Martinin pirut

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

olen käynyt tuolla

Viesti Kirjoittaja Jenni »

kävin viikko sitten tuolla talolla. tapahtui todella omituisia juttuja, Valokuvissa näkyy läpinäkyviä selviä hahmoja, puhelun äänitykset muuttuivat äänityksen jälkeen kuin ne olisi sata kertaisesti nopeutettuja. kuului kovaa kolinaa.ja paljon muuta. uskottavahan se on kun todisteita on. :?:
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Voitko antaa tarkat koordinaatit talolle? Voiko siellä yöpyä?
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

en viitti

Viesti Kirjoittaja Jenni »

sitä taloa vartioi securitas jo nyt etten viitti sanoa sijaintia jos talo sitten suljetaan niin enhän mä itsekään enää siellä sitten pääse käymään :? eikä siellä voi yöpyä ellei oo joku tosi kovahermoinen ihminen.. mä olin ainaki ihan kuset huosussa koko ajan. mä laitan tänää kuvaa ja äänitystä tänne jos osaan...
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Terve.

Ollaan tekemässä retkeä, jossa tutustutaan tälläisiin paikkoihin. Martinin Pirujen talo olisi pääkohde, mutta emme tiedä missä se on. Mitään emme tietysti riko tai muuta sellaista. Katso edellinen reissumme www.murdermystery.tk

Laitoin myös privaa, mutta en ole varma tuliko se. Voit vastata myös sillä, jos arveluttaa.
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

kuva

Viesti Kirjoittaja Jenni »

lähetin nyt raidille sen kuvan.toivottavasti laittaa sen tänne.. selitän nyt mitä näen kuvassa heiman paremmin.. poikaystäväni katsoo ikkunasta sisään, sen edessä on selvästi lapsen hahmo joka pitää käsiään polvien päällä ja leijuu. silmät voi päästä erottaa selvästi kun katsoo tarkkaan. myös tämän lapsen pään vieressä näkyy toisen henkilön puolikas pää jossa näkyy selvästi iso silmä. ylhäällä kuvassa näkyy hahmo joka pitää kättään poikaystäväni olkapäällä. pään voi myös erottaa selvästi. kuva muuttui vähän sumeaksi kun siitä tuli koneelle laitettua sen verran iso kokoinen.
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

Auttakaa

Viesti Kirjoittaja Jenni »

kertokaa miten saan sen kuvan suoraan tälle sivulle
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

Tässä linkki ottamaani kuvaan

Viesti Kirjoittaja Jenni »

http://www.aijaa.com/v.php?i=2222875.jpg ... selitys kuvasta löytyy ylhäältä. sitä pitää katsoo tosi tarkkaan että sen ymmärtää
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

Laitoin sen omalle sivulleni

Viesti Kirjoittaja Jenni »

nyt kun vihdoin ymmärsin miten kuvia saa sinne niin laitoin omalle sivulle sen.. linkki http://www.aijaa.com/v.php?i=2222995.jpg
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kuva
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Re: en viitti

Viesti Kirjoittaja supernova »

Jenni kirjoitti:sitä taloa vartioi securitas jo nyt etten viitti sanoa sijaintia jos talo sitten suljetaan niin enhän mä itsekään enää siellä sitten pääse käymään :? eikä siellä voi yöpyä ellei oo joku tosi kovahermoinen ihminen.. mä olin ainaki ihan kuset huosussa koko ajan. mä laitan tänää kuvaa ja äänitystä tänne jos osaan...
Miksi vanhaa taloa vartioi joku securitas? Suoraan sanottuna en usko.

Kuvasta sen verran että se on niin tumma että sellaisenaan siitä ei kyllä näy edes sitä kundia. Kun sitä photoshopissa aikansa olin käsitellyt sain näkyviin nuo jota luultavasti pidät kasvoina. Photoshop kuuluu muuten esim. duunikoneeni standardivarustukseen ja käytän sitä viikoittain erilaisiin tehtäviin. Eli väitän että sain sieltä kyllä irti sen mikä tuosta kuvasta oli irroitettavissa.

Eivät todellakaan ole mitään kasvoja vaan ihan standardikohinaa huonoissa olosuhteissa otetusta huonosta kuvasta. Ilmiö on juuri sama jonka jokainen on nähnyt katsellessaan kesäpilviä joissa voi hetkellisesti nähdä vaikka mitä kuvioita.

edit: Lienee sulla mennyt keuhkosyöpä ja keuhkotauti eli tuberkuloosi.

Alla olevaan: jos nyt noin otat nokkiisi, niin se heikentää uskottavuuttasi aika pahasti tai sitten kuvan laatu on kärsinyt jossain siirto-operaatiosi yhteydessä merkittävästi.

Se äänite olisi sangen mielenkiintoinen. Ihan helposti pystyy nopeutuneen äänitteen digitaalisesti hidastamaan ilman että tapahtuu sävelkorkeuksien muuttumista. eli nauhoite kehiin jos semmoinen on.

(kyllä tää porukka kaivaa talon sijainnin selville vaikket sitä kertoisikaan, jos sitä aihe kiinnostaa)
Viimeksi muokannut supernova, To Kesä 12, 2008 5:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

Juup

Viesti Kirjoittaja Jenni »

noh luulkaa mitä haluatte... ei tästä vissii tarvi sit sen enempää jatkaa tästä aiheesta. moro
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

En minä vaan näe mitään erikoista tuossa kuvassa..
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

jooh

Viesti Kirjoittaja Jenni »

poista se kuva siitä kun ei kukaan näköjään näe mitään. hyvä ei tarvi ainakaan muitakaan kuvia ja äänityksiä sitten tänne laittaa
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

:/

Viesti Kirjoittaja Jenni »

turhaan mä mitään lisää laita kun ei kukaan usko mitään. ja tiedoksi, en edes osaa itse muokata mitään puhelimesta saati si tietokoneesta. sama se mulle on uskotteko mitään vai mitä uskotte mutta kuvat ja äänitteet on aitoja ja ne näköjään pysyy vain mun puhelimessa tästä eteenpäin.
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

en osaa

Viesti Kirjoittaja Jenni »

enkä edes osais laittaa äänitettä mihinkään
Vastaa Viestiin