Tapaus Dyatlov pass (1959)

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10846
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

erämaaetsivä kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 3:04 pm Chercock:
Myös Krivosenkon kuvassa esiintyvät nuo kolme tummaa "päätä". Tällainen vain tuli joskus huomattua.
Nappi löytö.

Kyllä tässä on avain juurikin tuo säteily, mikä meiltä on unohtunut aina aijemmin. Itse olen lukenut kaiken materialin läpi jo vuosia enne kun aloin kommentoimaan. Nyt vasta uusintana lukiessa sai monet pöytäkirjoissa kerrotut kuin uudenlaista nostetta tiettyihin epäilyksiin. Tieto on siellä niin hajallaan ja vaatisi jatkuvaa muistiinpanojen tekemistä, näinollen työlästä.
Niin mut siis kuten tuossa viestissä sanottiin, ko. "kuva" oli labrassa otettu...
Varmaan sormenpäät näkyy=)
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Taas hiukan poissulkevaa tutkintaa.
Ryhmän päiväkirjoissa ei mainita Zolon päiväkirjaa, kuitenkin kuvasta voisi olettaa kirjoittavan muistiinpanoja.
Kuva


Tuntematon päiväkirja alussa mainitaan seuraavaa:
Olisiko Zolon kirjoittama ?
Tämä asiakirja on lueteltu rikostutkinnassa Kolmogorovan päiväkirjana, mutta hänen käsikirjoituksensa tai tyylinsä eivät kuitenkaan sovi teltasta löytyneiden henkilökohtaisten esineiden läsnä olevan toisen päiväkirjan käsialaan. Joten oletamme, että tämän päiväkirjan kirjoittajaa ei tunneta. Tämä tekee siitä kolmannen päiväkirjan, joka oli läsnä ryhmän kanssa. Toinen päiväkirja kuului Kolevatoville, mutta sitä ei koskaan saatu takaisin. Tuntemattoman henkilön oletetaan kadonneen tai varastavan.
Kolevatovin päiväkirja vaan kummasti katosi.
Salailua.
Kellä olisi motiivi varastaa ja salata. On olemassa vaan yksi taho ja se ollut kaiken tutkinnan takapiruna.
erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Kuolemannaakka kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 6:09 pm
erämaaetsivä kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 3:04 pm Chercock:
Myös Krivosenkon kuvassa esiintyvät nuo kolme tummaa "päätä". Tällainen vain tuli joskus huomattua.
Nappi löytö.

Kyllä tässä on avain juurikin tuo säteily, mikä meiltä on unohtunut aina aijemmin. Itse olen lukenut kaiken materialin läpi jo vuosia enne kun aloin kommentoimaan. Nyt vasta uusintana lukiessa sai monet pöytäkirjoissa kerrotut kuin uudenlaista nostetta tiettyihin epäilyksiin. Tieto on siellä niin hajallaan ja vaatisi jatkuvaa muistiinpanojen tekemistä, näinollen työlästä.
Niin mut siis kuten tuossa viestissä sanottiin, ko. "kuva" oli labrassa otettu...
Varmaan sormenpäät näkyy=)
Aivan vaan piruuttaan labrassa halusivat tekasta samanlaisen kuvan kuin Zolon kamerassa, vai mikä homma.
Itse näen tuossa selittelyn makua ja kuva on aito.
Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1514
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

erämaaetsivä kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 6:44 pm
Kuolemannaakka kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 6:09 pm
erämaaetsivä kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 3:04 pm Chercock:

Nappi löytö.

Kyllä tässä on avain juurikin tuo säteily, mikä meiltä on unohtunut aina aijemmin. Itse olen lukenut kaiken materialin läpi jo vuosia enne kun aloin kommentoimaan. Nyt vasta uusintana lukiessa sai monet pöytäkirjoissa kerrotut kuin uudenlaista nostetta tiettyihin epäilyksiin. Tieto on siellä niin hajallaan ja vaatisi jatkuvaa muistiinpanojen tekemistä, näinollen työlästä.
Niin mut siis kuten tuossa viestissä sanottiin, ko. "kuva" oli labrassa otettu...
Varmaan sormenpäät näkyy=)
Aivan vaan piruuttaan labrassa halusivat tekasta samanlaisen kuvan kuin Zolon kamerassa, vai mikä homma.
Itse näen tuossa selittelyn makua ja kuva on aito.
Olen kanssa sitä mieltä, että liian suuri sattuma, että labrassa onnistuisivat niin samanlaisen kuvan vahingossa räpsäisemään.

Mua on tuossa lumiluolan romahdus -teoriassa aina tökkinyt joku. Kun sehän oli ilmeisesti puron vieressä, eikä päällä, vai? Niin kuinka sielä mikään alla virtasi? Ja tosi korkealla sen olisi täytynyt olla, että niin hurjat vammat olisi syntynyt. En sillä, etteikö mahdollista olisi, mutta tuntuu epäuskottavalta. Ennemmin uskon vaikka härpättimen posahtamiseen (retkeläisten tai ulkopuolisten) ja salailuun/peittelyyn. Telttaa ja muita kuin raviiniin kuolleita ei ilmeisesti tarkistettu säteilymittareilla?
Renault
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ma Loka 07, 2019 10:13 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja Renault »

Takaisin todellisuuteen: Lumiluolaa ei ollut ja vuonna 1959 Neukkulassa kannettavien lämmittimien tekniikka ylsi ehkä spriillä toimivaan retkikeittimeen. Tosin niitäkään ei välttämättä ollut vielä kaikkien saatavilla edes ruplilla.
Kokenut retkeilijä Akselrod uskaltaa valittaa tuolla kuulustelupöytäkirjoissa, että Neukkulan kevyt teollisuus ei tuota riittävän laadukkaita suksia ja retkeilyvaatteita.
bob
Poliisikoira Rex
Viestit: 267
Liittynyt: La Touko 09, 2015 3:56 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja bob »

Niin, kyllähän eksynyt ihminen aina kirjoittaa jonkinmoisen jäähyväisviestin siinä vaiheessa kun ymmärtää, ettei pois pääsyä ole kuin taivaallisen fatsin luo. Tais olla joku 90-95 prosenttia, jotka ovat jättäneet jonkinmoisen selityksen ja viimeiset moikat, tavalla tai toisella. Poikkeuksen taitaa tehdä ainoastaan hollantilaiset tytöt. :wink:
Mä luulen kuitenkin, että tuolla solassa on kuolema koittanut joka ikiselle osalliselle niin nopeasti, että ei ole ollut mielessäkään alkaa mitään testamenttia kirjoittamaan.

Jos nyt oletetussa aikajärjestyksessä menee, niin eiköhän ekana kylmenneet Jurit. He ovat olleet varmaan ihan jäässä jo heti sinne seetrille päästessään eikä se toimintakyky ole tainnut missään vaiheessa palautua tippaakaan. Siinä on sitten hiljaa jäädytty pois ja that’s it. Jos nuotio on ollut parhaimmillankin vain sitä pikkulieskaa, joka ei sytytä kunnon puita missään vaiheessa, niin ei se tuota lämmön tavoin kyllä valoakaan. Joten heidän mahikset kaikkeen kirjoittamiseen oli ihan pyöreä nolla.
Menikö toisena sitten raviininelikko vai rinnekolmikko vai joku muu yhdistelmävaihtoehto? Jos oletetaan, että kaivanto romahti, se on ollut sellainen äkkilähtö, että siinä 0,8 sekunnissa, minkä pudotessaan kerkeää älytä olevansa lopullisesti kusessa, ei myöskään mitään kirjoiteta. Sama juttu jos siellä ollaan oltu em-etsivän teorian mukaan jo valmiiksi silmättöminä ja huulet kiehuen. Edelleen siinäkin tapauksessa se tapahtumien dokumentointi lienee ollut jotain muuta kuin prioriteettiykkönen. Sama asia jos on oltu alla jo valmiiksi ja lumet on vaan tulleet niskaan, edelleen äkkilähtö on kyseessä. Rinteeseen könynneet taas ovat luultavasti uskoneet loppuun saakka olevansa ainoat, jotka tästä paskasta tulee selviytymään. Dyatlovin itsensäkään mä en oikein usko asettuneen helposti löydettävään asentoon ymmärtäessään kuolevansa, kuten monesti oletetaan. Ei kai sentään.? Eiköhän siinä ole vain yritetty pysyä pystyssä viimeiseen asti ja kaikin keinoin, ja sitten on viimeisillä voimilla yritetty ottaa tukea siitä pikkukoivusta, jonka kanssa on sitten jäätyneenä kaaduttu siihen viimeiseen asentoon. Kenelläkään näistä ei voi olla ollut mitään mahdollisuutta alkaa kaivamaan paperia ja lyijykynää esiin, että vittu, ei tää homma nyt onnannutkaan, kirjaanpa ylös. Mä luulen tosiaan, että joka ikisen kuolleen toimintakyky on romahtanut niin nopealla aikajanalla, että ihan yksinkertaisesti sen takia ei ole kukaan jäätyneillä sormillaan alkanut mitään kirjettä väsäämään.
Kynistä vielä... Ainoa, mikä noissa oloissa toimii, on lyijykynä. Mustekynän muste ei tartu jäiseen/märkään paperiin, eikä se mustekaan sieltä säiliöstä tule ulos jollei lämmitä ensin suussaan (tai jossain muussa reiässään) ainakin pari minuuttia.
Renault kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 7:54 am Siis vain yksi etsijöistä väitti nähneensä mitään muistikirjaa tai kynää Zolon käsissä. Se oli joku iso tappi kuitenkin, oliko jopa eversti, mutta kukaan muu ei väittänyt nähneensä ko. välineitä.
Miksi muuten ei laitettu mitään lyhyttä viestiä paperille jälkimaailman nähtäväksi? Tiesivät jo teltalta lähtiessä, että tilanne on haastava ja jossain vaiheessa aavistivat kuolevansa joka iikka. Muistanko oikein, löytyikö keneltäkään kynä oikeasti. Paperia oli mukana alhaalla metsässä, mutta kaatuiko juttu yksinkertaisesti siihen, että puuttui se kynä?
Olisiko voinut viestiä muilla keinoilla, sillä yksi sanakin olisi kertonut paljon?!
Noinko se meni? No hemmetin hemmetti, mihin tässä maailmassa enää voi luottaa!? Aikaisemmin vuosien/vuosikymmenten aikana ei ole tää päiväkirja tullut koskaan vastaan, mutta nyt viime kuukausina siihen on viitattu niin monella taholla, että oon jo alkanut uskoa, että se olis ihan vahvistettu tieto. Tuosta valokuvastakin, missä kuvatekstissä sanotaan, että kädessä on kynä ja toisessa lehtiö, mä oon etsinyt niitä jo aika pitkään. Ei ole löytynyt. Oon vaan ihmetellyt, että onko se sitten mennyt vedessä niin piloille, kun ei ole sen teksteistä ollut mitään dokumenttia. No vaikeahan sitä on päästä lukemaan jos ei ole koskaan virallisesti löydettykään.
bob
Poliisikoira Rex
Viestit: 267
Liittynyt: La Touko 09, 2015 3:56 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja bob »

erämaaetsivä kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 6:26 pm Taas hiukan poissulkevaa tutkintaa.
Ryhmän päiväkirjoissa ei mainita Zolon päiväkirjaa, kuitenkin kuvasta voisi olettaa kirjoittavan muistiinpanoja.
Kuva


Salailua.
Jos mä nyt oikein noita naamoja vieläkään tunnistan, niin eikös tossa kuvassa kirjaansa kirjoita Zina eikä suinkaan Zolo?! Ja Kolmogorovan päiväkirjahan on löytynyt.

Muutamia käännöksiä luin, ja yksi mikä iski silmään, on se, että siellähän on ollut vähän tunteet pinnassa. Siellä on mökötetty, rangaistuksena jouduttu telttaa korjaamaan, mutta kieltäydytty, vai miten se meni, säännöistä lipsuttu ja hermostuttu muiden sooloiluihin. Lyudastakin saa söpöstä naamastaan huolimatta vähän sellaisen troublemakerin käsityksen.
erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

bob kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 11:19 pm
erämaaetsivä kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 6:26 pm Taas hiukan poissulkevaa tutkintaa.
Ryhmän päiväkirjoissa ei mainita Zolon päiväkirjaa, kuitenkin kuvasta voisi olettaa kirjoittavan muistiinpanoja.
Kuva


Salailua.
Jos mä nyt oikein noita naamoja vieläkään tunnistan, niin eikös tossa kuvassa kirjaansa kirjoita Zina eikä suinkaan Zolo?! Ja Kolmogorovan päiväkirjahan on löytynyt.

Muutamia käännöksiä luin, ja yksi mikä iski silmään, on se, että siellähän on ollut vähän tunteet pinnassa. Siellä on mökötetty, rangaistuksena jouduttu telttaa korjaamaan, mutta kieltäydytty, vai miten se meni, säännöistä lipsuttu ja hermostuttu muiden sooloiluihin. Lyudastakin saa söpöstä naamastaan huolimatta vähän sellaisen troublemakerin käsityksen.
Avaa kuva uudessa ikkunassa ja zuumaa, voit nähdä Zinan takana Zolon kirjoittamassa.
bob
Poliisikoira Rex
Viestit: 267
Liittynyt: La Touko 09, 2015 3:56 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja bob »

erämaaetsivä kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 11:27 pm
bob kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 11:19 pm
erämaaetsivä kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 6:26 pm Taas hiukan poissulkevaa tutkintaa.
Ryhmän päiväkirjoissa ei mainita Zolon päiväkirjaa, kuitenkin kuvasta voisi olettaa kirjoittavan muistiinpanoja.
Kuva


Salailua.
Jos mä nyt oikein noita naamoja vieläkään tunnistan, niin eikös tossa kuvassa kirjaansa kirjoita Zina eikä suinkaan Zolo?! Ja Kolmogorovan päiväkirjahan on löytynyt.

Muutamia käännöksiä luin, ja yksi mikä iski silmään, on se, että siellähän on ollut vähän tunteet pinnassa. Siellä on mökötetty, rangaistuksena jouduttu telttaa korjaamaan, mutta kieltäydytty, vai miten se meni, säännöistä lipsuttu ja hermostuttu muiden sooloiluihin. Lyudastakin saa söpöstä naamastaan huolimatta vähän sellaisen troublemakerin käsityksen.
Avaa kuva uudessa ikkunassa ja zuumaa, voit nähdä Zinan takana Zolon kirjoittamassa.
okei, sori. :) Mutta Kirjoittaako vai lukeeko? Katsooko karttaa vai parsiiko hanskoja? Ehkä joo helpoin sanoa, että kirjoittaa kyllä, mutta ei nyt ihan kiistatonta ehkä kuitenkaan.
erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Tässä Juri Dorocshenkon siskon irinan haastattelu. Hän ja hänen ja Jurin edesmennyt veli uskovat takana olevan asekokeilun:
https://dyatlovpass.com/irina-rashevskaya-2?rbid=18461
Otteita:
NAVIG: Ja mitä he toivat (äiti ja sisko)?

IND: Hän sanoi jotain villapaidasta, joka oli pilalla ... missä se oli ... ja hän sanoi jotain collegepaidasta ...

NAVIG: Näitkö vaatteet henkilökohtaisesti?

IND: En muista ... Kuulin vain hänen puhuvan.

NAVIG: Kirjoitit minulle kirjeessä, että asioiden väri oli oranssi?

IND: Kyllä, ja äiti sanoi olevansa kaikkialla ... että hän oli kaikki oranssia.
NAVIG: Onko perheesi vedonnut virallisiin viranomaisiin seuraavien 50 vuoden aikana?

IND: En tiedä tästä mitään. Äitini oli jo vanhempi nainen eikä tietenkään mennyt mihinkään.

NAVIG: Ja veljesi?

IND: Hän uskoi 100%, että he testasivat aseita, hänellä ei ollut epäilyksiä.
NAVIG: Ja sinä itse mitä ajattelet heidän kuolemansyydestään?

IND: Luulen, että uusia aseita testattiin ja jotain meni etelään. Heidät kiinni väärässä paikassa väärään aikaan. Nimittäin se liittyy sotatarvikkeisiin. Ei epäilystäkään. Ei mitään muuta. Laviini on hölynpölyä ... Heidän ihonsa väri vahvistaa sen ... Kuulin juuri äitini sanoman - ORANSSI .
Irinan toinen haastattelu:
https://dyatlovpass.com/irina-rashevskaya-3?rbid=18461
MP: Kuinka muistat Yurin? Millainen hän oli? Mitä kirjoja luin, minkälaista musiikkia hän kuunteli, onko hänellä harrastus?

ID: Muistan hänet ystävälliseksi, huomaavaiseksi ... Hän ja Volodya halusivat "laukaista" raketteja.
Monessa paikkaa törmää tuohon "iho oli ruskea" "iho oli oranssi". Muutamassa yhteydessä sanottu teltan ympäristössä lumen olleen oranssi. Näitähän ei missään virallisissa raporteissa lie ole kirjattu.
Viimeksi muokannut erämaaetsivä, Pe Helmi 19, 2021 11:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Bob:
okei, sori. :) Mutta Kirjoittaako vai lukeeko? Katsooko karttaa vai parsiiko hanskoja? Ehkä joo helpoin sanoa, että kirjoittaa kyllä, mutta ei nyt ihan kiistatonta ehkä kuitenkaan.
Jos vaan suinkin saat zuumattua 500% kuvaa niin voit nähdä kynän ja pienen vihkon.
bob
Poliisikoira Rex
Viestit: 267
Liittynyt: La Touko 09, 2015 3:56 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja bob »

erämaaetsivä kirjoitti: Pe Helmi 19, 2021 11:46 pm Bob:
okei, sori. :) Mutta Kirjoittaako vai lukeeko? Katsooko karttaa vai parsiiko hanskoja? Ehkä joo helpoin sanoa, että kirjoittaa kyllä, mutta ei nyt ihan kiistatonta ehkä kuitenkaan.
Jos vaan suinkin saat zuumattua 500% kuvaa niin voit nähdä kynän ja pienen vihkon.
Saanpahan toki. Vihko siinä on, kynää en yrityksistä huolimatta erota. Käden asento on kuin kynästä kiinni pitävä, mutta muuten kaikki tummat muodot siinä käden paikkeilla on sellaisia, että en näe sitä kynää. Mutta ei sen väliä, saattoihan tuo kirjoittaa. Saattoi myös kirjoittaa vaikka niitä mansinkielen sanoja jonkun toisen kirjaan juuri tuossa. Ja jos se joku herra eversti on kirjan ottanut itselleen, niin en näe siinäkään mitään halltuksen tietoista salailua vaan pelkkää henkilökohtaista välinpitämätöntä uteliaisuutta. Milloinka rikos- tai onnettomuuspaikoilta ei uteliaiden mukaan tavaraa lähtisi. Myös se puro on voinut tuhota sen sellaiseksi paperimössöksi, että näyttää kirjalta, mutta yrittäessä ottaa talteen, onkin pelkkää liejua.

En mä riidellä halua, mutta jos ei kirjaa ole tosiaan mitenkään dokumentoitu eikä otettu talteen, niin mun mielestä selityksiä sen katoamiselle tai tuhoutumiselle on hurjan paljon enemmän kuin sille, että kyllä sellainen oikeasti oli, mutta valtio salaillen sen päätti jättää löytämättä.
(Vähän sitä aiemmin edellä väiteltyä aihetta liipaten, jonkun asian puuttuminen ei todista sen olleen olemassa, vai mitä?)
erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Neo7:
Mua on tuossa lumiluolan romahdus -teoriassa aina tökkinyt joku. Kun sehän oli ilmeisesti puron vieressä, eikä päällä, vai? Niin kuinka sielä mikään alla virtasi? Ja tosi korkealla sen olisi täytynyt olla, että niin hurjat vammat olisi syntynyt. En sillä, etteikö mahdollista olisi, mutta tuntuu epäuskottavalta. Ennemmin uskon vaikka härpättimen posahtamiseen (retkeläisten tai ulkopuolisten) ja salailuun/peittelyyn. Telttaa ja muita kuin raviiniin kuolleita ei ilmeisesti tarkistettu säteilymittareilla?
Voit toki olla oikeassa, mutta vammat jos ovat tulleet lumen painosta ei niinkään korkealta putoamisesta.
Ns. Littikuolema : )
erämaaetsivä
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2010 5:55 pm

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

Bob:
En mä riidellä halua, mutta jos ei kirjaa ole tosiaan mitenkään dokumentoitu eikä otettu talteen, niin mun mielestä selityksiä sen katoamiselle tai tuhoutumiselle on hurjan paljon enemmän kuin sille, että kyllä sellainen oikeasti oli, mutta valtio salaillen sen päätti jättää löytämättä.
(Vähän sitä aiemmin edellä väiteltyä aihetta liipaten, jonkun asian puuttuminen ei todista sen olleen olemassa, vai mitä?)
Tuon kuvan postasin vaan näyttääkseni Zolon kirjoittaneen muisti-vihkoon. Missään ei ole kuitenkaan dokumentoitu muisti-vihkoa jonka olisi kirjoittanut Zolo.
Kuva on tässä casessa vahva todiste : )
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10717
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Tapaus Dyatlov pass (1959)

Viesti Kirjoittaja damfin »

erämaaetsivä kirjoitti: La Helmi 20, 2021 12:11 am Bob:
En mä riidellä halua, mutta jos ei kirjaa ole tosiaan mitenkään dokumentoitu eikä otettu talteen, niin mun mielestä selityksiä sen katoamiselle tai tuhoutumiselle on hurjan paljon enemmän kuin sille, että kyllä sellainen oikeasti oli, mutta valtio salaillen sen päätti jättää löytämättä.
(Vähän sitä aiemmin edellä väiteltyä aihetta liipaten, jonkun asian puuttuminen ei todista sen olleen olemassa, vai mitä?)
Tuon kuvan postasin vaan näyttääkseni Zolon kirjoittaneen muisti-vihkoon. Missään ei ole kuitenkaan dokumentoitu muisti-vihkoa jonka olisi kirjoittanut Zolo.
Kuva on tässä casessa vahva todiste : )
Minusta kuvassa näkyy selvästi kuinka Zolo on ottanut hanskat pois kädestään saadakseen näpyteltyä iphonellaan Facebook päivityksen :lol:

Ei vaan... jos Zololla ei ollut omaa päiväkirjaa niin hänhän saattaa tuossa kuvassa kirjoitella jotain siihen ryhmäpäiväkirjaan.
Vastaa Viestiin