Martinin pirut

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Minä en kyllä saa kuvasta mitään selvää, en isosta enkä pienestä. En edes näe sitä jätkää selvästi.
silentservice
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 26, 2007 12:19 am

Viesti Kirjoittaja silentservice »

No kyllähän siinä (vähän pienennetyssä) kuvassa ainakin ohan selvästi joku tyttö istuu oikeassa reunassa portailla tms. Oiskos se Emma? Jotkut suuret kasvotkin erottuvat kuvan yläosassa/keskellä?

Tällä palstalla on roppakaupalla väkeä, joiden tarkoitus on vain kritisoida ja valittaa kaikesta. Kaikkitietäviä on sitten samalainen määrä. Älä Jenni lannistu!

Onkos sulla tämä kuva vielä puhelimessa vai olikos se kamerassa? Siitä näkis selvemmin ja vakuuttuisi ehkä kuvan aitoudestakin. Sori vaan, mutta työnkuvaan kuuluu rankka skeptisyys. Jos haluat kuvaa tai ääntä esitellä, ota yhteyttä ja tarjoan jossain pullakahveet sulle ja poikakaverillesi. Lupaan, etten kysele Martinin talon paikkaa...
voihell1234
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 11:29 am

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

itekään en nää kuvassa mitään ihmeellistä.. sori.

mäkin haluaisin käydä tuol talol.. Sen verran jänskä historia sil kuiteski
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Minä kyllä näen kuvassa melko selkeästi ihmishahmon ja kasvot. Alaston?
Nothing is quite what it seems
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

voihell1234 kirjoitti: mäkin haluaisin käydä tuol talol.. Sen verran jänskä historia sil kuiteski
Ainoo ongelma taitaa olla se, että itse Martinin torppaa ei enää ole. Jennin käymä paikka on ilmeisesti kartano siinä vieressä...
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Minäkin olen näkevinäni nuo kasvot, kun avasin kuvan Photoshoppiin ja valaisin sitä hieman. Portailla ei kyllä mielestäni istu ketään.

Mikäs niiden äänitysten tilanne nyt on? Raid?
voihell1234
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 11:29 am

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

Agathon kirjoitti:
voihell1234 kirjoitti: mäkin haluaisin käydä tuol talol.. Sen verran jänskä historia sil kuiteski
Ainoo ongelma taitaa olla se, että itse Martinin torppaa ei enää ole. Jennin käymä paikka on ilmeisesti kartano siinä vieressä...
NO voi hell.. miks kaikki hauska pitää aina tuhota?!?! :evil:
sqeeze
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Touko 17, 2007 12:10 am

Viesti Kirjoittaja sqeeze »

Agathon kirjoitti:
voihell1234 kirjoitti: mäkin haluaisin käydä tuol talol.. Sen verran jänskä historia sil kuiteski
Ainoo ongelma taitaa olla se, että itse Martinin torppaa ei enää ole. Jennin käymä paikka on ilmeisesti kartano siinä vieressä...
Joku väitti, että kivijalka olisi vaan jäljellä. En ole varma. Se kartano on Eerolan kartano jonka mailla torppa sijaitsi. Joku Vislasi niminen yritys pitää jotain toimitilojaan siellä joten sen takia sitä vartioidaan. Vislasi oy:n nettisivuilta saa osoitteen kartanolle. Sen paremmin minä en osaa sijainnissa auttaa.

Sinänsä toi Jennin kuva ei mun silmään näytä kartanolta, mutta en tiedä onko torppa pystyssä vai ei.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am
silentservice
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 26, 2007 12:19 am

Viesti Kirjoittaja silentservice »

Paulalle vihjeeksi, että pikkuinen polviinsa nojaava tummahiuksinen kameraan katsova tyttö on kuvan vasemmassa reunassa kuistin valkoisten pylväiden alapuolella. Pää osuu juurikin pylväiden alapään väliin. Kumma, kun katsoin kuvaa päivänvalossa, tyttö näkyi selvemmin.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^On kyllä jännä miten osa ihmisistä näkee niin eri tavalla kuvan. Itse en vaan näe kummassakaan kuvassa mitään tyttöjä, höh.
voihell1234
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 11:29 am

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

tollane n se kartano

Kuva

http://www.vislasi.fi/tilat.htm
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Ok. Asia on nyt aika selkeä. Kirjoitin Ylöjärven kulttuuritoimikunnalle ja vastaus oli aika yksiselitteinen: "Hei, Martinien torppa ei ole enää olemassa."

ELLEI, kyseessä ole Ylöjärven kunnan ja FBI:n salajuoni, että ns. tavalliset kansalaiset eivät pääse tutkimaan Martinin Pirujen mysteeriä...Miten on Jenni?

Mua ärsyttää aivan törkeästi se, että Jenni herätti mussa toivon, että se torppa olisi vielä pystyssä. Olin muutaman päivän ihan tohkeissani. Kiitos pettymyksen tuottamisesta. Tää (+tämänkaltaiset asiat) ovat oikeasti tärkeitä & isoja juttuja mulle. Ei pitäisi lähteä pelleilemään näiden hommien kanssa. Jenni on siis selkeästi ns. hoax.
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

ei ole sama paikka

Viesti Kirjoittaja Jenni »

joo se ei kyllä ole sama paikka tossa kuvassa missä me ollaan käyty, sori vaan. se kartano missä me ollaan käyty on valkoinen ja tosi vanha...
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

agathon!

Viesti Kirjoittaja Jenni »

mä pistin sulle sen paikan sijainnin mutta jos se ei kelvannut niin en sitten voi mitään.
Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

häh?

Viesti Kirjoittaja Jenni »

mä en kyllä näe kuvassa mitään portailla istuvaa tyttöä :P nään vaan sen joka seisoo keskellä kuvaa ja pitää käsillä polvistaan kiinni..laitan kohta lisää kuvia tonne aijaa comiin...vaikka ei mulla niitä enää paljon jäljellä ole
Vastaa Viestiin