Martinin pirut

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: jatkoa edelliseen

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Jenni kirjoitti:pikkuveli oli nähnyt sen narun joka oli yltäpäältä veressä viime talvena.. olis ollu kiva kanssa ite nähdä..:(
:lol:

...Tässä hommassa alkaa olla jo ainekset kunnon satuun... :wink:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Re: jatkoa edelliseen

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Jenni kirjoitti:hirttänyt itsensä 1920 luvulla...siellä on vielä lenkki katossa mutta joku perskuleen tonttu oli pöllinyt narun..pikkuveli oli nähnyt sen narun joka oli yltäpäältä veressä viime talvena.. olis ollu kiva kanssa ite nähdä..:(
87 vuotta säilynyt naru paikallaan, verineen päivineen? I dont think so.

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Re: jatkoa edelliseen

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Bombay kirjoitti:
Jenni kirjoitti:hirttänyt itsensä 1920 luvulla...siellä on vielä lenkki katossa mutta joku perskuleen tonttu oli pöllinyt narun..pikkuveli oli nähnyt sen narun joka oli yltäpäältä veressä viime talvena.. olis ollu kiva kanssa ite nähdä..:(
87 vuotta säilynyt naru paikalleen, verineen päivineen? I dont think so.
Tästä tuleenkin mieleeni sangen ihmeellinen elokuva muutaman vuoden takaa. Kauhun, sci-fin ja uskonnollisten myyttien sekoitus, jossa etsittiin Jeesuksen ristiinnaulitsemia nauloja, jotta niistä saataisiin eristetyksi DNA:ta ja kloonattua uusi Kiesus. Aika paksu tarina mutta mielenkiintoinen.

Mikä hemmetti sen nimi nyt oikein olikaan?

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: häh?

Viesti Kirjoittaja papillon »

Jenni kirjoitti:mä en kyllä näe kuvassa mitään portailla istuvaa tyttöä :P nään vaan sen joka seisoo keskellä kuvaa ja pitää käsillä polvistaan kiinni..laitan kohta lisää kuvia tonne aijaa comiin...vaikka ei mulla niitä enää paljon jäljellä ole

Asiahan ei sinänsä minulle edes kuulu, mutta jotenkin on muodostunut käsitys, Jenni , että olisi viisainta lähettää kuvasi vaikkapa
" Huijaa. Comiin) :P

Panhead
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 9:04 pm
Paikkakunta: Riverside

Re: jatkoa edelliseen

Viesti Kirjoittaja Panhead »

Jenni kirjoitti:hirttänyt itsensä 1920 luvulla...siellä on vielä lenkki katossa mutta joku perskuleen tonttu oli pöllinyt narun..pikkuveli oli nähnyt sen narun joka oli yltäpäältä veressä viime talvena.. olis ollu kiva kanssa ite nähdä..:(
Tarinat on kuin jennie83:lla,tainnu tehdä paluun toiseen topiciin eri nikillä.. :P
-Don`t ask to drive my bike and i don´t ask to drive your wife-

Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

niih

Viesti Kirjoittaja Jenni »

voi olla että veli on mulle höpöttänyt siitä asiasta omiaan :) muuten kaikki pitää kyllä paikkaansa....

Jenni
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 4:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

:)

Viesti Kirjoittaja Jenni »

sori vaan mutta oon syntynyt 88 :) ..... enkä ole koskaan kirjottanut tänne..
enkä olis tiennyt mistää martinin talosta jollen olis löytänyt sitä lehteä sieltä... kirjotin sen vaan tänne ja johan löyty tietoa :) luulin että se on vaan tavallinen hylätty talo... mutta toi hirtto homma taitaa olla mun veljen omia turinoita :P kattokaa nyt niitä muitaki kuvia sieltä aijaasta jos kiinnostaa

Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Kerrohan vähän tarkemmin, mitä lehtileikkeitä? Siis löysit sieltä talolta lehtileikkeen, joka kertoi Martinin piruista?
Ja minulla ei tuo Aijaa.comin linkki avautunut. Tai avautui se, mutta siellä oli pelkkää tyhjää.

seireeni
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 12:47 pm

Viesti Kirjoittaja seireeni »

Kiinnostava juttu, mutta Jennin kirjoitukset eivät herätä suuresti luottamusta. "On se talo olemassa. Tai siis ei oo just se, mut joku talo siel on.." Ja miten koko saaga alkoi, menit vahingossa johonkin autiotaloon, josta löysit lehtileikkeet ja luulit sitten sitä taloa Martinien torpaksi? Verinen hirttoköysi oli kaikista älyttömin juttu. Voisi itsekin vähän miettiä ennen kuin kirjoittaa tuollaista, oma uskottavuus siinä kärsii, kiinnostavan jutun kustannuksella.

Kummittelua en mitenkään kyseenalaista, mutta faktat ontuu.
"I think it was sick and weird."

PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Re: joo

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Jenni kirjoitti:on mulla sieltä talolta otettuja kuvia enemmänki.. siis tavallisella vanhan aikaisella kameralla... kuvat on kehitetty mutta skanneri puuttuu :) siinä näkyy selvästi kaikki talon sisältä ja ulkoa...vaikka on yöllä kuvattu.. osaako joku selittää sellaisen asian kun niissä kuvissa leijuu sellaisia saippuakuplan näköisiä palloja.
Saippuakuplan näköiset pallot lienevät ihan yleisiä linssin heijastumia, mutta mielenkiintoista olisi silti nähdä niitäkin kuvia, jos saisit jossain skannattua. Näkisi millainen tuo talo oikeasti on sisältä ja ulkoa. Aijaa.comissa ei tosiaan ollut mitään. Vai suutuitko Jenni kaikista epäilyistä ja poistit ne? Toki tällainen kummittelu herättää epäilyksiä, sehän siinä juuri on kiinnostavaa, että onko se totta vai ei...

Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

[img]KUVA%20POISTETTU%20by%20Lydia[/img]

Saippuakuplan näköisiä palloja.....ORB:eja?

Laita ihmeessä sinne aijaa.comiin.
Viimeksi muokannut Lydia07, Ti Kesä 17, 2008 9:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -

voihell1234
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 11:29 am

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

no hohhoijaa.. näyttää ihan normilta valoheijastukselta, joka tulee valosta(lampusta?)

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^^Tuohon seinäänhän heijastuu saippuakuplien lisäksi myös 4 kappaletta jotain ulkoavaruuden örkkejä.
Yksi vaan on vihreä, mutta kuitenkin.
Nyt alkaa jo meitsikin uskomaan mörköihin. :shock: 8)

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Olen pudonnut täysin kieseiltä: luulin että kuvat on jostain vanhasta kälyisestä paikasta?
Nothing is quite what it seems

Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Taisin sekoittaa keskustelun Martinin piruista laittamalla tuon ORB-kuvan. Otan sen pois.

:lol: --> :oops:

Onko kukaan onnistunut tekemään orbeja heijastamalla valoa kameran linssiin?
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -

Vastaa Viestiin