Martinin pirut

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

jees

Viesti Kirjoittaja Jenni »

siis eli: menin sinne talolle jota luulin ihan tavalliseks taloks, tiesin kyllä kuulopuheitten perusteella että siellä kummittelee. noh mä en ite menny ekalla kerralla sinne, silloin äänitin ne puhelut. sitten kun ekan kerran menin sinne niin otin noi kuvat.. abouttia rallaa kolmen aikaan yöllä. sillo ei käyty missää sisällä paitti siellä saunassa... sitten seuraavana päivänä mentiin 5 aikaa päivällä jollon käytiin kaikki talot sisältä läpi..sillon löysin sen lehtileikkeen päätalon pöytälaatikosta ja aloin netistä ettiin tietoa nimen perusteella...sitten huomasin että siitä tehdää elokuvaa ja kaikkee..aika lailla samaa juttua siinä oli kun tossa wikipedian sivussa.. kolmantena kertana otettiin kuvat tavallisella kameralla..kukaa mun tuttu ei kyllä omista skanneria mutta laitan jos jostai löytyy niitä tavallisia kuvia tänne.. ja aijaa.com mun nimimerkillä Jenni88 pitäis löytyä niitä kuvia..ei niissä mitää tavallisesta poikkeevaa paitsi ne on muuttunu punaseks..keijärven rannassa ne talot on ja tosi vanhoja että kyllä varmasti oikea paikka on..ja kuvat on aitoja..en ees osais niitä muokata. kyl niissä jotai mörköjä näkyy siinä kuvassa.... spooky :) jos joku ei usko niin harmin paikka :)

Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Eihän aijaa.com ole galleria josta voi selata nimimerkillä kuvia? Laittaisitko linkit uudestaan?

_hansu_
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 5:45 pm
Paikkakunta: imatra

Viesti Kirjoittaja _hansu_ »

Onko kenelläkään tietoa mihin pikku Emma loppujen lopuksi kuoli? Jos oikein käsitin, niin eihän hän vanhakaan kuollessaan ollut..
..Teini-ikäisten lasten äidit, tietävät miksi jotkut eläimet syövät poikasensa..

Lars
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 9:42 pm

Viesti Kirjoittaja Lars »

_hansu_ kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa mihin pikku Emma loppujen lopuksi kuoli? Jos oikein käsitin, niin eihän hän vanhakaan kuollessaan ollut..
Eikös hän ollut aika fataalisti sairas? Jokin keuhkotauti muistaakseni.

ville69
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 5:56 am
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja ville69 »

http://maps.live.com osaa näyttää ilmakuvia (bird's eye view) Keijärven ympäristöstä, monesta eri kulmasta. Löytyy myös aiemmin tässä threadissa kuvassa esiintynyt Eerolan navetta.

Siitä kun jatkaa pohjoiseen rantoja seuraillen, löytyy ainakin yksi ränstynyt valkoinen talo, saunamökkejä sun muuta. Olisiko Jenni käynyt tuolla itseään psyykkailemassa?

Ylöjärveläiset kyllä tiesivät jo 80-luvulla ettei Martinin taloa enää ole. Kivijalka oli kaiketi olemassa ainakin vielä tuolloin, mutta sijaintiakaan ei kerrottu meille lapsille, koska se oli jonkun pihapiirissä tms. Hyvin on salaliitto pitänyt...

Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

juup :)

Viesti Kirjoittaja Jenni »

pääsin kyllä tolla kartalla oikealle tielle mutta en saa sitä avattua kuvana..tienä vaan,,,

Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Jenni »

http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=6104... joo kyllä tossa ilmakuvassa se näkyy..mut aika heikosti.. siinä on valkoinen iso kartano päätalona, sitten yks vähä uudempi vaaleansininen talo, jossa ei kukaa asu, sitten iso punainen navetta, sauna, torppa, sitten vähän pienempi punainen navetta..ja rannassa punainen sauna( vähä kauempana päätalosta) sen pitäis olla ton numero 2773 kohdalla..jos ihan oikein sitä katson.. en saa sitä kuvaa kovin lähelle

Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Jenni. Mulle tuli 3 kertaa meiliin ilmoitus, että on tullut uusi privaviesti. Mitään ei kuitenkaan ollut siellä. Eli koetitko lähettää paikan sijainnin? Miten tää nyt meni? Olit siiis jollain talolla ja löysit sieltä Martinin Piruista kertovan lehtileikkeen ja siitä päättelit, että se talo on Martinien torppa? Niinkö?

Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Linkissä ei edelleenkään ole mitään kuvaa. Ellei se sitten näy vain sinulle, kun olet kirjautuneena sisään.

Scarpetta
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Elo 10, 2007 2:46 pm

Viesti Kirjoittaja Scarpetta »

Ikävä tulla pilaamaan teidän ilonne ja innostuksenne asian suhteen, mutta tuota kyseistä Martinin taloa ei tosiaankaan enää ole. Olen kotoisin Ylöjärveltä ja asia luonnollisestikin kiinnosti minua jo silloin Ylöjärvellä asuessani. Mutta kuten sanottu - kyseistä taloa vain ei enää valitettavasti ole. Olisin kyllä mennyt itsekin tutkimaan sitä jo aikoja sitten.
En tiedä missä talossa Jenni sitten on mahtanut pyöriä :wink:

Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Kiitos tästäkin lisäyksestä. Sainkin tuon tosin jo selville. Jenni näyttää kadonneen johonkin...

Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

^ Kaiken kaikkiaan kyseessä ei taida olla se penaalin terävin kynä, joten ehkä fiksuinta kaivaa tietoa esiin jostain muualta.. 8)

Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

joo

Viesti Kirjoittaja Jenni »

ei mua kiinnosta sanoa enää yhtää mitää ku tommosta kommenttia laitatte ja aika töykeesti..en laita kuvia enkä äänityksiä koska se on turhaa.

Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Ihan hyvä niin. Vaikka olishan se ollu hauska nähdä ja kuulla, mitä olet siellä kesämökilläsi poikaystäväsi kanssa äänitellyt. Alastonsuomi.com taitaa kuitenkin olla oikeampi paikka niille. Case closed.

Panhead
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 9:04 pm
Paikkakunta: Riverside

Viesti Kirjoittaja Panhead »

Jep.ja pirusta jos joku haluu kuvia nii tervetuloa kuvaamaan mun anoppia.. :roll:
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-

Vastaa Viestiin