Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, yliaistilliset tapahtumat jne. huuhaatieto tähän osioon.

Valvojat: Raid, Moderaattorit

Tracker
Wallander

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Tracker » Su Elo 19, 2018 1:28 pm

Dortmunder kirjoitti:Jep. En tiedä olenko sen parempi vastaamaan kuin kukaan muukaan. Vastaan silti.
Yökkönen eli yöperhonen on vain löytänyt kivan, lämpimän paikan jossa nukkua. Vastasyntyneet ovat vielä niin viisaita etteivät syyttä suotta mitään luontokappaletta hätistele pois, yökkönen selvästikin tämän aistii jotenkin.

Niin - tuo vastasyntyneiden viisaus...se on mystinen juttu, josta varmaan tämä otsikko alunperin sai alkunsakin...en ole nähnyt koskaan mitään niin viisasta katsetta kun se katse jonka oma lapseni minuun suuntasi syntymänsä jälkeen...jotain yliluonnollista.
Vastasyntynyt, ja yleensäkin vauva, elää täysin oman enkelinsä "ympäröimänä" suunnilleen siihen saakka kunnes oppii sanomaan Minä.

tötterö
Wallander

Viesti Kirjoittaja tötterö » Ti Elo 21, 2018 9:44 pm

Mitä jos ei muista menneestä elämästä mitään ja vähän heikkoa on nykyisenkin muistaminen?
Onko se merkki että olen vasta ekalla kierroksella?

Dortmunder
Ran-tan-plan

Viesti Kirjoittaja Dortmunder » To Elo 23, 2018 11:38 am

Tässä testi Tötterölle ja miksei muillekin joita aihe kiinnostaa:
https://www.kuudesaisti.net/info/testit ... anha-sielu

Yleensä kyllä vanha sielu (aina) tietää että on sellainen ilman testiäkin. Itse olen, eikä se ole
aina helppoa.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

Nimof
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Nimof » To Elo 23, 2018 11:58 pm

Minulla ei taida olla sielua ollenkaan.

Vestigia terrent

Maura Isles
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Maura Isles » Ti Loka 16, 2018 1:01 am

Mä olen ajatellut tämän asian vähän "nykyaikaisemmalla" tavalla.

Tämä on peli. Sinä olet jonkun pelinappula, jossain käsittämättömän monimutkaisessa tietokonepelissä. Joku pelaa sinua
Pelissä on tasoja (=elämiä) ja kuten yleensäkin tietokonepelit menevät, aloitetaan simppeleistä jutuista, kerätään kokemuspisteitä ja edetään tasoja (ensin olet planktoni, sitten katkarapu, mehiläinen jne.) Tämä maapallo on pelikenttä, jossa on eri tasoilla olevia peliukkoja. Jotkut ovat olleet täällä jo monta kertaa, saavuttaneet paljon kokemuspisteitä ja siten päässeet ns. hyvään elämään (esim. tiedemiehet). Tee jotain hyvää -> pääset seuraavassa elämässä parempaan, -> suorita massamurha ja palaat monta tasoa alaspäin.

Uusi elämä tallentuu edellisen elämän päälle joten edellisestä elämästä voi olla vielä muistijälkiä jonkun aikaa.

Tällainen pieni kevennys. :)

Maura Isles
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Maura Isles » Ma Marras 05, 2018 1:39 am

Vien tuota ajatusta omalla kohdallani vielä vähän eteenpäin.
Musta on pitkän aikaa tuntunut siltä, etten oikein "kuulu" tähän aikaan. Ihan kaikki on jotenkin vaikeaa enkä aina jaksa välittää. Ihan kuin pelaajani ajattelisi että "tällainen läpikäveltävä pelikenttä, johon ei jaksa panostaa, pelataan vähän vaan vasemmalla kädellä että päästään eteenpäin".

CSI
Watson

Viesti Kirjoittaja CSI » Su Tammi 06, 2019 7:02 pm

Itsehän oli aiemmassa elämässäni Adolf Hitler.

Muistan aika hyvin asioita sieltä, ainakin joitakin kohokohtia.

Nyt teillä varmaan heräsi tarve kysellä, joten siitä vaan kysymään. Melkein kuin Aatulle pääsisitte suoraan kysymään. Vastailen sitten parhaani mukaan mitä muistan.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Tracker
Wallander

Viesti Kirjoittaja Tracker » Ma Tammi 07, 2019 8:01 pm

CSI kirjoitti:Itsehän oli aiemmassa elämässäni Adolf Hitler.

Muistan aika hyvin asioita sieltä, ainakin joitakin kohokohtia.

Nyt teillä varmaan heräsi tarve kysellä, joten siitä vaan kysymään. Melkein kuin Aatulle pääsisitte suoraan kysymään. Vastailen sitten parhaani mukaan mitä muistan.
Mitenköhän Adolf suhtautuu siihen kun jenkkisotilaat veivät Adolfin omistuksessa olleen Longinuksen keihään Yhdysvaltoihin?
Sehän on Adolfilla hikinen homma taas kun maailmanvaltaa tavoittelee, niin on saatava haltuun tuo keihäs ensin. (Wienissä oleva on jäljennös)

CSI
Watson

Viesti Kirjoittaja CSI » Ma Tammi 07, 2019 8:03 pm

tötterö kirjoitti:Mitä jos ei muista menneestä elämästä mitään ja vähän heikkoa on nykyisenkin muistaminen?
Onko se merkki että olen vasta ekalla kierroksella?
Ei kun oot jäänyt jumiin yhdelle uralle. Niinkuin ne vanhan ajan gramofoonit, joissa neula saattoi hypätä takaisin jo soitetulle uralle.

CSI
Watson

Viesti Kirjoittaja CSI » Ma Tammi 07, 2019 8:04 pm

Tracker kirjoitti: Mitenköhän Adolf suhtautuu siihen kun jenkkisotilaat veivät Adolfin omistuksessa olleen Longinuksen keihään Yhdysvaltoihin?
Kiitos kysymästä. Uunitusta luvassa. Minulla on tarkat listat keihässotureiden nimistä, puolisoista ja jälkeläisistä. Terminoin nuo ali-ihmiset viimeistä lutikkaa myöden.

Sitäpaitsi Antiokan piiritys osoitti, että feikki (Antiokan keihäs) toimii aivan yhtä hyvin. Tärkeintä on puhdas teutooninen usko ja arjalainen jämäkkä käsi pitämässä Made in China-kopiota Pyhästä Longinuksen keihäästä.

Tracker
Wallander

Viesti Kirjoittaja Tracker » Ma Tammi 07, 2019 9:11 pm

CSI kirjoitti:
Tracker kirjoitti: Mitenköhän Adolf suhtautuu siihen kun jenkkisotilaat veivät Adolfin omistuksessa olleen Longinuksen keihään Yhdysvaltoihin?
Kiitos kysymästä. Uunitusta luvassa. Minulla on tarkat listat keihässotureiden nimistä, puolisoista ja jälkeläisistä. Terminoin nuo ali-ihmiset viimeistä lutikkaa myöden.

Sitäpaitsi Antiokan piiritys osoitti, että feikki (Antiokan keihäs) toimii aivan yhtä hyvin. Tärkeintä on puhdas teutooninen usko ja arjalainen jämäkkä käsi pitämässä Made in China-kopiota Pyhästä Longinuksen keihäästä.
Kenraali Pattonhan oli merkittävässä asemassa kun muisti edellisiin elämiinsä ja tiesi ainoana jenkeistä keihään tehon....ja saadessaan sen luolassa käsiinsä huhtikuun 30 päivä 1945....samana päivänä sait Adolf tarjouksen josta et voinut kieltäytyä.
Pattonkin tosin kutsuttiin kesken kaiken...

Mutta tsemppiä jatkoon, ja ehkä se vielä jossakin elämässä stondaa.

Vastaa Viestiin