mun vanhemmilta pienenä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu. Isä yritti selittää, että ei silloin tapahdu mitään, silloin ei ole mitään vaan kaikki on vain mustaa. Olen siihen vastannut, että ei se nyt pidä paikkaansa vaan elämä jatkuu. Eihän sitä voi olla niin, ettei tunne mitään. Pienestä asti mulla on ollut fiilis, että olen ollut kakskymppinen sälli, joka on kuollut auto-onnettomuudessa. Paikka, pojan nimi ja auton värikin on tiedossa, mutta olen jättänyt tietoisesti jäljittämästä tätä 8)
Nanika ga tooku matteiru to

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Löysin kirjasta Tiedon tuolla puolen tällaisen kertomuksen ja ajattelin laittaa sen tähän.

Warnasiri Adikari syntyi 9. marraskuuta 1957 eräässä kylässä Sri Lankassa. Oliko hän kenties elänyt aiemmin? Hän näet alkoi kertoa noin nelivuotiaana isälleen aiemmasta elämästään. Vuonna 1962 Francis Story, joka luennoi buddhalaisesta filosofiasta, kutsui professori Ian Stevensonin tutkimaan Warnasiri Adikarin tapausta.

Poika kertoi Storylle ja Stevensonille yksityiskohtaisesti entisestä elämästään Kimbulgodan kylässä, joka sijaitsi kymmenen kilometrin päässä hänen silloisesta kodistaan. Hänen perheensä ei ollut käynyt Kimbulgodassa, eikä he tunteneet yhtään kyläläistä. Tieto pojan kertomuksesta kantautui Kimbulgodaan. Rouva Ranaweera muisteli, että hänen pojallaan, joka oli kuollut odottamatta 26. lokakuuta 1956, oli ollut samantapaisia kokemuksia kuin Warnasirilla. Kun Warnasiri meni käymään Kimbulgodassa, hän tunnisti heti kotipaikkansa.

Olen itse hyvin kiinnostunut tästä kyseisestä aiheesta ja uskon jälleensyntymään. Mulla on omakohtaisia kokemuksia siitä, että ei tämä nykyinen näkyvä maailma ole ainoa maailma, uskon että kuoleman jälkeen elämä jatkuu, vaikkapa syntymällä jälleen tänne maan päälle.
Gods made heavy metal.

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Dr Bergmeister, et varmaankaan halua kertoa lisää...? Olisi niin kiinnostavaa!
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Tracker kirjoitti:Sielun matka. Peter Richelieu:

Kuva

Kirjassa kerrotaan muun muassa eläinten ryhmäsieluisuudesta...
Tuon kirjanhan olen lukenut jo nuoruudessani.Enkä ihan vanha kehäraakki tunnusta vieläkään olevani :)

Uskaltaisikohan sitä paljastaa, että yksi Suomen tunnetuimmista niin kutsutuista "jälleensyntymistapauksista" liittyy tavalla tai toisella erääseen kotipaikkakuntani ihmiseen.En henkilöä nyt suoraan paljasta, mutta saatan siitä joskus myöhemmin minfoon kirjoitellakin.

Kissankellollekin terveisiä!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Tiina »

paccasucco kirjoitti: En henkilöä nyt suoraan paljasta, mutta saatan siitä joskus myöhemmin minfoon kirjoitellakin.
Kissankellollekin terveisiä
Kirjoita ihmeessä. Olisi mielenkiintoista lukea.

Minäkin haluan lähettää kissankellolle terveisiä! :)

Vastaa Viestiin