Ruumiista irtautuminen

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, yliaistilliset tapahtumat jne. huuhaatieto tähän osioon.

Valvojat: Raid, Moderaattorit

Tiina
James Bond

Re: Ruumiista irtautuminen

Viesti Kirjoittaja Tiina » Su Heinä 24, 2016 7:02 pm

^Vakavissaan, vakavissaan tietysti.

Joku luonnollinen selityshän tuohon kuvaan on. Sieluhan häippäs vasta siellä sairaalassa, of course. :)

TooToo
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja TooToo » Pe Heinä 29, 2016 8:23 pm

Tiina kirjoitti:^Vakavissaan, vakavissaan tietysti.

Joku luonnollinen selityshän tuohon kuvaan on. Sieluhan häippäs vasta siellä sairaalassa, of course. :)
Vielä kun löytyisi netissä oleville sadoille muille samantyylisille kuville/videoille luonnollinen selitys, tai ylipäätään miksi aina jollekkin on oltava selitys perkele:)

Tracker
Wallander

Viesti Kirjoittaja Tracker » La Elo 11, 2018 6:57 am

Silta sarjan näyttelijätär Saga Noren/Sofia Helin.

Helinin elämän käännekohta sattui hänen ollessaan 24-vuotias. Näyttelijä joutui pahaan pyöräilyonnettomuuteen, joka muutti hänen elämänsä suunnan. Helin pyöräili Tukholmassa, kun jotakin meni rikki ja hän lensi pyörän selästä. Näyttelijä mursi leukansa.

– Se oli kehon ulkopuolinen kokemus. Huomasin silloin, että olin osa jotakin sellaista, joka ei kuulu tähän todellisuuteen, Helin kertoo ja jatkaa.

– En käynyt lähellä kuolemaa. Mutta olin kroppani ulkopuolella ja huomasin, kuinka siirryin taas takaisin kehooni. Kun näin itseni kehoni ulkopuolelta, ajattelin, ”että häntä minun käy sääliksi. Voi parkaa.” Se oli taianomaista, Helin muistelee kokemustaan.

Helin sai olla kiitollinen, että säilyi rytäkässä hengissä.

– Onnettomuus muutti minua paljon. Olin silloin nuori, vain 24, enkä ollut pitänyt itsestäni kovin hyvää huolta. Silloin olin todella sokissa, mutta nyt kun ajattelen asiaa, se oli kuin herätys tai isku vasten kasvoja. Siitä lähtien aloin elää kurinalaista elämää, siihen asti olin ollut aivan hukassa, Helin kertoi Ilta-Sanomille 2013.

Onnettomuuden jälkeen hän raivasi tiensä Ruotsin teatterikorkeakouluun.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005787561.html

Vastaa Viestiin