Mandela efekti

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Mandela efekti

Viesti Kirjoittaja ABC »

Nick Bostrom on osoittanut, että jos olemme simulaatiossa, niin todennäköisimmin niitä on useampi sisäkkäin, ts. meidät simuloinut porukka on myös itsekin jo simulaatio jne.

Täytyy vain toivoa, ettei yksikään niistä vedä maanantaikrapulassa töpseliä irti labran seinästä... :D
Every ship must sail a world.

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Mandela efekti

Viesti Kirjoittaja ABC »

Dortmunder kirjoitti:^ Hyvä pointti noi Cernin mustat aukot..ainakin pienistä aukoista joita tuo monsteri olisi tehnyt on raportoitu aiheuttaneen tiedemiesten katoamisia siellä...onneksi allekirjoittanut ei päässyt CERNiin töihin kun sinne aikoinaan haki - vai olinkohan liian hullu? Joka tapauksessa riskinsä näyttäisi olevan sielläkin:
http://www.scienceinfo.news/physicist-d ... celerator/
Ja sama tekstimuodossa alla
A physicist disappears into a mini black hole created by the CERN particle accelerator (Switzerland – Geneva)

A physicist working at the CERN (the European Organization for nuclear research) has been sucked into a mini black hole created by the Large Hadron Collider (LHC) located a few kilometres from Geneva in Switzerland, astride the Franco-Swiss border.
Jos joku ei tajunnut, niin tuo on sitten pilasivusto... Hauska kyllä, käykäähän lukemassa! (Minuakin muuten pyydettiin joskus muinoin Cerniin hommiin; välillä kaduttaa etten silloin mennyt. Mais c'est si, c'est ca! Enpähän ainakaan joutunut mustan aukon kitaan!)
Every ship must sail a world.

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Mandela efekti

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Jepulis..tämä aihe yritetään ilmiselvästi vaieta kuoliaaksi jotenka herätys: Jos ihminen jo pystyy (luolamiehen geeneillään) tekemään simulaatioita joita pelataan tuntikausia...niin miksi ei joku joka on vähän edempänä kehityksessä - esim. tulevaisuuden ihminen - ei pystyisi tekemään simua joka olisi tälläinen.(?). Tylsä, turha, elämä. Tällä hetkellä kohtalonamme näyttäisi olevan maailmanloppu ilmastonmuutoksen myrskyissä jo lähivuosina - ellei eräs D.Trump tee jotain vielä tyhmempää ennen sitä...

Selittäisi vaan nämä oudot Mandela-efektit, kerralla ja vähän enemmänkin. Sim city tehtiin jo 80-luvulla kai ensimmäinen versio...ja sekin on aika jännä simulaatio meidän maailmasta. Apinoiden tekemä.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

Avatar
unihalvaus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: To Loka 25, 2012 1:04 pm

Re: Mandela efekti

Viesti Kirjoittaja unihalvaus »

Itse olen miettinyt kymmeniä ja ehkä jo satoja kertoja, että minä olen tai ainakin muistoni ovat varmasti jäänyt päivittämättä. Ilman minkäänlaista sarkasmia.
En ole mitään. Saan vain sinut kesken uniesi pelkäämään ja jähmettymään.

sivuhahmo
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2020 11:58 am

Re: Mandela efekti

Viesti Kirjoittaja sivuhahmo »

Kerrassaan mielenkiintoinen aihe. :D Noi Bond rautahammas ja esim. Fruit of the looms ja 52 osavaltiota aiheutti kyllä todellakin WTF ilmiön. :shock:

Voiskohan silloin tällöin ilmestyvä "dejavu" ilmiö liittyä samaan simulaatio/virtuaalitodellisuusteoriaan? Itselläni on tullut useitakin hetkiä elämässä, joista olen ihan varma, että olen kokenut sen ennenkin.

Osa on toki ihan arkisia tapahtumia, jotka periaatteessa voisi selittyä sillä, että tilanne on vain riittävän lähellä aiempaa, mutta osa on sellaisia, että se on tapahtunut vaikkapa sellaisten ihmisten kanssa, joita en aiemmin ole koskaan tavannut. :)

TuhkaMuna
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Helmi 12, 2013 2:10 pm

Re: Mandela efekti

Viesti Kirjoittaja TuhkaMuna »

Mandela-efektille on myös kansanomaisempi nimitys - huonomuistisuus. Blanche Ravalec:ilta (Jawsin naisystävää näytellyt Moonraker-elokuvassa) kysyttäessä hän vastasi ettei käyttänyt hammasrautoja.

Vastaa Viestiin